Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Sparta34

Testo+masteron+trenbolone küründe sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ne olabilir?

Önerilen İletiler

h4runx    54
Sparta34, 14.02.2025 - 01:57 yazdı:

Andro medicals hocam çok uzun zamandır kullanıyorum güzel verim alıyorum doluluktan yana problem yok. Proviron progesteron seviyesini düşürmede yardımcı mıdır?

Bu arada bu durumlar olduğundan beri kol kollarımda ciddi diyebiliceğim miktarda seyrelme var. Burdan yola çıkarak dht haddinden fazla yükselmiş diyebilir miyiz acaba. Yüksek dht kıl tüy döküyor çünkü. İki ihtmalimiz var ya dht düştü proges yükseldi yada dht çok yüksek. Bu kol kılı muhabbetinden dhtnin çok yükselmiş olması seçeneği mantıklı geliyor

Andro medicials ürün fotoğrafı atabilir misin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Bucky    3
h4runx, 3 saat önce yazdı:

Andro medicials ürün fotoğrafı atabilir misin?

Andronun kutusunu ben de merak ettim hocam. 4-5 Yıl önce kullandığım bir andro tren ürünü vardı, çok iyi verim almıştım. Sonrasında piyasaya çakmalarıda düşmüş. Kutusu o dönem kullandığım üründen mi onu merak ettim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
Bucky, 8 saat önce yazdı:

Andronun kutusunu ben de merak ettim hocam. 4-5 Yıl önce kullandığım bir andro tren ürünü vardı, çok iyi verim almıştım. Sonrasında piyasaya çakmalarıda düşmüş. Kutusu o dönem kullandığım üründen mi onu merak ettim.

İnternetten bulup koyuyorum eskiden üstünde damarlı bi biceps görseli vardı :D şuan daha kibar görünüyor ama ürünlerim kesinlikle dolu gönül rahatlığıyla alıp kullanıyorum definasyon anlamında da çok ciddi iş yaptı profilimde bir konum var eski form yeni form atmıştım bakabilirsiniz

IMG_6904.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
Sparta34, 57 dakika önce yazdı:

İnternetten bulup koyuyorum eskiden üstünde damarlı bi biceps görseli vardı :D şuan daha kibar görünüyor ama ürünlerim kesinlikle dolu gönül rahatlığıyla alıp kullanıyorum definasyon anlamında da çok ciddi iş yaptı profilimde bir konum var eski form yeni form atmıştım bakabilirsiniz

Bende eski kutu var orijinalliğinden emin değilim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
h4runx, 18 saat önce yazdı:

Bende eski kutu var orijinalliğinden emin değilim 

Bildiğim kadarıyla yenilediler hocam eski kutuları çıkarmıyolar artık

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bucky    3
Sparta34, 15.02.2025 - 18:47 yazdı:

İnternetten bulup koyuyorum eskiden üstünde damarlı bi biceps görseli vardı :D şuan daha kibar görünüyor ama ürünlerim kesinlikle dolu gönül rahatlığıyla alıp kullanıyorum definasyon anlamında da çok ciddi iş yaptı profilimde bir konum var eski form yeni form atmıştım bakabilirsiniz

Benim bahsettiğim kutu bu. Sanıyorum 2020 yılında trenini kullanmıştım. Hayatımda en verim aldığım üründü. Sonrasında kırmızı siyah kutularına denk geldim güven vermedi bana. Eğer ayrı ürünse ki öyle gibi gözüküyor, çok iyi ürün.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59

500 sustanon 400 tren 400 masteron 30mg ox 50mg proviron aktif kullanıyorum şuan alt tarafta şalter komple atti e2im yüksek prolaktin refarns aralığında acaba ne yapamk lazim 2 gündür böyle kendi kendine düzelir diye umuyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30

Selamlar tekrar herkese. Test vericem bu tam sertleşememe olayı için prolaktin östrojen progesterona baktırsam yeterli diye düşünüyorum başka baktırmam gereken var mı yaptırmışken tam olsun bu sefer @rastlantisal sizin söylediğiniz labla görüştüm hocam orada yaptırıcam size de sorayım gitmişken neler olması lazımsa baktırayım

tarihinde Sparta34 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Sparta34, 2 saat önce yazdı:

Selamlar tekrar herkese. Test vericem bu tam sertleşememe olayı için prolaktin östrojen progesterona baktırsam yeterli diye düşünüyorum başka baktırmam gereken var mı yaptırmışken tam olsun bu sefer @rastlantisal sizin söylediğiniz labla görüştüm hocam orada yaptırıcam size de sorayım gitmişken neler olması lazımsa baktırayım

  • TOTAL TESTOSTERON
  • LH
  • FSH
  • TSH
  • T3
  • T4
  • ESTRODIAL
  • PROLAKTIN
  • KARACIGER VE BÖBREK
  • VERILERi
  • (ALT, AST, KREATININ,eGFR,ÜRIK ASIT, ALBÜMIN, BUN) KOLESTROL VERILERi
  • (HDL,LDL)

@fatman dostum sende zahmet olucak ama e2 prolaktin vs hormon testlerini yükle nasıl ezbere arimidex dostinex kullan dicez kendi kendine düzelcek bir şey değil senin aralığa sokman lazım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
ardas, 2 saat önce yazdı:
  • TOTAL TESTOSTERON
  • LH
  • FSH
  • TSH
  • T3
  • T4
  • ESTRODIAL
  • PROLAKTIN
  • KARACIGER VE BÖBREK
  • VERILERi
  • (ALT, AST, KREATININ,eGFR,ÜRIK ASIT, ALBÜMIN, BUN) KOLESTROL VERILERi
  • (HDL,LDL)

@fatman dostum sende zahmet olucak ama e2 prolaktin vs hormon testlerini yükle nasıl ezbere arimidex dostinex kullan dicez kendi kendine düzelcek bir şey değil senin aralığa sokman lazım.

Valla hocam bunları özele söylesem 4 binden aşağı bırakmaz şuan için özelde sadece cinsel anlamda etkisi büyük hormonlara baktırıcam sonrasında sağlık ocağına da gidicem kolestrol olsun tam kan olsun karaciğer vs bunları istiyicem özel labta bu cinsel konuda olmazsa olmazları yaptırıcam yalnız 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
Tony Montana, 7 dakika önce yazdı:

Dostum bu süreçte cialis, tadalafil türevlerinden yardım almayı denedin mi peki 

en azından sorunu çözene kadar 

Hocam onlar iş görmüyo bende etkisi yok. Birde bu ürünler vücutta bağımlılık yaptığını bırakınca problem olduğunu okumuştum. Mesela önceden tek tab proviron alınca canavar olurdum son 4-5 gündür 75 mg alıyorum etkisi olmuyor mesela garip

tarihinde Sparta34 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
Sparta34, 1 saat önce yazdı:

Hocam onlar iş görmüyo bende etkisi yok. Birde bu ürünler vücutta bağımlılık yaptığını bırakınca problem olduğunu okumuştum. Mesela önceden tek tab proviron alınca canavar olurdum son 4-5 gündür 75 mg alıyorum etkisi olmuyor mesela garip

Provironda shbg önemli senin shbg düşükse Proviron etki etmez. Kullanmayı bırak devam edersen libido dahada dibi görecek 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59

Benimki psikolojik miş hocam düzeldi 2 güne e2 150lerde takılıyor benim çözemedim haftada 2 tam arimidex atmama rağmen 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
fatman, 1 saat önce yazdı:

Benimki psikolojik miş hocam düzeldi 2 güne e2 150lerde takılıyor benim çözemedim haftada 2 tam arimidex atmama rağmen 

masteron markası ney ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
ardas, Bir saat önce yazdı:

masteron markası ney ? 

Dragon

ardas, Bir saat önce yazdı:

masteron markası ney ? 

Varmi hocam bi öneriniz e2yi 50 60lara çekmek için oneriniz 400mg masteron haftada 2 arimidex atiyorum ama bi bu hafta tekrar kan vereyim 120lere düşmüştür diye düşünüyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
fatman, Bir saat önce yazdı:

Dragon

Varmi hocam bi öneriniz e2yi 50 60lara çekmek için oneriniz 400mg masteron haftada 2 arimidex atiyorum ama bi bu hafta tekrar kan vereyim 120lere düşmüştür diye düşünüyorum 

Arimidexle çözülcek bir şey değil haftada 4 e çıksan para dayanmaz arimidexe ve mantıksız zaten bi kürde bu kadar kullanmak sustanondan enanthanteye geç bence oxandrolone ne marka o da mı dragon ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197

Sustanonu bırak enant. Gec sorunun düzelir zaten aşırı e2 yükseltiyo bi dene rahatlarsın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
ardas, 1 saat önce yazdı:

Arimidexle çözülcek bir şey değil haftada 4 e çıksan para dayanmaz arimidexe ve mantıksız zaten bi kürde bu kadar kullanmak sustanondan enanthanteye geç bence oxandrolone ne marka o da mı dragon ?

Ox bodytech ama aynı satıcı valla ürünü aldığım kişiye dedim ama ent tavsiye etmiyor bana 3.gunde düştüğünde daha da fazla sulanacaksin diyor sürekli in çık daha da su tutacaksin diyor

Ferdikra, Bir saat önce yazdı:

Sustanonu bırak enant. Gec sorunun düzelir zaten aşırı e2 yükseltiyo bi dene rahatlarsın 

3e bölüp vuruyorum belki bir nebze faydasi oluyordur 

ardas, 1 saat önce yazdı:

Arimidexle çözülcek bir şey değil haftada 4 e çıksan para dayanmaz arimidexe ve mantıksız zaten bi kürde bu kadar kullanmak sustanondan enanthanteye geç bence oxandrolone ne marka o da mı dragon ?

Dragon sust bittikten sonra dragon ent veya iran ent deneyebilirim bakalim denemek lazım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
fatman, 34 dakika önce yazdı:

Ox bodytech ama aynı satıcı valla ürünü aldığım kişiye dedim ama ent tavsiye etmiyor bana 3.gunde düştüğünde daha da fazla sulanacaksin diyor sürekli in çık daha da su tutacaksin diyor

3e bölüp vuruyorum belki bir nebze faydasi oluyordur 

yok enanthante geç asıl böyle daha çok su tutar o östrojen seviyesinde. hiç sustanon kullanmadım bile kullanmamda kandan çıkması filanda dert. öbür türlü kullandığın masteronu boşuna kullanmış oluyorsun.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30

Herkese selamun aleyküm. 400 tren 400 master 200 testop küründeyim. Son zamanlarda sertleşme durumunda problem var. Geç sertleşiyorum ve yüzde 70lerde kalıyor kafam dağılırsa yüzde 30 lara kadar düşüyor. Libido çok çok iyi değil ama kötü de değil istek var. Proviron kullandım ama 4-5 gün 75 mg almama rağmen hiç etkisi olmadı shbg zaten çok düşük çıkmış testte iyice düşürmüşüz demek ki. Testten yaklaşık 1 hafta önce bir tab ari bir tab dosti almıştım.

test sonucuna göre yardımcı olur musunuz bir süredir kafama takılan ve psikolojik anlamda yoran bir durum üstüne çok kafa yordum. Vakit ayırıp okuyan cevap yazan herkese teşekkürler şimdiden iyi forumlar :)

IMG_6974.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807

Proviron hali hazırda kullanıyorsan kullanma, östrojen düşürmek için küründe ne sıklıkta hangi aromataz inhibitörünü kullanıyorsun onu bilmiyorum ama testten 1 hafta önce aldığın arimidexin şuanki kan tahlili üzerinde etkisi yok çünkü aradan 1 hafta geçmiş ve arimidexin yarılanma ömrü ve etki süresi o kadar uzun değil. Sana önerim kullandığın testo propionatı haftada 200 mg yerine 300 e çıkar, haftada 3 enjeksiyon şeklinde. 1-2 hafta sonra östrojen durumları ortaya çıktığı zaman da 3 günde 1 tam tablet arimidex kullanırsın. 

Bunlara ek olarak  beslenmen ve kardiyo planlaman kötüyse onları da gözden geçir, temiz beslenmenin libidoya etkisi sanıldığından daha fazla

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
hectordoyle, 6 saat önce yazdı:

Proviron hali hazırda kullanıyorsan kullanma, östrojen düşürmek için küründe ne sıklıkta hangi aromataz inhibitörünü kullanıyorsun onu bilmiyorum ama testten 1 hafta önce aldığın arimidexin şuanki kan tahlili üzerinde etkisi yok çünkü aradan 1 hafta geçmiş ve arimidexin yarılanma ömrü ve etki süresi o kadar uzun değil. Sana önerim kullandığın testo propionatı haftada 200 mg yerine 300 e çıkar, haftada 3 enjeksiyon şeklinde. 1-2 hafta sonra östrojen durumları ortaya çıktığı zaman da 3 günde 1 tam tablet arimidex kullanırsın. 

Bunlara ek olarak  beslenmen ve kardiyo planlaman kötüyse onları da gözden geçir, temiz beslenmenin libidoya etkisi sanıldığından daha fazla

Provironu testten 4 gün kadar önce kesmiştim. Kürde bi gariplik hissetmiyosam aromataz almıyorum düzenli olarak. Şuan göğüste batma ve kitle oluşumu var bundan dolayı arimidexi şuan alsam iyi olmaz mı? Testoyu arttırmamı önermenizin sebebi nedir? Birde 3 günde 1 arimi kullanımı östü ref arasında tutmaktan ziyade fazla düşürmez mi bilmediğim için soruyorum. Progesteron ve shbg de düşük baya bunlar için ne yapmalıyım? Sertleşme sorunu yapmaz mı bu değerler? Teşekkür ederim bu arada vakit ayırdığınız için. 

@Rdm@rastlantisal abiler test sonucunu görelim demiştiniz vakit ayırıp bakabilir misiniz sizde rica etsem

@ardas @metinavhocam sizin öneriniz var mıdır bu test sonucunda? Meme hassasiyetim var kitle oluşumu var bundan dolayı arimidex içicem 1 tab orta değere getirir mi? Ve progesteron da çok düşük çıkmış arimidex progesi düşürüyor muydu? Bu progesi ve shbg de çok fazla düşük çıkmış bu ikisini yükseltmek için bişey yapmama gerek var mı acaba kendi kendine yavaşca yükselir mi bu hormonlar? Ne yapmam gerekiyor araştırıyorum düşünüyorum bağlantı kurmaya çalışıyorum ancak ne yapmam gerektiğini kestiremiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Sparta34, 13 saat önce yazdı:

Herkese selamun aleyküm. 400 tren 400 master 200 testop küründeyim. Son zamanlarda sertleşme durumunda problem var. Geç sertleşiyorum ve yüzde 70lerde kalıyor kafam dağılırsa yüzde 30 lara kadar düşüyor. Libido çok çok iyi değil ama kötü de değil istek var. Proviron kullandım ama 4-5 gün 75 mg almama rağmen hiç etkisi olmadı shbg zaten çok düşük çıkmış testte iyice düşürmüşüz demek ki. Testten yaklaşık 1 hafta önce bir tab ari bir tab dosti almıştım.

test sonucuna göre yardımcı olur musunuz bir süredir kafama takılan ve psikolojik anlamda yoran bir durum üstüne çok kafa yordum. Vakit ayırıp okuyan cevap yazan herkese teşekkürler şimdiden iyi forumlar :)

IMG_6974.jpeg

Burada gariplikler var. Enjeksiyondan kaç gün sonra verildi bu test?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sparta34    30
rastlantisal, 4 saat önce yazdı:

Burada gariplikler var. Enjeksiyondan kaç gün sonra verildi bu test?

Hocam enjeksiyondan 2 gün sonra falandır. Ne gibi gariplikler hocam? Testolar dolu ürün değil biliyorum düşük olması normal olabilir o yüzden hem düşük doz ilaç hem bende düşük vuruyorum tren olduğu için ondan dolayı fazla düşük olabilir shbgde 4-5 gün boyunca 75 mg proviron kullanmıştım etkisi olmuyodu hiç zaten düşüktü demek ki iyice düştü bilemiyorum testten 4-5 gün önce kesmiştim provironu. Valla hocam psikolojik olarak çok yoruldum gerçekten düşünmekten araştırmaktan yardımcı olursanız minnettar olurum

tarihinde Sparta34 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496

Kısa esterli testosteronu gün aşırı yapmalısın, testosteronun çok fazla dalgalanmaması için daha iyi olur.  Neler yaptığını tam bilmiyorum ama e2 çok yüksek değil, belki daha öncesinde oldukça yüksek bir değerde iken armidex kullandığın için bu seviyeye kadar düşmüş olabilir, veya çok yüksek olmasa dahi jinekomastiye yatkınlığın vardır. Göğsündeki kitle için armidex yerine tamoksifen kullanmayı düşünmelisin. SHBG düşük olması serbest testosteronu arttır bu da libido ve ereksiyona katkı sağlar aslında. Bence senin problemin nispeten çok yüksek olmasa da sana göre bu e2 seviyeleri yüksek geliyor. Ben olsam öncelikle göğsümdeki kitle için tamoksifen ile önlem alır, sonrasında  pazartesi ve cuma yarım armidex kullanarak libido ve ereksiyon durumumu gözlemlerdim. 

Sparta34, Bir saat önce yazdı:

Hocam enjeksiyondan 2 gün sonra falandır. Ne gibi gariplikler hocam? Testolar dolu ürün değil biliyorum düşük olması normal olabilir o yüzden hem düşük doz ilaç hem bende düşük vuruyorum tren olduğu için ondan dolayı fazla düşük olabilir shbgde 4-5 gün boyunca 75 mg proviron kullanmıştım etkisi olmuyodu hiç zaten düşüktü demek ki iyice düştü bilemiyorum testten 4-5 gün önce kesmiştim provironu. Valla hocam psikolojik olarak çok yoruldum gerçekten düşünmekten araştırmaktan yardımcı olursanız minnettar olurum

Ben bu kısmı görmemişim, içeriğinden emin olmadığın ilaçlarla hiç bir yöntem doğru sonucu vermez, bilinmeyene hangi önlemi alacaksın ki ?

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar,
      Bundan 6 ay önce Trenbolon ve Testosteron küründeydim talihsiz bir olay yaşadım ve ne yazık ki hayata olan hevesimi kaybettim o sürede ise enjeksiyonlarımı aylarca aksattım ve aksattıktan sonra bazen arada enjeksiyon yaptım sonrasında ise tamamen bıraktım ve o süreç de PCT yapmadım 6 ay sonra yaptığım kan tahlilinde döngüm açılmıştı ancak belli başlı sorunlar vardı bu arada bu süreç 2. Kürümdü, ilk kürümü sorunsuz tamamladım ve PCT yaptım sonra kan testi verdim libido ve değerler kusursuz benim için tatmin ediciydi. @Fuhrer @SERKO @berkay16 @sven @Rma
      Kısacası bu 2. Süreçteki libido ve sertleşme sorunları total testo LH FSH düşüklüğüme ne yapmalıyım. Kan tahlilleri ektedir teşekkür ederim arkadaşlar. Siyah ile karaladıklarım ilk kürümden sonraki PCT libido ve sağlık konusunda hissettiğim bir sorun yoktu. Sarı ile karaladıklarım ise ikinci kürümde PCT yapmadan döngüm açıldıktan sonra verdiğim kan testi, LH FSH Testo ve birkaç bozuk ve düşmüş değerle beraber libido ve ereksiyon sorunları yaşıyorum. @metinav
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: Fkehlibar
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Geçen seneden bu yana geçmeyen bir enerji düşüklüğü, cinsel istekte azalma, sertleşmede kısmi bozulma, kaldırdığım ağırlıklarda ciddi azalma ve antrenmanlara karşı isteksizlik var.
      Çeşitli kürelere girdim:
      Son 3 ayın içinde bir anda kaldırdığım ağırlıklar %70 düştü antrenmanlara karşı isteksizlik başladı, libido çöktü, sanki testosteron almıyormuşum gibiydim ayrıca vücudum toparlanmıyordu sürekli yorgunluk vardı. Bu süreçte sinir sistemi yorulmuştur diyerek ilk başta antrenman volümünü düşürdüm sonrasında bir motor kazası geçirip aylarca antrenman yapamadım ancak tekrardan antrenmanlara başlayınca aynı sorunların devam ettiğini fark ettim.
      DAHA SONRA:
      İlk olarak testosteron dozajını (haftalık 600mg) ve provironu arttırdım (50mg) 1 ay kadar hala bir şey düzelmedi.Sonrasında ilacı kesip pct yaptım.
      1 ovitrelleyi 3e bölüp gün aşırı vurdum. Sonrasında 1 hafta 40 mg tamox ve 100 mg klomen. Sonraki 3 hafta 20 mg tamox ve 50 mg klomen devam edip bitirdim. Kan tahlil sonuçlarım hepsi referans aralığındaydı ama ben hala aynı sorunları yaşıyordum. Şahsen problemin dopamin kısmından kaynaklandığını düşünüyorum. Siz değerli hocalarımın yorumları için şimdiden teşekkür ediyorum. @metinav @Askabar @berkay16 @hectordoyle @GHOST @Fuhrer
      İyi akşamlar.
    • Yazan: Paradise
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 yıldır spor yapıyorum kaslarım bir türlü istediğim kıvama gelmiyor. Yorgunluk, cinsel isteksizlik, sertleşmede ara ara sorunlar, bildiğiniz testosteron eksikliği belirtileri 5 yıldır var. Önceden kilo fazlam olduğu için spora başladım hiç tahlil falan yaptırmadım bu sorunlar aşırı derecede kafama takılınca bu şikayetlere ürolojiye gittim.
      Önceden testosteron veya steroid  herhangi birşey kullanmadım. Doktor değerlerime bakınca psikolojik dedi tadalafil 5 mg verip salladı başından. En az yaşadığım sorun da sertleşme diğer sorunların daha ağırlıklı olduğunu söylediğimde ise psikolojiktir geçer dedi hiç bir sonuç alamadım. Bu arada yaşım 26 aynı sorunları yaşayıp çözüm bulan veya bu konu hakkında bilgisi olan hocalarımdan destek istiyorum. Değerlerim ekte fsh düşük çıktığını yurtdışından tanıdığım bir doktor söyledi acaba sorun fsh lh da mı klomifen başlasam mı diye düşünüyorum. 
      KAN TESTİ SONUÇLARIM:
         

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×