-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
124 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
1
Estel kullanıcısının paylaşımları
-
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
Estel, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Deca almistim bende ampul kullanmadım daha 1 aydır duruyor, aynı şekilde 2025 üstüne 2035 basmışlar check VS sorun yok, başlasam mı başka ürün mü baksam bilemedim sen memnun kaldın mı? @Fuhrer Senin yorumun ne hocam şans vereyim mi deca ya -
Ferritin ve demir seviyelerin ne dostum, birde konundan bağımsız crp değerin nedir, peakx kullanıyorsun sanırsam ve steril olmadığını söyleyenler var.
-
6 aylık kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (nelere dikkat etmeliyim?)
Estel, Tlg1907 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
30 hafta kürde kaldım e2 değerim 100 üstüydü hep , hatta 150 civarı. 200 olmadığı sürece ne kaşıntı ne bir yan etki görüyordum. Yan etki görmediğim sürece armidex kullanmadım. Kürü bitireli 6 ay olacak. Ne kür sırasında ne de sonrasında en ufak jino belirtisi olmadı. Ve çok hızlı büyümüştüm etrafımdan çok iyi tepkiler almıştım. Herkesin e2 hassasiyeti aynı olacak demiyorum , ama e2 90 çıkmış adamın jino almak üzeresin demek ne kadar doğru ? Yan etki görüyor mu onu önce sormak daha mantıklı sonra plan çizmek. Dediğim gibi 30 hafta boyunca 150 civarı , en ufak jino belirtisi yok. -
Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?
Estel, lome kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Test yaptırdın mı dostum- 32 yanıt
-
- peakx
- peakx pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Steroid beyin sağlığını (psikolojiyi) nasıl etkiler?
Estel, Curious guy kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
İlaç kullanmadan önce agresif dik başlı biriydim genel olarak. Sen naturel böyleyken ilaç kullanma sakın diyorlardı. Testo tren kullandığım süre zarfında inanılmaz rahat relax soğukkanlı birine dönüştüm , daha enerjik olaylara sakin ve sorun yok kafası ile bakıyordum çevremden de böyle değişim olduğuna dair tepkiler aldım. İlacı bırakalı 5 ay olacak bu sakin ve soğukkanlılık kalıcı olarak kaldı. Benimde böyle bir tecrübem oldu. 30 haftalık bir kürdü. -
Humax - total testom beklediğimden düşük çıktı! ilaçlarım sahte mi?
Estel, emir2121 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Humax 500 testo 300 rimo kullanıp düzenli test vermiştim, testo 1200 ilerde geliyordu Only iran testo 250 kullandığımda 15> gelmişti, aynı İran ile Humax rimo kullanıp 1 ay tekrar test verdim 11 çıkmıştı total Yani Humax rimo kullanınca testosteron yanında, testlerde testosteron düşük çıkıyor, 4 ay düzenli test vererek baktım sonuclara. Ama gelişim olarak muazzam bir değişim yaşadım etrafımdaki tepkiler çok iyiydi -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Teşekkürler. Trenden sonra 4 hafta 250mg testosteron devam ettim sonra sonlandırdim, 1 ay günlük 1 tomoksifen 1 klomen kullandım. Pct başlarken test verdim konunun başındaki görsel, lh Fsh açılmaya başlamış, onun üzerine 1 ay Pct yaptım lh iyi bir değerde, Fsh Pct önceki rakamın altında, total testosteron iyi bir seviyede, Pct den sonra Fsh daha düşük çıkmaksı normal midir? -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Bir motor kazası sonucu kolum kırıldı arkadaşlar o yüzden kürü bırakmak zorunda kaldım. KÜR İÇERİĞİM: 1-4 only testo e 250mg 4-16 250 testo e 300primo 16-24 250testo e 200 tren e KAN TESTİ SONUCUM: 3 haftadır ilaçları kesmiş durumdayım, testis atrofisi olmadı olduysa da gözle görülür değil, bugün test verdim sonuçları bu şekilde nasıl bir pct süreci izlemeliyim teşekkürler şimdiden. -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
1 ay sonra tekrar vereceğim Teşekkür ederim uzun süre natürel kalmayı planlıyorum -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Herhangi bir rahatsızlığım olmadı, testis boyutunda oldukça iyi düzeyde, ilginç olan pct başlamadan önce FSH daha yüksek çıktı pct sen sonra daha düşük -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
İyi akşamlar arkadaşlar,kürü sonlandırdiktan 25gun sonra klomen tomoksifen almaya başladım günlük 1 er tablet 30 gün devam ettim. 16 ekimde kullanmayı bıraktım. 10 gün sonra test verdim yani 26 ekimde sonuçlar bu şekilde. -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. Only testo yapmayı düşündüm ama sonra 6 ay gibi bir süre spor yapamayacağım için vücut dinlensin sistem açılsın döndüğüm zaman temiz ve sağlıklı vücut ile belki bir kür yaparım diye düşündüm. En doğrusu bir ay klomen tomoksifen günlük birer tablet alıp tekrar bir test vereyim -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Pct yapmayıp döngüyü kendi haline bırakmak çok sorun yaratır mı demek istedim, sonuçta en az 6ay idman atmayacağım -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
İlk kürümdü. Teşekkür ederim yardım için. Kırıklar biraz ciddi 4 ay alçıda kalacağım zaten kendi haline bırakmakta sakınca var mı sence -
Motor kazası yaptığım için kürümü 6.Ayında bitirmek zorunda kaldım! nasıl pct yapmalıyım?
Estel, Estel kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
33 yaş aktif olarak libido sorunu yok şuan. Hocaya dedim ekleyelim E2 prolaktin dedi döngüye bakmak için bu yeterli bende uzatmak istemedim. -
Only testosteron küründe e2 kontrol altında tutmak için masteron eklemeli miyim?
Estel bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 3 haftadır testosteron kullanıyorum. İlk hafta 500mg aldım, göğüste batma kaşıntı üzerine test verdim E2 150 çıkınca sağ olsun forumdaki arkadaşların önerisi ile 1 tane armidex aldım ardından haftalık 250 mg olarak güncelledim dozu , 2 haftadır herhangi bir kaşıntı batma şikayetim yok , enerji olarak çok iyi hissediyorum sadece testosteron beni tatmin ediyor yanına ciddi bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum artık testlerde bir sorun çıkmadığı sürece uzun süre kullanmayı düşünüyorum. SORULARIM: Dozu yükseltmek istiyorum 350mg Max 500mg olabilir haftalık daha yüksek düşünmüyorum, ama yanına E2'yi kontrol altında tutmak için masteron enan. eklemem doğru olur mu? Ekleyebilir isem ortalama kaç mg ile deneyip ne kadar süre sonra test vermeliyim? Formumu baz alarak masteron eklemekte mantıksız bir durum var mı? Son olarak araştırdığım kadarıyla ben masteronun ciddiye alınacak bir yan etkisi yok , DHT konusundan dolayı saç dökmesini hızlandırabilir dışında, yan etkileri konusunda biraz bilgilendirebilir misiniz ? Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.- 7 yanıt
-
- masteron
- testosteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
24 yaşında ilk kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Estel, Göbekli1 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Öncelikle bu yağ oranı %16 değil üst karın kasları bile kapalı. Amaç plaj vücudu yapmak ise hiç hormonlar ile oynayıp risk almaya gerek yok bence , güzel bir diyet+cardio yağ oranını %12-14 arası bir yerlere çektiğin an 6 ay boyunca tüm idmanın yanlış olsa bile plaj vücuduna ulaşırsın. -
Kür dönemi - nefes darlığı sorunu hk.
Estel, aytacwll kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Kürün başlarında 1 ay sonra idmanın ortasında nefes nefese kalmaya başlıyordum o kadar ki bir kaç kere yarıda bırakmak zorunda kalmıştım. Bir kan testi verdim bakalım sorun neymiş diye. Ferritin 7 gibi bir rakam çıkmıştı. Kanda oksijen taşıma ile ilgili bir muhabbeti vardı. Takviye almaya başlayınca düzeldi. Ben kür boyunca demir takviyesi alıyorum almadığım an ferritin çakılıyor. 250 mg testodan daha güvenli bir kullanım olamaz. Panik yapmadan gerekli testleri yaptırıp önce sorunu bulmalısın ardından çözümü. -
Ilk kürümü yapmayı planlıyorum fakat neler kullanmalıyım bilgim yok! bana yardımcı olur musunuz?
Estel, laxers kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Biraz tahmin üzerine bir yorum olacak. O testosteron seviyesin de olup cinsellik konusunda hiçbir sorun yaşamayan muhtemelen binlerce insan var. Asıl sorun prolaktin seviyen çok yüksek. Hayat enerjini kaybetmiş durumdasın , sen cinsel isteksizlikten dolayı her şeyin ters gittiğini düşünüyorsun. Tam tersin enerjin modun düşük her şey ters gidiyor bu yüzden cinsel isteksizlikte bunlardan biri. Kısa da olsa konuşmalarına bakınca bunalımdasın ve ne olursa olsun bir çıkış yolu bulayım başıma ne geleceği umrumda değil düşüncesinde gibisin, bu kafayla yaptığın her şey daha da batırma potansiyelin var. Benim önerim ilaçlardan ve hormonlardan önce kafa olarak kendini toparlaman, dışarı çık , birileriyle konuş , sorunların varsa çözmeye çalış , çözülmüyorsa da kafana takma , amaç edin hobi edin kendine gel. Kendine gelip mantıklı düşünmeye başladığın an istediğini yapabilirsin planlayarak. Prolaktin değerinin üzerine git testoterondan önce. -
19 yaşındayım ve ilk kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Estel, Kishou kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Kesin olarak karar verdiysen benim önerim ya gerçekten işi bilen dürüst birini bulup ondan tavsiye alman yada süreci ben yönetmek istiyorum diyorsan bulabildiğin kadar doğru bilgi edinip tecrübe etmiş kişilerin yorumlarını pişmanlıklarını araştırman sonra yola çıkman. En önemlisi de temin edeceğin ilaç ve satıcı bu konuda da max titizlikte olmanı öneririm , sağlık ve zaman çok değerli kavramlar. Başarılar dostum. -
Maksimum hipertrofi için en mantıklı antrenman sistemi nedir?
Estel, Judas kullanıcısının konusunu cevapladı: Antrenman programları
Mantıklı,tecrübe edilmiş,belli başlı araştırmalara dayandırılmış sistemleri deneyip, sen hangisinden daha çok verim alıyorsan onu yapmalısın bence bu sporda tek bir doğru yok , insan genetiği ,psikolojisi çeşit çeşit o yüzden herkesin doğrusu farklı.- 2 yanıt
-
- 2
-
-
Istanbul avrupa yakası en uygun hangi laboratuvar da kan testi yaptırabilirim?
Estel, lock kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Trajikomik . Refah seviyesi ve insanların inancından saygıyı kopartırsan toplum böyle işlemeye başlar , bu yine çay kaşığı ile götürüyor. Hayırlısı olsun bakalım sonuçların doğru çıkacağını düşünüyorum -
Haftanın 6 günü salona gidiyorum! ne tip antrenman yapmamı önerirsiniz?
Estel, AugCommand kullanıcısının konusunu cevapladı: Antrenman programları
Yeni nesil yorumlar ve araştırmalar haftada bir bölgeyi 2 kere çalışmak max verim almak için en doğru yöntem diyor. Örn göğüs çalıştın ve protein sentezi başladı 48 saat boyunca devam ettiğini söyleyen araştırmalar var , yani bittiğinde tekrar stres yükleyip devam ettirmek mantık. Bu mantıklı PPL yada kendine uygun bir split bulabilirsin , göğüs tricesp/sırt biceps/bacak omuz/ tekrarla döngüyü döngü arası 1 gün off. Ama iş teoride böyleyken uygulamada zor , 6 gün hakkıyla idman atmak pek mümkün değil hayat yoğunluğun varsa + beslenme + uyku + takviyeler+stres vs vs. Kaldı ki kişiden kişiye değişecek bir durum tek bölge çalışıp verim alan hayvan gibi olan arkadaşlar var fullbody de keza öyle. Sonuç olarak okuyacaksın izleyeceksin dinleyeceksin , uygulayacaksın çeşitleri senin için en doğru olanı bulacaksın. -
19 yaşındayım ve ilk kürüme girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Estel, Kishou kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Dianabol değil de boldenon demek mi istedin ? Bence çok acele etmene gerek yok yaşın geç hormonlar doğal zirvede olması gerekiyor her türlü iyi gelişim alacaksın. Çok özel sebeplerin planların yok ise paranı ve zamanını titiz bir beslenmeye,uyku düzenine , sert idmana harcaman seni tatmin edecek kalıcı bir görünüme hayat standartına ulaştıracaktır, 3-5 yıl sonra tekrar düşünürsün hormon konularını. -
Istanbul avrupa yakası en uygun hangi laboratuvar da kan testi yaptırabilirim?
Estel, lock kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
sonuçlar güvenilir ise çok iyi fiyat. Bizde yararlanabiliyor muyuz ?
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
