Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

weoji0

21 yaşımda only testosteron kürüne girmeye karar verdim! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

weoji0    0

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

4 yıldır vücut geliştirme yapıyorum, bilgim vesaire iyi yıllardır ... hocamın podcastları ve peptid Türkiye'de okuyarak araştırarak ederek bilgi sahibi oldum ama henüz kür deneyimim olmadı ve bu işten keyif aldığım için (para kazanmasam bile) bu hayat tarzı bana göre olduğu için bir ileri seviyeye taşımak istediğim için küre girmeye karar verdim uzun zamandır düşünüyordum.

Normalde başta 500 testo 500 bolde + armidex gibi ilk kür için çok fazla olan bir küre girecektim sonra en sonda kararım tamamen 250mg testo enantata kadar indi. İlk kürden çok şey beklemiyorum maksat vücudumu gözlemlemek istiyorum maddi durumum yeterli herhangi bir sorun etmez kür içinde bana bu. 12 hafta sürecek pazartesi cuma rotasyon yapacağım pazartesi sağ kalça cuma sol kalça öbür hafta pazartesi sağ uyluk cuma sol uyluk gibi bir rotasyon planladım ona göre şırınga seçimi vesaire yapacağım.

Tek kafamın karıştığı durum ben kan tahlili nerede vereceğim, sağlık ocağında veriyorlar diye okudum serbest testo total testo lh, fsh, E2 gibi ama pek inanmadım açıkçası, ya özelden yapacağım ama çok fazla para da veresim gelmiyor pintiliğime denk geldi, veya bahane falan sunup devlet hastanesinden randevu mu alacağım? Randevu da 1 ay sonra falan çıkıyormuş sanırsam ki benim bu kasım ayının sonunda küre girmem gerekiyor. Yanıtlarınızı bekliyorum abilerim kardeşlerim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Emre1212    3

6 haftadır hep aynı gün aynı saatte 250 mg testosteron enentath kullanıyorum. Öncelikle kesinlikle enjeksiyon bilmiyorsan kendin yapmayı aklından bile geçirme ben her hafta sağlık kabinine 300 lira verip iğnemi olup devam ederken 6. enjeksiyonu kendim bacaktan vurdum 2 gündür evden çıkamıyorum ağrıdan bir daha asla kendim yapmam. En büyük tavsiyem bu olur. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276

Aile hekimlikleri ve sağlık ocakları bakabiliyor :D. Bir bahane sunmana gerek yok devlet hastanesine gidersin, üroloji ya da endokrinoloji bölümlerine randevu bak. Girdiğinde müsabakalara hazırlanmak maksadı ile spor yaptığını bir koçla çalıştığını ve senden belli dönemlerde bazı testler istediğini belirt.

Güzel bir dille konuş karşıdakini ikna etmeye çalış. Zaten doktor yaparsa yapar kimisi çok kıl oluyor yapmıyor o zaman başka yere randevu alıp denersin. Çevrende bu işi yapıp devlette vs. kan veren ya da tanıdığı olan yerler ayarlamaya çalış en fazla 2-3 doktor gezersin durumu anlat yaptır.

Ben hastanenin aile hekimliğinde yaptırıyorum her şeye bakıyorlar. Bence only testo ile vakit kaybetme yanına bir anabolizan ekle süreyi 20-25 haftaya uzat. Bu işi ciddi yapmak istiyorsan bir süre pct dönemini ve doğal döngünü unutmanı tavsiye ederim. 10 hafta kür yapıp, sürekli döngüyü açıp kapatmak da çok mantıklı gelmiyor bana.

Emre1212, 3 saat önce yazdı:

6 haftadır hep aynı gün aynı saatte 250 mg testosteron enentath kullanıyorum. Öncelikle kesinlikle enjeksiyon bilmiyorsan kendin yapmayı aklından bile geçirme ben her hafta sağlık kabinine 300 lira verip iğnemi olup devam ederken 6. enjeksiyonu kendim bacaktan vurdum 2 gündür evden çıkamıyorum ağrıdan bir daha asla kendim yapmam. En büyük tavsiyem bu olur. 

Boşuna kazıklanıyorsun, enjeksiyon yapmayı öğren ben 20 haftadır kendime bacaktan vuruyorum her günde kardiyom var ağrı olmuyor. Senin ilk enjeksiyonun olduğu için öyle olmuştur zamanla elin alışır. Yazık günah 300 tl vermeye değmez, tıpta bademcik kontrolünden sonra en basic iş olabilir enjeksiyon yapmak.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emre1212    3
BBurak, 17 dakika önce yazdı:

Boşuna kazıklanıyorsun, enjeksiyon yapmayı öğren ben 20 haftadır kendime bacaktan vuruyorum her günde kardiyom var ağrı olmuyor. Senin ilk enjeksiyonun olduğu için öyle olmuştur zamanla elin alışır. Yazık günah 300 tl vermeye değmez, tıpta bademcik kontrolünden sonra en basic iş olabilir enjeksiyon yapmak.

Kazıklanmak gibi gelmiyor bu ağrıyı çekeceğime her hafta veririm 300 lira bişey değil cumartesi akşamdan beri evden çıkmıyorum kafayı yiyorum hala da ağrıyor. Az önce bakkala gittim gelene kadar canım çıktı..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
weoji0    0
BBurak, 9 saat önce yazdı:

Aile hekimlikleri ve sağlık ocakları bakabiliyor :D. Bir bahane sunmana gerek yok devlet hastanesine gidersin, üroloji ya da endokrinoloji bölümlerine randevu bak. Girdiğinde müsabakalara hazırlanmak maksadı ile spor yaptığını bir koçla çalıştığını ve senden belli dönemlerde bazı testler istediğini belirt.

Güzel bir dille konuş karşıdakini ikna etmeye çalış. Zaten doktor yaparsa yapar kimisi çok kıl oluyor yapmıyor o zaman başka yere randevu alıp denersin. Çevrende bu işi yapıp devlette vs. kan veren ya da tanıdığı olan yerler ayarlamaya çalış en fazla 2-3 doktor gezersin durumu anlat yaptır.

Ben hastanenin aile hekimliğinde yaptırıyorum her şeye bakıyorlar. Bence only testo ile vakit kaybetme yanına bir anabolizan ekle süreyi 20-25 haftaya uzat. Bu işi ciddi yapmak istiyorsan bir süre pct dönemini ve doğal döngünü unutmanı tavsiye ederim. 10 hafta kür yapıp, sürekli döngüyü açıp kapatmak da çok mantıklı gelmiyor bana.

Boşuna kazıklanıyorsun, enjeksiyon yapmayı öğren ben 20 haftadır kendime bacaktan vuruyorum her günde kardiyom var ağrı olmuyor. Senin ilk enjeksiyonun olduğu için öyle olmuştur zamanla elin alışır. Yazık günah 300 tl vermeye değmez, tıpta bademcik kontrolünden sonra en basic iş olabilir enjeksiyon yapmak.

Hocam normalde total 7 ay civarı kürde olacaktım başta öyle planlamıştım 5 20-21 hafta 500 testo 500 bolde gibi temiz bi bulk sonrasında 300 testo 300 masteron günlük 50 oxandrolone'lu 8 haftalık cut kürü yapıcaktım sonra fikrimden vazgeçtim çünkü başlangıç olark çok fazla dozaj ve çok uzun süre baskılamış olacaktım pct dönemi hiç deneyimlemediğim için çok fazla affalayabilirdim ve stresli geçebilirdi.

o yüzden ilk kürde vücudumun tepkisini ölçmek maksatlı haftalık 1 ml civarı vurucam her enjeksiyonda 0.5-0.6 mg civarı (kesin sayı yazmıyorum çünkü ilacı henüz temin etmedim kan testinden sonra temin etmeyi planlıyorum) enjeksiyon konusunda içimde hafif korku var tabii ki ama aspirasyondur 20-30 saniyeye yayarak vurmaktır falan az çok hakimim sadece deneyimim hiç olmadı onun dışında teorik olarak nasıl vurulacağını öğrendim gözüm korkuyor ama alışıcaz, iğneden korksaydık girmezdik küre :D gerçi only testo da kür sayılmıyor. Aslında 300 testo 300 rimo da ilerleyebilirdim fakat piyasadaki rimolara güvenmiyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emre1212, 9 saat önce yazdı:

Kazıklanmak gibi gelmiyor bu ağrıyı çekeceğime her hafta veririm 300 lira bişey değil cumartesi akşamdan beri evden çıkmıyorum kafayı yiyorum hala da ağrıyor. Az önce bakkala gittim gelene kadar canım çıktı..

Aynı sorunun yaşadım kalcadan yaptım enjeksiyonu 3 gun topallayarak çalıştım baktim boyle olmuyor krem aldım sürdüm geçti çok şükür isim gereği oturduğum için kalçadan değil omuzdan baaiyorum 1.4 ml seninkide çok yüksek doz yoksa omuz tavsiye ederim hem en kolayı hemde agri kontrol edilebiliyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Emre1212, 9 saat önce yazdı:

Kazıklanmak gibi gelmiyor bu ağrıyı çekeceğime her hafta veririm 300 lira bişey değil cumartesi akşamdan beri evden çıkmıyorum kafayı yiyorum hala da ağrıyor. Az önce bakkala gittim gelene kadar canım çıktı..

Ventro enjeksiyonunu araştır. Sağlık personelinin yaptığı enjeksiyonlar bende çok fazla ağrı ve ödem yapıyordu kendim yapmaya başlayınca ödem sorunu da ağrı sorunu da düzeldi. Kendini korkutma bu konuda alıştığında ve uygun noktaları bulduğunda sorun yaşamayacaksın. 

weoji0, 2 saat önce yazdı:

Hocam normalde total 7 ay civarı kürde olacaktım başta öyle planlamıştım 5 20-21 hafta 500 testo 500 bolde gibi temiz bi bulk sonrasında 300 testo 300 masteron günlük 50 oxandrolone'lu 8 haftalık cut kürü yapıcaktım sonra fikrimden vazgeçtim çünkü başlangıç olark çok fazla dozaj ve çok uzun süre baskılamış olacaktım pct dönemi hiç deneyimlemediğim için çok fazla affalayabilirdim ve stresli geçebilirdi.

o yüzden ilk kürde vücudumun tepkisini ölçmek maksatlı haftalık 1 ml civarı vurucam her enjeksiyonda 0.5-0.6 mg civarı (kesin sayı yazmıyorum çünkü ilacı henüz temin etmedim kan testinden sonra temin etmeyi planlıyorum) enjeksiyon konusunda içimde hafif korku var tabii ki ama aspirasyondur 20-30 saniyeye yayarak vurmaktır falan az çok hakimim sadece deneyimim hiç olmadı onun dışında teorik olarak nasıl vurulacağını öğrendim gözüm korkuyor ama alışıcaz, iğneden korksaydık girmezdik küre :D gerçi only testo da kür sayılmıyor. Aslında 300 testo 300 rimo da ilerleyebilirdim fakat piyasadaki rimolara güvenmiyorum. 

İlk saydığın planlama çok daha mantıklı ve gerçekçi. 1 ml ilaçla vücuttan neyin tepkisini bekleyeceksin ki :D? Pct döneminde de yaptığın kürün uzunluğuna ve ilaç çeşidine göre planlama yapılır o döngü bir şekilde açılır yani sen only testo da vursan klomen-tamoksifen-hcg ye ihtiyacın olabilir nor19 grup yüksek doz kullansan da. Uzun süren kür hayatı düşünüyorsan sürekli pct yapman mantıklı değil ondan bahsediyorum. Zaten ilaç kullanımı sırasında vereceğin kan testleri sana referans olur. Şahsen benim fsh direkt kapanırken lh daha 8.-9. haftalarda haftalık 150 tren vurmama rağmen referansın içindeydi. İlerleyen haftalarda kapandı bu da bana pct sürecini daha kolay geçirebileceğim izlenimini verdi. Muhtemelen hipofiz bezimi uyarmam ve lh-fsh sinyalini açmam çok daha kolay olacak yani demem o ki kan testleri zaten sana yeterli datayı verir. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
weoji0    0

Hocam dediğim gibi ilk kür bi gözlemleyeyim only testo ilerleyeyim sonra pct sonrası daha yüksek kürlerle devam ederim ne de olsa hızlı giden atın boku seyrek düşermiş. Uzun vadede bu işi yapabilmek istiyorum vücuduma olabildiğince az yüklenerekten. haftalık 1ml ilacın da doğal birine göre fark yaratacağını düşünüyorum bu arada. @BBurak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
weoji0, 52 dakika önce yazdı:

Hocam dediğim gibi ilk kür bi gözlemleyeyim only testo ilerleyeyim sonra pct sonrası daha yüksek kürlerle devam ederim ne de olsa hızlı giden atın boku seyrek düşermiş. Uzun vadede bu işi yapabilmek istiyorum vücuduma olabildiğince az yüklenerekten. haftalık 1ml ilacın da doğal birine göre fark yaratacağını düşünüyorum bu arada. @BBurak

21 yaşındasın küre girecem diyosun ardından hızlı giden atın boku seyrek düşermiş diyorsun :) hızlı giden sensin şuanda haberin yok 21 yaşında kür yapılmamalı...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    492

Test E 250 mg 12 hafta Pazartesi Cuma rotasyonlu ilk kür için ideal. Tahliller için Endokrinoloji veya Dahiliye randevusu almalısın. Sağlık ocağı yapmaz. Kür öncesi + 6. haftada total / free Testo + LH + FSH + E2 yaptır.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
weoji0    0

İlk kürüme gireceğim salı günü, her enjeksiyon günü 0.5 ML testo e vuracağım. Enjektor ve iğne temin ettim 100'lü enjektorum 3P luerlock, iğnemde 26g X 1/2” (0, 45x13mm) kahvereng. Ama iğnenin biraz kısa olduğunu düşünmeye başladım. Vastus Lateralis'den bacaktan basmayı planlıyorum. Ama umarım kas içine girebilecek kadar yeterlidir uzunluğu. İçimde bir his tam kasa yetişmeyecek ve yağa enjekte edeceğim diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?

ÇARŞAMBA GÜNÜ EDIT:

Dün ilk enjektemi oldum 0.5 ML testo e bacaktan, kasa mı girdim yoksa subkutan mı oldu emin değilim, yürürken biraz bacak ağrısı var ama hayatımı kötü etkilemiyor tam tersi keyif veren bir ağrı. Enjeksiyon bölgem neredeyse gözükmeyecek derecede kapanmış, enjeksiyon sırasında şırıngayı çıkarınca bir kan akmıştı sanırsam kılacak damarı patlattım çıkarken tansiyonum düştü galiba biraz gözüm karardı kulağım çınladı 5-10 dk uzandım sonra kendime geldim, cuma günü diğer bacaktan enjekte edeceğim tekrardan. Bir de TSH 5.576 serbest T4 0.81 serbest T3 4.74 prolaktin 40.50 Total testo 420 lh 8.32 fsh 13.49 E2 25.82 çıktı, prolaktin ciddi yüksek çıktı bunun sebebini fazla cinsel ilişki + pornolu mastürbasyona + uyku düzensizliği + sigaraya bağlıyorum. Mast + sigara tamamen bıraktım. Fsh da yüksek vücudum testo üretmeye çalışıyor ama verimsiz çalışıyor testisler, tiroidlerim de sıkıntıda hafiften hipotiroid olabileceğimi düşünüyorum o yüzden 25mg levotirona başladım bu sabah itibari ile, cuma günü randevum var orada tam detaylı dozumu öğreneceğim. Şimdilik gidişat bu şekilde. @Fuhrer @BBurak @AS1L

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    492
weoji0, 30.11.2025 - 18:30 yazdı:

İlk kürüme gireceğim salı günü, her enjeksiyon günü 0.5 ML testo e vuracağım. Enjektor ve iğne temin ettim 100'lü enjektorum 3P luerlock, iğnemde 26g X 1/2” (0, 45x13mm) kahvereng. Ama iğnenin biraz kısa olduğunu düşünmeye başladım. Vastus Lateralis'den bacaktan basmayı planlıyorum. Ama umarım kas içine girebilecek kadar yeterlidir uzunluğu. İçimde bir his tam kasa yetişmeyecek ve yağa enjekte edeceğim diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?

ÇARŞAMBA GÜNÜ EDIT:

Dün ilk enjektemi oldum 0.5 ML testo e bacaktan, kasa mı girdim yoksa subkutan mı oldu emin değilim, yürürken biraz bacak ağrısı var ama hayatımı kötü etkilemiyor tam tersi keyif veren bir ağrı. Enjeksiyon bölgem neredeyse gözükmeyecek derecede kapanmış, enjeksiyon sırasında şırıngayı çıkarınca bir kan akmıştı sanırsam kılacak damarı patlattım çıkarken tansiyonum düştü galiba biraz gözüm karardı kulağım çınladı 5-10 dk uzandım sonra kendime geldim, cuma günü diğer bacaktan enjekte edeceğim tekrardan. Bir de TSH 5.576 serbest T4 0.81 serbest T3 4.74 prolaktin 40.50 Total testo 420 lh 8.32 fsh 13.49 E2 25.82 çıktı, prolaktin ciddi yüksek çıktı bunun sebebini fazla cinsel ilişki + pornolu mastürbasyona + uyku düzensizliği + sigaraya bağlıyorum. Mast + sigara tamamen bıraktım. Fsh da yüksek vücudum testo üretmeye çalışıyor ama verimsiz çalışıyor testisler, tiroidlerim de sıkıntıda hafiften hipotiroid olabileceğimi düşünüyorum o yüzden 25mg levotirona başladım bu sabah itibari ile, cuma günü randevum var orada tam detaylı dozumu öğreneceğim. Şimdilik gidişat bu şekilde. @Fuhrer @BBurak @AS1L

  1. Prolaktin için caber 0.5 mg haftada bölerek kullan.
  2. İğneyi 25 mm yükselt 13 mm ile idare edersin ama 25 mm rahat edersin.
  3. Enjeksiyonu oturarak veya yatarak yap 2 - 3 dk kalkma.
  4. Tiroid ilacına devam 6 hafta sonra tekrar baktır.
  5. Sigara + mast bırakmaya devam uyku 7 - 8 saat olsun.

Kolay gelsin gelişmeleri yaz. PIP keyfini çıkar kaslar büyüyor demektir o :)

tarihinde AS1L tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
weoji0, 30.11.2025 - 18:30 yazdı:

İlk kürüme gireceğim salı günü, her enjeksiyon günü 0.5 ML testo e vuracağım. Enjektor ve iğne temin ettim 100'lü enjektorum 3P luerlock, iğnemde 26g X 1/2” (0, 45x13mm) kahvereng. Ama iğnenin biraz kısa olduğunu düşünmeye başladım. Vastus Lateralis'den bacaktan basmayı planlıyorum. Ama umarım kas içine girebilecek kadar yeterlidir uzunluğu. İçimde bir his tam kasa yetişmeyecek ve yağa enjekte edeceğim diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?

ÇARŞAMBA GÜNÜ EDIT:

Dün ilk enjektemi oldum 0.5 ML testo e bacaktan, kasa mı girdim yoksa subkutan mı oldu emin değilim, yürürken biraz bacak ağrısı var ama hayatımı kötü etkilemiyor tam tersi keyif veren bir ağrı. Enjeksiyon bölgem neredeyse gözükmeyecek derecede kapanmış, enjeksiyon sırasında şırıngayı çıkarınca bir kan akmıştı sanırsam kılacak damarı patlattım çıkarken tansiyonum düştü galiba biraz gözüm karardı kulağım çınladı 5-10 dk uzandım sonra kendime geldim, cuma günü diğer bacaktan enjekte edeceğim tekrardan. Bir de TSH 5.576 serbest T4 0.81 serbest T3 4.74 prolaktin 40.50 Total testo 420 lh 8.32 fsh 13.49 E2 25.82 çıktı, prolaktin ciddi yüksek çıktı bunun sebebini fazla cinsel ilişki + pornolu mastürbasyona + uyku düzensizliği + sigaraya bağlıyorum. Mast + sigara tamamen bıraktım. Fsh da yüksek vücudum testo üretmeye çalışıyor ama verimsiz çalışıyor testisler, tiroidlerim de sıkıntıda hafiften hipotiroid olabileceğimi düşünüyorum o yüzden 25mg levotirona başladım bu sabah itibari ile, cuma günü randevum var orada tam detaylı dozumu öğreneceğim. Şimdilik gidişat bu şekilde. @Fuhrer @BBurak @AS1L

Dostum nasıl hipotiroidi var 4.73 t3 çıkmış t4 tek başına bir şey ifade etmez yeterli t3 varsa t4 düşük olabilir. Sende hipertiroidi olabilir hipo değil t3 referans sınırının 1pg/ml üzerinde.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×