Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

sametcelik54

Diyet ve bulk kür günlüklerim (süreç,ilaç vb)

Önerilen İletiler

hectordoyle    807
sametcelik54, Bir saat önce yazdı:

Masteron ldl ve e2 için aldım aslında ama o verimi alamıyorum anlaşılan

Masteron ldl kolesterolü düzeltmez, e2 yi bloke etmesi de SERM gibi yani nolvadexe benzer bir etkisi var. Ayrıca boldenonu neden kürün başında değil de 6.haftasında ekledin? Geç açılan bir ilaç zaten.

sametcelik54, 2 saat önce yazdı:

Ama düşünmeden de edemiyorum her gün kardiyo yapıp beslenmesine ciddi dikkat eden biri nasıl kolayca yağlanabildi?

Aldığın kalori fazla ve e2 aktivitesi yüksek. Temiz beslensen de kalori alımın yüksekse yine kilo alırsın. Aldığın protein miktarını söylemişsin, önemli olan karbonhidrat ve yağ makroları. İlaç kullanan birinin yağı yüksek almaması gerektiğini düşünüyorum. Yağı 35-40 gr arasına çek, karbonhidrat olarakta dalgalı karbonhidrat sistemine geç. 

Ayrıca marka değiştirebiliyorsan değiştir. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


sven, 50 dakika önce yazdı:

daha düşük duruyor ama dediğim gibi masteron kullanmana gerek yok zaten test bolde ikili e2yi yeterince kontrol altında tutar normal şartlarda herhangi bi göğüs hassasiyeti yaşadınmı 

Hayır sık sık kontrol ediyorum göğüslerde bir sıkıntı yok şuanlık, sizce marka değişikliğine gidip aynı dozlarla daha iyi sonuçlar almak mümkün müdür?

hectordoyle, 35 dakika önce yazdı:

Masteron ldl kolesterolü düzeltmez, e2 yi bloke etmesi de SERM gibi yani nolvadexe benzer bir etkisi var. Ayrıca boldenonu neden kürün başında değil de 6.haftasında ekledin? Geç açılan bir ilaç zaten.

Aldığın kalori fazla ve e2 aktivitesi yüksek. Temiz beslensen de kalori alımın yüksekse yine kilo alırsın. Aldığın protein miktarını söylemişsin, önemli olan karbonhidrat ve yağ makroları. İlaç kullanan birinin yağı yüksek almaması gerektiğini düşünüyorum. Yağı 35-40 gr arasına çek, karbonhidrat olarakta dalgalı karbonhidrat sistemine geç. 

Ayrıca marka değiştirebiliyorsan değiştir. 

Hocam test mast ve bolde aynı anda başladım en başından beri var bir kaç mesaj öncesinde dozajlamaları yazdım.

makrolarım şu şekilde;

  • 420g karb
  • 240g protein 
  • 50g yağ ( sadece badem ezmesinden alıyorum yağlı başka hiçbir gıda yok beslenmemde )

marka değişikliği daha da kafama yattı, elimde 1er flakon ürün kaldı 2-3 hafta sonra zphc’ye geçeceğim sanırım… bu kadar uğraşıyoruz parasından sağlıktan önemli değil açıkçası.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
sametcelik54, 53 dakika önce yazdı:

Hayır sık sık kontrol ediyorum göğüslerde bir sıkıntı yok şuanlık, sizce marka değişikliğine gidip aynı dozlarla daha iyi sonuçlar almak mümkün müdür?

Hocam test mast ve bolde aynı anda başladım en başından beri var bir kaç mesaj öncesinde dozajlamaları yazdım.

makrolarım şu şekilde;

  • 420g karb
  • 240g protein 
  • 50g yağ ( sadece badem ezmesinden alıyorum yağlı başka hiçbir gıda yok beslenmemde )

marka değişikliği daha da kafama yattı, elimde 1er flakon ürün kaldı 2-3 hafta sonra zphc’ye geçeceğim sanırım… bu kadar uğraşıyoruz parasından sağlıktan önemli değil açıkçası.

bana sorarsan marka değişip 500 test 250 bolde gibi devam et masteronuda çıkarıp sonra kan testi ver eğer östrojen hala yuksek kalıyorsa 300 350 civarına cıkabilirsin ya da  testi 600e yukseltip 300 bolde şeklinde yukarda dediğim gibi yukseltmeye gidebilirsin ama 500 testden devame etmek daha mantıklı.

düşük başla dememin sebebi eğer çok baskılarsan toparlaman bi kaç hafta sürecek zaten kemik ağrılarıdüşük libido gibi düşük e2 semptomları yaşamazsın.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlk kürümün 20. Haftasından selamlar herkese 

Güncel kilo 90. En yüksek 96 görmüştüm çok kötü beslenip.
güncel stack;

  • 600 testo e.
  • 600 masteron p.
  • 450 boldenon
  • 50 proviron , 100 t4 , 2mg reta, günde 1mg ghkcu(deri sarkması için yeni başladım)

güncel olarak 200g+ protein 2000kcal civarı alıyorum. 6 gün kardiyo 6 gün ağırlık antrenmanı push pull legs devam ediyorum. Daha önceki yazılarımdan gidişatı nasıl görüyorsunuz merak ettim. 2 aydır tahlil vermemiştim tüm vitamin ve destek ürünlerini düzenli alıyorum ama baktırma zamanım geldi. Yaptırdığımda onu da ekleyeceğim

DCD88C89-F516-4C5B-8A92-0A254B8A3311.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmet.drbs    2
sametcelik54, 20 saat önce yazdı:

İlk kürümün 20. Haftasından selamlar herkese 

Güncel kilo 90. En yüksek 96 görmüştüm çok kötü beslenip.
güncel stack;

  • 600 testo e.
  • 600 masteron p.
  • 450 boldenon
  • 50 proviron , 100 t4 , 2mg reta, günde 1mg ghkcu(deri sarkması için yeni başladım)

güncel olarak 200g+ protein 2000kcal civarı alıyorum. 6 gün kardiyo 6 gün ağırlık antrenmanı push pull legs devam ediyorum. Daha önceki yazılarımdan gidişatı nasıl görüyorsunuz merak ettim. 2 aydır tahlil vermemiştim tüm vitamin ve destek ürünlerini düzenli alıyorum ama baktırma zamanım geldi. Yaptırdığımda onu da ekleyeceğim

Sürecini yakından merakla takip ediyorum. Disiplin ve iradene hayran kaldım başarılar dostum.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Cut sürecine ve küre devam ediyorum. Fakat artık kürüme ekleme mi yapsam diye merak ediyorum. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

eski fotoğraflarım için konuyu okuyabilirsiniz.

güncel kilo ; 86.5

  • test e. 750
  • mast 600
  • bolde 450
  • reta 2,5mg

Ox ve wins 30-30 1 seferlik kullandım daha devam etmeyeceğim bence gerek yok (sizce?)

t4 ve proviron devam

86DAC77F-5E4C-4374-BB79-12CF4C30918B.jpeg

AS1L, 05.12.2025 - 14:16 yazdı:
  1. Klasik first cycle dozajlarının biraz üstünde bir kür yazmışsın ama çok uçuk değil.
  2. Şu anki destek takviyelerin NAC karaciğer desteği omega-3 vitaminler vs. gayet iyi.
  3. Bu kürde özellikle masteron + cardio + clean surplus varsa yağlanma ihtimalin çok çok düşük.

Kısacası yolun çok açık. Şu an tam doğru zamanda doğru fizikte doğru kürü yazmışsın. Disiplinini bozma yavaş ve temiz kilo al 2026 yazına hayvan gibi girersin. Kolay gelsin gelişmeleri yaz mutlaka.

Hocam yorumlarınızı bekliyorum güncel form paylaştım 5. Ay bitti

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle, 22 dakika önce yazdı:

Kral instagramına denk geldim naturel yazmışsın isminin yanına, doğru yoldasın :D

kilo verme sürecimde cycleda değildim ki, profilim kilo verme odaklı olduğu için o şekilde yazmıştım;)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    122
sametcelik54, 2 saat önce yazdı:

kilo verme sürecimde cycleda değildim ki, profilim kilo verme odaklı olduğu için o şekilde yazmıştım;)

Natural kavramı bir kere kullanılınca bence bozuluyor ama sen bilirsin 😂Ekleme gerek yok kan testlerime baktım winstrol trenden daha fazla hasar veriyor alt ast ztn uçuyor hdl yok oluyor gereksiz ztn sana bu kadar ilaca ekstra ilaç eklemek baya saçma olur ztn dozajlar fazla 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    939
Rma, 2 saat önce yazdı:

Natural kavramı bir kere kullanılınca bence bozuluyor ama sen bilirsin 😂Ekleme gerek yok kan testlerime baktım winstrol trenden daha fazla hasar veriyor alt ast ztn uçuyor hdl yok oluyor gereksiz ztn sana bu kadar ilaca ekstra ilaç eklemek baya saçma olur ztn dozajlar fazla 

zarar konusunda, oral tabletler ve enjeksiyonluk trenbolonun zararını kan testiyle kıyaslamak hiç de doğru olmaz. Oral tabletler karaciğer faz-1 metabolizmasında büyük çoğunluğu engellendiğinden dolayı kan testine yüksek alt/ast olarak yansıyabilir. Bu durum tıpkı tren kullanırken E2'nin 1000'lere çıkmasıyla bağdaştırılabilir, sonuç olarak vücudunda o denli bir bozukluk yok ve yanıltıcı etkiye aldanıp ona göre önlem almak ap ayrı bir saçmalık.

sametcelik54, 4 saat önce yazdı:

Cut sürecine ve küre devam ediyorum. Fakat artık kürüme ekleme mi yapsam diye merak ediyorum. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

eski fotoğraflarım için konuyu okuyabilirsiniz.

güncel kilo ; 86.5

  • test e. 750
  • mast 600
  • bolde 450
  • reta 2,5mg

Ox ve wins 30-30 1 seferlik kullandım daha devam etmeyeceğim bence gerek yok (sizce?)

t4 ve proviron devam

Hocam yorumlarınızı bekliyorum güncel form paylaştım 5. Ay bitti

bence ekleme yaparsan ghk-cu eklemeni öneririm, onun dışın da winstrol ve oxandrolonluk bence daha bir form yok ortada

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: levenna
      Herkese merhabalar,
      Buradan 20 haftalık sürecek olan bulk kürümü ve gelişimimi paylaşacağım. Her hafta sabah kalkar kalkmaz pump olmadan fotoğraflarla gelişimimi takip edeceğim. Aslında bulk için yağ oranımın fazla olduğunun farkındayım fakat ayni şekilde başlangıçta fazla bir kas kütlesi olmadığı için ilk başta kütle koymaya karar verdim. Hemen arkasından kan testlerine göre cut cycle yapacağım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 21 Boy: 173cm Başlangıç kilo: 68 kg KÜR İÇERİĞİM:
      300 mg ZPHC testosterone enantathe 300 mg Panpharma testosterone enatathe 400 mg ZPHC boldenone BAŞLANGIÇ FORM:
        
      GÜNCE FORM: 4 HAFTA
        
      68 kg dan 78 kg ya çıktım. İştahım inanılmaz fazla. O kadar fazla ki günde 5 6 öğün yemeye başladım ve hala kesmiyor 😃 İnsülin direnci mi yoksa bolde mi yapıyor bilmiyorum.. Geceleri çok fazla terliyorum ve uyanıyorum, tansiyonum yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok fazla değil ama 140 mmhg nin üstünü gördüğü oluyor. Her gün kontrol ediyorum.
    • Yazan: Carlos
      Sevgili hocalarım 2 sene önce açmış olduğum 18 yaş ilk kür başlıklı forumumdan sonra herkese tekrardan merhabalar değerli büyüklerimin ve hocalarımın sözünü dinledim ve naturel şekilde devam ettim.2 senelik süre içerisinde çalışma hayatının zorlukları ve bazı aksaklıklar sonucunda düzenli antrenmanlara tekrardan başlamış bulunmaktayım. 
      Bu süre içerisinde yazları aşçılık yaptığım için yeri geldiğinde 13 saat aralıksız yemek yemeden yesek dahi tamamen fastfood şeklinde ama yüksek protein ağırlıklı beslenerek hiç oturmadan çalıştığımızdan dolayı da bacak antrenmanlarımın çoğunu ve diğer antrenmanlarımı atlamış veya yorgunlukla zar zor yapmış bulunmaktayım.
      Fakat ona rağmen gün boyu yoğun tempodan ayakta kalmaktan olsa gerek kolum define şekilde 43 cm yi gördüğü olmuştu uzun saçlı olduğum fotoğraflar o zamandan kalma 20 yaşındayım ve artık gerçekten ara da versem antrenmanları beslenmeyi de değiştirsem genel olarak vücudumda çok bir değişiklik olmadığının farkındayım ve küre girmenin vakti geldiğini düşünmeye başladım.
      ilk kür için piyasadaki ilaçların kalitesizliğinden ötürü eczaneden yapabileceğim sustanon ve primobolan düşünüyordum fakat forumda okuduğum bazı olumsuz geri dönüşlerden dolayı sustanon dan vazgeçtim ilk kür için sizlerden önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 2022 de 80 kilo olarak bitirdiğim bulk dönemini şuan 75 kilo olma hedefiyle tekrardan düzene sokmaya başladım güncel fotoğraflarımı ve yeni yaptırdığım kan testlerimi ekliyorum.
      2022 senesinde açmış olduğum forum: 
      Sırasıyla eklediğim fotoğraflar
      Gri şort 2022: 80 kg Siyah şort 2023: 78 kg Ve diğerleri 2024: 72-73 kg şuan ki güncel fotoğraflarım        
    • Yazan: polatpr
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Yaklaşık 2 aydır komple salmıştım yeniden döndüm sağlık sorunları vs derken bu sefer biraz daha işleri ciddileştirip kış yarışına kadar ortaya bişeyler çıkartmak istiyorum. 
      GEÇMİŞ KÜR GÜNLÜĞÜM: (2025)
      BESLENME DÜZENİM:
      2400 kalori civarı  45-50gr yağ 220karb  220-230 protein  KÜR İÇERİĞİM: (zphc)
      0.5 testo e (gün aşırı) 1.5ml masteron (gün aşırı) 5 günde 1 1mg reta (gün aşırı) KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 183 Kilo:89  Bel: 90 ANTRENMAN BİLGİLERİM:
      5 gün  Ppl upper lower 6 gün 35 dk yürüyüş veya bisiklet GÜNCEL FORM:

      HEDEF BİLGİSİ:
      İlk başta yağ oranını olabildiğince indirmek istiyorum komple kuruduktan sonra yüklemeye gene vaktim olucak
      SORULARIM:
      Bu süreçte ne eklememi önerirsiniz? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Konuya katılım gösteren, tavsiye ve öneride bulunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Tunadag26
      Merhabalar değerli hocalarım ve tecrübeli arkadaşlar,
      Sizlerin tecrübelerinden faydalanmak ve sürecimi profesyonel bir çizgiye taşımak adına tüm detayları paylaşıyorum.
      KİŞİSE BİLGİLERİM:
      Yaş: 26 Boy: 1.80 Spor Geçmişi: 4 yıl BESLENME DÜZENİM:
      Günlük 2500 kcal (Düzenli makro takibi) SÜRECE DAİR NOTLARIM:
      ÜRÜN GÖRSELLERİM:
        
      İLK KÜR İÇERİĞİM:
      Evogen/SP Testosteron Meditech Primobolan  Kullandım ancak ciddi yan etkilerle uğraştım. Özellikle Primo inanılmaz ödem yaptı, sık sık yüksek ateşle boğuştum ama kürden vazgeçmedim.
      YENİ KÜR PLANLAMASI HK.
      Şu an acemiliği geride bırakıp, bilen birinin rehberliğinde ve kontrollü gitmeye başladım. Değerleri stabilize etmek için 0.5ml Testo ile Cruise dozundayım. Bir sonraki faz için Optimum Overdose serisi (Testo E, Primo, Masteron, Anavar) ürünlerimi temin ettim. Forumda Optimum Overdose serisi hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum, ancak ben bu ürünleri çok güvendiğim ve referansı sağlam birinden temin ettim.
      SORULARIM:
      Bu seriyi yakın zamanda tecrübe eden var mı? Ayrıca Masteron/Anavar ekleyeceğim yeni faz için bu Cruise süresini ne kadar tutmamı önerirsiniz? FORM CHECK:
       
      KAN TESTLERİM:
        
      Tüm cevap, yorum ve öneriler için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: mark
      Merhaba arkadaşlar
      Uzun süredir vücuda çok önem vermiyordum ama şimdi aynaya baktığımda kendimi salmış görmek zoruma gitti. Tahmini 8-10 haftalık bir definasyon sürecim olacak. Bu süreci de paylaşma isteği duydum. En son eylülde yarışmıştım, sonra da Vücuda ara verdim. İlaçları kestim, güreş bjj sporlarına başladım ve vücut geliştirme ile kombin etme isteğim var Artık yüksek kilolara çıkma ağır olma isteğim kalmadı  Bu kilolarda çok nefesim kesiliyor, tansiyonum yüksek vesaire. Bakalım 8-10 haftalık süreçte neler çıkaracağım.
      KÜR İÇERİĞİM:
      250mg Test E 200mg Tren E Yohimbine Clen BESLENME:
      100gr pirinç unu 60whey (antrenman sonrası) 200gr pirinç  600gr tavuk göğüs 40whey 6yumurta 4 sarılı 2 beyaz GÜNCEL FORM:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×