Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

rastlantisal    6.442
Askabar, 17 dakika önce yazdı:

Abi ben eylülde sırf deneyim olsun diye gireceğim. Sonra Kasım ayında bedelliye gidip gelip kan testi müsade ettiği kadar 6-8 ay insülin gh ile Testo rimo ve npp ile güzel bulk yapacağım. Amacım bu süreçte 5-7 kilo kas ekleyip npc veya elit pro kovalamak olacak. Tr de deneyim kazanmak için en fazla 2 yarış yapılması mantığındayım yoksa federasyon cidden çöp. 5-10 bin fazla harcayıp vizesiz bir ülkede yarış yapmak daha mantıklı. Ben İlaçlarımı insülin ve gh dahil aldım. Stok yaptım. Rimo Şuan için haftalık 400 olarak stok yaptım. İlerde bulursam 500-600 e çıkacak kadar ekleme yapmak isterim

Tabi bendeki profesyonelliğe geçiş için yarışma değil de; evde bir sporcu yetişiyor. Ona örnek olmak için. :) O yüzden çok da üstüne düşmem gerekmiyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


rastlantisal    6.442

Merhabalar. 

Klomenin 4. kutusunda 5 tane kaldı. İlk kutu çift doz gittiğim için klomende 30 gün, öncesindeki HGC enjeksiyonunu da düşünürseniz 40 gün civarıdır PCT'deyim. Bu sefer çok sinir yapmasa da ruh halini olumsuz yönde etkiliyor. Daha düşük modda geziyorsunuz. 

Testislerin boyu tamam. Ereksiyondan yana hiç sorun yok. Orgazmda yaşanan his natural haldeki gibi. Meni sıvısı normal.

Önümüzdeki hafta LH, FSH ve Total testo testlerini yaptırıp duruma bakarak PCT devam yada tamam kararı alacağım.

Özel hastaneden bu üç hormonun testine 580TL fiyat aldım. Çalıştığım işyeri ile olan anlaşmaları gereği 480 ödeyeceğim. Çok değil şurda 1,5 sene önce o ücrete tamamını yaptırıyorduk. 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Blitz, 17 saat önce yazdı:

ustat hangi sehirdesiniz test fiyatlari cok uygun geldi

İstanbuldayım. Tuzla Mercan hastanesinden fiyat aldım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitz    3

anladim ben karsidayim cok uzak bana tesekkurler yinede belki yolum duser

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Merhabalar.

60 günlük PCT sürecim bu hafta itibari ile bitti arkadaşlar. İnsanı bunaltan, yaşam enerjisini düşüren, kazanımları yalan eden bir dönem. Lakin küre girdiğinizde bunu göze almış olmanız gerek. İş hayatımın ve sosyal hayatın yoğunluğu nedeni ile bu aralar pek foruma giremiyorum. Geçen hafta özelde LH, FSH ve Total testo yaptırdım lakin gidip sonuçları henüz alamadım. Telefonla öğrendiğim sonuçlar beklediğim gibi yüksek LH, FSH ve 900 üzeri testosteron idi. Klomen+tamoksifen etkisinde iken PCT sonuna doğru değerlerin natural değerlerin üzerinde olması beklenir. Bu da demek oluyordu ki PCT bitirme zamanı gelmiş. :)

En erken 14 gün sonra devlette tam teşekküllü hormon testi yapar sonuçları atarım.

Yine geçen hafta verdiğim kan testine göre ise sonuçlar aşağıdaki gibi. 

646b6c5a31f4a_WhatsAppImage2023-05-22at13_16_00.thumb.jpeg.62ff10e78902773581c423864850e49b.jpeg 646b6c61800a1_WhatsAppImage2023-05-22at13_16_03.thumb.jpeg.bebf9a740fbbf3364cb796d327600600.jpeg

Kan değerlerim de gayet normal. Sivilceler giderek azalıyor. Tamamen kuruduğunda yeni kür düşüneceğim. Bu yaz biraz dinleneyim, biraz form kaybedeyim. Nasılsa kaldığım yere hızlı dönüş yolunu biliyorum.

Fiilen bu kür bitmiştir arkadaşlar. 

Hepinize destek ve alakanızdan ötürü teşekkür ederim.

  • Beğen 6

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cemkuray    24
rastlantisal, 22.05.2023 - 16:23 yazdı:

Merhabalar.

60 günlük PCT sürecim bu hafta itibari ile bitti arkadaşlar. İnsanı bunaltan, yaşam enerjisini düşüren, kazanımları yalan eden bir dönem. Lakin küre girdiğinizde bunu göze almış olmanız gerek. İş hayatımın ve sosyal hayatın yoğunluğu nedeni ile bu aralar pek foruma giremiyorum. Geçen hafta özelde LH, FSH ve Total testo yaptırdım lakin gidip sonuçları henüz alamadım. Telefonla öğrendiğim sonuçlar beklediğim gibi yüksek LH, FSH ve 900 üzeri testosteron idi. Klomen+tamoksifen etkisinde iken PCT sonuna doğru değerlerin natural değerlerin üzerinde olması beklenir. Bu da demek oluyordu ki PCT bitirme zamanı gelmiş. :)

Hepinize destek ve alakanızdan ötürü teşekkür ederim.

hocam iyi misin bi sorun mu var bayadır konuların altında göremiyorum seni

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Larues    235
cemkuray, 7 dakika önce yazdı:

hocam iyi misin bi sorun mu var bayadır konuların altında göremiyorum seni

Naber bro ben de seni göremiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
cemkuray, 22.06.2023 - 13:26 yazdı:

hocam iyi misin bi sorun mu var bayadır konuların altında göremiyorum seni

Merhaba tekrardan arkadaşlar. Öncelikle çok teşekkür ederim.

Çok iyiyim ve her şey yolunda. Bayram telaşı ve öncesindeki proje yetiştirme telaşı derken bırakın foruma girmeyi, salona gidecek zamanı bulamadım. Şuan 79 kiloyum. Uzun sporsuzluk sonrası tabi ki pump etkisi gitti. Sivilcelenme %90 oranında gitti. LH ve FSH referans aralığında. Total testosteron 690 küsür idi son yaptırdığım testte. Testis boyu ve sperm miktarı normal. Nasıl diyeyim hiç küre girmemiş gibiyim. Tek sıkıntılı bölge şişen prostatlar. Onlarda kür dönemine göre çok çok rahatladı ama hala tam doğal halindeki gibi değil. Henüz bunun için supplement kullanmadım. Kür sonu bu işleri vücuda bırakıp yetmediği yerde desteklemeyi daha uygun görüyorum. 1 ay daha doğal olarak devam edeceğim. Bu 1 aylık süreç çok yoğun antrenmanlı geçecek. Sonra dolabımda bekleyen (zamlanır ve bulamam diye buldukça stokladığım) 80 tane sustanon ile yeni kürün girizgahına başlarım.

  • Beğen 6

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: Carlos
      Değerli hocalarım hayırlı günler herkese eczane kür planlamam nasıl sizce ilk kürüm olucak ilerde yarışmak istiyorum öğrenci olduğum için maxiumum sustanona erişim sağlayabilirim fiyat bakımından eklemem gereken  nac600 tarzı başka bir ilaç var mıdır jinekomasti gibi bi durumu engellemek için aromasin veya arimidexten hangisini tercih etmeliyim veya planlamada, kür süresinde bi sıkıntı var mıdır bilgilendirir misiniz ?
      kür süreci içindede Çinko magnezyum b-12 gibi vitaminleri eklemeyi düşünüyorum.
      Biraz vücut ölçülerimden bahsedeyim :
      Yaş:18 boy:170 kilo:80 Yağ oranı 11-12 civarları  omuz:132 göğüs:110 kol:41 bel:76 12 haftalık kür planlaması 
      500 sustanon - 100 primabolon  750 sustanon - 200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon  750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon -  200 primabolon 750 sustanon - 200 primabolon 500 sustanon - 100 primabolon       5-6-7. Hafta günlük 50 mg anapolon
      3.Haftadan sonra haftada bir tablet aromasin farklı ışıklarda çekilmiş Bir kaç tane de fotoğrafımı ekliyorum.
    • Yazan: grey50
      Hocalarım, herkese merhabalar.
      Uzun süredir düşük testosteron sorunuyla mücadele ediyorum. 2023 sonunda hem üroloji hem de endokrinoloji doktorlarıyla görüştüm. O dönem 132 kiloydum ve doktorlar kilo vermem gerektiğini söyledi. Aradan geçen sürede disiplinli bir şekilde 28 kilo vererek 104 kiloya düştüm ancak buna rağmen testosteron değerlerimde bir düzelme olmadı; seviyeler hep düşük seyrediyor.
      Bu süreçte düzenli Çinko ve Testoxx gibi takviyeler de kullandım fakat sonuç değişmedi. Son olarak yeni görüştüğüm doktorum, artık TRT protokolüne geçmemiz gerektiğini belirterek 2 haftada bir 250mg Sustanon reçete etti. 3 aylık bir kullanım sonrası tekrar test verip süreci değerlendireceğiz, muhtemelen uzun vadeli bir TRT yolculuğu olacak.
      Konuyla ilgili sadece forumlarda okuduğum kadarıyla bilgi sahibiyim, tecrübem yok.
      Bazı spesifik sorularım var:
      Reta (Retatrutide) Kullanımı: Yaklaşık 1,5 aydır Reta kullanıyorum ve çok memnunum (5 kilo verdim, iştah kontrolü sağladı). Sustanon ile birlikte Reta kullanmaya devam etmemin tıbbi veya etkileşimsel bir sakıncası olur mu? Koruyucular: TRT dozunda (250mg/14 gün) herhangi bir koruyucu (AI, karaciğer desteği vb.) kullanmam gerekir mi? Kombinasyon: Madem artık doğal sınırı geride bırakıp dışarıdan hormon alımına başladım; bu süreçte Sustanon ile birlikte kullanıldığında yağ yakımını veya kas kütlesini destekleyecek, TRT protokolünü bozmayacak başka bir ürün/takviye önerir misiniz?   
      Tecrübeli hocalarımın ve bu yoldan geçmiş arkadaşların değerli yorumlarını bekliyorum. Teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×