Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Liderlik Tablosu


Popüler İçerik

Showing most liked content on 19-06-2026 tüm alanlarda

  1. 1 point
  2. 1 point
  3. 1 point
    testo underdose olduğu için testoyu arttırmak en doğrusu. östrojen düşükse glikojen dolmaz igf1 düşük seviyede kalır. mood berbatlığı cabası zaten. birincisi eod yapsın total enjeksiyonu daha stabil seviye yakalar ikincisi doluluğundan emin olduğu bi testosteron kullansın.
  4. 1 point
    eritroprotein, bazı forumlarda gördüm dayanıklılığı arttırdığına dair. Özellikle eczaneden erişilir olması bence senin işine yarayacaktır. biraz araştırmanı öneririm.
  5. 1 point
    Benim elimdeki ürün bu hocam 2027 tarihli psikoloji tavsiyenizi dikkate almaya çalışıcam teşekkürler
  6. 1 point
    Yd planın varmı yakın zamanda ? Bide boş olsa vermez döner sözünden 😁 ürün değişmiş vs vs diye uydurur. Ben zannetmiyorum vericeğini
  7. 1 point
    Formun gayet iyi gidiyor bence. Kol için sevdiğin 2 hareket ön kol 2 hareket arka kol belirle. 2şer set tükeniş şeklinde haftada 3 kere çalış. Şuanki splitin nedir bilmiyorum ama deneyebilirsin. Ayrıca sırt gününe kol ekliyorsan önce kol çalışmanı tavsiye ederim. Başarılar
  8. 1 point
    Evet testo propta yaşanabilir bir durum pik süresi uzun değil ondan dolayıdır
  9. 1 point
    Valla ürün resmini isteyin elinde oldugunu bilmek için sizin adınızın oldugu bir kagıt yazıp ürünle resim atsın ozaman elinde vardır aracı değilse ordan teyit edebilirsiniz.
  10. 1 point
    Sattığı başka kişilere fotoğraf iletmis mi kargo cıkmadan once ad soyad yazılı siparişin yazdıgı kağıt atıyor ürün fotolarıyla beraber
  11. 1 point
    O manada değil hasım olduk derken ciddiyim böyle etki yok baba ya. Ders çalışıyorum kitap düştü kitaba kuruldum derdin ne lan senin diye balkondan attım
  12. 1 point
    Kan tahliline bakacağım bulursam yüklerim. Geçen sene npp girdim bulması zor olabilir çünkü sene de 12den fazla kan tahlili yaptırıyorum. Nasıl bu kadar çok tahlil yaptiriyorsun dersen tanıdık doktor olunca sorgusuz sualsiz muhabbet ederek tahlilleri yapıyor. Müsait olunca bakacağım bulursam söz yükleyeceğim.
  13. 1 point
    Hocam emeğine sağlık, gerçekten çok güzel ve vizyon katan bir yazı olmuş. İlk kısımdaki beslenme, kardiyo, vitamin ve disiplin tavsiyelerinin hepsini harfiyen cebime koydum ve uygulamaya başladım. Sadece bekleme süresini 3 hafta değil, tam 2 hafta olarak planladım. Çünkü an itibariyle sigarayı ve alkolü hayatımdan bıçak gibi kestim, beslenmemi de tamamen sıfırlayıp tertemiz bir düzene soktum. Bu radikal değişimle 2 haftada kan tablomun ve karaciğerin tamamen toparlayacağına eminim. Dediğin gibi 4 gün sonra da Kızılay'a gidip 1 ünite kanı vererek HCT'yi tamamen rahatlatıyorum. Kürdeki doz ve ilaç ayarlamalarına da o zaman gelince tahlil sonuçlarına göre bakarız artık. Özellikle o ilk baştaki hazırlık ve altyapı mentalitesi için çok sağ ol, süreci tam olarak o disiplinle başlatıyorum.
  14. 1 point
    Zphc treni çok yakın dônemde kullandım yaklaşık 3 4 aydır trenden trene çoğu markayı denedim, spectrum etki veriyor ama sakat bırakıyor skt yeni olsa bile yağı motor yağ gibi, zphc tren boştur hocam ben etki alamadım zphcacetatdan, zphc nin enhatatları dolu acetatlar boş, humax trenbolon hakkında konuşmak istemiyorum şu an hasımım kendisiyle etki tepki çok yüksek olunca yolları ayırdım 😂
  15. 1 point
    Harika hocam o zaman keşke hipofiz bezi naklide olsaydı zira reseptörler körerince lazm olabilir. Nakli yok diye biliyorum ama hallederiz ya benim adana organize sanayide tanıdıklar var olmadı çıkma ayarlarız sana bi tane iyisinden, demir eksikligi var bende biraz sende bana 1 ünite abr+ kan ayarlarsın ödeşiriz
  16. 1 point
    Knk skt si geçmiş spectrum kullandım geberiyordum hastanelik oldum sağ bacak sol bacaktan bağımsız kaldı 😂 rengine fln bak viskositesine bak ôzellikle şişeye yapışkan bir formu varsa kullanma. Abi spectrumun galiba trenleri komple sorunlu bende 35 40 dolara alıyorum çünki normalde zphcden aşşa vermemeleri lazm bunu sadece trende yapıyorlar bence var bir bit yeniği tam anlamadım inanki, skt 29 ları 37.5 den saymış eleman en son bana. Skt yeni olanıda kullandım bu arada zphc den önce çok can yakıyor sanki biri bıçaklıyordu içinde metal olabilirmi bilmiyorum bak omuzdan sadece 0.4 vuruyordum abi omzum 1 2dk sonra öyle bir ağrıyorduki kaldırmaya fln çalıştığında sanki omzumun içinde saplî birşey var gibi can yakıyordu şişeyi tam bitirememiştim bile. Zphc acetat aldım sonrasında onda böyle ağrı yoktu
  17. 1 point
    Hocam bobrek karaciger meselesini ayarladim zaten afghanistandan, suan bodrumda duruyor. Ihtiyacim oldugunda hemen nakil.
  18. 1 point
    spectrum treni hakkında fikrim yok, ama bu fiyat pek de normal değil özellikle spectrum için. Büyük ihtimalle underdosedir, fazla beklentin olmasın. Spectrum boldenon 300mg kullandım ve iyiydi, ZPHC grubu bolde testo masteron zaten iyi ancak trene geldi mi olay patlıyor işte.
  19. 1 point
    Spectrum acetat kullandım zphc ile aynı ztn ama eski seri spectrum yeni seriden daha iyi galiba kullanmadan anlayamazsın. Zphc nin masteron u güzel ben beğeniyorum.
  20. 1 point
    Antrenman olayı tamamen sizin hayat yogunlugunuza bağlı. Yoğun tempoda çalışıp pek vakit bulamiyorsan Spor için hafta da 3 tüm vücut kabul edilebilir çünkü hiç yapmamaktan iyidir ama ayarlanabiliyorsa bölgesele geçme vakti gelmiste geçmiş
  21. 1 point
    Dozajlama kendi kararı. Keşke bu yaşlarda hiç bir ilaç kullanmasa. İlaçsız bile istediği vücuda kavuşabilecek yaşta neticede ama artık bataklığa düşmüş yapacak bir şey yok. Birde npp küründe winstrol kullandım bende hiç afganlarla işim olmadı 🙂
  22. 1 point
    Evet 6 hafta zphc (3.75mg)kadar kullandı eczane tirzesi kadar etkili değil dedi 2.5mg eczane tirzesi kullanıyordu ye ondan kalan 1x 7.5mglık şeyi bende 2.5mg 3 hafta denedim bende hiç fark olmadı zphc retayla 3 gün arayla aldıgım için 2.5mg tirze, 4mg reta aşırı halsiz yaptığı için bıraktım sadece reta kullanıyorum. ama istah kesimi retaya göre çok farklı değildi bendede aynı histi ilk zamanlar eczane tirzesi aldığımda hiç birşey yiyemiyordum 1 öğün kesiyordu beni akşam zorla protein almak için bişiler yiyordum ama zphc de okadar etki alamamıştım reta da zaten reta tirzeye göre daha düşük iştah kesimi olduğu gerçek şuan arkadaşıma çin tirzesi verdik dün ilk defa 5mg olarak aldı bir kaç güne tirzenin etkilerini görürüz , almanydaki kardeşim 7.5mg eczane tirzesinden 10mg çin tirzesi geçti 5 gündür hiç birşey yiyemediğini eczane tirzesi kadar etkili oldugunu söyledi ilk dozu geçen pazartesi oldu
  23. 1 point
    Benim ilk kürüm olduğu için kısa tuttum ve PCT tecrübe etmek döngünün geri açılması sürecini tecrübe etmek istedim. TRT yapmıyorum. 21 haftada kas doluluğu sertliği hatları görüntüsü gayet iyi oluyor. Yanında anabolik olmadığı için çok kütle koyamadım ama sen anlamıyorsun çevreden gelen feedbackler ile gerçekten vücudunun değiştiğini anlıyorsun. Özellikle omuz başları trapez bölgesi, bacaklar ciddi değişiyor. Belki sonraki sürecimde testo + bolde başlayarak sonrada TRT ile 6ay-1 sene ilerlerim. Açıkçası hcg kullanımı testis atrofisini nasıl önlerim sürecini pek bilmediğim için uzun kürden korktum yoksa süreç çok güzel gidiyordu. Son dönemde yanına reta da ekledim, haftalık 1mg reta ile kolestrol şeker değerleri çiçek gibi olmuştu. Şu anda sadece retaya devam ediyorum.
  24. 1 point
  25. 1 point
    Bu dozlar ilk kürü yapan birisi için korkunç derecede yüksek. 21 yaşında bir kardeşimiz olarak sadece 250 mg testo veya 500 mg testo yaparak muazzam sonuçlar elde edebilirdin. İnan bana formuna eklediğin kütlenin sebebi ilk defa ilaç kullanıyor olmandır. Yani ilk defa ilaç kullanan birisi 250 veya 500 only testo ile de benzer sonuçları alır hatta muhtemelen daha da iyi sonuçlar alır ve kür esnasında ve sonrasında daha az problem yaşar. Boldenon mevzusuna gelince buradaki hocalarımız ve ben defalarca kez yazdık bu ilaç şaka bir ilaç değil sanki hafifmiş gibi gösteriliyor ama hafif bir ilaç değil ne yazık ki. Sana tavsiyem boldenon ve npp'yi hemen bırakman. Testoyu 1 ay 750de devam etmen sonra azaltarak bırakman ve pct'ye girmen ve vücuduna kendisini toplaması için birkaç ay verip durumunu yeniden değerlendirmendir. Kardeşim bu söylediklerim için beni yanlış anlama. Sana tepeden bakıyor değilim. Burada kendi gidişatını paylaşıyosun tecrübeli hocalar yorum yapsın diye. Ben 8 senedir anabolik kullanıyorum 11 senedir spor yapıyorum. Şu yukarıdaki dozları ilk küründe alıp sonrasında sıkıntı yaşamamış bi tane adam tanımıyorum. İnat etmemen ve boldenonla nppyi kesmen şu aşamada senin hayrına olacaktır. Gençsin inan bana sağlığın formuna ekleyeceğin kaslardan çok daha önemli. İlaç kullanmanı eleştirmiyorum ama bu kadar aşırıya kaçman şu saatten sonra sadece sana zarar yazacak. Düşük e2 gelecekte yaşayabileceğin problemlerden sadece bir tanesi öyle düşün.
  26. 1 point
    düşüncenin aksine tren küründeki adam için tamoxifen hayat karartıcı olacaktır emin ol
  27. 1 point
    peki hocam bu belirtiler olursa ki olmaz inşAllah her halükarda 5. hafta dediğiniz testleri yaptırıcam. Cumartesi bakım son yaptığım tahlillerde nasılmış hormonlarım Bu arada vakit ayırıp yazdığınız için çok teşekkürler
  28. 1 point
    tabiki de isterler, en ufak bir vitamine bile istiyor. Bende kolestrol için nutricost citrus bergamot getirdim ama kullanamıyorum midemi yakıyor
  29. 0 points
    fake büyük ihtimalle, piyasada tek satıcı var diye biliyorum şu an çin ürünleri satan onun da ürünlerinde pembe kapak ürün yok
  30. 0 points
    Hocam güncellerseniz sevinirim, sanırım aynı satıcıyla görüştük elimdeki zphc bitince ben de o kişiden almayı düşünüyorum 😅
  31. 0 points
    Bu arada ZPHC reta kullanırkenki nabızıma göre çin retasına geçmemle 4-5 arası arttı zphc varken hiç artmıyordu
  32. 0 points
    Ahahahha hocam cidden bende günde 2 kutu Bim dondurması yiyordum. Yerken de garip sesler çıkartıp gülüyordum resmen Joker olmuştum. Bakalım humax tren ace ekleyeceği gibi bu sefer yine
  33. 0 points
    Aceleniz yoksa bütün platformları dolasın çin ürünleri için facebook, x vs satan çok kişi var araştırma yapın en uygun gelen güvenilir olabilecek kişilerden alın 1 kere düzgün satıcı bulursanız ondan devam edersiniz. bende ilk seferinde 3 farklı kişiden almıştım son aldığım arkadaş gayet güvenilir çıktı ondan temin ediyorum fiyatlarıda ilk el piyasaya göre 20$ falan fazla oluyor oda sorun değil. 10 larca satıcıdan birine karar versiniz bir çok grupta en az 10-15 satıcı var hepsi alsatcı

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×