Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Liderlik Tablosu


Popüler İçerik

Showing most liked content on 14-06-2026 tüm alanlarda

  1. 2 points
    @canarx öncelikle sana yardımımın dokunması için dediklerimi dikkate alıp bu dediklerime harfi harfine uyman lazım. Eğer şöyleydi böyleydi ilerlersen bu iş yatar. 2022'den beri anladığım kadarıyla yanlış yönlendirmelerin ile ilerlemişsin ve sonuçtan memnun değilsin. Ortada aman aman bir sorun yok, sadece doğru tuşlara basmalısın. Amacın yağ yakımı üzerine, yaptığın hataların farkındasın ve bir düzenleme istiyorsun. Öncelikle bu işe diyetinle başla. Off günlerde aldığın makroları antrenman günlerinde almamalısın. Antrenman günleri biraz daha düşük yağ, yüksek karbonhidrat odaklı ve off daylerde sıfıra yakın karbonhidrat ve yüksek protein temiz yağ makrosu ayarlamalısın. Alacağın kaloriyi 2000 üzerinden planla ve haftaya vurduğunda 14.000 kcal eder. 14.000 kalorinin bana kalırsa %25'i yağ, %25-30 karbonhidrat olabilir. Bu hesaba göre 400 gram haftalık yağ, 1 kilo karbonhidrat ve 1.5 kilo protein makrosu senin işine yarar. Off daylerde yağ alımını 60-70'lerde tutarken antrenman günleri bunun yarısına düşebilirsin. Karbonhidratta keza, 200-250'lerde tutarken 0'lara inebilirsin. Bu antrenmanına bağlı değişiklik gösterebilir. Kardiyo konusunda, 8000 adım + kardiyo yapabiliyorsan ne güzel. 8000 adım aşağı yukarı 6 kilometre eder. 6 kilometre ortalama yürüyüşte sana 350-400 kalori yaktırır. 300 kalorilik bir kardiyo ve 400-600 kalorilik bir antrenman da ekliyorsan ortalama yaktığın 1200 civarı kalori eder. BMR'ın da buna eklenirse 2700-3000 kalori yakıyorsundur. EĞER DEDIKLERINDE DOĞRUYSAN bu hesaba uyabilirsin. Ama 8000 adım atmıyor, kardiyo yapmıyor, sadece antrenman yapıyor. Veya arada 2-3 gün kardiyo yapıyor, antrenman günleri kardiyo yapmıyorsan falan bu hesap uymaz. O yüzden bir düzen oluşturmalısın. Kolestrol konusunda, bahsettiğim gibi yağ alımına dikkat etmelisin. Alacağın yağ zeytinyağı, omega-3 yağ asitleri odaklı olmalı. Şişkinlik konusunda bir intolerans testi yaptırabilirsin. Diğer his ve düşüncelerine yukarıda cevap verdim diye düşünüyorum. Eğer testosteron konusunda bir şikayetin var ise testosteron kullanabilirsin, sonuç olarak bu forumda çoğu kişi testosteron takviyesi kullanıyor ve burada ayıplanan veya 3 ay ömrü kaldı gözüyle bakılan bir mesele değil. 250mg testosteron ortalama 1 ml ediyor. Bunu 2'ye bölerek haftada 2 gün enjeksiyon yapabilirsin. Aynı şekilde, kas kaybı yaşaman gayet doğal. Eğer kas kaybı yaşamama gibi bir durum olsaydı 190-200 kilo obez insanlar komple yağ kaybederdi ve 90 kiloda %5 yağ oranlarında gezerdi. Beklentilerine gelirsek; Hepsine kolayca cevap vericem, sıra sıra ilerleyeceğim bunu bölmüyorum çünkü bazı soruların birbiriyle çelişik. Jinekomastinden rahatsız oluyorsan bize neden soruyorsun dostum? Biz sana burada sana "jinekomastin yakışıyor, nolur ameliyat olma" desek sen bu jinekomastiyle barışık olacak mısın? Bu gayet saçma bir soru, ve çoğu planlaman oldukça eksik dostum. Kas kaybı yaşaman gayet doğal ki ortalama bir sporcu off-seasonda adam akıllı yağlanmadan sahneye çıkana kadar 20 kilo kaybediyor. Bu adamlar sence 20 kilonun içerisinde hiç mi kas kaybetmiyor? Komple yağ mı kaybediyor? Bunu en aza çekmek için çeşitli takviyeler kullanılıyor gibi sanılsa da asıl büyük iş yükü beslenmede bitiyor. Yoksa herkes bir aile boyu cheescake yiyerek günü kapatabilir. Kimse saçma haşlanmış besinler tüketmek zorunda kalmaz. O yüzden beslenmene dediğim tüyoları ekle. Kan testi konusunda forumu biraz araştır, bolca kan testi için örnek bulacaksın. Stimülan kelimesini senden öğrendim, bana bu kelimeyi kattığın için teşekkür ederim. Uyarıcı anlamına geliyormuş. Şimdi, uyarıcılar artık devri benim gözümde komple kapandı. Kim neden vücuduna clen, efedrin, DNP yüklemesi yapsın ki? Buna ne gerek var? Sen günde 30 dakika fazla kardiyo yap ve sağlıklı bir şekilde atlat süreci. Bu uyarıcılar inanılmaz sıkıntılı işler. Vücut geliştirme camiasında sırf yağ yakımını hızlandırsın diye bu saydıklarımın üzerinde bir madde daha var. Konu oraya daha gidermiş eskiden... Stimülan diyerek sanırım GLP-1'leri de kapsadın, çünkü GLP-1 agonisti bir ilaç konusunda sana verdiğim tavsiye üzerine bu konuyu oluşturdun. Retatrutide, evet senin işine yarayacak en büyük ilaç retatrutide'dir. İçeriğinde GLP-1, GIP, Glukagon içermesi senin tüm ihtiyacını karşılayacaktır. Vücudunda oluşan bu saçma etkiler insülin direncinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum ve inflimasyona en iyi gelecek ilaç benim neznimde şu an retatrutidedir. Tirzepatid daha iyi bir ilaçtır GLP-1 ve GIP konusunda, ancak içeriğinde Glukagon olmaması sebebiyle ben tercih etmiyorum. Ama eğer bir off-season yapacaksam kesinlikle tirzepatid seçerdim. inflamasyon'dan kastım insülin direnci üzerinedir yanlış anlaşılmasın bu da yüksek doz hgh kullanmayı planladığımdan dolayı. Yerinde olsam 250 mg testosteron ve bir miktar reta kullanırdım. @sven sana burada sana iyi bir tavsiye vermiş onun hakkını yemeyelim. Diyelim ki sen bu ilaçları aldın ve kullanıyorsun, beslenmeyi yapmıyorsun. O zaman emin ol yine 0, veya kardiyo yapmıyorsun, yine 0. Senin amacın bir şeyler kazanmak ise bu ilaçların sihirli değnek olmadığının farkına varıp bu yukarıda sana benim yarım saatte yazdığım bilgiyi aylarca kullanırsın. Çünkü ben bu bilgiyi yarım saatte yazmış olsam da yıllar boyu araştırmaların sonucu ve gözlemlerim sonucu ulaştığım bilgilerdir. Emin ol piyasada aylığına binlerce diyip de herkese aynı programı yazan koçlardan değilim. Bu forumu seviyorum, bilgi öğrenmeyi seviyorum, kimselere yardımcı olmayı seviyorum. Bu işten hiç bir çıkarım yok, o yüzden sana saf bilgi sunuyorum. Burası herkese açık platform, dediklerimde bir yanlış var ise bu satırları okuyan diğer kullanıcılar da yanlışıma yanlış diyebilir. O yüzden bu forumdan asla kopma, aklına takılan her şeyi buraya sor. Başarılar dilerim.
  2. 1 point
  3. 1 point
    Agacım, son zamanlarda yazdıklarına denk geliyorum. Kür konusunda gerçekten benzer bir düşünce yapımız var. Ben de kür içinde eziyetten çok rahatlık arıyorum ve yıllardır aynı kürleri, aynı dozları kullanırım. Seni tebrik ediyorum. Ben de ZPHC Masteron deneyeceğim. Yukarıda yazdıklarında da dediğin gibi sahtesi gerçekten çok. Bu ay tekrar küre giriyorum. Testo P’yi 20 hafta boyunca 370 mg, Masteron’u yine 20 hafta 400 mg götüreceğim. Tren Ace’i ise 5. haftada ekleyip 12. haftaya kadar 300-400 mg kullanmayı düşünüyorum. Yanına da Somatropin 4 IU veya Cinna 6 IU eklemeyi planlıyorum. Treni bıraktıktan sonra diğerleri aynı şekilde devam edecek. Bakalım stok gelirse ZPHC Somatropin istiyorum. Zaten kür içerisinde bununla alakalı bir konu başlığı mutlaka açacağım. Trenin psikolojik etkileri falan derken bende girdiği dönemlerde inanılmaz bir dondurma yeme isteği oluyor. Bir de nefes darlığı eklenince hala biraz kararsızım açıkçası. Ama bütçeyi çoktan buna göre ayarladım.
  4. 1 point
    Temelde senin de saydığın gibi magnezyum bisglisinat, omega-3 ve D3K2 çoğu kişi için yeterli olur. Ben bunların dışında kullandığım anaboliklerin olası yan etkilerini minimuma indirebilmek adına C vitamini, CoQ10, selenyum ve bazı destekleyici/koruyucu takviyeler de kullanıyorum. Son dönemde nootropik takviyeler de Türkiye'de oldukça popüler hale geldi. Özellikle bazı türk influencerlar çok konuşmaya başladı. Masa başı çalışan ve uyku kalitesiyle ilgili sorunu yaşadığım için Rhodiola Rosea, Lion's Mane, L-Theanine, Alpha GPC, ginseng, ashwagandha ve magnesium L-threonate gibi ürünleri kullanıyorum. Daha önce bazılarını yurt dışından almıştım ucuza, etkileri çok güzeldi. Son dönemde Ocean ve bazı yerel markaların da benzer ürünler çıkarmasıyla daha ulaşılır oldu, hammadde kalitesi tabiki aynı değildir ancak hem antrenman performansında hem de gün içindeki odaklanma ve çalışma verimliliğinde olumlu etkilerini gördüm. Bu ürünler gerekli mi, tabiki hayır, çoğu kişi için temel takviyeler yeterlidir. Ancak bütçe sorunu yoksa ve kişinin günlük hayatına veya iş performansına katkı sağlıyorsa değerlendirilebilir. Ben farklı ürünleri deneyip etkilerini gözlemlemeyi sevdiğim için şu an kullanmaya devam ediyorum.
  5. 1 point
    Hocam oğlunuzu Allah bağışlasın , sizide tebrik ederim bu yaşta evli vs. olmanıza rağmen hala bu kadar iyi bir formunuz var bence bu size çok güzel yeterli olucaktır. Kürden sonrs pct planlıyorsanız pct evresinde sperm sayısı ciddi artış gösteriyor kim bilir kürden sonra 2. Çocukta olur 😁
  6. 1 point
    Abi ben senin yerinde olsam only yada testo+masteron giderim, evlisin belki çocuklarında vardır bu yaşlarda cinsel olarak ztn çöküş başlar bu bir gerçek Testo hayat kaliteni ve libidonu arttırırken masteron bunu zirveye taşır npp bence bu yaştan sonra profesyonel bir plan yoksa sana uygun değil psikolojiyi kötü etkileyen bir ilaç ve npp yi masteronsuz kullanırsan libido problemleri yaşarsın npp için masteronda gerekiyor yani her türlü bu da testo+mast+npp ile baya vücuda binen yükü arttırır, prolaktin sorunuda cabası ben kürde konfor ararım, kür yapıp kas yaparken hayat kaliteminde artmasını isterim mutlu olmak isterim, npp sana bir kütle koyar ama hayat kalitenin düşmesine değmez kesinlikle, kardeşini dinliyecek olursan npp den ve nor19 gurubundan uzak dur Testo inanki seni çok güzel yerlere taşır bütçen yoksa only testo eğerki birazdaha bütçen varsa testo+masteron harika bizim için dozaj konusunda ise 375-500 arası testo 300-400 arası masteron bizim için okey konumda masteronda yan etki çok az yaşarsın hatta yaşama ihtimalin neredeyse yok bu oranda
  7. 1 point
    Hocam ben zphcnin istemsiz hata yaptığını düşünüyorum ben testosundan masteronunda ve tablet ürünlerinden çok memnunum ama treni direk boş geldi bana o yüzden insanlar zphc boş dedikleri zaman dikkate alıyorum çünki gerçekten boş denk gelebiliyor ve zphc nin trenin boş olduğu eroidse girerseniz herkes söylemiş denemek denememek size kalmış.
  8. 1 point
    Hocam o muhabbet gerçek değil zphcnin türkiyede temsilcisi var o arkadaşın hammadeyi alıp kendisinin üretim yaptığını iddia ediyor pharmacom satan kişi ama durum öyle değil ki problem iran ve izmirden gelmesi ise avrupadan getiren başka satıcı yine var samimi olduğum bir satıcı kargo fotoğraflarını atmıştı ben yemin ederim irandan gelen ile onun arasındaki farkı anlayamadım ikiside takır takır çalışıyordu
  9. 1 point
    Benim elimede çok gizli bir konuşma geçti yeter artık herkes gerçekleri görsün.
  10. 1 point
    Doğru hocam. Fuhrer hocam uzun uzun yazmış. İnşallah umduğun vucuda kavuşursun hocam.
  11. 1 point
    Masteron shgb baskılar serbest testosteron seviyen artar vücut aldığın testosteronu çok daha iyi şekilde kullanır, aynı zamanda güzel masküler bir görünüm kazandırır kas inşa ederken daha kaliteli susuz bir görünüm oluşur, serm etkisi vardır bulkta e2 seviyeni daha yukarda tutarak daha fazla verim almak istoyorsan e2 nin yan etkilerini azaltacaktır. Gerek varmı diye sorarsan 200 300mg da özellikle tam etki göstermez eklemesen daha iyi 500mg testo ile off sezon yap çok fark görmezsin
  12. 1 point
  13. 1 point
  14. 1 point
    spor programını kendine en iyi gelecek şekilde yap, hangi programı yaptığından ziyade bir hareketi ve seti ne kadar kaliteli yapabildiğine odaklan. Antrenman, ilaç, beslenme bunlar kişiye özeldir. Kimisi 200 protein yer kimisi 300 protein yer, kimisi boldenon kullanır kimisi rimobolan, kimisi ppl yapar kimisi torso limbs. Yani demek istediğim sen düzenli antrenman yapmaya odaklan, kaliteli antrenman yapmaya odaklan. Ne yaptığın %100 önemli değil, bir şeyi kaliteli yapıyorsan zaten bir şey kaybetmezsin.
  15. 1 point
    Evet dostlar bundan 1 veya 2 yıl önce yazıyordum forumda o zaman herkes he diyerek geçiyordu şimdi anlamışsınızdır yok humax bozdu yok nessie şöyle yok zphc böyle şu ilacı iyi bu ilacı kötü konularını. Çin üretimi bitirdi ilaç ham maddesi yok tabletlerden tutun enjeksiyonlara kadar. Çoğu marka elindeki son stokları eritiyor. Şimdi asıl mesele büyük markalar yok olan şeye yok diyorlar ama bu yerli üretim etiket basıp kan emen kişiler varya onların uzun zamandır yaptıkları ama son dönemde artık para kazanma hırsıyla tamamen işi o şekilde ilerletme stratejileri gün yüzüne çıkıyor yapılan kan testlerinde. Aldığınız çok ilacın anavar masteron gibi ilaçlar hepsinin etiketi yakışıklı ama içi çok çirkin. Hepsi testos elinde mal kalanlarda çok yüksek rakam çekiyorlar haklı olarak çünkü bitince yerine koyamayacaklarını biliyorlar. Bu pazar niye böyle oldu çin niye böyle bişey yaptı kimse bilmiyor bazı söylentiler var yeniyıl ile beraber pazardaki bu boşluğu birileri doldurur diye ama hikaye bence çünkü çin dışında bu işler hindistanda dönüyor ama oradada çok dolandırıcılık sıkıntılı işler olduğu söyleniyor. Kısaca çalışan ilaç bulursanız eminseniz stoklu alın bu yaza kadar veya 2026 yazı sonrası hepimiz supplementlerle spor yapmaya başlayacağız gibi duruyor
  16. 1 point
    Kral 2000 kuşağı bu ülkenin ceremesini çekiyor ben artık sorgulamayı bıraktım sana da tavsiye ederim
  17. 1 point
    Selamlar hocam,bu steroid camiasına hemen bulaşman ileride sana kötü sonuçlar doğurabilir. Bence @SERKO hocamın bitkisel kürü var ona bi göz at
  18. 0 points
    Yazdığınız için teşekkğrler Bence en mantıklısı 5x5 programına ek olarak bölgesel bir kaç hareket daha Örneğin biceps triceps lateral gibi
  19. 0 points
    Söylenilen fiziksel etkilerinden sadece başlarda baş ağrısı kısmını yaşadım biraz, onun dışında ne kilo verme sürecimde ne de formumda ekstra bir fayda sağlamadı maalesef
  20. 0 points
    Hocam boşa vermeyin 30ml zeytinyağ 25tl akşam tavuğa dökersiniz yada kızartma fln yaparsınız. Hem zphc flakonlar çok sağlam iddaya varım 6. Kattan atsanız o dolu şişeyi kırılmaz muhtemelen, kızartma yaptıktan sonra flakonu saklayın içine prework shot yapıp koyarsınız
  21. 0 points
  22. 0 points
    İrandan mı geliyor 9-10 dolara yoksa trde üretilip check code mu çalışıyor bi karar ver hocam hangisi doğru? Dünyanın en çok anabolik satan markası gerçekten izmirli 3-5 tane yerli dolandırıcıya kod veriyor olabilir mi?Hmmm çok inandırıcıymış.
  23. 0 points
    Formun gayet güzel dostum düzensiz spor yapıyorum demene rağmen. Vücut tipin çok atletik duruyor, doğru beslenme ve düzenli antrenman ile çok daha iyi bir forma ulaşırsın. Fuhrer'in dediği gibi bu program çok iyi bunu uygulama demenin hiç bir anlamı yok. 4 gün gideceksin farklı, 5 gün gideceksen farklı bir antrenman metodu seçebilirsin tek fark o olabilir. Antrenman metodundan çok o antrenmandaki hareketleri ne kadar doğru uyguladığın, tükenişe gitmeyi bilmek çok daha fazla fark yaratır.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×
WhatsApp