Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

onur41_38

Definasyon kür günlüğüm (2025) beslenme, ilaç, antrenman!

Önerilen İletiler

onur41_38    74

Arkadaşlar Merhaba,

2 hafta önce Deca ile yapmış olduğum 80kg dan 102 kiloya tamamladığım her ne bulduysan ye bulk sürecini tamamlamış bulunmaktayım bu hafta itibariyle 250 testo e. 300 tren e. ve 300 masteron kürüm 1800-2000 (200gr protein sabit) kcal beslenme ile başlamış durumda.

Kullandığım koruyucular:

  • nac 600
  • solgar milk thistle
  • c vitamini
  • solgar balık yağı 1000mg 
  • now choline ınositol
  • solgar vm-75 multi v mineral

SORULARIM:

  • Arkadaşlar, kardeşler, abiler kullandığım ilaçların dozu yeterli mi?
  • Kürü 8 hafta planladım başka tavsiyeleriniz var mı?

Düşünce, görüş ve tecrübeleriniz ihtiyacım var. :) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Askabar    1.630

Direkt yüksek kaloriden böyle düşük kaloriye geçmek sana uzun vadede zarar verir. Yağ yakımın durur. 2800-3000 kalori ile başla haftalık 200-250 kalori kısarak devam et. Haftada 5-6 gün kardiyo yap. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

Arkadaşlar tekrar merhaba,

Bugün 10. Gün bitti. 

Beslenmem:

Sahurda:

  • 220 gr yumurta
  • 30gr whey protein 
  • 50 gr yulaf

iftarda:

  • 500 gr tavuk göğsü
  • 150 gr prinç
  • 30 gr whey
  • 2 yemek kaşığı zeytin yağı
  • yeşillik

göbeğim hep şişkin, güçsüsüzüm bitkinim yediklerim sabit. 45 dk ağırlık, 30 dk eğimli yürüyüş göbek gitmiyor çok mu aceleciyim yoksa ilaç mg yeterli değiş ya da başka bir şey mi denemem lazım lütfen yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64

56 günlük değilmiydi planın . 10 gün geçmiş daha. Dirty bulk yaparken düşünecektin :) iç organlar yağlandıysa biraz şişlik gayet doğal. sabret devam et yoluna.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224

Daha erken 26 şubatta başlamışsın. Göbek şişkinliği yemek yedikten sonra oluyorsa ve gitmiyorsa intolerans ile alakalı olabilir yediğin birşeye karşı intoleransın vardır ve herkesin genetik olarak bazı bölgelerinde yağ daha zor dağılır, bende definasyon sürecine girdiğim de en son göbek bölgem açılıyor, her hafta tartına form durumuna bak öyle ilerle, her gün bakarsan birşey fark etmezsin. 

Kullandığın ilaçların markası nedir? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

Noxy labs.

abartach, 13 dakika önce yazdı:

56 günlük değilmiydi planın . 10 gün geçmiş daha. Dirty bulk yaparken düşünecektin :) iç organlar yağlandıysa biraz şişlik gayet doğal. sabret devam et yoluna.

🤣 haklısın.  aslında kafama takılan pirinç mi dokunuyor diye düşündüm. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
onur41_38, 7 dakika önce yazdı:

🤣 haklısın.  aslında kafama takılan pirinç mi dokunuyor diye düşündüm. 

göbekten kastın tam olarak ne? karın kasların belirgin ama içeriden bir şişlik mi var. yoksa kasların üstünde kalın yağmı var. üst packs belirgin en alt göbek deliği çevresimi  kafana takılıyor? yoksa D) HEPSİ mi? görelim şu göbeği  :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    187

Pirinç şişirir hocam bide iftarda hemen yiyoruz benim karnımda hamile kadın karnı gibi oluyor :D normal yani.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
onur41_38, 16 dakika önce yazdı:

Noxy labs.

🤣 haklısın.  aslında kafama takılan pirinç mi dokunuyor diye düşündüm. 

Noxyse acele etme çalışır, noxy sağlam. İmkanın varsa intolerans testi yaptirabilirsin veya deneme yanılma ile ogunleri ekleye çıkara bulmaya calis :D

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

Arkadaşlar Merhaba,

Definasyon kürümün 5.haftasındayım Son bir haftadır kargoyu 50 gr yağ 30gr ve proteini 240 gram a çıkartarak ilerliyorum. 101 lilo ile başladığım kürde 85 kg düştüm.

Daha 7 hafta var bakalım baklavalar çıkacak mı. Her idman sonrası eğim 15 hız 5 30 dakika koşuyorum. Bu definasyondan sonra bir daha asla pis bulk yapmayacağım bu bana çok büyük ders oldu. Geçen hafta Chuck up yaptırdım organlar yerinde sıkıntı yok. 

20250327_223358.jpg 20250327_223454.jpg 20250327_223406.jpg 20250327_223424.jpg

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190

1 ve 3  kür sonu ne olacağının habercisi. İlik gibi şuan bile. Karın kasların cikar zyzz gibi vücudun olur bu yaz B|

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74
abartach, 05.03.2025 - 22:05 yazdı:

göbekten kastın tam olarak ne? karın kasların belirgin ama içeriden bir şişlik mi var. yoksa kasların üstünde kalın yağmı var. üst packs belirgin en alt göbek deliği çevresimi  kafana takılıyor? yoksa D) HEPSİ mi? görelim şu göbeği  :)

@abartach selam yaşıtız. resim yükledim değerlendirmen benim için önemli sen karın kası olayını başarmışsın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64

hocam benim durumum kronik :) iştahsız zargananın biriyim ben. dururken çıkıyor zaten. kardiyo haftada 1 bazen hiç yapmıyorum. extra bacak antrenmanı ekliyorum sadece. yapacaksam kardiyo kürek çekiyorum.   senin maşallahın var hem kaslar dolgun hem vücut şeklin daha estetik duruyor. "maingain" olayını kurcala bi bak. bulk definasyon sarmalından daha kolay çıkarsın. ben iştahsız olduğumdan mecbur bunu yapıyorum. kilo koruma kalorinin üzerine 250 400 kalori ekleyerek uzun süre devam.güçten düşersen karb arttırıp 1 hafta dinlenip yola devam. gelen kas sağlam geliyor ama çok az geliyor. yağlanma olursa kilo koruma kalorisine geri dönüş. kardiyo çok çok az yapıyorum.  

sendeki baklavalar şu an bile derli toplu düzenli. definasyona inancım yok benim. kalori arttır derim ben. kilo korumaya devam et acele etme derdim ama girmişsin bu yola. hadi bu yaz geçsin yinede :) önümüzdeki maçlara bakalım. tüm seneyi üst baklavalar belirgin geçirip kilo alabilirsin. sene sonunda da definasyonu bu kadar sert yapmana gerek kalmadan 6- 8 haftada halledersin.

formun bana göre çok iyi şu an bildiğin yoldan ayrılma aynen devam. inşallah benim yaşa gelince yarışmaya girecek fizik bile olur.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

Arkadaşlar hepinize merhabalar,

Definasyon kürüm o kadar sert ve etkili geçti ki 100 kg 80 kg a 5 haftanın sonunda ulaşmış oldum formumu zaten paylaşmıştım. 6. haftanın bugün sonuna geldim yüzde 9.2 yağ oranımla definasyona elveda demek zorundayım. Bunun sebebi kendimi aşırı küçük hissetmem. Ama bu definasyonda aldığım en büyük ders temiz beslenmeye odaklanmak. Ben bulk dönemlerimde hiç affetmedim hep gömdüm.

burada yazılanları insanların deneyimlerini çok okudum. Bu kadar öğrenci iken okusaydın neyse. Sonuç olarak bu işin odak noktası temiz beslene beslene ağır ağır kas kütlesi koymak. Ancak insanın nefsi nedeniyle onu da tatmin etmek adına haftanın bir günü beslenmeyi serbest bırakmak gerektiğine inanıyorum. Ayrıca protein oranı kesinlikle en azından benim vücudumda deneyerek izleyerek gözlemlediğim kilonun x 1,5-2 si arası olması. Ben x2,5-3 yaptım sırtımda hemen bezeler oluştu tekrar 2 ye düştüm sırtımda çıkan şeyler durdu. Kuruyup yok oldu.

Bir hafta vücuduma ilaç girişini durduracağım. Cuma günü tahlillerimi yapıp buradan paylaşacağım. Ve sıkıntı yok ise Testo+bolde+dinobol geçişi yapacağım. 
 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54

6 haftada 20kg, tebrikler. Tren e yeni açılmış olması lazım hemen mi bırakacaksın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74
h4runx, 32 dakika önce yazdı:

6 haftada 20kg, tebrikler. Tren e yeni açılmış olması lazım hemen mi bırakacaksın?

Evet. 1 hafta ilaç girişi olmayacak. Tren masteron açılmamış kutular elimde kalmış olcak bir daha ki definasyona kadar. Tahlillerde sıkıntı olmazsa temiz büyümeye geçeceğim. Yani ilaçların etkisi ile 6 haftada istediğimi aldım. Daha fazla devam etmek psikolojik olarak beni yoracak.

Tren i Burak @Loving hocam ın makalesinde belirttiğim şekilde kullandım. Ve yine beslenme konusunda tıkandığımda Burak hoca m arayarak bizzat çok güzel bir moral vererek beslenme tüyoları verdi bu beni disipline etti. Tren in bende gösterdiği etki aşırı cesaret pitbull köpeği gibi insanların gözlerine kitlenme.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

Arkadaşlar Merhaba,

Yukarıda bahsettiğim gibi bugün özel bir lab da tahlillerimi yaptırdım. Bu hafta vücuduma ilaç sokmadım bunun da bilgisini vereyim. Tahlillere bakıp ne yapıp ne yapmamam gerektiğine tecrübeleriniz dahlinde yardımcı olursanız sevinirim. Şu an yaş 40, kg 90, boy 180cm. Ayrıca pazartesi testo+bolde+dinabol kürüne gireceğimi de belirteyim.

a1.png.f6c31e0e0e04df6abcffa82ca2d3f9e0.png a2.png.24fcfdec9c5218975951c65060d8777b.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74

Evet hastayım. Son 4 gündür sağ olsun iş yerinde aynı odayı paylaştığımız kişi hasta olmasına rağmen işe geldi o da yetmezmiş gibi maskede takmadı. boğazlar şiş, başım kazan.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KA21    16

Merhaba,

Öğrenmek için soruyorum NAC 600 ne işe yarar ? Neden kullanıyorsunuz ?

Cevaplar için çok teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
KA21, 5 dakika önce yazdı:

Merhaba,

Öğrenmek için soruyorum NAC 600 ne işe yarar ? Neden kullanıyorsunuz ?

Cevaplar için çok teşekkürler

Antioksidan etkisi var, karaciğer değerlerini de düzeltiyor. 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onur41_38    74
deluxes, 1 dakika önce yazdı:

Antioksidan etkisi var, karaciğer değerlerini de düzeltiyor. 

ben nac 1200 kullanıyorum. galiba işe yaramıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Perseu    55
KA21, 7 dakika önce yazdı:

Merhaba,

Öğrenmek için soruyorum NAC 600 ne işe yarar ? Neden kullanıyorsunuz ?

Cevaplar için çok teşekkürler

Vücuttaki glutatyon yani vücudun ürettiği antioksidan sentezini uyarıyor. Vücuduna daha fazla antioksidan üretiyor kısaca. Aynı zamanda harika bir karaciğer koruyucu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
onur41_38, 5 dakika önce yazdı:

ben nac 1200 kullanıyorum. galiba işe yaramıyor

Bir farkı yok dozu daha yüksek sadece senin kullandığının muhakkak yarıyordur fakat tek nac'a bel bağlamamak lazım karaciğer değerleri için. Enginar suyu, deve dikeni, bol su vb. uzar. 

onur41_38, 1 saat önce yazdı:

Arkadaşlar Merhaba,

Yukarıda bahsettiğim gibi bugün özel bir lab da tahlillerimi yaptırdım. Bu hafta vücuduma ilaç sokmadım bunun da bilgisini vereyim. Tahlillere bakıp ne yapıp ne yapmamam gerektiğine tecrübeleriniz dahlinde yardımcı olursanız sevinirim. Şu an yaş 40, kg 90, boy 180cm. Ayrıca pazartesi testo+bolde+dinabol kürüne gireceğimi de belirteyim.

Değerlerin düzeldikten sonra küre girmeni tavisye ederim. İmkan varsa test/mast/npp şeklinde gitmeni öneririm. NPP'nin anabolik etkisi boldenone ve danabolun anabolik etkisinden kat ve kat fazla olacaktır. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: M.O.K
      Selamlar herkese, forumu uzun süredir takip ediyordum ancak ilk defa login olup mesaj yazıyorum sanırım. Sizlerden bilgi almak ve belki birilerine yardımcı olmak adına açmak istedim. 35 yaşındayım. Geçmişte iki kez cycle deneyimim oldu ancak bunlar yıllar önceydi. Süreç başında %15 yağ oranı, 88.8 kiloydum. Bir kaç sene sonra yarı maraton ve hyrox yarışma hedefim olduğu için 10 haftalık bir retatrutide ve testosteron propionat (2 günde 1 50 mg) sürecine başladım kendimi istediğim forma yaklaştırıp uzun bir peptid stack ine başlamayı planlıyorum.
      Aslında testosteron ekleme fikrim yoktu ancak biraz kendimi gaza getirdim. Çoğu peptid de günlük kullanım var ve nisan ortası 1 hafta iş seyahatinde olacağım. Sürece başlarken kilom 88.8 kg civarındaydı. 28 Ocak’ta 2 mg retatrutide ile başladım. 3 gün sonra 86.5 kg seviyelerine kadar düştüm. Bunun büyük kısmının su,ödem ve glikojen tabi, sürece başlayacağım için son dönemde beslenmeyi biraz abartmıştım. testosteron propionat'ın 3. dozundan sonra vücut tekrar su tuttu 0.5-0.6kg kadar.
      Haftalık idman düzenim şu şekilde:
      Pazartesi: Push Salı: Pull Çarşamba: Deadlift ve squat sonrasında olimpik bar hareketlerini içeren teknik antrenman Perşembe: Dinlenme, sabah mobility + core Cuma: Upper body Cumartesi: atletizm odaklı antrenman + 4 x 1km interval koşu Pazar: Dinlenme, sabah mobility + core İdman düzeni karmaşık duruyor farkındayım ancak ağırlık antrenmanı yaptığım günlerin tamamında (Hyrox günü hariç) idman sonunda yaklaşık 10 dakika row veya interval air bike, ardından 15 dakika incline walk ekliyorum. Haftanın çoğu gününde sporu sabah 07:00’de yapıyorum. Bazı günlerde ise antrenmanı öğlen saatlerine çekmem gerekiyor. Bu günlerin sabahında ağırlık idmanları öncesinde 40–50 dakika evde cycle yapıp kahvaltı yapıp idmana geçiyorum.
      Beslenme tarafında şu an için günlük makrolarım şu aralıkta:
      Protein alımımı 200–220 gram civarında almaya çalışacağım.
      Yağ alımını, retatrutide ile sindirim problemi yaşamamak adına genellikle 40-50gram civarını geçmeyecek şekilde ayarlıyorum.
      Karbonhidrat alımı ise güne ve idman yoğunluğuna göre değişiyor; yaklaşık 50–150 gram aralığında alabiliyorum, bunda da retatrutide iştah kestiği için daha fazla yiyemiyorum.
      Öğün düzenim genel olarak şu şekilde:
      Sabah
      sabah idmanlarından önce kahve ve pre-workout kullanıyorum.
      İdman sonrası genelde 3–4 yumurta beyazı ve 1 yumurta sarısı ile yaklaşık 60 gram rice cream kullanarak pancake yapıyorum. Alternatif olarak aynı yumurta miktarı ile omlet, rice cake, tatlı lor, muz, orman meyveleri ve whey protein ile shake hazırlıyorum.
      Öğlen
      Genellikle 50–60 gram pirinç, yaklaşık 100 gram sindirimi kolay sebze ve 200–220 gram tavuk tüketiyorum.
      Ara öğün
      1 ölçek whey + rice cake, quark + whey ile hazırlanan tatlı gibi proteini yüksek bir ara öğün yapıyorum.
      Akşam
      Salata ile birlikte 200 gram yağsız veya az yağlı kıyma ve 100–150 gram haşlanmış patates tüketiyorum.
      Yağ alımını post-workout öğününde minimumda tutup, günün ilerleyen öğünlerinde 10–15 gramlık porsiyonlar halinde alıyorum.
      KULLANDIĞIM TAKVİYELER:
      Kullandığım vitaminler: D3, K2, Omega 3, milk thistle, multivitamin, ashwagandha, ZMA Kullandığım supplementler: creatine, citrulline malate, electrolyte, pre-workout Koruyucular: sürece ve hissiyata göre alacağım. Bu bilgileri de paylaşırım gerektiğimde Retatrutide'ı sabah 6:30 da yaptıktan 2-3 saat sonrası açlık hissi oldukça gitti. Aslında 1 mg ile başlanabileceğini biliyorum ancak şu ana kadar açlık baskılanması ve sindirim hızının yavaşlaması dışında rahatsız edici bir yan etki yaşamadım. Bu düzeni bir süre bu şekilde devam ettirmeyi planlıyorum. Son 4-5 hafta MOTS - C eklemeyi düşünüyorum sürecin gidişatına göre. Süreç ilerledikçe retatrutide ile birlikte haftalık gelişmeleri, artıları ve eksileri yine bu başlık altında paylaşırım. Sorusu olan olursa da tecrübe ettiğim ve araştırmalarım kadarıyla cevaplamak isterim.

      Fazla uzun bir giriş mesajı oldu ancak detaylı şekilde anlatmak istedim düzenimi.
    • Yazan: levenna
      Herkese merhabalar,
      Buradan 20 haftalık sürecek olan bulk kürümü ve gelişimimi paylaşacağım. Her hafta sabah kalkar kalkmaz pump olmadan fotoğraflarla gelişimimi takip edeceğim. Aslında bulk için yağ oranımın fazla olduğunun farkındayım fakat ayni şekilde başlangıçta fazla bir kas kütlesi olmadığı için ilk başta kütle koymaya karar verdim. Hemen arkasından kan testlerine göre cut cycle yapacağım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 21 Boy: 173cm Başlangıç kilo: 68 kg KÜR İÇERİĞİM:
      300 mg ZPHC testosterone enantathe 300 mg Panpharma testosterone enatathe 400 mg ZPHC boldenone BAŞLANGIÇ FORM:
        
      GÜNCE FORM: 4 HAFTA
        
      68 kg dan 78 kg ya çıktım. İştahım inanılmaz fazla. O kadar fazla ki günde 5 6 öğün yemeye başladım ve hala kesmiyor 😃 İnsülin direnci mi yoksa bolde mi yapıyor bilmiyorum.. Geceleri çok fazla terliyorum ve uyanıyorum, tansiyonum yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok fazla değil ama 140 mmhg nin üstünü gördüğü oluyor. Her gün kontrol ediyorum.
    • Yazan: Carlos
      Sevgili hocalarım 2 sene önce açmış olduğum 18 yaş ilk kür başlıklı forumumdan sonra herkese tekrardan merhabalar değerli büyüklerimin ve hocalarımın sözünü dinledim ve naturel şekilde devam ettim.2 senelik süre içerisinde çalışma hayatının zorlukları ve bazı aksaklıklar sonucunda düzenli antrenmanlara tekrardan başlamış bulunmaktayım. 
      Bu süre içerisinde yazları aşçılık yaptığım için yeri geldiğinde 13 saat aralıksız yemek yemeden yesek dahi tamamen fastfood şeklinde ama yüksek protein ağırlıklı beslenerek hiç oturmadan çalıştığımızdan dolayı da bacak antrenmanlarımın çoğunu ve diğer antrenmanlarımı atlamış veya yorgunlukla zar zor yapmış bulunmaktayım.
      Fakat ona rağmen gün boyu yoğun tempodan ayakta kalmaktan olsa gerek kolum define şekilde 43 cm yi gördüğü olmuştu uzun saçlı olduğum fotoğraflar o zamandan kalma 20 yaşındayım ve artık gerçekten ara da versem antrenmanları beslenmeyi de değiştirsem genel olarak vücudumda çok bir değişiklik olmadığının farkındayım ve küre girmenin vakti geldiğini düşünmeye başladım.
      ilk kür için piyasadaki ilaçların kalitesizliğinden ötürü eczaneden yapabileceğim sustanon ve primobolan düşünüyordum fakat forumda okuduğum bazı olumsuz geri dönüşlerden dolayı sustanon dan vazgeçtim ilk kür için sizlerden önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 2022 de 80 kilo olarak bitirdiğim bulk dönemini şuan 75 kilo olma hedefiyle tekrardan düzene sokmaya başladım güncel fotoğraflarımı ve yeni yaptırdığım kan testlerimi ekliyorum.
      2022 senesinde açmış olduğum forum: 
      Sırasıyla eklediğim fotoğraflar
      Gri şort 2022: 80 kg Siyah şort 2023: 78 kg Ve diğerleri 2024: 72-73 kg şuan ki güncel fotoğraflarım        
    • Yazan: polatpr
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Yaklaşık 2 aydır komple salmıştım yeniden döndüm sağlık sorunları vs derken bu sefer biraz daha işleri ciddileştirip kış yarışına kadar ortaya bişeyler çıkartmak istiyorum. 
      GEÇMİŞ KÜR GÜNLÜĞÜM: (2025)
      BESLENME DÜZENİM:
      2400 kalori civarı  45-50gr yağ 220karb  220-230 protein  KÜR İÇERİĞİM: (zphc)
      0.5 testo e (gün aşırı) 1.5ml masteron (gün aşırı) 5 günde 1 1mg reta (gün aşırı) KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 183 Kilo:89  Bel: 90 ANTRENMAN BİLGİLERİM:
      5 gün  Ppl upper lower 6 gün 35 dk yürüyüş veya bisiklet GÜNCEL FORM:

      HEDEF BİLGİSİ:
      İlk başta yağ oranını olabildiğince indirmek istiyorum komple kuruduktan sonra yüklemeye gene vaktim olucak
      SORULARIM:
      Bu süreçte ne eklememi önerirsiniz? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Konuya katılım gösteren, tavsiye ve öneride bulunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Tunadag26
      Merhabalar değerli hocalarım ve tecrübeli arkadaşlar,
      Sizlerin tecrübelerinden faydalanmak ve sürecimi profesyonel bir çizgiye taşımak adına tüm detayları paylaşıyorum.
      KİŞİSE BİLGİLERİM:
      Yaş: 26 Boy: 1.80 Spor Geçmişi: 4 yıl BESLENME DÜZENİM:
      Günlük 2500 kcal (Düzenli makro takibi) SÜRECE DAİR NOTLARIM:
      ÜRÜN GÖRSELLERİM:
        
      İLK KÜR İÇERİĞİM:
      Evogen/SP Testosteron Meditech Primobolan  Kullandım ancak ciddi yan etkilerle uğraştım. Özellikle Primo inanılmaz ödem yaptı, sık sık yüksek ateşle boğuştum ama kürden vazgeçmedim.
      YENİ KÜR PLANLAMASI HK.
      Şu an acemiliği geride bırakıp, bilen birinin rehberliğinde ve kontrollü gitmeye başladım. Değerleri stabilize etmek için 0.5ml Testo ile Cruise dozundayım. Bir sonraki faz için Optimum Overdose serisi (Testo E, Primo, Masteron, Anavar) ürünlerimi temin ettim. Forumda Optimum Overdose serisi hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum, ancak ben bu ürünleri çok güvendiğim ve referansı sağlam birinden temin ettim.
      SORULARIM:
      Bu seriyi yakın zamanda tecrübe eden var mı? Ayrıca Masteron/Anavar ekleyeceğim yeni faz için bu Cruise süresini ne kadar tutmamı önerirsiniz? FORM CHECK:
       
      KAN TESTLERİM:
        
      Tüm cevap, yorum ve öneriler için şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×