-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
29 -
Katılım
-
Son ziyaret
Bucky kullanıcısının paylaşımları
-
20 haftalık testo+bolde+ox kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Bucky, ahmettones kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Testo 400 bolde 300 bile sorun yaratabilecek bi dozajken sen tersini yazmışsın. 500 testo 300 bolde belki e2yi kurtarabilir. Takip etmek lazım. -
Definasyon kürümde testosteron yanına ne ekleyebilirim?
Bucky, HUBRIS kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
5 ölçek protein tozunu 700 gram tavuk yediğin günlerde mi alıyorsun dostum ben mi yanlış anladım.- 16 yanıt
-
- definasyon
- hgh fragment
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz?
Bucky bir konuya içerik ekledi : Laboratuvar
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Özellikle Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz? KÜR İÇERİĞİM: 500 testosteron enant 400 deca Kürü yaptım. Şu an only testosteron ile yaklaşık 2 ay bu şekilde devam edip ardından başka bir kür yapmayı planlıyordum. Kan testi sonuçlarım aşağıdaki gibi. Bu değerlerin yüksek olmadığını biliyorum ama aile hekimi yüksek olduğunu söyleyerek biraz endişelendirdi beni. KAN TESTİ SONUÇLARIM: -
Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Kusura bakma hocam biraz geç yazabildim. Evet kısmen antrenmandan kısa ara sonrasında verildi test. Doktor B12 yazacak ama biliyorsunuz her şeye evhamlandıkları ve bu vücut geliştirme tarafını bilmedikleri için karaciğer değerlerinin düzelmesini bekleyecem yazmak için dedi. Hastalık durumu yok genel olarak hasta olan biri değilim hatta. OMEGA D3 çinko magnezyum kullanıyorum hali hazırda hocam. Omeganın dozunu ve milk thistleın dozunu biraz arttırıp nac600 eklemesi yaptım. B12 yukarıda bahsettiğim gibi doktor yazacak diye ümit ediyorum. Antrenman durumunu açıklamama rağmen keratin kinazin idmanla alakası yok deyip durumun ciddi olduğunu söyledi ben de ters gitmemek için haklısınız diyerek geçiştirdim. Malum yine test vermem gerekecek ileride ters düşmek istemiyorum. Yüksek ihtimal danaboldendir hocam. -
Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Hocam tekrar selam. Cruise sonrası tekrar blasta geçiş yaptım. Neredeyse 1.5 ay olacak. 375 susta 300 tren enanth alıyorum. Eczane ürününe ulasabildiğim diğer testolar kafama yatmadiğı için susta koyma durumunda kaldım. Kandaki seviyeyi korumak için 3 enjeksiyon yapıyorum. Değerler hakkında yorum yapabilir misiniz? Endişe edecek bir durum var mı, milk thistle yanına nac600 eklemesi yaptım değerleri gördükten sonra. -
Istenilen yağ oranına ulaşma konusunda doğru yolda mıyım?
Bucky, mur4tkilic kullanıcısının konusunu cevapladı: Beslenme
Bence %21 %19 falan bu oranlara takılmamalısın. Burada önemli olan istikrar. 1 ay 2 ay çok kısa süre. İstikrarı sağla hayatını bu düzene tamamen adapte et her şekilde istediğin düzeye geleceksin zaten. 15e düşüp küre girmekten bahsetmişsin 15e düşüp küre girersen şuanki düzene kat kat fazla uymak zorunda kalacaksın. Buna hazır mısın? Tek sustanonun bir yağ yakım efekti sağlayacağını düşünmen bence hazır olmadığına bir işaret. Bence net bir ağırlık antrenmanı bul bu istikrara uzun süre arak uydur. Ondan sonra duruma bak. -
Sarms kürü mü daha mantıklı yoksa başlangıç testosteron kürü mü?
Bucky, Hsyn kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Zaten hormonları her şekilde baskılayacaksın hocam. Buradaki en iyi seçenek testosteron + yanına anabolik koyduğun senaryo. Sarm kullanıp testoyu sıfırlayıp sonrasında pct kovalamaktansa 300 testo+ yanına anabolik koyduğun bir senaryoyu hesaba katmalısın tabii kendi fikrim. -
Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. referans değerlerinde nelere dikkat etmeliyim?
Bucky, Just48 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Bu yağ oranında bu kadar fazla ilaç hele ki birisi acetat bence yanlış olmuş. Keşke yağ oranını düşürüp böyle bir şey yapsaydın. Ki yağ oranı düşük olsa bilr 350 acetat çok fazla bana göre. Başlangıçtaki yağ oranını merak ettim 10 hafta olduğunu söylemişsin nasıl bir gelişim elde ettin. E2 ye bakınca bölge çalışmıyor gibi gözüküyor. -
Üre, alt ast değerlerim sizce endişe edilecek seviyede mi yoksa iyi olduğunu söyleyebilir miyiz?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Tamamdır hocam teşekkür ederim. -
Merhaba. 4-5 sene önce sektörde antrenörlük yapıyordum daha sonrasında antrenörlük yapmayı bırakıp başka işlere yöneldim. O dönemlerde ilaç kullandığım dönemlerde oldu. Bir süredir kendi halimde takılıp idman yapıyorum, ilaçlardan uzağım. Şimdi tekrar bir kür yapmayı planlıyorum elimde kullanıp etkisini bilmediğim bir kaç ürün var. Açıkçası paketlemelerine falan bakınca ürünler hakkında pek pozitif bi düşünceye kapılamadım. Bu ürünlerin orijinalliği, çalışıp çalışmaması hakkında yorum yapabilecek arkadaşlar varsa beni aydınlatırsa sevinirim. Eğer dolu olduğunu söyleyen bilgili kişiler denk gelirse bunlar üzerinden başlangıç yapmayı planlıyorum. Dediğim gibi markalar hakkında hiç fikrim yok. Prov3 testosteron enant, novagen testosteron enant ve tren enant var.
-
Zphc ve swiss pharma fiyatları hk.
Bucky, Yasinakda kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Zphcnin orjinal olma ihtimali yok ama diğeri için bir şey diyemem.- 6 yanıt
-
- marka analiz
- zphc
-
(ekstra 5 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür içi arimidex kullanımı neye göre ve nasıl olmalı?
Bucky, speddyx kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Kan testini görmeden jinoyu neyin tetiklediğini nerden biliyor da ilaç öneriyor bu bahsettiğin hocalar ben anlamıyorum. Bunu tetikleyecek farktör 1 tane değil ki. -
Testosteron+masteron kürüm hk.
Bucky, MustafaT. kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Bu kilo yağ oranında bu yaşta küte girmen baya yanlış olmuş. En azından yaşı bir kenara bırakıyorum yağ oranını doğal düşürüp sonrasında küre girmen daha mantıklı olabilirdi. Dozajlar uygun en azından sıkıntılı ilaçlar, sıkıntılı dozlarla başlamamışsın. Bu dozlarda verim almaya çalış. -
Testosteron+anavar ile parçalı vücut hedefim var! bana yardımcı olur musunuz?
Bucky, cemokombo26 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Daha doğal olarak ulaşabileceğin noktaya ciddi bir süre olduğunu düşünüyorum. Bir noktaya kadar doğal ilerleyip en azından ciddi bir platoya takılmadan ilaç kullanman çok mantıksız. Doğal limitlerini zorlamalısın. En azından şuan olduğun yağ oranına yakın düzeylerde 75 kilolara ulaşmaya çalış. Ki bahsettiğin dozajlar seni tahmin ettiğin boyutlara taşımayacak. Vücuduna biraz daha süre vermelisin. Ama illa kullanacam diyorsan hocan yanlış söylememiş. Bahsettiğin ürünlerin yanına testo koymalısın. -
Ulaşabildiğim bir satıcı resimlerini koyacağım ürünü satıyor. Resimleri kendisi çekmiş stok değil. Verdiği fiyatta sanırım piyasaya göre ortalama bir fiyat. Kutusundan yorum yapabilecek hocalarım bir yorum yapabilir mi? Orjinal mi yoksa sahte doldurma ürün mü bir netleştirelim.
-
Ulaşabildiğim zphc ürünler orjinal mi?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Aklımda bulunsun hocam belki 20 marka olmuştur çevremdeki kişilerin söylediği ama meditech yoktu içlerinde. Zaten geneli kötü nam salmış ürünler o yüzden bulaşmadim. -
Ulaşabildiğim zphc ürünler orjinal mi?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Hocam spectrum npp için 2250 testo için 2150 fiyat aldım. Özellikle testo için çok tuzlu geldi fiyat. -
Ulaşabildiğim zphc ürünler orjinal mi?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Evet hocam vedi konularını gördüm cidden iç açıcı değil. Easti bulunduğum şehirden birisi daha önermişti o zaman onun yorumlarına da biraz bakmıştım oda aynı şekilde. Spectrum için fiyat bekliyorum sizinle de paylaşırım. Ama fiyattan ziyade spectrumun sahteleri varsa piyasada oda kafamda soru işareti oluşturur muhakkak. İşin sonunda yüksek ihtimalle Burak hocadan noxy alıp yoluma devam ederim gibi gözüküyor. -
Ulaşabildiğim zphc ürünler orjinal mi?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Çok teşekkür ederim herkese tek tek. Bir süredir uzağım sektöre markalara hakim olmadığım için sorayım demiştim çok kısa sürede hepiniz dönüş yapmışsınız. Piyasa iyice felaket duruma gelmiş cidden. Ya ithal ürünlerin çakmaları var ya yerli ürünler. -
Testo+masteron+trenbolone küründe sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ne olabilir?
Bucky, Sparta34 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Benim bahsettiğim kutu bu. Sanıyorum 2020 yılında trenini kullanmıştım. Hayatımda en verim aldığım üründü. Sonrasında kırmızı siyah kutularına denk geldim güven vermedi bana. Eğer ayrı ürünse ki öyle gibi gözüküyor, çok iyi ürün. -
Testo+masteron+trenbolone küründe sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ne olabilir?
Bucky, Sparta34 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Andronun kutusunu ben de merak ettim hocam. 4-5 Yıl önce kullandığım bir andro tren ürünü vardı, çok iyi verim almıştım. Sonrasında piyasaya çakmalarıda düşmüş. Kutusu o dönem kullandığım üründen mi onu merak ettim. -
Novagen, prov3 markaları hk. tercih etmeli miyim?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Tamamdır teşekkür ederim. -
Novagen, prov3 markaları hk. tercih etmeli miyim?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Marka hakkında net bilgi sahibi olmadığım için önyargıda bulunmak istemedim ama belli gibi biraz durum. Ampulün üzerindeki yapışkanları falan bile tam yapıştıramamışlar. Bahsettiğiniz ürüne bi ulaşmaya çalışayım ben de var mı çevrede bi bakayım. Benim olduğum bölgedeki belki 3 4 kişiyle görüştüm vermeye çalıştıkları ürünlerin hepsi nova kıvamında. Öyle olunca durum geri çevirdim hepsini kafama yatan olmadı. Pharma gen, east pharmacy, dek, htp, gold bu markaları veriyorlar. Var mı duyduğunuz, iyi diyebileceğiniz. -
Novagen, prov3 markaları hk. tercih etmeli miyim?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Yanlış anlamışım hocam. Ben para vermemiştim bu ürünlere, salon çevresinden gelen ürünler. Ama üzerinden bir kaç yıl geçtiği için vermiş olsam da şuan ki fiyatlara tam endeksleyemezdim sanırım. -
Novagen, prov3 markaları hk. tercih etmeli miyim?
Bucky, Bucky kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Haklısın hocam sanırım pek piyasada olan markalar değil ikisi de. Arattım ama bir iki yorum dışında bir şeye de denk gelemedim.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
