Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

gigabatu

Testis ağrisi (hassasiyeti)

Önerilen İletiler

gigabatu    8

İlk kürümü yapıyorum kür öncesi değerlerim normal çıktı 300mg testosteron 300mg boldenon kullanıyorum ilk enjeksiyonumu üç gün önce yaptım testislerimde hafiften ağrı var çok rahatsız edecek durumda değil hassasiyet gibi bu durum normal midir? forumda aradım ama  bulamadım. @Rdm @rastlantisal @metinav @GHOST

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ulquiorra_z    193
gigabatu, 22.12.2023 - 23:27 yazdı:

İlk kürümü yapıyorum kür öncesi değerlerim normal çıktı 300mg testosteron 300mg boldenon kullanıyorum ilk enjeksiyonumu üç gün önce yaptım testislerimde hafiften ağrı var çok rahatsız edecek durumda değil hassasiyet gibi bu durum normal midir? forumda aradım ama  bulamadım. @Rdm @rastlantisal @metinav @GHOST

normal testiste ağrı, küçülürken büyürken hep ağrıyıp sızlar testis fakat 3 günde böle bişe olurmu bilmiom kafayı takma testislere xD 

tarihinde Rdm tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
nehir_avci8322    105
gigabatu, 10 saat önce yazdı:

İlk kürümü yapıyorum kür öncesi değerlerim normal çıktı 300mg testosteron 300mg boldenon kullanıyorum ilk enjeksiyonumu üç gün önce yaptım testislerimde hafiften ağrı var çok rahatsız edecek durumda değil hassasiyet gibi bu durum normal midir? forumda aradım ama  bulamadım. @Rdm @rastlantisal @metinav @GHOST

Varikoselin olabilir mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gigabatu    8
Testocu, 10 saat önce yazdı:

Propionatmı kullanıyorsun 

Hayır enanthat kullanıyorum

ulquiorra_z, 10 saat önce yazdı:

normal testiste ağrı, küçülürken büyürken hep ağrıyıp sızlar testis fakat 3 günde böle bişe olurmu bilmiom kafayı takma taşağa xD 

Doğru diyosun her aklıma geldiğinde ağrıyı hissediyorum muhtemelen psikolojik :D  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496

Kür esnasında testis ağrısı/sızısı normaldir. Testisler atrofiye uğradıkça kendini hissettirirler. 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gigabatu    8
gönderildi (düzenlendi)

Günlerdir bu ağrıyı çekiyordum çaresi masturbasyon'muş :D sorun çözüldü, şimdilik...

tarihinde gigabatu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
Rdm, 24.12.2023 - 14:43 yazdı:

Kür esnasında testis ağrısı/sızısı normaldir. Testisler atrofiye uğradıkça kendini hissettirirler. 

Hocam ben kurden cikali cok oldu ve pctyi yaklasik 1.5-2 ay once bitirdim ama hala ara ara testis agrisi oluyor. Pctyi yanlis yaptigimdan dolayi hala atrofi yasaniyor olabilir mi yoksa enfeksiyon tarzi bi durum mu var. testis boyunda belirgin buyume kuculme yok, libido dusuk fakat sertlikte ve ereksiyonda buyuk bi problem yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496
Metin O., 12 saat önce yazdı:

Hocam ben kurden cikali cok oldu ve pctyi yaklasik 1.5-2 ay once bitirdim ama hala ara ara testis agrisi oluyor. Pctyi yanlis yaptigimdan dolayi hala atrofi yasaniyor olabilir mi yoksa enfeksiyon tarzi bi durum mu var. testis boyunda belirgin buyume kuculme yok, libido dusuk fakat sertlikte ve ereksiyonda buyuk bi problem yok

Eğer ilişki esnasında ve her gün olmasa da ara sıra uykunda veya uyandığında ereksiyon halinde isen hormonal döngün düzelmeye başlamış demektir ve zamanla libido düzelecektir. Testis ağrısı eğer çok aşırı değil ise testislerin büyümeye devam ediyor olabilir veya  testislerde  iltihaplanma, varikoselden şüphelenebilirsin. Eğer imkanın var ise testis usg'sine baktırabilirsin bir üroloji uzmanına.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
Rdm, 17 dakika önce yazdı:

Eğer ilişki esnasında ve her gün olmasa da ara sıra uykunda veya uyandığında ereksiyon halinde isen hormonal döngün düzelmeye başlamış demektir ve zamanla libido düzelecektir. Testis ağrısı eğer çok aşırı değil ise testislerin büyümeye devam ediyor olabilir veya  testislerde  iltihaplanma, varikoselden şüphelenebilirsin. Eğer imkanın var ise testis usg'sine baktırabilirsin bir üroloji uzmanına.

Evet uykuda ereksiyonlar eskiye nazaran daha artti. Testis agrisi Ara ara geliyor Asiri keskin degil ama giz ardi edilicek kadarda az degil. Bu hafta kan testi vericem olmadi dediginiz gibi urologa giderim tesekkurler

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
Rdm, 03.01.2024 - 08:13 yazdı:

Eğer ilişki esnasında ve her gün olmasa da ara sıra uykunda veya uyandığında ereksiyon halinde isen hormonal döngün düzelmeye başlamış demektir ve zamanla libido düzelecektir. Testis ağrısı eğer çok aşırı değil ise testislerin büyümeye devam ediyor olabilir veya  testislerde  iltihaplanma, varikoselden şüphelenebilirsin. Eğer imkanın var ise testis usg'sine baktırabilirsin bir üroloji uzmanına.

Hocam sağlık ocağına kan testi yaptırdım fakat gerekli testlerin hepsini yapmadı.

gerekli testlerden yaptırabildiklerim bunlar;

  • Tsh - 2.63
  • Serbest T3 - 2.59
  • Serbest T4 - 1.55
  • Kortizol - 0.2 (normal sinirin cok altinda)
  • Kolestrol - 133
  • Ldl Kolestrol - 61
  • Hdl Kolestrol - 59
  • Kreatinin - 0.9
  • Insulin - 10.7
  • Alt - 32
  • Ast - 32
  • Total Testo - 2.54

en yakin zamanda lh-fsh-serbest testo-dht-ostrojen-progesteron-prolaktin-shbg Bu testleri de vericem. Verdigimde atacagim

Bu testlerden yorum yapicak olursaniz ne diyebilirsiniz (biliyorum yeterli degil fakat aklimda bi fikir olusmasi bakimindan) 

pctyi bitireli 1-2 ay civari oldu klomen tamoxifen kullandim hcg vurulmadim. Testiste bariz bi kuculme yok. Libido kaybi var kimi zaman sabah ereksiyonlari oluyor. sertlikte asiri bi problem yok fakat kur oncesi gibi degil tabii ki. Kur sonu psikolojik cokus oldu ciddi manada psikolojik olarak kotu durumdaydim fakat enerji kaybi pek olmadi antrenmanlari aksatmadim. Antrenmanlarda agirlik artirabiliyorum suanlik o yonde bi sikinti yok. Son kurum 2 ay boyunca 30-40mg only anavardi. Desteginiz icin simdiden tesekkurler 🙏🙏

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496
Metin O., 19.01.2024 - 13:18 yazdı:

Hocam sağlık ocağına kan testi yaptırdım fakat gerekli testlerin hepsini yapmadı.

gerekli testlerden yaptırabildiklerim bunlar;

  • Tsh - 2.63
  • Serbest T3 - 2.59
  • Serbest T4 - 1.55
  • Kortizol - 0.2 (normal sinirin cok altinda)
  • Kolestrol - 133
  • Ldl Kolestrol - 61
  • Hdl Kolestrol - 59
  • Kreatinin - 0.9
  • Insulin - 10.7
  • Alt - 32
  • Ast - 32
  • Total Testo - 2.54

en yakin zamanda lh-fsh-serbest testo-dht-ostrojen-progesteron-prolaktin-shbg Bu testleri de vericem. Verdigimde atacagim

Bu testlerden yorum yapicak olursaniz ne diyebilirsiniz (biliyorum yeterli degil fakat aklimda bi fikir olusmasi bakimindan) 

pctyi bitireli 1-2 ay civari oldu klomen tamoxifen kullandim hcg vurulmadim. Testiste bariz bi kuculme yok. Libido kaybi var kimi zaman sabah ereksiyonlari oluyor. sertlikte asiri bi problem yok fakat kur oncesi gibi degil tabii ki. Kur sonu psikolojik cokus oldu ciddi manada psikolojik olarak kotu durumdaydim fakat enerji kaybi pek olmadi antrenmanlari aksatmadim. Antrenmanlarda agirlik artirabiliyorum suanlik o yonde bi sikinti yok. Son kurum 2 ay boyunca 30-40mg only anavardi. Desteginiz icin simdiden tesekkurler 🙏🙏

Kortizolun düşük değil (ölçüm referans değerleri standart değerlerden farklı değil ise) Total testosteronun düşük, lh ve fsh sonuçların olsaydı bile en azından ne yapman gerektiği hakkında fikrimiz olabilirdi. Tekrar pct yapman gerekebilir, endişelenme bu bir süreç zamana her şey düzelecektir. Şimdilik en önemli şey psikolojini sağlam tutman.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Metin O.    3
Rdm, 22.01.2024 - 08:58 yazdı:

Kortizolun düşük değil (ölçüm referans değerleri standart değerlerden farklı değil ise) Total testosteronun düşük, lh ve fsh sonuçların olsaydı bile en azından ne yapman gerektiği hakkında fikrimiz olabilirdi. Tekrar pct yapman gerekebilir, endişelenme bu bir süreç zamana her şey düzelecektir. Şimdilik en önemli şey psikolojini sağlam tutman.

Duzelicegini bildigim icin psikolojik olarak prk bi sorun yasamiyorum. En yakin zamanda lh fsh testlerini de vericrm. Suanlik tek sikayetim libido

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496
Metin O., Bir saat önce yazdı:

Duzelicegini bildigim icin psikolojik olarak prk bi sorun yasamiyorum. En yakin zamanda lh fsh testlerini de vericrm. Suanlik tek sikayetim libido

Proviron kullanıp ereksiyon ve libidonu arttırabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Leporis
      Arkadaşlar herkese selamlar,
      Direkt konuya giriyorum. 33 Yaşındayım 7 senedir spor geçmişim var son 4 senesini güç odaklı çalışarak geçirdim. Son zamanlarda artık bir küre gireyim dedim ve 2 ay önce Testo enantath ve boldenon kürüne başladım. Haftalık 2 enjeksiyon yaparak toplamda haftalık 500mg testo 400mg boldenon alıyorum. Sorunum ise şu; Kürden hiçbir etki alamıyorum arkadaşlar. Atıyorum kürden önce 110-120 arası bench atarken şimdi hala aynı kilodayım fakat sadece daha az yoruluyorum. Güç olsun performans olsun hiçbir ilerleme yok.
      Bu arada olumsuz etkileride yok. Uykusuzluk olur libido dalgalanması olur saç dökülmesi olur hiçbir olumsuz etkide yok ama olumlu etkide yok. Tek fark edebildiğim damarlarım belirginleşti ve daha az yoruluyorum. Libido artışı ne bilim özgüven katar işte daha erkeksi hissedersin gücün artar falan hiçbiri yok.Vücudumda belli ki bir sorun var ama ne olduğunu anlamadığım için çözemiyorum. Sizden ricam buna benzer bir sorun yaşayan biri varsa ne yapmam gerektiğini söyleyebilirse çok sevinirim. Kan testi sonuçlarımı buradan paylaşıcam iki ilaçta çalışıyor.
      Yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: Wrest22
      10 yıldır profosyel olarak güreş yapıyorum 2 defa steroid kürüne girmiştim, ancak 1 senedir hiç antrenman yapamıyorum, beslenme de kötü geçti. Yaklaşık olarak 8 kilo verdim, geri aldım ama boş bir kilo oldu. Performans ve güç konusunda çok düşüşteyim, güç ve dayanıklılık/performans olarak nasıl bir kür önerirsiniz. Teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×