Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

GHOST

Dünyada üretim bitti aldığınız ilaçlara dikkat edin.

Önerilen İletiler

GHOST    940

Evet dostlar bundan 1 veya 2 yıl önce yazıyordum forumda o zaman herkes he diyerek geçiyordu şimdi anlamışsınızdır yok humax bozdu yok nessie şöyle yok zphc böyle şu ilacı iyi bu ilacı kötü konularını. Çin üretimi bitirdi ilaç ham maddesi yok tabletlerden tutun enjeksiyonlara kadar. Çoğu marka elindeki son stokları eritiyor. Şimdi asıl mesele büyük markalar yok olan şeye yok diyorlar ama bu yerli üretim etiket basıp kan emen kişiler varya onların uzun zamandır yaptıkları ama son dönemde artık para kazanma hırsıyla tamamen işi o şekilde ilerletme stratejileri gün yüzüne çıkıyor yapılan kan testlerinde.

Aldığınız çok ilacın anavar masteron gibi ilaçlar hepsinin etiketi yakışıklı ama içi çok çirkin. Hepsi testos elinde mal kalanlarda çok yüksek rakam çekiyorlar haklı olarak çünkü bitince yerine koyamayacaklarını biliyorlar. Bu pazar niye böyle oldu çin niye böyle bişey yaptı kimse bilmiyor bazı söylentiler var yeniyıl ile beraber pazardaki bu boşluğu birileri doldurur diye ama hikaye bence çünkü çin dışında bu işler hindistanda dönüyor ama oradada çok dolandırıcılık sıkıntılı işler olduğu söyleniyor.

Kısaca çalışan ilaç bulursanız eminseniz stoklu alın bu yaza kadar veya 2026 yazı sonrası hepimiz supplementlerle spor yapmaya başlayacağız gibi duruyor :D 

  • Beğen 2
  • Şaşkın 1
  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SPECTRE    1.190

Evet şuan herkes bunu söylüyor bende yazmıştım aylar önce birkaç konuda. Çoğu kan testine bakıyorum forumda çok ilaç var küründe ama tek ref dışı olan total testosteron :) dediklerini doğrular nitelikte.

Ben Allah'tan yıllık çektim 2026 sonuna kadar rahatım sonrasi Allah kerim.

  • Beğen 2
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27

uy*şturucudan farksız bi pazar olduğu için bitemez 1 biter 2 geri çıkar diye düşünüyorum tutulan markaların da bozması normal her türlü satacak çünkü. körü körüne zphc dışında hiçbi markayı savunmadım (humax gibi) ki zphc bile part part bozuyor hayırlısı

  • Beğen 1
  • +1 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
forbit    875
trenhex, Şimdi yazdı:

uy*şturucudan farksız bi pazar olduğu için bitemez 1 biter 2 geri çıkar diye düşünüyorum tutulan markaların da bozması normal her türlü satacak çünkü. körü körüne zphc dışında hiçbi markayı savunmadım (humax gibi) ki zphc bile part part bozuyor hayırlısı

Yeni sporcular şunu unutuyor eski demirbaş sporcuların en iyi bildiği şey birçok marka çıkar bunlardan bazıları ham maddenin güzelini tutturur 1 yıl bilemedin 2 yıl parayı cebe indirir sonra kaybolur o yüzden referanslı eski yani köklü markalarla çalışın hep. Evet pahalı olurlar ama kendilerini hiç bozmazlar çünkü standartları vardır. Geçmişte white thiger böyle olmuştu herkes uçuyor, kaçıyor ilaçlar diye yırtınırken sonra kayboldu ortadan onlarca taklidi geldi. Bu Çin işi evet her yerde konuşuluyor ama çok ciddi bir pazar benimde boş bırakılmayacağı konusunda kanaatim var.

  • Beğen 2
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fıratkskn    37
forbit, 2 dakika önce yazdı:

Yeni sporcular şunu unutuyor eski demirbaş sporcuların en iyi bildiği şey birçok marka çıkar bunlardan bazıları ham maddenin güzelini tutturur 1 yıl bilemedin 2 yıl parayı cebe indirir sonra kaybolur o yüzden referanslı eski yani köklü markalarla çalışın hep. Evet pahalı olurlar ama kendilerini hiç bozmazlar çünkü standartları vardır. Geçmişte white thiger böyle olmuştu herkes uçuyor, kaçıyor ilaçlar diye yırtınırken sonra kayboldu ortadan onlarca taklidi geldi. Bu Çin işi evet her yerde konuşuluyor ama çok ciddi bir pazar benimde boş bırakılmayacağı konusunda kanaatim var.

En çok anavar bittiğine üzülüyorum en sevdiğim ilaçtı :D Çözülse şimdiye kadar çözülürdü hocam.

  • 100 Puan 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    492

Tavsiyem. Eğer güvendiğiniz test edilmiş bir kaynak varsa stok yapın ama aşırıya kaçmayın. Piyasa düzelene kadar dikkatli olun dostlarım. :)

  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Evet şuan herkes bunu söylüyor bende yazmıştım aylar önce birkaç konuda. Çoğu kan testine bakıyorum forumda çok ilaç var küründe ama tek ref dışı olan total testosteron :) dediklerini doğrular nitelikte.

Ben Allah'tan yıllık çektim 2026 sonuna kadar rahatım sonrasi Allah kerim.

stok yapanlar rahat ama biz bu illetleri her zaman kullanıyoruz çözülmezse stok bitince nanay :)

onlytrenbolone, Bir saat önce yazdı:

hocam zaten kime sorsam stok yok diyor stok var diyenler astronomik rakamlar söylüyor sebebi bu sanırsam

evet masterona 4 5k diyeni gördüm O.o

trenhex, Bir saat önce yazdı:

uy*şturucudan farksız bi pazar olduğu için bitemez 1 biter 2 geri çıkar diye düşünüyorum tutulan markaların da bozması normal her türlü satacak çünkü. körü körüne zphc dışında hiçbi markayı savunmadım (humax gibi) ki zphc bile part part bozuyor hayırlısı

Çok büyük hacmi var evet. Milyar dolarların döndüğü sektörlerden birisi.

forbit, Bir saat önce yazdı:

Yeni sporcular şunu unutuyor eski demirbaş sporcuların en iyi bildiği şey birçok marka çıkar bunlardan bazıları ham maddenin güzelini tutturur 1 yıl bilemedin 2 yıl parayı cebe indirir sonra kaybolur o yüzden referanslı eski yani köklü markalarla çalışın hep. Evet pahalı olurlar ama kendilerini hiç bozmazlar çünkü standartları vardır. Geçmişte white thiger böyle olmuştu herkes uçuyor, kaçıyor ilaçlar diye yırtınırken sonra kayboldu ortadan onlarca taklidi geldi. Bu Çin işi evet her yerde konuşuluyor ama çok ciddi bir pazar benimde boş bırakılmayacağı konusunda kanaatim var.

Çok doğru tespit hocam.

Fıratkskn, Bir saat önce yazdı:

En çok anavar bittiğine üzülüyorum en sevdiğim ilaçtı :D Çözülse şimdiye kadar çözülürdü hocam.

Gözler yaşlı :|

AS1L, Bir saat önce yazdı:

Tavsiyem. Eğer güvendiğiniz test edilmiş bir kaynak varsa stok yapın ama aşırıya kaçmayın. Piyasa düzelene kadar dikkatli olun dostlarım. :)

+1

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ZYZZ    93

İmkansız böyle devam etmesi çünkü büyük yarışlar var dünyada onların durması demek biz düz sporcuları söylemiyorum bile

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
ZYZZ, 2 saat önce yazdı:

İmkansız böyle devam etmesi çünkü büyük yarışlar var dünyada onların durması demek biz düz sporcuları söylemiyorum bile

Mr olympia var zaten o adamlar ne yapacak :D diye düşünüyorum ama tüm satıcılar dükkan kapatacak gibi duruyor :D

tarihinde SPECTRE tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339

Çin hükumeti SSA'nın üretimini durdurttu fakat zphc'ye dokunan eden yok bir de hongkong'da aasraw firması var bildiğim aktif üretim yapan hammadde üreticisi. Üretici var ama sayı azalıyor muhtemelen primonun masteronun fiyatları stoklar yenilenince 100-120 dolardan başlayacak. Zphc satan sitede primo 100 dolar olmuş 60 dolardı, masteron enanthate daha zamnlanmamış 86 dolardan satılıyor ama yavaş yavaş tekelleşiyorlar. Yurt dışında ürün bulunacak muhtemelen fakat fiyatlar 2 katına çıkacak. Türkiyede ne olur allah bilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
berkay16, 1 dakika önce yazdı:

Çin hükumeti SSA'nın üretimini durdurttu fakat zphc'ye dokunan eden yok bir de hongkong'da aasraw firması var bildiğim aktif üretim yapan hammadde üreticisi. Üretici var ama sayı azalıyor muhtemelen primonun masteronun fiyatları stoklar yenilenince 100-120 dolardan başlayacak. Zphc satan sitede primo 100 dolar olmuş 60 dolardı, masteron enanthate daha zamnlanmamış 86 dolardan satılıyor ama yavaş yavaş tekelleşiyorlar. Yurt dışında ürün bulunacak muhtemelen fakat fiyatlar 2 katına çıkacak. Türkiyede ne olur allah bilir.

Stoğu genis olan belli süre daha devam eder ama küçük markaların çoğu bu yazı görürse görür sonra kaybolurlar eğer üretim tekrar başlamasa

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
SPECTRE, 54 dakika önce yazdı:

Stoğu genis olan belli süre daha devam eder ama küçük markaların çoğu bu yazı görürse görür sonra kaybolurlar eğer üretim tekrar başlamasa

SSA'da stok olmasına rağmen bir anda bütün operasyonları durduruldu bence zphc'ye bir operasyon olsa aynı şey onların da başına gelirdi çünkü tüm online satıcılar dropshipping yapıyor sadece sipariş alıyorlar ürünleri zphc kendi deposundan kargoluyor. Bence zphc, dragon gibi büyük markalara hiç bir şey olmayacak olan dediğin gibi küçük markalara olucak. Aslında olan bize olucak kazıklanıcaz 😂.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
berkay16, Bir saat önce yazdı:

SSA'da stok olmasına rağmen bir anda bütün operasyonları durduruldu bence zphc'ye bir operasyon olsa aynı şey onların da başına gelirdi çünkü tüm online satıcılar dropshipping yapıyor sadece sipariş alıyorlar ürünleri zphc kendi deposundan kargoluyor. Bence zphc, dragon gibi büyük markalara hiç bir şey olmayacak olan dediğin gibi küçük markalara olucak. Aslında olan bize olucak kazıklanıcaz 😂.

tam bu sırada yemekleri ayaklarıyla hazırlayan hindistanlı dostlarımız devreye girip kazıklanmamızı minimal seviyelere indirecek😃

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19

Haberleri geriden takip ediyorsunuz sanırım. Stoklar 1-1.5 yıl önce boşaldı. Son 1-2 aydır raw üretimi yeniden başladı. Primo, mast vs geri döndü. Pharmacom, para pharma, pharmaqo gibi bir çok marka primo ve mast stoklarını yeniden yaptı şuan satılıyorlar yeniden. Fiyatlar hala bir çıt yüksek ama kriz dönemindeki gibi $200 seviyelerinde değiller. Primo $100 altına düştü tekrar. Hatta pharmaqo primo $77’a satılıyor ki üstüne %40 indirim yapıyorlar. 

Herşey normale dönüyor. Tuhaf olan dünyada primo, mast yokken aylar önce yada 1 yıl önce Türkiye’de çok düşük fiyatlara satılıyordu. Onlar bence sahteydi. Şimdi herkes satmaya başladı, Türkiye’de yok diye fiyat arttırıyorlar. Geriden geliyor saçma bir şekilde burada market. Çünkü sattıkları ilaçlar gerçek değil. 

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
Pyschokiller, 6 dakika önce yazdı:

Haberleri geriden takip ediyorsunuz sanırım. Stoklar 1-1.5 yıl önce boşaldı. Son 1-2 aydır raw üretimi yeniden başladı. Primo, mast vs geri döndü. Pharmacom, para pharma, pharmaqo gibi bir çok marka primo ve mast stoklarını yeniden yaptı şuan satılıyorlar yeniden. Fiyatlar hala bir çıt yüksek ama kriz dönemindeki gibi $200 seviyelerinde değiller. Primo $100 altına düştü tekrar. Hatta pharmaqo primo $77’a satılıyor ki üstüne %40 indirim yapıyorlar. 

Herşey normale dönüyor. Tuhaf olan dünyada primo, mast yokken aylar önce yada 1 yıl önce Türkiye’de çok düşük fiyatlara satılıyordu. Onlar bence sahteydi. Şimdi herkes satmaya başladı, Türkiye’de yok diye fiyat arttırıyorlar. Geriden geliyor saçma bir şekilde burada market. Çünkü sattıkları ilaçlar gerçek değil. 

Görürüz kim haberleri tersten takip ediyor 2026 içinde ;) 

berkay16, 3 saat önce yazdı:

SSA'da stok olmasına rağmen bir anda bütün operasyonları durduruldu bence zphc'ye bir operasyon olsa aynı şey onların da başına gelirdi çünkü tüm online satıcılar dropshipping yapıyor sadece sipariş alıyorlar ürünleri zphc kendi deposundan kargoluyor. Bence zphc, dragon gibi büyük markalara hiç bir şey olmayacak olan dediğin gibi küçük markalara olucak. Aslında olan bize olucak kazıklanıcaz 😂.

Geniş stok yapanlar belli süre daha ayakta kalacak en fazla +1 yıl daha. henüz çinden ham madde çıkışı yok üretime da ibarede yok.

trenhex, 2 saat önce yazdı:

tam bu sırada yemekleri ayaklarıyla hazırlayan hindistanlı dostlarımız devreye girip kazıklanmamızı minimal seviyelere indirecek😃

Çoğu alt tabaka oralara yöneldi çoğu firmada dolandırıldı veya düşük kalite çıktı ham maddeler o yüzden o pazar yaş gibi paylaşılıyor çoğu yerde.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
GHOST, 30 dakika önce yazdı:

Görürüz kim haberleri tersten takip ediyor 2026 içinde ;) 

Testo için hint raw’ları dağılmaya başladı. Çin’den primo ve mast rawları gelmeye başladı. Görelim. ha burada hint raw’ları yapılan testoların renkleri renksiz değil, baya koyu testolar çıkmaya başladı. Millet paniklemiş durumda. Bakalım o durum Türkiye’ye ne zaman gelecek. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204

Kimse bahsetmemiş ama bunun ana nedeni aslında belli. Yani teorik olarak belli çünkü aynı dönemlere denk geliyor. Tabiki kanıtlanamaz.
1.si Çin de fentanil ve sentetik steroidler aynı fabrikaların farklı bölümlerinde üretiliyordu. Bu da bu sentetik steroidleri üreten fabrikaları en sıkı denetlemelere tabi tuttu ve bunlar kapatıldı. 

2.si de bazı ürünlerin üretiminde fentanil üretimiyle aynı öncül maddeler kullanıldığı yönünde bir teori var. Fentanil üretiminin durdurulması için bu öncüllerde sıkı denetlemelere girdi. Bu da bazı sentetiklerin üretimini durdurdu. Yada üretimin en düşük maliyetle yapılmasını engelledi diyebiliriz. Çünkü kimyagerlerden anladığım bir stereoid i üretmenin çok fazla yolu var. 

Abdde şuan bir fentanil krizi var ve Çine ağır bir diplomatik baskı yapılıyor bu konuda. Çin zaten gümrük vergilerinden sıkılmışken bu durumun üstesinden gelmek içinde aşırı katı davranıyor.

Aslında hiç birşeyin biteceğini düşünmüyorum. Şuan emin olun çinde yine anavar vs üretiliyor. Ama artık daha az fabrika ürettiği ve daha maliyetli üretmek zorunda kaldığı için fiyatlar çok arttı. Bu da en başta ilaç şirketlerini, fiyatları sağlık bakanlığı belirlediği için karsız hale getiriyor. 

Sonrada ugllerin bunlara büyük yatırımlar yapmasını engelliyor. Çünkü hala stokları olan kişilerle rekabet etmeleri gerekiyor. Bu durum en fazla 1 yıl sürer bence, sonra ya Çin bu katı durumu yumuşatır , ya da ürünlerin fiyatları pahalılaşır 

tarihinde Unrest tarafından düzenlendi
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Pyschokiller, 1 saat önce yazdı:

Testo için hint raw’ları dağılmaya başladı. Çin’den primo ve mast rawları gelmeye başladı. Görelim. ha burada hint raw’ları yapılan testoların renkleri renksiz değil, baya koyu testolar çıkmaya başladı. Millet paniklemiş durumda. Bakalım o durum Türkiye’ye ne zaman gelecek. 

para pharma, zphcde görmüştüm tren rengi gibi sanırım... 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
Pyschokiller, 9 saat önce yazdı:

Testo için hint raw’ları dağılmaya başladı. Çin’den primo ve mast rawları gelmeye başladı. Görelim. ha burada hint raw’ları yapılan testoların renkleri renksiz değil, baya koyu testolar çıkmaya başladı. Millet paniklemiş durumda. Bakalım o durum Türkiye’ye ne zaman gelecek. 

Para pharma bu konuyla ilgili kendi de açıklama yaptı sitesinden. ZPHC'nin bazı testoları (benim aldığım 30 ml lik zphc testo enanthate da dahil) da aynı şekil tren renginde.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
hectordoyle, 6 saat önce yazdı:

Para pharma bu konuyla ilgili kendi de açıklama yaptı sitesinden. ZPHC'nin bazı testoları (benim aldığım 30 ml lik zphc testo enanthate da dahil) da aynı şekil tren renginde.

bu renk muhabbeti ne ? mesela örnek vericem nessie test enant 2 ayrı flakon aynı tarih aynı üretim daha sarı olan daha az ağrı yapıyor daha beyaz olan daha çok ağrı yapıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
trenhex, 2 saat önce yazdı:

bu renk muhabbeti ne ? mesela örnek vericem nessie test enant 2 ayrı flakon aynı tarih aynı üretim daha sarı olan daha az ağrı yapıyor daha beyaz olan daha çok ağrı yapıyor

Kullanılan yağa ve içindeki hammaddeye göre renk değişebiliyor. Ağrı yapma durumu da ilacın içindeki ilaç mg miktarına, varsa eğer içinde benzil benzoat, benzil alkol, etil oleat ve bunların oranına göre de değişebiliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184

Şuan para'nın tren rengi serisinden testosu elimde var. Elimdeki normal olan bitince başlayacağım haftaya. İlk defa böyle bişey vurucam bakalım nolacak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: emsalsiz
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Belki bazılarınızın işine yarar/dikkatini çeker diyerek bu konuyu açıyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      750mg test e 200mg boldenone Kullandığım kürümde, kürün ilk gününden beri 50mg klomen alıyorum. Benim vücudum klomene çok iyi tepki veriyor, belki sizlerde sonuç farklı çıkar bilemiyorum ancak bence yine de kayda değer bir deneyim.
      KAN TESTİ SONUÇLARIM:
       
    • Yazan: falconthered
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Dünya’da her ülkede Primo ve Mast karaborsa oldu. Çoğu marka ve satıcıda artık bulunmuyor. Sebebi ham madde tedarik sıkıntıları var. Ham maddelerin çoğu Çin’de üretiliyordu ve diğer ülkelere gönderiliyordu. Çin hükümeti laboratuvarlara önlemler getirdi ve çoğu lab kapandı. Uzun zamandır ham madde bulunmuyor. 
      Hindistan’daki satıcılar ise büyük oranda dolandırıcı. Ya parayı alıp hiç göndermiyorlarmış, ha alakasız başka ham madde gönderiyorlarmış, yada süper düşük saflık oranın kalitesiz ham madde gönderiyorlarmış. Üreticiler bu steroidleri üretmeyi durdu. 
      Ellerinde kalanların fiyatları 3-4 katına çıktı ve çoğu satıcıda artık yok.  Türkiye’de durum ne? Bulunuyor mu? Bulunuyorsa Primo ve Mast diye içine Test P koyup satıyorlar olma ihtimali var mı? Türkiye’de steroidlerin lab testlerini yapan tarafsız labaratuvarlar var mı?  Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×