Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Thebossdianabol

Ilk kür ve sonraki kür dönemlerim hk. (ilaç, beslenme ve süreç)

Önerilen İletiler

parfait16    42
Thebossdianabol, 21 saat önce yazdı:

Başladığım 4 gün oldu 50 miligram çok da cüzi bir rakam değil

2 hafta oldu ama 2 aydır böyle 

Libidonun artması biraz zaman alabilir daha yeni girmişsin küre ama , ereksiyon sorunlarının kaynağının E2 olduğunu düşünüyorum bende tahlil vermediysen ver E2, prolaktin, serbest testo, Total testo, shbg, hemogram varsa eksiğim benimde belirtir arkadaşlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Selamün aleyküm değerli dostlar,

Yaklaşık 3 haftadır haftalık 300 mg Testo Enanthate kullanıyorum. Artık Deca ekleme kararı aldım ama dozaj konusunda kararsızım.

Aklımdaki plan şu şekilde:

  • Testo E: 300 mg / hafta
  • Deca: 500 mg / hafta

Bu oran sizce uygun mu? Amaç hacim artışı ve eklem rahatlığı, su tutsa da çok sorun değil. @Askabar

Şu konularda da görüşlerinizi rica ediyorum:

  1. Bu dozlarda androgenic - anabolic oranı v dengesi açısından uygun mu?
  2. Libido düşüşü veya deca dick riski bu oranda görülür mü, nasıl önlenir?
  3. Testo oranı düşük kalırsa, libido veya genel enerji açısından sorun yaşar mıyım?
  4. Deca ile prolaktin artışı ne sıklıkta olur, belirtileri nelerdir?
  5. Cabergolin/Pramipexole ne zaman başlann gerek kalmadan önlem almak mantıklı mı?
  6. Arimidex mi Aromasin mi bu kombinasyonda daha dengeli olur?
  7. Deca + Testo E kombinasyonunda östrojen baskısı fazla olursa hangi belirtiler görülür?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630

Bence 300-500 oranı riskli ben yerinde olsam testo oranını deca ile eşit veya daha yüksek tutardım. Aromataz veya Prolaktin inhibitörü için ezbere bir şey demek yanlış olur. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar, 25.10.2025 - 13:44 yazdı:

Bence 300-500 oranı riskli ben yerinde olsam testo oranını deca ile eşit veya daha yüksek tutardım. Aromataz veya Prolaktin inhibitörü için ezbere bir şey demek yanlış olur. 

Bu insülin işe yarar mi kullanimi nasildir

Birde diger kalemde insulin lispro yaziyor

IMG_20251026_160442.jpg IMG_20251026_160438.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Thebossdianabol, 11 dakika önce yazdı:

Bu insülin işe yarar mi kullanimi nasildir

Birde diger kalemde insulin lispro yaziyor

Ne için kullanacaksın ? Öyle kafana göre insülin kullanılmaz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar, 4 dakika önce yazdı:

Ne için kullanacaksın ? Öyle kafana göre insülin kullanılmaz 

Besini hucrelere taşımak için 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Thebossdianabol, 3 dakika önce yazdı:

Besini hucrelere taşımak için 

Taşı Taşı. İyi Taşı. İnsulin çocuk oyuncağı sanıyorsunuz. Hemde level 1 olan sporcu için.

  • Beğen 2
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Perseu    55

Dostum 20 gün önce enjeksiyonu hangi uçla yapıcam diyordun şimdi insülinden bahsediyorsun?

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Taşı Taşı. İyi Taşı. İnsulin çocuk oyuncağı sanıyorsunuz. Hemde level 1 olan sporcu için.

Vurucagimi soylemedim ki dolapda buldum merak ettim sorrum 

Perseu, Bir saat önce yazdı:

Dostum 20 gün önce enjeksiyonu hangi uçla yapıcam diyordun şimdi insülinden bahsediyorsun?

Ben daha g@tten iğne yapmaya çekiniyorum ne insülini sadece merak ettim sordum bunu mu kullaniyolar diye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Thebossdianabol, 58 dakika önce yazdı:

Besini hucrelere taşımak için 

Neden bunun için dışarıdan insülin alcaksın ki şeker hastası mısın ? Gerek yok. 

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İğne şu şekilde biraz yan girmiş bi sıkıntı olur mu? Baş parmağımı pelvik kemiği üstüne koyup avcumun içi kalçama yapıştırdım avuç içinin olduğu bölgenin ortasina yerleştirdim.

IMG_20251106_165555.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Enzel    1

abi 1.5 ay testo enant 500 bolde 400 danabol 30mg kullandım ama bıraktım hatta konuma cevap vermiştin. Şimdi yazdıklarını okuyunca boldenondan soğudum. Kısa vadede güzel sonuç alabileceğim nasıl bir kür planlaması tavsiye edersin. kısa vadeden kastım yine 8-10 hafta olabilir. En azından psikolojik olarakta iyi hissettirsin belirtilerin erkenden gelmesi böyle bir şeye ihtiyacım var.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Enzel, 1 saat önce yazdı:

abi 1.5 ay testo enant 500 bolde 400 danabol 30mg kullandım ama bıraktım hatta konuma cevap vermiştin. Şimdi yazdıklarını okuyunca boldenondan soğudum. Kısa vadede güzel sonuç alabileceğim nasıl bir kür planlaması tavsiye edersin. kısa vadeden kastım yine 8-10 hafta olabilir. En azından psikolojik olarakta iyi hissettirsin belirtilerin erkenden gelmesi böyle bir şeye ihtiyacım var.

formunu paylaşarak tavsiye konusu oluşturabilirsin, buradan destek olmayacağım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Enzel    1
Fuhrer, 28 dakika önce yazdı:

formunu paylaşarak tavsiye konusu oluşturabilirsin, buradan destek olmayacağım.

açıyorum abi :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emre1212    3

Kardeşim ben haftalık 250 mg testosteron enantath kullanıyorum. Fakat ben bunu çok fazla iş yükü ve hayat akışı ile baş edemediğim için başladım yani amacım vücut geliştirme değildi yaşım 36 ve bu yaşıma kadar hayatımın her döneminde hep spor oldu. 6. hafta enjeksiyonumu kendim bacaktan yapayım dedim perişan oldum bu yaşadığım tek eksi yönü oldu. Ben iran testo kullanıyorum kalçadan yaptırdım hep ne ağrı ne ödem nede başka bir enjeksiyon sorunu yaşamadım. Normalde vücut geliştirme sporu ile çok fazlaca ilgili değildim ama son 1 yıldır düzenli olarak bununla ilgilendiğim için haliyle anatomide araştırıyor hale geliyoruz. Ben kendi adıma iyi yönlerini söylemek isterim. Ağırlıklar artıyor ve gereksiz bir özgüvenle ben bunu aslında basarım moduna giriyorsun bir anda hiç yatmadığın ağırlığın altına yatma kendini sakatlarsın. Benim için en iyi olayıysa modum hep iyi bazen olumsuzluklara karşı hemen pes ederken şimdi daha kolay baş edebiliyorum.

Bu ilaç saldırganlık modunu da açıyor bu demek istediğim kesinlikle kiralık katil gibi olmuyorsun. Seni daha erkek yapıyor ve aslında savaşmaya hep hazır hissediyorsun eğer benim gibi mülayim bir tip değilsen insanlarla tartışman yada kalp kırman çok çok kolay hale gelebilir. Ben her zaman her şeye sinirlenen kızan birisiydim ama sabit hiç düşmeyen testosteron beni daha ılımlı birisi haline getirdi muhtemelen östrojenden daha baskın halde olduğu için olabilir. Olası problemlerle baş edebilme yeteneğim oldukça gelişti bu 6 haftada örnek vermem gerekirse ben kuryeyim 6. kata sipariş götürmem gerekli asansör yok sinir krizi ve bolca küfür ederdim tabi ki binaya ama şimdi 3 3 4 4 çıkıyorum. Bir sorun mu var hemen pas geçip doğrusunu yapıp devam edebiliyorum. Bunlar hep psikolojik etkiler şimdi sırada fiziksel etkiler var eğer buraya kadar okuduysan.

Benim yemek düzenim çok muazzam olmadığı halde ki her şeyimi haftalık hazırlamama rağmen çok uymuyorum yemek listeme ağırlıklarımı çok arttırmadım bu 5 haftada ama hareket kabiliyetim ve direncim çok daha stabil hale geldi. Bench press çok daha nizami çıkıyor. Ben hala ağırlık arttırmak yerine çok tekrar yapmayı tercih ediyorum. Geçen sene 58 kg olarak başlayıp şu an güncel kilom 65 olup son 6 haftada ise yaşadığım kilom sabit ama yağ oranım günden güne düşüşte çünkü özellikle omuzlarım çok daha belirgin hale geldi (normalde de omuza hep özen göstererek çalışırım takıntım var) kaslarımın çizgileri çok belirgin hale geldi. Özellikle izole bir hareket yaparken hedef kas grubunu çok daha iyi hissederek ağırlığı basabiliyorum. Sormak istediğin varsa kendi tecrübem kadar cevap verebilirim.

Lütfen enjeksiyon bilmiyorsan gidip bir sağlık kabininden rica et biri yapmazsa diğeri yapar. Ben 2 gün önce kendim denedim ne olabilir ki diyerek şimdi evden dışarı çıkamıyorum. İyi ki forumda tecrübeli kardeşler var birde evham yapıp korkardım :D 2 hafta sonra eğer hala başlamamış olduysan yine burada buluşalım kan testi verip değerlerim üzerinden sende kendi dozuna karar verebilirsin. Ha bu arada libido ve ereksiyon kalitesi muazzam artıyor. Ayrıca benim vücudum genetik midir bilmiyorum ama hep yağlı ve sivilcelidir özellikle sırt bölgemde ama ilaca başladığımdan beri 2 günde bir sırtımı yüzümü sürekli liflerim yağlı kalmasın diye testosterona bağlı bir tane  bile sivilce çıktığını düşünmüyorum. Aksine normalden daha az şu anda sivilcelenmem. Gerçekten buraya kadar okuduysan tebrik ediyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Selamün aleyküm değerli hocalarım deca+testo e kickstar anapolon küründen ilk testlerim prolaktin ve e2 tavan yapmış fakat jino hissetmiyorum meme hissiyatı yok acısı sızısı herhangi bir olumsuz birşey hissetmiyorum.

Screenshot_2025-12-02-12-05-51-373_com.android.chrome.thumb.jpg.0cf86863d331fd99f2b65a526f51bf51.jpg Screenshot_2025-12-02-12-06-11-533_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-12-02-12-06-03-882_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-12-02-12-05-56-556_com.android.chrome.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Thebossdianabol, 25 dakika önce yazdı:

Selamün aleyküm değerli hocalarim deca+testo e kickstar anapolon küründen ilk testlerim prolaktin ve e2 tavan yapmış fakat jimo hissetmiyorum meme hissiyati yok acisi sizisi herhangi bir olumsuz birşey hissetmiyorum 

prolaktin tavan yapmamış, önlem almana gerek yok. Kullandığın dozlar nedir?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 4 dakika önce yazdı:

prolaktin tavan yapmamış, önlem almana gerek yok. Kullandığın dozlar nedir?

Yanlış yazmişim e2 yazicaktim tavan yapmış diye 😅🙃 testo e 400 mg haftalik 300 mg deca her ikiside pzrt persembe iki kere delmek istemiyorum kendimi herhangi olumsuz durum hissetmiyorum meme tarafinda 

tarihinde Thebossdianabol tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
Thebossdianabol, 55 dakika önce yazdı:

Yanlış yazmişim e2 yazicaktim tavan yapmış diye 😅🙃 testo e 400 mg haftalik 300 mg deca her ikiside pzrt persembe iki kere delmek istemiyorum kendimi herhangi olumsuz durum hissetmiyorum meme tarafinda 

O yüksek e2 değeri zamanla prolaktini de yükselttiği zaman bişeyler hissetmeye başlarsın. Önerim e2 yi kontrol altına al şimdiden

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Thebossdianabol, Bir saat önce yazdı:

Yanlış yazmişim e2 yazicaktim tavan yapmış diye 😅🙃 testo e 400 mg haftalik 300 mg deca her ikiside pzrt persembe iki kere delmek istemiyorum kendimi herhangi olumsuz durum hissetmiyorum meme tarafinda 

bu hafta 2 kez yarım arimidex kullan ve testosteronu biraz düşür bence. haftada 1 enjeksiyon yapıyorsan ondan kaynaklı yükseliş olabilir, testosteron ne kadar peek yaparsa östrojen de o kadar yükseliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 46 dakika önce yazdı:

bu hafta 2 kez yarım arimidex kullan ve testosteronu biraz düşür bence. haftada 1 enjeksiyon yapıyorsan ondan kaynaklı yükseliş olabilir, testosteron ne kadar peek yaparsa östrojen de o kadar yükseliyor.

Haftada 2 enjeksiyon yapiyorum pazartesi persembe decayida testoyuda ayni aynda vuruyorum.

hectordoyle, Bir saat önce yazdı:

O yüksek e2 değeri zamanla prolaktini de yükselttiği zaman bişeyler hissetmeye başlarsın. Önerim e2 yi kontrol altına al şimdiden

Teşekkürler 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 48 dakika önce yazdı:

bu hafta 2 kez yarım arimidex kullan ve testosteronu biraz düşür bence. haftada 1 enjeksiyon yapıyorsan ondan kaynaklı yükseliş olabilir, testosteron ne kadar peek yaparsa östrojen de o kadar yükseliyor.

Hangi günler almaliyim hocam bir hafta bir tablet dogru anladiysam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Thebossdianabol, 29 dakika önce yazdı:

Hangi günler almaliyim hocam bir hafta bir tablet dogru anladiysam

bu hafta kullan sadece, anapolon kullanıyorsan kesip bir kaç hafta sonra yeniden kan testi ver. Arimidexi çarşamba cumartesi kullanabilirsin. Bence anapolon yerine dianabol yutmuşsun, yoksa bu e2 seviyesi bu testsoterona göre aşırı anormal.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 19 dakika önce yazdı:

bu hafta kullan sadece, anapolon kullanıyorsan kesip bir kaç hafta sonra yeniden kan testi ver. Arimidexi çarşamba cumartesi kullanabilirsin. Bence anapolon yerine dianabol yutmuşsun, yoksa bu e2 seviyesi bu testsoterona göre aşırı anormal.

Hocamm iran anapolon almiştim  yukarda resimleri mevcut anapolon kestim kullanmiyorum da geçen 15 20 burun 👃🏻 cekmistim denk geldigimde onlardan olabilir heralde birde anapolondan hiçbir verim almadim iştah baskisi dişinda

tarihinde Thebossdianabol tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocam günlük 4 ünite cinnotropin alıyorum 4m insülin iğnesi vardı eczanede ama sanki bir şey hissetmiyorum 8m'lik kullansam sıkıntı olur mu daha mı iyi olur tavsiyen nedir @Fuhrer

tarihinde Thebossdianabol tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: levenna
      Herkese merhabalar,
      Buradan 20 haftalık sürecek olan bulk kürümü ve gelişimimi paylaşacağım. Her hafta sabah kalkar kalkmaz pump olmadan fotoğraflarla gelişimimi takip edeceğim. Aslında bulk için yağ oranımın fazla olduğunun farkındayım fakat ayni şekilde başlangıçta fazla bir kas kütlesi olmadığı için ilk başta kütle koymaya karar verdim. Hemen arkasından kan testlerine göre cut cycle yapacağım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 21 Boy: 173cm Başlangıç kilo: 68 kg KÜR İÇERİĞİM:
      300 mg ZPHC testosterone enantathe 300 mg Panpharma testosterone enatathe 400 mg ZPHC boldenone BAŞLANGIÇ FORM:
        
      GÜNCE FORM: 4 HAFTA
        
      68 kg dan 78 kg ya çıktım. İştahım inanılmaz fazla. O kadar fazla ki günde 5 6 öğün yemeye başladım ve hala kesmiyor 😃 İnsülin direnci mi yoksa bolde mi yapıyor bilmiyorum.. Geceleri çok fazla terliyorum ve uyanıyorum, tansiyonum yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok fazla değil ama 140 mmhg nin üstünü gördüğü oluyor. Her gün kontrol ediyorum.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×