Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Tuna59baba

Üye
  • İçerik sayısı

    160
  • Katılım

  • Son ziyaret

Tuna59baba kullanıcısının paylaşımları

  1. Bu markayı deneyen deneyimleyen var mıdır? Pek sahtelikle alakalı bir şey duymadım bunun hakkında ama deneyeniniz varsa merak ediyorum ve 4500 tl fiyat çok değil mi buna?
  2. Testo+bolde+danabol bulk kürü planlaması hk.

    spora yeni başlamışsın neredeyse ayda 1 kilo kas kütlesi koymaya yakın bir potansiyele sahipken daha başlar başlamaz bu potansiyelini niye ilaçlarla harcarsın ki en azından 1 sene düzenli yapsan 3 aşağı 5 yukarı bu görüntüde olurdun zaten dozajlarında çok uçuk yakında bir yerden patlak verirsin önemse sağlığını
  3. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    dht türevi olmadığı için e2 ye bi etkisi yok diye biliyordum boldenonu yanlış biliyormuşum demek ki hocam
  4. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    bolde ve mast bulk küründe aynı anda kullanılır mı mastın e2 kontrolünden de yararlanmak için
  5. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    biliyorsunuz ki bayer rimo üretimini durdurdu ve artık rimo eczane ürünü olmayacak en azından ülkemizde eczane stoklarında olan rimoları stoklamak sizce ne kadar mantıklı sktsi geçsede rutubetsiz çok sıcak çok soğuk görmeden oda ısısında sktsi geçmesine ragmen muhafaza edilebilir mi ve şu an lablara göre daha ekonomik kalır mı zam gelmedi diye hatırlıyorum artık üretilmediği için eczane rimoyu ve farklı bir güvenilir lab rimoyu deneyip ikisi arasında fark gören oldu mu daha önce anapolonda eczane anapolondan verim alamayıp iran anapolondan daha güzel verim aldığını söyleyen insanlar gördüm forumda buna benzer bişey rimoda da mevcut mu
  6. Adipo kullananlar ve etkileri hk. - yorumlarınız rica ediyorum

    retayı kast ediyorsan o bir peptid ve glp-1 agonisti
  7. Old iron ürünleri hk.

    sosyal medyadan ulaşırsan dönüş yaparlar zaten fiyatı uygun ürünün bide üstüne indirim kodu kullanınca daha da uygun hale geliyor herhangi bir mağduriyet yaşayacağını düşünmüyorum giderirler mağduriyetini
  8. Old iron ürünleri hk.

    foto atamıycam ama içeriği 450mg yohimbine bark extract %2 yohimbine hcl yani 9mg hcl içeriyor her kapsül hissettiğim etkiler karın bölgesinde ısınma tişortle yaptığım kardiyolarda tişortun üstümü örttüğü yerlerde ısı artışı açık olan kollarımda falan üşüme ufak çaplı titreme ve çarpıntı orjinal yohimbine de bir miktar titreme yapıyor fazla aldığım günlerde halsizlik yaşadım hasta olmuş gibiydim yüzümden ateş çıkıyor gibiydim ama üşüyordum birde kardiyo bitiminde oturduğumda genelde ereksiyon oluyordu
  9. Old iron ürünleri hk.

    ben diğer ürünlerini kullanmadım fakat yohimbinesi gerçekten iyi bi ara ashw ile zero hungeri denicem
  10. Definasyon dönemi fragment mi retatrutude mi tercih etmeliyim?

    spnin de retasını gördüm son zamanlarda deneyen var mı?
  11. Pre workout önerisi rica ediyorum?

    içerikleri doğru güzel pump veriyor güzel ürün fakat tadı berbat
  12. Retatrutide hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?

    burak hocanın peptidler bölümünde geçenlerde reta hakkında yaptığı güzel bir rehber var okumanı tavsiye ederim
  13. Definasyon dönemi fragment mi retatrutude mi tercih etmeliyim?

    reta al frag fazla gereksiz overrated frag yerine yohimbine kullanımı bile daha iyidir diyebilirim
  14. ancak 6. haftada bile tamamen etkisi gelmeyen boldenonu 6.haftada kürden çıkartıyorsun ne anlamı var hiç koyma o zaman 6 haftada bir ilaca bünyen alışıyorsa yavaş yavaş doz arttırımı yapmalısın
  15. Umbrella sarms hk.

    Yani 2 sarms 10kdan daha pahaliya patlamis oldu dimi
  16. Umbrella sarms hk.

    Fiyat hesaplama bolumundekine benzer mi oldu cikan ucretler
  17. Old iron ürünleri hk.

    Sp mi medi mi ben ilacini kullanmadim ama yohimbineden memnunum diger ilaclarinda da guzel geri donusler gormustum duzenli kullanicilarini taniyorum
  18. Old iron ürünleri hk.

    Urun yohimbinesi dolu cayir cayir calisiyor ufak capli carpinti titreme gibi yan etkileri de var yarim dozla baslamanizi oneririm guvenerek kullanabilirsiniz urunlerini satan kisi sevdigim biridir
  19. Hocam testosteronsuz kur yapmak oncelikle cok buyuk bir saçmalık zaten bu ilaclar dogal testonuzu baskilayacak glin pekte iyi bir marka degil ve ayrica fragment yerine reta kullansaniz daha iyi fragmentten cok daha yararli etkileri var ve fotografa baktigimda yag oraniniz yuzde 30a yakin yuzde 15lere hicbir uyarici kullanmadan rahat bir sekilde gelebilirsiniz bu yag oraninda bunlari kullanmaniz etkiden cok yan etkileri gormenizi saglar clenbuterolun carpinti yapmasi normaldir en az bi 7 8kg yag verdikten sonra yohimbine kullanmanizi tavsiye ederim
  20. O tarz ilaclarin libidoya feci yan etkileri var doktorlar peynir ekmek gibi yaziyor
  21. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    hangi video başlığı ne videonun
  22. Andarine ve cardarine kürü yaparken nelere dikkat etmeliyim?

    pikachunun çalışmamasına şaşırdım redboxun ürünlerine sağlam diyordular genelde
  23. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    Bu ilac hakkinda uzun sure deneyimi olanlar sayısal verileriyle birlikte paylasirsa cok iyi olur
  24. Umbrella sarms hk.

    en son tam bir ürün fiyatı bu kadardı şu vergisi bu kadar bu vergisi bu kadar kargosu bu kadar diye yazarsınız harika olur sitede gösteriyor ama ekstra ücret çıkabilirmiş gibi geliyor bana

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×