-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
biraz bakarsan bu konuya marka isimleri verilmiş ben humax ve nessie kullanıyorum şu aralar zphcde kullandım 3 markayıda öneririm ama piyasada güzel daha çok marka var -
Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.
sven, MrJoker kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
çakma ürün kankam kıbrıstan falan gelmiyor türkiye üretimi- 54 yanıt
-
- steroid
- definasyon
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
En iyi yağ yakıcı peptid grupları hangileri?
sven, ultrakubi kullanıcısının konusunu cevapladı: Peptid kürleri / Genel
isminlerini vermemiz yasak olan satıcılardan alıyoruz- 28 yanıt
-
- 1
-
-
bencede fena ürün değil ama fiyat pahalı. elimde 400mg test 500mg decası var 1flakon arkadaşdan geldi bakalım denicem
-
atabilir misin foto
-
Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.
sven, MrJoker kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
iyi fizik demek her zaman dolu ilaç demek değil. sahte ilaçla 5 kür yapar adam iyi fizik yapar ama dolu ilaçla 2 kür yaparsın daha iyi olursun- 54 yanıt
-
- steroid
- definasyon
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.
sven, MrJoker kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
ilaçların sahte olmasından kastımız içinde yazan dozların olmaması. 500 vuruyorsan 200 250 içinde vardır. belki arkadaş bu ilacı kullanmıyor olabilir. çok fazla opsiyon var ama ilaç türkiyede üretiliyor bunu biliyorum kendimde zamanında kullandım tamamen boş diyebilceğim kadar boş. ve beyaz renkte boldenone olmaz zaten ordan anlarsın boş olduğunu- 54 yanıt
-
- steroid
- definasyon
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.
sven, MrJoker kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
bunlar orjinal değil izmirde üretiliyor rum tarafındna falan gelmiyor. 600tl ye satıyorlar adetini perakende sen düşün ne kadar boş- 54 yanıt
-
- steroid
- definasyon
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron+masteron+ox ile yeni kür planlaması hk.
sven, MrJoker kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
ürün fotografı atabilir mi- 54 yanıt
-
- steroid
- definasyon
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Zphc ürün grupları fiyatlaması hk.
sven, Tekin2321 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
fiyat iyi ama yinede ben zphc yerine nessie tercih ediyorum -
Zphc ürün grupları fiyatlaması hk.
sven, Tekin2321 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
iyi bulmuşssun ben 125 aşağısı görmedim hiç -
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
treni kes derim 6 8 haftadan sonra dozaj ne olursa olsun tren pek yaramıyor belki 10 hafta ama genel yaramıyor.açıkcası bende bi süre tren kullanmayı bırakıcam cruisea tamamen geçmeyi düşünüyorum. treni sadece yarışma hazırlığı kısa peak yakalama ve plato kırma olarak kullanmak ve düşük dozajlarda kullanmak gerektiğine karar verdim. bolde o kadar kötü bi ilaç değil biraz kişiden kişiye bi mesele. kimisi için testosteronda veya masteron primobolanda sorun dht kaynaklı saç dökümü yüzünden ama baksan anabolikler arasında yan etki profili düşük ürünlerdir. kimisi nor19larda minimal dozajda bile mefta olur örneğin ben kimisi yüksek dozaj trende bana mısın demeyebilir. primo ekleyeceksen treni kes tamamen hatta genel olarak kes. 4 6 hafta en azından cruise ver sonra test primo/eq birini seçip başla bence primonun çok espirisi yok kağıt üzerinde bana masteron bile bulkta daha çekici geliyor. -
Zphc ürün grupları fiyatlaması hk.
sven, Tekin2321 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
10ml mastı 100 dolar euroya satıyorlar -
Zphc ürün grupları fiyatlaması hk.
sven, Tekin2321 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
herkes ilk elden alamıyor bazı ilk eller herkese satmıyor ya da perakende vermiyor. aşırı absurt fiyata alınmıyorsa çokta önemli değil bence. -
banada 1 arkadaş dragon pharma test 400 verdi denicem bakalım dolu mu
-
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
iki günde bir -
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
valla böbrek katili olduğunu düşünmüyorum. 300mga çıkmam içni 600 testosteron lazım bende o seviyeye çıkmak istemiyorum şuan. tam tersi düşük testo iyi hissetirioyr 140mg test 70 tren e yapyıorum şuan ve en iyi hissetiğim kür bu. -
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
önerim 50-100mg arası tren kullanman. 150mgdan fazlası sanırım kimseye yaramıyor. micro tren en sürdürebilir yol tren kullanmak için öbür türlü 6 haftadan fazla kullanmak manasız ve kötü bi tercih. bende bu hafta başlıyorum 420 test 210 bolde 70 tren e şeklinde başlicam bakalım süreç nasıl olacak -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
sven, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
cop urunler tanesini 500 600den satıyorlar adelene bile sokma başka yer yoksa whatsappdan al -
2026 kışı girmeyi planladığım bulk kürü hk.
sven, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
asıl mevzuda burda gizli zaten enjeksiyon sıklığı fazlaysa su tutumu yan etki daha minimal oluyor. uzun esterli en kötü eod yapmak lazım günlük olmuyorsa bile bide yüksek mg kullanılıyor kesinlike ed ya da eod olmalı bence çok farkını hissettim -
5 senelik spor deneyimi olan biri olarak ilk kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, eemirtml kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
dostum gorursun zaten ezbere bilgi bunlar etkiden kasıt ne olduğu değişir kimisini tatmin etmez kimisini eder beklenti etki dozu dediğin doz nedir neye göre etki ? testosteronu 500mg aşağısı kullanmayınca etki etmiyor mu mesela? vucuduna aldığın 1mg anabolik bile etki eder az ya da çok değişir. düşük doz testosterone genel arimidex kullanımı saçma çünkü özellike düşük e2 dönüştüren biriyse dozdan bağımsız her türlü alt aralığa düşürüyor on gorulemez oluyor. bana göre ai kullanımı 500mg ve üzeri testosteron için mantıklı öbür türlü gereksiz kalıyor tabi kişiden kişiye değişir kimisi 250mg testte bile 100+ e2 olur ama genel populasyon için dediğim geçerli. -
5 senelik spor deneyimi olan biri olarak ilk kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, eemirtml kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
niye eklemesin hocam 200mgdada etki görür ilacın çalışması için illa belirli bi mg mı olması gerekiyor. ikincisi arimidex kişiden kişiye göre değişir östrojen artışı kişiden kişiye göre değişir çok ongorulemez dene yanıl tarzı bi ilaç. -
Uygun fiyatlı cinnatropin orijinalliği hk.
sven, Zangetsu kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
en ucuz olmasından ziyade piyasada orjinal gh sayısıda çok az -
2026 kışı girmeyi planladığım bulk kürü hk.
sven, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
deca hala kullanılabilir benim görüşüme göre ama diğer ilaçlara göre daha kontrollu olmalı gibi. genel olarak size kovalayan powerbuilder tarzı bi adam değilseniz gerek yok gibi.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
