Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

Rdm    2.496

Kürdeyken beslenme, antrenman, disiplin bir şekilde hallediliyor. Ama duygu/durumunu dizginleyemeyen küre girmesin. Bozulan hormon dengesi insanı dengesizleştiriyor, bunun bilincinde küre devam etmek  bu dengesizlik ile yaşamayı öğretiyor.

 

tarihinde Rdm tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Mickey    773

Şefim bu küre insulin çok yakışırmış. Kalıcı doku istiyorsun ama en başta insulin ve HGH düşünmek lazımdı gerçi muhakkak etüt etmişsindir. 

Bence mutlaka eklemelisin. Sabaha karşı 3-4 ünite HGH ve en azından antrenman öncesi ve sonrası öğünlerde de kısa ester bir insülin müthiş fark yaratır. GH olmasa bile bir kaç hafta insülin dene istersen daha önce tecrüben oldu mu bilmiyorum, etkisini hissetmeni isterdim.

 

  • Beğen 4

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Mickey, 22 dakika önce yazdı:

Şefim bu küre insulin çok yakışırmış. Kalıcı doku istiyorsun ama en başta insulin ve HGH düşünmek lazımdı gerçi muhakkak etüt etmişsindir. 

Bence mutlaka eklemelisin. Sabaha karşı 3-4 ünite HGH ve en azından antrenman öncesi ve sonrası öğünlerde de kısa ester bir insülin müthiş fark yaratır. GH olmasa bile bir kaç hafta insülin dene istersen daha önce tecrüben oldu mu bilmiyorum, etkisini hissetmeni isterdim.

 

Abi aslında şuan için kendi insülinimin verimli kullanılmasına ve olabildiğince yüksek insülin üretme işine odaklandım. PCT sonrası kilo kaybetmemenin en yegane nedeni budur. Benim tokluk insülinimle normal insanların açık insülini aynı seviyede -idi-. Bu yüzden beslenme sıklığını artırıp öğün olmasa dahi 20-30 karb kaynağı tüketiyorum. Çok işime yaradı. Bu şekilde biraz daha gidip sonra test yaptıracağım. Zaten kür boyu yaptıracağım bir kaç test olacak. insülin ve e2. ara ara da karaciğer kontrolü.

Senin başlığından ne denli verimli olabileceğini gördüm. Bir noktada muhakkak kürde de olsam gelişme tepe noktaya ulaşacak. İşte o noktada dışarıdan insülin almayı planlıyorum. 

Senin gibi duayen abilerimizin tavsiyesi benim için öğüttür. Bu kürde de bir noktada tıkandığımı hissedersem muhakkak kapını çalarım haberin olsun :)

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Merhabalar.

Bugün 2. enjeksiyonu da yaptım. Yine sıfır ağrı sızı.

Sorun çekenler için yazıyorum. Enjeksiyon yapacağınız bölgeyi alkol veya kolonya ile çok güzel temizleyin. Sonra kurulamayın bırakın kendi uçsun. Uçtuktan sonra tek seferde elinizi titretmeden iğneyi saplayın. Bir kere geri çekip damar kontrolü yapın. Sonra olabildiğince yavaş enjekte edin. Ödem ile uğraşmazsınız. Ben anlamak için bu sefer evigen de eklemedim. Turuncu uç iğneyi herkese tavsiye ediyorum. Ne omuz enjeksiyonunda ne de kalça enjeksiyonunda sorun çıkarmıyor.

Testo mixin kısa esterleri yavaş yavaş artan cinsel istek şeklinde kendini göstermeye başladı. Bugün tartıldım 80,2 kiloyum. 

İlaveten hiç küre bulaşmadan önce son tepe formumunda fotosunu buldum. :)))

70 kilo imişim. Kilo alamıyorum diye dert yanıyormuşum :))

624609d900aa2_WhatsAppImage2022-03-31at22_58_51.thumb.jpeg.3125b4dd9568866d15fd62858cc43ff0.jpeg

Saygılarımla.

  • Beğen 9

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Merhabalar.

Dün itibari ile 4. enjeksiyonu yaptım. Sustanonda bu ayarda iken ciltte ufaktan yağlanmalar başlamıştı. Testo mixte onu henüz yaşamadım. 

2. enjeksiyondan sonra libido artmıştı. Şuan baya baya yüksek seviyede. Bu sabah göğüs uçlarında hafiften hassasiyet başladı. açıkçası buna sevindim. Yan etkiye sevinilir mi diyeceksiniz. Evet sevinilir :) . Demek ki PCT + bekleme sonrası receptörler normalleşmiş. Uzun yıllar kürde olanlar bilirler. Bir noktada yan etki görmemeye başlıyorsunuz. Etki de azalmış oluyor. Bu kürümün verimli geçeceğine işaret olarak kabul ediyorum.

İlk deca kürümde deca dick 3. haftadan sonra ufak ufak varlığını hissettirmeye başlamış, 7. haftada tavan yapmıştı. Şu an için deca dick durumu yok. 4. haftada tam ne oluyor bitiyor anlarız. Bu önemli çünkü deca kullanım süremi buna göre ayarlayacağım. Dick ile geçen süre ne kadar uzun olursa toparlama süresi de o kadar uzayabilir. 

Enjeksiyondan yana hiç sorun yaşamadım. Yeşil uç ile yapsam muhtemelen ağrılı olurdu ama turuncu uç sağ olsun.

Güç artışı konusunda ise bir şey söyleyemem. Powerliftingden geldiğim için o konu biraz salon ekipmanlarının üstünde oluyor. Misalen salondaki en ağır dumbbelllar 45 kilo. Şuan incline dumbbell presste son set olarak 5-6 tekrarı nizami yapabildiğim ağırlık da o. Hani yetmediği yerde eski tip dumbbell barları ile daha ağırını yapmakla uğraşacağına 45kg ile 10-12 tekrara çıkmayı tercih ederim.

Geçen hafta göğüs gününde inchline bench press son sette eski omuz sakatlığım nüksetmişti. Bu hafta varlığını hissetmeme rağmen antrenmanıma mani olmadı.

Saygılarımla.

  • Beğen 6

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
crashbb    6
mertozkyaa, 3/29/2022 - 11:00 yazdı:

yenı kürünüzde basarılar genelde sımdıkıler deca yerıne tren enantet onerıyor

tren enantathe vücudu cok fazla yoruyor acetat formunu cok dusuk mglarda kullanıyorlar su an sporcular podyuma defalarca cıkıp tr overall olmus arkadaslarımdan cogu tren kullanmanın mantıklı olmadıgını söylüyor ve bizzat tren kullanmadan hazırlanıyorlar enantathe bence tamamen sacmalık

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
crashbb    6

Son formunu merak ediyorum abi. Umarım beklediğinden de iyi olursun. Saygılar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
crashbb, 3 saat önce yazdı:

Son formunu merak ediyorum abi. Umarım beklediğinden de iyi olursun. Saygılar.

Çok teşekkür ederim. "son form" diyebileceğim hale şimdilik biraz daha var bu kür için. En azından 10 ay kürde kalacağım düşünülürse baya bir zamanım var. Şu ara çılgınlar gibi yemek yiyorum. Düştük bir yola. Yol bizi nereye götürür göreceğiz ;)

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Merhabalar. 

6. enjeksiyonu da dün itibari ile yaptım.

Cilt yağlanması bu hafta başladı. Günlük duş almazsam baya yağlı oluyor. Demek ki sustanon yada merdiven altı testo mix fark etmiyor. Çok esterli testosteronlar benim cildimde yağlanma yapıyor. Şuan için sorun yok. 

Göğüs uçları yine hafif hassas. Bazen t-shirt altından belirginleşiyor sonra kayboluyor. 

Cinsel istek de ise artış durağanlaştı. Tepede bir yerde düz çizgide gidiyor diyeyim :) Ereksiyondan yana sorun yok. Orgazm süresi bir tık arttı. Deca dick böyle başlıyor. Tüm bunlar yükselen östrojene delalet. Şimdilik östrojene müdahale etmeyeceğim.

Dün ki tartılmamda 82 kilo çıktım. Yani 2 kilo almışım. Bu haftadan sonra vites artar.

Bir haftanın özeti bu kadar.

Saygılarımla :)

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mickey    773
rastlantisal, 6 dakika önce yazdı:

Merhabalar. 

6. enjeksiyonu da dün itibari ile yaptım.

Cilt yağlanması bu hafta başladı. Günlük duş almazsam baya yağlı oluyor. Demek ki sustanon yada merdiven altı testo mix fark etmiyor. Çok esterli testosteronlar benim cildimde yağlanma yapıyor. Şuan için sorun yok. 

Göğüs uçları yine hafif hassas. Bazen t-shirt altından belirginleşiyor sonra kayboluyor. 

Cinsel istek de ise artış durağanlaştı. Tepede bir yerde düz çizgide gidiyor diyeyim :) Ereksiyondan yana sorun yok. Orgazm süresi bir tık arttı. Deca dick böyle başlıyor. Tüm bunlar yükselen östrojene delalet. Şimdilik östrojene müdahale etmeyeceğim.

Dün ki tartılmamda 82 kilo çıktım. Yani 2 kilo almışım. Bu haftadan sonra vites artar.

Bir haftanın özeti bu kadar.

Saygılarımla :)

 

Kaptanın seyir defteri:)

Carb cycle yapıyor musun? Şu anda en önemli konu olabildiğince karbonhidratı adeleye doldurabilmek olmalı. Bir miktar yağlanma ve sulanma kaçınılmaz dikkate alma. Antrenman şiddetini arttırabildiğin kadar arttır. Yavaş yavaş decanın muazzam gücü geliyordur. Ağır kilo az tekrar 3-4 dk bekleme süreleri. her idmanda en az 2 veya 3 workset tam bir hipertrofi antrenmanı. Drop setler birleşik setler compound hareketlerden uzak durulması gereken bir dönem. Aslında bolde de olsaydı kırmızı kan hücreleri artışı ile beraber deca tam bir yaratığa dönüştürüyor insanı. Başka bir kürde bolde ile de denemeni tavsiye ederim.

Neyse şu anda en önemli konu karbonhidrat. Baldo ile mısırı karıştırabilirsin bu karışım çok güzel bir kompleks karb oluşturuyor. Mısırı dondurulmuş alıyorum gayet hesaplı 2dk mikrodalgada çözdürüp kullanabilirsin, belki yapıyorsun bilmeden söylüyorum. Mısır yerine zaman zaman da patates kullanmalısın. Yulafı ve diğer karb kaynaklarını kesinlikle bu dönem tavsiye etmem. Baldo, mısır, patates en temizi en hızlısı.

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375

Ümit abi kalori alımın ne durumda? Decada biliyorsun ilk başlarda temiz kalori alıcam diye bi kaç hafta kaybetmiştim ama 4000-5000 aralığına çıktığım zaman ne olduğunu görmüştük biliyorsun sende birden patlamıştı vücut temiz gideyim cart curt uğraşmadan direk yükle :) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Mickey, 29.03.2022 - 13:21 yazdı:

Şefim bu küre insulin çok yakışırmış. Kalıcı doku istiyorsun ama en başta insulin ve HGH düşünmek lazımdı gerçi muhakkak etüt etmişsindir. 

Bence mutlaka eklemelisin. Sabaha karşı 3-4 ünite HGH ve en azından antrenman öncesi ve sonrası öğünlerde de kısa ester bir insülin müthiş fark yaratır. GH olmasa bile bir kaç hafta insülin dene istersen daha önce tecrüben oldu mu bilmiyorum, etkisini hissetmeni isterdim.

 

abi bulk kürümde kesinlikle insülin dahil edeceğim. günlük 10iu ile başlayıp duruma göre artıracagımda. sormak istediğim birşey var lantus kullancagım 20 haftalık kür içerisinde 7-8 hafta kullamayı düşünüyorum. Kürün başında mı eklemeliyim direkt sonlara doğru mu. Kür testo c ve bolde olacak belki durumum olursa yanına düşük doz primo eklerim.

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Mickey, 32 dakika önce yazdı:

Kaptanın seyir defteri:)

Carb cycle yapıyor musun? Şu anda en önemli konu olabildiğince karbonhidratı adeleye doldurabilmek olmalı. Bir miktar yağlanma ve sulanma kaçınılmaz dikkate alma. Antrenman şiddetini arttırabildiğin kadar arttır. Yavaş yavaş decanın muazzam gücü geliyordur. Ağır kilo az tekrar 3-4 dk bekleme süreleri. her idmanda en az 2 veya 3 workset tam bir hipertrofi antrenmanı. Drop setler birleşik setler compound hareketlerden uzak durulması gereken bir dönem. Aslında bolde de olsaydı kırmızı kan hücreleri artışı ile beraber deca tam bir yaratığa dönüştürüyor insanı. Başka bir kürde bolde ile de denemeni tavsiye ederim.

Neyse şu anda en önemli konu karbonhidrat. Baldo ile mısırı karıştırabilirsin bu karışım çok güzel bir kompleks karb oluşturuyor. Mısırı dondurulmuş alıyorum gayet hesaplı 2dk mikrodalgada çözdürüp kullanabilirsin, belki yapıyorsun bilmeden söylüyorum. Mısır yerine zaman zaman da patates kullanmalısın. Yulafı ve diğer karb kaynaklarını kesinlikle bu dönem tavsiye etmem. Baldo, mısır, patates en temizi en hızlısı.

 

Abi yapıyorum. Yağlanma beni korkutmaz bilakis mutlu eder :D Hayatı boyunca kürdan olmuş olan bir insanım. Cut zamanları hariç genel form beklentim pehlivan vücudu. Olabildiğince büyük kütle.

Boldenonun sivilceleri ile hala uğraşıyorum malesef. Evde 1 şişe orjinal balkan var yatıyor öyle :). Sanıyoyorum bundfan sonra kullanmam. Benim düşünceme göre DHT türevi olduğu ve östrojenide frenlediği için çok yükselen DHT yüzünden 2. ergenliğe soktu beni. İlave kıllanma, sivilceler vs vs. 

Antrenman tam bir ayı işine döndü. Zaten powerliftingten bu düzene çok alışıktım ben. Genel mantığım şu: her bölge haftada max 21 set. Bu seni kesmiyorsa hafif çalışıyorsundur ağırlığı artır. İlk set hafif kilo ile 20 tekrar ısınma yapıyorum. Sonra giderek ağırlık artıyor. Mesela dün göğüs günü idi. Incline dumbbell press 20kg 12 tekrardan başlayıp 45kg 5 tekrarda bitirdim. Ara basamaklarda 5'er kglık adımlarla ağırlık artırıp tekrar düşürdüm. Isınma seti hariç toplam 6 set sürdü. Dinlenmeyi ise ağırlığa göre ayarlıyorum. 1-2 set arası 40sn iken son setten önce 2dkya varabiliyor. Aslında yardım edecek biri olsa fail set dediğim bir set daha ekliyorum. Bunda amaç yapamamak. Kaldıramayacağın ağırlığın altında tüm gücü tüketmek. Ne alaka demeyin bir bakmışsın aslında çalışabileceğinin 10kg altında çalışıyorsundur ama farkında değilsindir. :) Hem sinir sistemine de çok net mesaj vermiş oluyorsun. İftar saatinden sonra bizim salon ana baba günü oluyor. İftar saatinden önce de yardım edecek kimsecikler olmuyor. Ramazanda artık idare edeceğim. Sadece kısa kaslarda 2 hareketi birleştirerek yapıyorum. Daha önce kol çalışmayarak yani büyük kasa oynayarak kolları belli bir yere getirdim. Sonra piramit denedim ki malesef randıman vermedi. Şimdi bileşik set yaparak süre kısıtlı çalışıyorum. Arka kol 15 dakika, ön kol + bilek 15 dakika. Abi bu düzene geçtim geçeli kolları hisseder oldum. Dün sıcakken kol 40,5 - 40 idi. Soğukken de 38 olsun. hatta ilk antrenmanın sonraki günü mouse kullanmakta zorlandım. Haftanın 4 günü çalışıyorum 3 gün off veriyorum. Off günlerde çok uyuyorum. 

Abi karb konusunda seninle hemfikirim. Zaten o at yemini yiyemem normalde de. Çok kalori alınan dönemde fazla lifli karbonhitrat kaynakları ile sindirim sistemini meşkul etmeyi doğru bulmuyorum. Patatesi ara öğün olarak tüketiyorum. 1 haşlanmış patatesi güzelce eziyorsun. Damak tadına göre bol baharat ve lor peynirle karıştırıp marula sararak gömüyorsun. Fena lezzetli tavsiye ederim. Yıllardır ilkokul bebeleri gibi beslenme çantamla geziyorum zaten :D

Emrahtkty, 45 dakika önce yazdı:

Ümit abi kalori alımın ne durumda? Decada biliyorsun ilk başlarda temiz kalori alıcam diye bi kaç hafta kaybetmiştim ama 4000-5000 aralığına çıktığım zaman ne olduğunu görmüştük biliyorsun sende birden patlamıştı vücut temiz gideyim cart curt uğraşmadan direk yükle :) 

Yemekhanede yemek yerken hayretle izliyorlar. Bir zamanlar o yemekhanenin en hızlı yemek yiyeni idim. Şimdide öyleyim ama miktar o kadar çok ki yaklaşık yarım saat sürüyor. Haliyle en geç ben çıkıyorum :D Günlük 4000-5000 arası kalorideyim. Biliyorsun ben PCT de de bu kalorinin altına düşmedim çünkü yağlanma korkum yok. Yağlanmam demiyorum yağlanmaktan korkmam diyorum.

Mesela dünkü tablom aşağıdaki gibi. 

image.png.3efbd3d9e8883ed3530170e73931069e.png

Özetle hayvan gibi yiyip hayvan gibi antrenman yapıyorum :D

 

Saygılarımla.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
STALOB, 26 dakika önce yazdı:

@rastlantisalabi bolde de omuzunda sivilce çıkıyordu srnin bende de aynı sorun var nasıl halletmiştin

Geçmiş olsun. Hallettim diyemem ama hallediyorum diyebilirim. Yavaş yavaş (ama oldukça yavaş) kayboluyorlar. Aşağıdaki ürünü kullanmaya başladım başlayalı böyle.

Sivilceler derinde mi yüzeyde mi?

La Roche-Posay Effaclar Jel Temizleme Jeli Yağlı/Akneye Eğilim Gösteren Ciltler

 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
STALOB    119
rastlantisal, 5 dakika önce yazdı:

Geçmiş olsun. Hallettim diyemem ama hallediyorum diyebilirim. Yavaş yavaş (ama oldukça yavaş) kayboluyorlar. Aşağıdaki ürünü kullanmaya başladım başlayalı böyle.

Sivilceler derinde mi yüzeyde mi?

La Roche-Posay Effaclar Jel Temizleme Jeli Yağlı/Akneye Eğilim Gösteren Ciltler

 

Yüzeyde abim

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
STALOB, 12 dakika önce yazdı:

Yüzeyde abim

Muhtemelen kil koku iltehabi degil. Kurden 2-3 ay sonra gecer. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mickey    773
rastlantisal, 3 saat önce yazdı:

Boldenonun sivilceleri ile hala uğraşıyorum malesef. Evde 1 şişe orjinal balkan var yatıyor öyle :). Sanıyoyorum bundfan sonra kullanmam. Benim düşünceme göre DHT türevi olduğu ve östrojenide frenlediği için çok yükselen DHT yüzünden 2. ergenliğe soktu beni. İlave kıllanma, sivilceler vs vs. 

Çok enteresan bir şey gözlemledim. Ne zaman fıstık ezmesi yesem devasa sivilceler çıkıyordu vücudumda. Fıstık ezmesini komple kestim sivilce kalmadı. Bilemiyorum nedenini. Zeytinyağı ve hindistan cevizi yağına geçtim arada avokado kullanıyorum gayet temiz gidiyor bende.

 

Askabar, 4 saat önce yazdı:

abi bulk kürümde kesinlikle insülin dahil edeceğim. günlük 10iu ile başlayıp duruma göre artıracagımda. sormak istediğim birşey var lantus kullancagım 20 haftalık kür içerisinde 7-8 hafta kullamayı düşünüyorum. Kürün başında mı eklemeliyim direkt sonlara doğru mu. Kür testo c ve bolde olacak belki durumum olursa yanına düşük doz primo eklerim.

 

20 haftalık bolde küründe 10. haftadan itibaren insulin uygun olur. Hatta bana kalsa primo yerine 200mg deca ekle 6 veya 8 hafta çok daha iyi.

İnsulini 8 hafta aralıksız kullanamazsın. 4 hafta sonra 10 gün ara vermen lazım. Bu on günün 3. ve 7. günleri tatlı yemen gerekiyor. Sonra tekrar 4 hafta daha insulin gidebilirsin. Lantusla bir başla bakalım eğer aşırı yağlanma olursa haber ver kısa esteri de anlatayım. İkisini kombinleyebilirsin. Lantus+humalog şeklinde. Ben mesela sadece humalog kullanıyorum artık. Ama daha önce uzun süreler lantus kullandım. Mutlaka kan şekerini ölç. Yemekten önce, yedikten bir saat, iki saat, üç saat sonra hangi dozlarda hangi aralıkta kalıyorsun görmen lazım. Bunu her öğünde günlerce yapmıştım. Parmaklar delik deşik olacak ama vücudunu tanıman lazım. Artık ölçüm almıyorum hangi dozda kaç gr karb almam gerektiğini kestirebiliyorum. İnsulin direncin 70'in altına inmemesi gerekiyor. Bir saat sonra peak yapıp 3 saat sonunda tekrar düşmesi gerekiyor. Lantusu muhakkak sabah aç karnına erken saatte al. 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Mickey, 2 saat önce yazdı:

Çok enteresan bir şey gözlemledim. Ne zaman fıstık ezmesi yesem devasa sivilceler çıkıyordu vücudumda. Fıstık ezmesini komple kestim sivilce kalmadı. Bilemiyorum nedenini. Zeytinyağı ve hindistan cevizi yağına geçtim arada avokado kullanıyorum gayet temiz gidiyor bende.

 

20 haftalık bolde küründe 10. haftadan itibaren insulin uygun olur. Hatta bana kalsa primo yerine 200mg deca ekle 6 veya 8 hafta çok daha iyi.

İnsulini 8 hafta aralıksız kullanamazsın. 4 hafta sonra 10 gün ara vermen lazım. Bu on günün 3. ve 7. günleri tatlı yemen gerekiyor. Sonra tekrar 4 hafta daha insulin gidebilirsin. Lantusla bir başla bakalım eğer aşırı yağlanma olursa haber ver kısa esteri de anlatayım. İkisini kombinleyebilirsin. Lantus+humalog şeklinde. Ben mesela sadece humalog kullanıyorum artık. Ama daha önce uzun süreler lantus kullandım. Mutlaka kan şekerini ölç. Yemekten önce, yedikten bir saat, iki saat, üç saat sonra hangi dozlarda hangi aralıkta kalıyorsun görmen lazım. Bunu her öğünde günlerce yapmıştım. Parmaklar delik deşik olacak ama vücudunu tanıman lazım. Artık ölçüm almıyorum hangi dozda kaç gr karb almam gerektiğini kestirebiliyorum. İnsulin direncin 70'in altına inmemesi gerekiyor. Bir saat sonra peak yapıp 3 saat sonunda tekrar düşmesi gerekiyor. Lantusu muhakkak sabah aç karnına erken saatte al. 

Teşekkür ederim abi daha bulk yapmama 2-3 ay var ama bilgi için çok saol. Deca su balonu yapıyor diye girmek istemedim yoksa severim. Bu arada şimdiden kan şekeri ölçüm cihazı aldım. Bir kaç güne gelecek ve şimdiden bakacam ne şekilde gittiğine 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Mickey, 3 saat önce yazdı:

Çok enteresan bir şey gözlemledim. Ne zaman fıstık ezmesi yesem devasa sivilceler çıkıyordu vücudumda. Fıstık ezmesini komple kestim sivilce kalmadı. Bilemiyorum nedenini. Zeytinyağı ve hindistan cevizi yağına geçtim arada avokado kullanıyorum gayet temiz gidiyor bende.

 

 

Abi normalde günde 100gr yer fıstığı yerdim. Bundan olabilir mi acaba diye aylar önce kestim. Yağ ihtiyacımı zeytin yağı, iç yağı ve tereyağından karşılıyorum. Arkadaşım hindistan cevizi yağı ile pilav tavsiye etti. Bir ara deneyeceğim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    146

Birşey soracagım wc olayını nasıl yapıyorsun kendim ünv sınavına gireceğim wc ye gidememe durumu var diye kürü bırakacagım hani o derece 

tarihinde Testocu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
holyland    310
Testocu, 9 dakika önce yazdı:

Birşey soracagım wc olayını nasıl yapıyorsun kendim ünv sınavına gireceğim wc ye gidememe durumu var diye kürü bırakacagım hani o derece 

uni de fazla ders yok yav ben haftada 2 kere gidiyorum gerisini imza attiriyorum 2 kere de 5 saat fln anca ediyor

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    146

Yok ben yeniden okuyacagım ünv sınavına ondan giriyorum 3 saat wc ye çıkmak yasak tutamam diye kürü bırakıyorum 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    806
Mickey, 5 saat önce yazdı:

Çok enteresan bir şey gözlemledim. Ne zaman fıstık ezmesi yesem devasa sivilceler çıkıyordu vücudumda. Fıstık ezmesini komple kestim sivilce kalmadı. Bilemiyorum nedenini. Zeytinyağı ve hindistan cevizi yağına geçtim arada avokado kullanıyorum gayet temiz gidiyor bende.

Abi yüksek ihtimal alerjin var. Fıstık ezmesi şu spordaki en overrated yiyeceklerden biri. High calorie dense foods kategorisine uyan bir yiyecek ve bazı insanlar gerçekten bu yiyeceğin sindirimi esnasında sıkıntı yaşıyor. Ben de ne zaman fıstık ezmesi yesem ağız kuruluğu oluyor. Bu da iyiye işaret değil o yüzden kestim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: Carlos
      Değerli hocalarım hayırlı günler herkese eczane kür planlamam nasıl sizce ilk kürüm olucak ilerde yarışmak istiyorum öğrenci olduğum için maxiumum sustanona erişim sağlayabilirim fiyat bakımından eklemem gereken  nac600 tarzı başka bir ilaç var mıdır jinekomasti gibi bi durumu engellemek için aromasin veya arimidexten hangisini tercih etmeliyim veya planlamada, kür süresinde bi sıkıntı var mıdır bilgilendirir misiniz ?
      kür süreci içindede Çinko magnezyum b-12 gibi vitaminleri eklemeyi düşünüyorum.
      Biraz vücut ölçülerimden bahsedeyim :
      Yaş:18 boy:170 kilo:80 Yağ oranı 11-12 civarları  omuz:132 göğüs:110 kol:41 bel:76 12 haftalık kür planlaması 
      500 sustanon - 100 primabolon  750 sustanon - 200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon - 200 primabolon 500 sustanon - 100 primabolon       5-6-7. Hafta günlük 50 mg anapolon
      3.Haftadan sonra haftada bir tablet aromasin farklı ışıklarda çekilmiş Bir kaç tane de fotoğrafımı ekliyorum.
    • Yazan: grey50
      Hocalarım, herkese merhabalar.
      Uzun süredir düşük testosteron sorunuyla mücadele ediyorum. 2023 sonunda hem üroloji hem de endokrinoloji doktorlarıyla görüştüm. O dönem 132 kiloydum ve doktorlar kilo vermem gerektiğini söyledi. Aradan geçen sürede disiplinli bir şekilde 28 kilo vererek 104 kiloya düştüm ancak buna rağmen testosteron değerlerimde bir düzelme olmadı; seviyeler hep düşük seyrediyor.
      Bu süreçte düzenli Çinko ve Testoxx gibi takviyeler de kullandım fakat sonuç değişmedi. Son olarak yeni görüştüğüm doktorum, artık TRT protokolüne geçmemiz gerektiğini belirterek 2 haftada bir 250mg Sustanon reçete etti. 3 aylık bir kullanım sonrası tekrar test verip süreci değerlendireceğiz, muhtemelen uzun vadeli bir TRT yolculuğu olacak.
      Konuyla ilgili sadece forumlarda okuduğum kadarıyla bilgi sahibiyim, tecrübem yok.
      Bazı spesifik sorularım var:
      Reta (Retatrutide) Kullanımı: Yaklaşık 1,5 aydır Reta kullanıyorum ve çok memnunum (5 kilo verdim, iştah kontrolü sağladı). Sustanon ile birlikte Reta kullanmaya devam etmemin tıbbi veya etkileşimsel bir sakıncası olur mu? Koruyucular: TRT dozunda (250mg/14 gün) herhangi bir koruyucu (AI, karaciğer desteği vb.) kullanmam gerekir mi? Kombinasyon: Madem artık doğal sınırı geride bırakıp dışarıdan hormon alımına başladım; bu süreçte Sustanon ile birlikte kullanıldığında yağ yakımını veya kas kütlesini destekleyecek, TRT protokolünü bozmayacak başka bir ürün/takviye önerir misiniz?   
      Tecrübeli hocalarımın ve bu yoldan geçmiş arkadaşların değerli yorumlarını bekliyorum. Teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×