Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Metafazx

Ilk kürümü rad140+mk677 olarak yapma kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Metafazx    0

Selamlar arkadaşlar,

Yaklaşık 1.5 yıldır sporu doğal olarak yapıyorum ve merak ettiğimden sarms ile ilk kürümü yapmak istiyorum.

KÜR İÇERİRĞİM:

  • Mk677(25mg)
  • Rad140(10mg)

Kür planlaması hakkında pek bilgim olmadığı için araştırdığım kadarıyla 90 günlük kür planı yaptım, rad140'ı 1 gün var 1 gün yok şeklinde ya da direkt 90 gün tam kullanmayı düşünüyorum, mk677'yi her gün 25mg almayı düşünüyorum. Kürümü yorumlayıp varsa eksik kısımları ve tavsiyelerinizi söyler misiniz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ahmettones    18

eksik bir kısım yok bro tek tavsiyem sarms kullanmadan önce beklentilerini bir kez daha gözden geçir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bence, 90 gün boyunca rad 140 kullanmak yerine, onun yerine düşük dozda sadece testosteron kullanmak çok daha verimli olabilir. Ben kendim noxy mk677 ve rad 140 mixini 4 hafta kullandım. Normalde 8 hafta kullanmam gerekiyordu ama sadece 4 hafta bile tatmin ediciydi. Ancak bu 4 haftalık süreçte bile testostoronum baskılandı. 90 gün kullansaydım, büyük ihtimalle tamamen kapanırdı. Yanlış düşünüyor olabilirim ama bu benim kişisel düşüncem ve tavsiyem 8 haftayı geçmemen daha iyi olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404

12 haftalık sarms kürü olmaz max 8 hafta olur sonrasında 1 ay dinlenirsin istersen yine yaparsın gün aşırı rad-140 alımını saçma buldum

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metafazx    0
ahmettones, 11 saat önce yazdı:

eksik bir kısım yok bro tek tavsiyem sarms kullanmadan önce beklentilerini bir kez daha gözden geçir.

Hocam aşırı bir beklentim yok ama doğal halime göre neler fark eder merakındayım.

Verdanteaglet, 11 saat önce yazdı:

Bence, 90 gün boyunca rad 140 kullanmak yerine, onun yerine düşük dozda sadece testosteron kullanmak çok daha verimli olabilir. Ben kendim noxy mk677 ve rad 140 mixini 4 hafta kullandım. Normalde 8 hafta kullanmam gerekiyordu ama sadece 4 hafta bile tatmin ediciydi. Ancak bu 4 haftalık süreçte bile testostoronum baskılandı. 90 gün kullansaydım, büyük ihtimalle tamamen kapanırdı. Yanlış düşünüyor olabilirim ama bu benim kişisel düşüncem ve tavsiyem 8 haftayı geçmemen daha iyi olur.

Hocam düşükten kastınız nedir bir aralık verebilir misiniz?

tarihinde Metafazx tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Metafazx, 23 dakika önce yazdı:

Hocam aşırı bir beklentim yok ama doğal halime göre neler fark eder merakındayım.

Hocam düşükten kastınız nedir bir aralık verebilir misiniz?

250 mg.

  • Beğen 2
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

Selam arkadaşlar,

Bugün 1' er kutu MK677 ve RAD 140 siparişim geliyor. Kutularda 60 kapsül var. Bu sabah tahlillerimi de yaptırdım yarın sonuçları alıcam. Elimdeki kapsül sayısına göre 3 farklı seçenek hazırladım. Hangisi daha efektif olur? Teşekkürler.

  • 1.seçenek: 3,5 hafta MK 10mg + RAD 10mg ve 2,5 hafta MK 20mg + RAD 20mg  (toplam 6 hafta MK ve 6 hafta RAD)
  • 2.seçenek: 3,5 hafta MK 10mg ve 2,5 hafta MK 20mg ve 32 gün RAD 20 mg ( toplam 6 hafta MK ve 4 hafta RAD)
  • 3. seçenek: 8,5 hafta MK 10mg ve RAD 10mg ( toplam 8,5 hafta MK ve RAD)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    492

Selam kür planına baktım genel olarak iyi düşünülmüş ama ilk kür için biraz daha dengeli ilerlemek daha iyi olurdu. Benim önerim MK-677 LGD-4033 ve RAD-140 üçlüsünü temel alan bir büyüme kürü olurdu. LGD kas ve kemik dokusunu güçlendirirken RAD-140 yağsız kas kazanımı ve yağ yakımı sağlar MK-677 ise büyüme hormonu salınımını artırıp uyku ve toparlanmayı destekler. Bu nedenle MK-677 her gün sabah aç karnına 20–25 mg LGD-4033 ve RAD-140 ise öğle civarı 10–20 mg dozlarda 8–12 hafta boyunca kullanmak uygun olur. Ancak RAD ve LGD testosteron baskılanmasına neden olabileceği için kür sonrasında mutlaka hafif bir PCT yapılmalısın. Genel olarak bu üçlü temiz kas kazanımı ve performans artışı için oldukça etkili bir başlangıç.

Başarılar..

tarihinde AS1L tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
AS1L, 28 dakika önce yazdı:

Selam kür planına baktım genel olarak iyi düşünülmüş ama ilk kür için biraz daha dengeli ilerlemek daha iyi olurdu. Benim önerim MK-677 LGD-4033 ve RAD-140 üçlüsünü temel alan bir büyüme kürü olurdu. LGD kas ve kemik dokusunu güçlendirirken RAD-140 yağsız kas kazanımı ve yağ yakımı sağlar MK-677 ise büyüme hormonu salınımını artırıp uyku ve toparlanmayı destekler. Bu nedenle MK-677 her gün sabah aç karnına 20–25 mg LGD-4033 ve RAD-140 ise öğle civarı 10–20 mg dozlarda 8–12 hafta boyunca kullanmak uygun olur. Ancak RAD ve LGD testosteron baskılanmasına neden olabileceği için kür sonrasında mutlaka hafif bir PCT yapılmalısın. Genel olarak bu üçlü temiz kas kazanımı ve performans artışı için oldukça etkili bir başlangıç.

Başarılar..

Hocam LGD' yi düşündüm ama RAD yerine düşünmüştüm fakat testoyu daha çok baskıladığını okuyunca RAD' da karar kıldım. MG' lar az gibi ama elimde ürün o kadar götürüyo. duruma göre yine sipariş veririm. eğer 1. seçeneği uygularsam (3,5 hafta 10'ar mg + 2,5 hafta 20'şer mg), sonradan devam etmek istersem 20mg olarak küre 2 ilacı da mı uzatayım yoksa sadece MK' yı mı ya da RAD' ı mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metafazx    0
oppomer, 9 saat önce yazdı:

Selam arkadaşlar,

Bugün 1' er kutu MK677 ve RAD 140 siparişim geliyor. Kutularda 60 kapsül var. Bu sabah tahlillerimi de yaptırdım yarın sonuçları alıcam. Elimdeki kapsül sayısına göre 3 farklı seçenek hazırladım. Hangisi daha efektif olur? Teşekkürler.

  • 1.seçenek: 3,5 hafta MK 10mg + RAD 10mg ve 2,5 hafta MK 20mg + RAD 20mg  (toplam 6 hafta MK ve 6 hafta RAD)
  • 2.seçenek: 3,5 hafta MK 10mg ve 2,5 hafta MK 20mg ve 32 gün RAD 20 mg ( toplam 6 hafta MK ve 4 hafta RAD)
  • 3. seçenek: 8,5 hafta MK 10mg ve RAD 10mg ( toplam 8,5 hafta MK ve RAD)

Dostum yukarıda belirttiğim kür kombinasyonunu 6 hafta boyunca yaptım. 25mg MK677 çok fazlaymış. Normalde çok acıkan ve açlıktan şekeri düşen ya da eli ayağı titreyen biri değilim ama bu süreçte sık sürede acıktırdı 25mg. Açlık kısmı ise karnım tok olmasına rağmen birazdan acıkacakmışım gibi bir hal beliriyordu. 10mg RAD140'a gelince ise belirgin olmayan bir kas kütle artışı daha olmadan güç artışı geldi. Kas kısmı için pek önermem yani. Ayrıca 3. haftada baskılandım ancak bıraktıktan 6-7 gün sonra sabah erekten tam da olmasa geri geldi .MK677 10-20mg aralığında tutabilirsin ve RAD140'ı 10+mg alabilirsin (başlangıçtan sonuna kadar aynı doz kullanmanı öneririm) YTD.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29

Aslında 8-10 hafta kullancaktım ama pct ramazandan 19 gün  önce falan bitiyo tam toparlayamadan ramazanda iyice yıkım olur diye 6 hafta düşündüm, kutulardaki kapsül adetinden dolayı da 3.5hafta10 mg 2.5 hafta 20mg düşündüm, 6 hafta 20mg gitsem bu sefer de çok artacak, 10mg çok mu az olur mk ve rad için, ,baştan sona kadar aynı doz 10mg olarak gıdebılırım ancak

tarihinde oppomer tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metafazx    0
oppomer, 20 dakika önce yazdı:

Aslında 8-10 hafta kullancaktım ama pct ramazandan 19 gün  önce falan bitiyo tam toparlayamadan ramazanda iyice yıkım olur diye 6 hafta düşündüm, kutulardaki kapsül adetinden dolayı da 3.5hafta10 mg 2.5 hafta 20mg düşündüm, 6 hafta 20mg gitsem bu sefer de çok artacak, 10mg çok mu az olur mk ve rad için, ,baştan sona kadar aynı doz 10mg olarak gıdebılırım ancak

MK677 sarm değil zaten pct veya başka bir şey gerektirmeyecek bu yüzden RAD140'dan bağımsız da devam edebilirsin ona. İştah kısmında çok fazla zorlanmıyorsan 10mg MK677 etkili olur bence. RAD140 20 olabilir ama baskılanma 10mg göre daha fazla olacaktır risk kısmını senin düşünmen gerek.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ozgur511    32
Metafazx, 03.11.2025 - 22:18 yazdı:

Dostum yukarıda belirttiğim kür kombinasyonunu 6 hafta boyunca yaptım. 25mg MK677 çok fazlaymış. Normalde çok acıkan ve açlıktan şekeri düşen ya da eli ayağı titreyen biri değilim ama bu süreçte sık sürede acıktırdı 25mg. Açlık kısmı ise karnım tok olmasına rağmen birazdan acıkacakmışım gibi bir hal beliriyordu. 10mg RAD140'a gelince ise belirgin olmayan bir kas kütle artışı daha olmadan güç artışı geldi. Kas kısmı için pek önermem yani. Ayrıca 3. haftada baskılandım ancak bıraktıktan 6-7 gün sonra sabah erekten tam da olmasa geri geldi .MK677 10-20mg aralığında tutabilirsin ve RAD140'ı 10+mg alabilirsin (başlangıçtan sonuna kadar aynı doz kullanmanı öneririm) YTD.

bu sarms küründe  ne kadar kütle koydun

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emre1212    3

Ben testosteron yan etkisinden korktuğum için 15 gün kadar mix kullanıp bırakmıştım hayvan gibi iştah yapıyor ve elin ayağın titriyor o derece ama benim isteklerime cevap vermemişti. Ben büyümek daha iri olmaktan ziyade savaşçı modu açmak istiyordum. Bence testosteron çok çok daha iyi düşük dozda ben henüz kan testi vermemiş olmama rağmen kendimde kötü bir hissiyat göremedim. Üstelik yeme içme düzenin oturmadan asla hiç birisini kullanma bir işe yaramayacak. Burası çok önemli sarm kullanmadan önce bir hafta spordan önce maltodextrin kullan kreatin ile birlikte spordan 30 dakika önce gücünde muazzam bir artış hissedeceksin. Hepsini kendi üstümde denedim sarmlar sadece bir basamak. Testosteron ise bence belli bir zamandan sonra her erkeğin kullanması gereken bir mucize ama kararında kullanmak lazım.. 8. haftadan sonra 9. enjeksiyon öncesi kan testi verip değerlerime göre ya devam edicem yada kesicem ilacı. Haftalık 250 mg testosteron enantath kullanıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metafazx    0
Ozgur511, 13 saat önce yazdı:

bu sarms küründe  ne kadar kütle koydun

88kg %14 yağ oranı cıvarından 96,5kg %17,5 yağ oranına çıktım. Kür hafif olduğundan kilonun yarısı yağ oldu ama kas kütlesi de geldi biraz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Metafazx, 11.11.2025 - 05:32 yazdı:

88kg %14 yağ oranı cıvarından 96,5kg %17,5 yağ oranına çıktım. Kür hafif olduğundan kilonun yarısı yağ oldu ama kas kütlesi de geldi biraz.

Hocam mk677'de 2 haftayı geride bıraktım ne açlık ne eklem ağrısı ne halsizlik hiçbiri yok, rad140'a da 8 gün önce başladım ama güç artışı yok ağırlıklar artmıyor, sahtemi ki ilaçlar acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metafazx    0
oppomer, 23.11.2025 - 00:04 yazdı:

Hocam mk677'de 2 haftayı geride bıraktım ne açlık ne eklem ağrısı ne halsizlik hiçbiri yok, rad140'a da 8 gün önce başladım ama güç artışı yok ağırlıklar artmıyor, sahtemi ki ilaçlar acaba

Hocam ben kendi kullandığım ürünlerin orijinal olduğunu şöyle anladım; mk677 aç kaldığımda şekerimin normalden daha fazla düşmesine sebep oldu, elimin titrediği oldu ki bu hisler hiç olmayan şeyler kür öncesi ben de. rad140da ise baskılanma sonucu sabah erektem gitti , normalde bayağı sert şekilde uyanmama rağmen 2-3. haftada olan baskılanmayla kür sonuna kadar gitmiş oldu ama ürünü bıraktıktan 5-6 gün sonra yavaşça geri geldi. Ağırlıkların atışı ve güçlenme konusunda ben de ciddi bir şey hissetmedim yani bakınca güçlendiğimi söyleyebilirim ama doğal halimle de yapabileceğim şeyleri yaptım aslında, 3 ay ileriye gittim diyebilirim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Metafazx, 32 dakika önce yazdı:

Hocam ben kendi kullandığım ürünlerin orijinal olduğunu şöyle anladım; mk677 aç kaldığımda şekerimin normalden daha fazla düşmesine sebep oldu, elimin titrediği oldu ki bu hisler hiç olmayan şeyler kür öncesi ben de. rad140da ise baskılanma sonucu sabah erektem gitti , normalde bayağı sert şekilde uyanmama rağmen 2-3. haftada olan baskılanmayla kür sonuna kadar gitmiş oldu ama ürünü bıraktıktan 5-6 gün sonra yavaşça geri geldi. Ağırlıkların atışı ve güçlenme konusunda ben de ciddi bir şey hissetmedim yani bakınca güçlendiğimi söyleyebilirim ama doğal halimle de yapabileceğim şeyleri yaptım aslında, 3 ay ileriye gittim diyebilirim. 

Bana kilo almışın falan diyolar ama kaloriyi arttırdım ondan dolayı kilo almış olabilirim fakat yüzün şişmiş diyenler de oldu, bugün biri daha dedi sanırım mk çalışıyo, ama bende hiç iştah açmadı, rad'a gelince henüz libido düşüşünü hissetmedim, 20mg'a yülseltince belki hissedicem, güç halen gelmedi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
oppomer, 24.11.2025 - 22:11 yazdı:

Bana kilo almışın falan diyolar ama kaloriyi arttırdım ondan dolayı kilo almış olabilirim fakat yüzün şişmiş diyenler de oldu, bugün biri daha dedi sanırım mk çalışıyo, ama bende hiç iştah açmadı, rad'a gelince henüz libido düşüşünü hissetmedim, 20mg'a yülseltince belki hissedicem, güç halen gelmedi

zaten 20mg bile almıyormuşsun, o dozda nasıl bir etki bekliyorsun dostum?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
the_escobar, 5 dakika önce yazdı:

zaten 20mg bile almıyormuşsun, o dozda nasıl bir etki bekliyorsun dostum?

Mk'yı baştan beri 20mg alıyorum, rad'ı 10 alıyorum, haftaya 20'mg'a çıkarıcam

tarihinde oppomer tarafından düzenlendi
Harfi yanlış yazdım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
oppomer, 38 dakika önce yazdı:

Mk'yı baştan beri 20mg alıyorum, rad'ı 10 alıyorum, haftaya 20'mg'a çıkarıcam

rad-140 testislerde ağrı yapana kadar yükselt mg farketmez istersen 50 kullan mg olarak ağrı yapmıyorsa sıkıntı yok daya gitsin tecrübelerime dayanarak zararı anlık olarak yok tabi ileriye dönük  nasıl bir zararla karşılaşırız bu sarms mevzusundan bilemeyeceğim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
EmreGundi, 53 dakika önce yazdı:

rad-140 testislerde ağrı yapana kadar yükselt mg farketmez istersen 50 kullan mg olarak ağrı yapmıyorsa sıkıntı yok daya gitsin tecrübelerime dayanarak zararı anlık olarak yok tabi ileriye dönük  nasıl bir zararla karşılaşırız bu sarms mevzusundan bilemeyeceğim

Hocam kutuda 60 kapsül mecburi olarak planlamayı bu şekilde yaptım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
oppomer, 1 saat önce yazdı:

Mk'yı baştan beri 20mg alıyorum, rad'ı 10 alıyorum, haftaya 20'mg'a çıkarıcam

10 olarak başlaman hata..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
quannikar    0
the_escobar, 11 dakika önce yazdı:

10 olarak başlaman hata..

yükseltmemiz mi gerekli hocam bende 4.gündeyim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
the_escobar, 12 dakika önce yazdı:

10 olarak başlaman hata..

Bi kutu daha sipariş verebilirim ama kür 8.haftanın sonunda bitince elimde belirli bir adette tablet kalmış olcak onlarda bir işe yaramaz daha sonrada 1-2 hafta kullansam dimi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: swange
      Merhaba 8 hafta boyunca rad-140 kürü yapsam PCT yapmama gerek kalır mı? Kalırsa hangi ilaçları kullanmalıyım?
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.
    • Yazan: skyG
      Herkese merhaba.
      22 Yaşındayım 173 boyundayım , takribi 7 senedir vücut geliştirme ile ilgileniyorum tabi bu sürecin çoğunluğu bilinçsiz bir şekilde iradesiz ve disiplinsiz bir yol izledim. 2025 yılında yaz tatiline gitmeden önce yaklaşık olarak 3 ay boyunca bilinçsiz bir diyet ile 78 kilodan 65-67 kilo bandına düştüm. Oldum olası iştah problemleri yaşayan birisiyim ve bu kilolara düşerek toparlanamamak mental olarak çok etkilenmiştim. Toparlanmak için forumda uzun süredir araştırmalar yapıyordum önceki enjeksiyon tecrübemden kaynaklı sarms başlıklarının çoğunu merak sarıp okumaya başladım ve bunun sonucunda sarmslara yönelmeyi seçtim. Burak Hocamla iletişime geçip merak ettiğim sorularımı zamanını ayırıp detaylıca cevapladı kendisine çok teşekkür ederim. Konuşmamızın sonucunda Mk677-Rad140 mix ürününü 8 hafta boyunca kullanmaya karar verdik.
      KÜR İÇERİĞİ:
      Noxy Lab Mk677-15mg Rad140-15mg ANTRENMAN PROGRAMIM:
      Upper-Lower-Off-Upper-Off-Omuz&Kol-Off
      MCT GRUPLARIM:
      Nac600 Çinko Omega3 Multivitamin C Vitamini Kür Sürecim (İlk 4 Hafta)
      Beslenme olarak 400 gram karbonhidrat 150 gram protein ve 40 gram yağ ile makrolarımı oluşturdum tabi iştah problemlerimden kaynaklı bu süreç kusursuz gitmiyordu, çoğunlukla karbonhidrat hedefinin altında kalıyordum 300-400 bandında diyebiliriz. Antrenmanlarım çok güzel geçiyordu toparlanmamda aynı şekilde (belki psikolojik olarak). İlacımın bitişinde bir kaza sonucu avucumdaki yaradan ötürü 2 hafta antrenmanlara ara vermiştim ve nerdeyse yemek yemiyordum 2. İlaca başlayamadım bu süreçte.
      Kür Sürecim (Son4 Hafta)
      Sakatlığımdan sonra kendimi hızlıca toparlayıp beslenmemi ve antrenman düzenimi tekrar oturttum. 400-500 gram karbonhidrat 170 gram protein 50 gram yağ ile beslenmeye özen gösterdim ilk iki hafta. Bu süreçte ağırlıklarım çok güzel arttı ve gramajlara rağmen derim çok sıkıydı karın kaslarım çok net gözükür biçimdeydi. (6. Haftadan itibaren) aynı makrolar ile devam ediyordum fakat iştahım asla kapanmıyordu öğünlerimi bitirsem bile bu yüzden tatlılara ve abur cuburlara yöneldim. Temiz bir şekilde devam etseydim belki sonuç çok daha tatmin edici olabilirdi. Güç artışım çok ciddi artmıştı kaslarım ağırlığı rahat bir şekilde kaldırabilse bile eklemlerimdeki baskı bazen beni çok etkileyebiliyordu.

      (Şubat ve mart ayının ocak ayına göre bu sapmasının sebebi bacak günlerine eksik gitmemden ötürü)
      Başlangıç Formum: 65Kg
        
      Güncel Formum:75Kg
        
      Bu süreçte @Loving hocama çok teşekkür ederim destekleri için. Sonraki süreç için tavsiyeleriniz varsa dinlemek isterim veya süreç içinde yaşadıklarım hakkında sorularınız varsa cevaplamakla çok mutlu olurum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×