Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

metinav    4.978

Bu arkadaşın steroidlerle işi yok.Cinsel sorununu burada okudukları sebebiyle yazmış.Bilgili paylaşımların yapıldığını görüp başlık açmış.Hipogonadizm siteleri, arkadaşın asıl derdini anlatacağı yerler :)

  • Vayyyy!! 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


xLord_07    3

@metinav aynen reis burada bu konular yoğun olunca bende paylaşıp sorayım dedim cevaplarda çoktu mağlum doktorlar baştan savıyor TR'de...

Hipogonadizm forumları olsa paylaşacamda oralarda ama ne yazık ki ticari siteleri var onlarda paran varsa gel hesabı yapıyorlar :D:D:D 

tarihinde xLord_07 tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Endanger    82
xLord_07, 23.01.2022 - 00:18 yazdı:

@Endanger Ötrojene bir ara baktırmıştım o normaldi.

@rastlantisal dostinex reçetesiz alabiliyor muyuz veya doktor yazar mı rica etsem birde dışarıdan müdahale olan hap olduğu için zararı olur mu?

Muhtelemen sana dopamini düşüren bir ilaç vermişler , bu da prolaktini salmış testosteronu düşürmüş.Dostinex prolaktinini düşürür ama dopamini yükseltir , psikiyatrik olarak hassas bir bünyen varsa şizofreni tarzı hastalıkları tetikleyebilir, iyi bir endokrinoloji uzmanı bulup psikiyatri doktorunla koordineli bir tedavi izlemen lazım ,ben de norodol yazınca Deca gibi algıladım ama sorunun biraz farklı bence kafana göre forumlarda tedavi arayışına girme

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmet14    4
xLord_07, 20.01.2022 - 23:42 yazdı:

İlk tahlil yapıldığında 15 Eylül 2020'de ereksiyon olabiliyordum ama ocak 2021'den beri yani 1 yıldır ereksiyon olamıyorum testesteron ve prolaktin değerlerim aşağıda. Fikirlerinizi alayım, 300Mg/6ML norodol dekanoat iğnesinden sonra bu durum oldu. Aniden cinsel isteği ve ereksiyon kabiliyetini tamamen kesti. Testesteron artırıcı iğne sonrasında erekte edici hap ORCAFİL 5MG kullandım maalesef yeterli gelmedi... Ama ne yazık ki erkekliği kaybettik hadım edildik resmen. Allah kimsenin başına vermesin böyle bir durum ile karşılaşan var mıdır? Penil renkli doopler yaptıracağım ondan da bir şey çıkacağını zannetmiyorum açıkçası. 2008'den beri psikiyatrik tedaviler görüyorum çeşitli türlerde ve dozlarda birçok ilaç ve iğne kullandım hiç böyle bir etki olmamıştı, psikolojik diyemem yani. Sabah ereksiyonu az ve arada oluyor.

Ben burda LH'in yuksek fakat testesteronun dusuk oldugunu goruyorum buda hipofizin calistigini fakat testisin buna yeteri kadar yanit vermedigini gosterir ve buda

xLord_07, 20.01.2022 - 23:42 yazdı:

İlk tahlil yapıldığında 15 Eylül 2020'de ereksiyon olabiliyordum ama ocak 2021'den beri yani 1 yıldır ereksiyon olamıyorum testesteron ve prolaktin değerlerim aşağıda. Fikirlerinizi alayım, 300Mg/6ML norodol dekanoat iğnesinden sonra bu durum oldu. Aniden cinsel isteği ve ereksiyon kabiliyetini tamamen kesti. Testesteron artırıcı iğne sonrasında erekte edici hap ORCAFİL 5MG kullandım maalesef yeterli gelmedi... Ama ne yazık ki erkekliği kaybettik hadım edildik resmen. Allah kimsenin başına vermesin böyle bir durum ile karşılaşan var mıdır? Penil renkli doopler yaptıracağım ondan da bir şey çıkacağını zannetmiyorum açıkçası. 2008'den beri psikiyatrik tedaviler görüyorum çeşitli türlerde ve dozlarda birçok ilaç ve iğne kullandım hiç böyle bir etki olmamıştı, psikolojik diyemem yani. Sabah ereksiyonu 

Burda akromegali (hipofiz  adenomu)prolaktini yukseltir bunun icin bir hipofiz e mr'i cektirmeni tavsiye ederim.bunun harici LH yuksek testesteron dusuk varikosel ihtimali gordum bu ikisine baktir derim ve bunlarda birsey cikma ise ilac sende yan etki yapmis bir muddet yan etkisinin gecmesini beklemek gerekebilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
captured    23
xLord_07, 21.01.2022 - 17:14 yazdı:

Tamam da o iğneyi 12 ay önce vurundum ondan sonra vurulmadım devamlı kullandığım iğne değil yani Psikiatri Doktorum şükür çok iyi kendisi ile 15 dk görüştük bu mevzuyu iğnenin kalıcı etki yapmayacağı görüşünü bildirdi bana ve endokrine gözükmemi istedi maalesef endokrin doktoru da bizi sallamadı :D...
 

Öncelikle geçmiş olsun, umarım sorunlarının çözümünü en kısa zamanda bulabilirsin.

Çok üzgünüm ama bu görüş bence yanlış. Psikiyatrik ilaçların, kellik ilaçlarının (finasterid, dutasterid vs.) ve sivilce ilaçlarının (isotretinoin vs.) neden olduğu cinsel yan etkilerin ilaç kullanımından sonra bile devam ettiğini belirten, bu nedenlerden dolayı bunalıma giren, intihar eden birçok hasta var. Bu ilaçların çalışma biçimleri tam olarak bilinmediği için, bu insanlar her şeyi göze alıp, denenebilecek her şeyi deneyerek kendilerini kobay faresine çeviriyorlar. Bazıları çözüm bulabiliyor, bazıları bulamıyor. Psikiyatrik ilaçların neden olduğu ısrarcı yan etkiler PSSD (Post-SSRI Sexual Dysfunction/SSRI Sonrası Cinsel Bozukluk) terimi altında toplanır. Bu terim ile ilgili araştırma yapmanı önerebilirim.

tarihinde captured tarafından düzenlendi
İmla.
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3

61fbe342dad7f_HormonMuratUAR.thumb.png.391ead724c33f8ddde1cab3bf86d479b.png

FSH hormonuna 4 kere bakılmış 4'ündede maalesef düşükmüş yeni fark ettim.

Testesteron dalgalı yaşıma göre düşük eski halimi ben bilirim çünkü :D...

Ploraktin dalgalı  bir normal değerlerde bir yüksek değerde.

Sanırım Norodol Dekanoat hifofiz bezinde tümöre sebep oldu FSH'ta dolayı diyorum. İşin kötü yanı 350 bin nüfuslu koca ilçede Endokrin doktoru yok....

 

 

tarihinde xLord_07 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xLord_07    3

Beyler benim kuşta hala tık yok karar verdim Penil Renlkli Doopler yaptıracağım...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bos23    0
xLord_07, 21.06.2022 - 20:44 yazdı:

Beyler benim kuşta hala tık yok karar verdim Penil Renlkli Doopler yaptıracağım...

Hocam son durumun nedir 3 yıl geçmiş üstünden

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
Bos23, 4 saat önce yazdı:

Hocam son durumun nedir 3 yıl geçmiş üstünden

Bütün konuyu okuyunca bende merak ettim aslında. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102

2021 nisanda başlamış 2022 haziranda güncelleme atmışsın. Dostum son durum nedir ? en azından bedensel sağlığın hususunda bir bilgilendirme geçseydin. Forumu kullanıyorsan tabii

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
dgrmnc    3

hem arkadaşa bildirim olması sebebiyle yazıyorum, hemde arkadaşın büyük ihtimalle son mesajlarına cevap alamadığını düşündüğü için ayrıldığını tahmin ediyorum. Eğer görürsen son durumun hakkında bizi bir bilgilendirir misin =)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: h4runx
      Merhaba, Yaklaşık 3 aydır ereksiyon sorunu, karşı cinsten zevk alamama, uyarılma, cinsel dürtü kaybı, sertleşememe, dokununca bile boşalma sorunu yaşıyorum. 4 ay önce kürüme boldenon ekledim, 2 ay önce deca kullandım. Son deca enjeksiyonunu 20 gün önce yaptım. Bu yaşadığım sorun nedeniyle kız arkadaşım tarafından terk edildim. Cidden son noktadayım. Ürolojiye defalarca kez gittim. Kan değerlerim prolaktin e2 referans aralığında. Pt-141, kisspeptin ve melatonan 2 kullanacağım. Bu sorun nedeniyle 2 aydır spor yapamıyorum, ciddi depresyon içindeyim.
      Yardımlarınızı rica ediyorum. 
    • Yazan: whasancan
      Hepinize iyi formlar, 3 4 ay önce BodyTech firmasına ait rad 140 kullanıyordum yaklaşık 1 ay kullandım. Sperm sayısı 4de 1ine indi ve rengi su gibi oldu, ereksiyon çok kötü hale geldi. Yeniden Rad140 kullanmak istiyorum yağlandım ve spora ara verdim yeniden kullanmak istiyorum. bu ereksiyon sorununu nasıl çözerim yanına ne eklemem lazım yardımcı olabilir misiniz lütfen
    • Yazan: Vezuchiy
      16 ekimden bu yana 10 hafta 500 testo devamında 500 testo 500 bolde 2 gnüde bir 100 masteron devam ediyorum. başlarda bu sorunu yaşamıyordum libidomda ereksiyonumda mükkemmeldi ilk kürün son haftalarında doğru ereksiyonumda libidomda bariz azalmıştı. gel gelelim şu ana geçen test verdim 18 ocakta değerler şu şekilde
      Total testo referans üstü
      e2: 60 dolaylarında
      prolaktin: 3.46 civarıydı çeyrek dostinex kullanmıştım.
      ardından boşalma sorunum prolaktini düşürmemle geçti ve şuan hala düzgün boşalabiliyorum lakin ereksiyonum bir gün çok güzel bir gün kötü partnerimin içinden çıktıktan 20-30 saniye sonra sönüyorum ve öpüşürken sevişirken çok az hissediyorum o günlerde libidom çok düşüyor.
      Efedrin ve clenbuterol'de kullanıyorum bunların etkileri olabilri mi? e2 için blokere ihtiyacım var mı masteron varken? @rastlantisal @Rdm @metinav
    • Yazan: Tormali
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bilinçsizce uzun süreli kür yaptım.
      MEVZU BAHİS KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate Trenbolone Enanthate Boldenon Kullandım onu kestikten 2 ay sadece only testosteron 500mg yaptım pct konusunda bana sadece 2 hafta tamoksifen kullanmamı söylediler kullandım ve tahlilim şuan bu sabah verdim.
      SORULARIM:
      Ereksiyonum ve libidom 0 ne yapmam gerek? Sizce kendi başına düzelir mi? Düzelmezse hangi ilacı ne kadar süre kullanmalıyım? KAN TESTİM:

    • Yazan: fuckinblackfrost
      Özetle: Redditte bulduğum bir gönderi, gönderideki kişi küçükken (14 yaşında) ağır depresyon ilaçları kullanmış ve testestoronu onun demesine ve test sonuçlarına göre ciddi miktarda düşük çıkmış. İlk başlarda penisinden şikayetçiymiş ince olduğu için ve Jelqing egzersizi ve penis pompası denemiş. Sonrasında testesteron ve hcg tedavisine başlamış başladıktan sonra jelqing egzersizi ve penis pompasını bırakıp sadece testesterone ve hcgnin etkisini gözlemlemek istemiş. haftalık 500iu hcg kullanmış ve penisinde uzunluk ve kalınlık olarak ciddi miktarda büyüme yaşamış. Ayrıca haftalık 125 mg testesterone cypionat kullanıyormuş.
      İsteyen için gönderinin linkini bırakayım fakat +18 içerik var (gönderi sahibinin penisi) 
      https://www.reddit.com/r/gettingbigger/comments/ovum81/ive_been_on_testosterone_and_hcg_for_3_months_now/
      Ayrıca arkadaş ergenlikte düşük testesterona sahip olduğu için penis gelişiminin düşük olduğunu ve bu yüzden testesteron ve hcg kullandıktan sonra bu kadar büyüdüğünü söylemiş. Ben natural olduğum için steroid ve hcg kullanmadım. Kullanan hocalarımdan arkadaşlarımdan böyle etki yaşayan var mı. Sadece penis büyümesi için değil orgazm ereksiyon vb gibi etkileri oldu mu. HCG testeronla birlikte sizce kullanılmalı mı vücut adapte olur mu?
      BPEL: Penis uzunluğu MSEG: Penisin en kalın yerinin çapı Gönderinin çevrilmiş hali:
      PE'ye (PENİS BÜYÜTME) ilk olarak 2017'de başladım. Başlangıç ölçümlerim 6,5 "BPEL (16.51 cm) x 4.5" (11.43cm) ( MSEG idi. (Burada bahsettiği ölçüler penis pompası ve Jelqing egzersizleri öncesi ölçüler) Penisim orta milden inceliyor ve resimlerde görebileceğiniz gibi uca doğru inceliyor. Penis başımın altındaki çevre, aletimin yaklaşık 3/4 yolu sadece 4.1 "olarak ölçüldü ve penis başım sadece 3.75" ile en ince olanıydı. Bu yüzden bu kadar ince görünüyordu. Çünkü öyleydi. PE'ye BathMate kullanarak başladım, duşta olabildiğince sık jelqing egzersizleri yaptım ve ayrıca belki bir yıl kadar biraz kelepçeleme yaptım. Gerçekten belirli bir rutinim yoktu. Reddit'teki insanlar rutinimin ne olduğunu sorup duruyorlar ve benim bir rutinim yoktu. Egzersizleri ne sıklıkta yaptığımı takip etmedim ve yapılandırılmış bir planım veya programım yoktu. Canım ne zaman isterse o zaman egzersiz yapıyordum. Bazen tembelleştim 😅.
      Bir süre PE yapmayı bıraktım ve geçen yıl tekrar başladım. Bir BathMate HydroXtreme7 aldım ve haftada birkaç kez duşta kullanmaya başladım. 15 dakikalık seanslar 5 dakikalık aralıklara bölündü. 2021 geldiğinde manuel egzersizler de yapmaya başladım. Sadece normal jelqing ve sonra kegel yaptığınız ve penisinize olabildiğince fazla kan topladığınız, sonra tabanda sıkıp tuttuğunuz bir egzersiz. Hiçbir zaman uzunluğa odaklanmadım; çevre kazanmak her zaman ana odağım olmuştur, bu yüzden yaptığım egzersizlerin çoğu çevre kazanmak içindi.
      Mayıs 2021'de TRT ve hCG'ye başladım. Testosteron ve hCG kullanmamın nedeni maalesef çocukken opioid bağımlısı olmam. Sadece 14 yaşındaydım. Temelde tüm ergenlik dönemi boyunca kullandım. Şimdi temizim bu arada lol. Opioidler aslında testosteronu baskılar ve ne kadar kullandığınıza bağlı olarak, testosteronunuz hadım edilmiş biri kadar düşük olabilir. Ergenlik döneminde vücudunuzun ne kadar T ürettiği, penisinizin ne kadar büyüdüğünde büyük rol oynar, bu yüzden düşük T'ye sahip olduğum için ergenlik döneminde düzgün bir şekilde gelişmedim. Penisim hiç kalınlaşmadı. Yaş 20'te, 13 yaşında olduğu gibi aynı çevreydi. Düşük T'nin tüm semptomlarını yaşadım ve sadece geçen yıl doktora gidip kan testleri yaptırdım. Söylemeye gerek yok, düşük çıktılar, bu yüzden TRT'deyim.
      Soldaki resim Mayıs 2020'de çekildi. Sanırım orada yaklaşık 7" x 4,75" boyutlarındaydım. Ayrıca 7" yerine 7,5" BPEL de olabilirdim. Uzunluk konusunda tam olarak emin değilim ama 4,75 inç MSEG olduğumdan eminim. Bundan daha ince görünüyor çünkü penis gövdesi penis başından önce 4,3 inç'e kadar inceldi (ilk başladığımda 4,1 inç'e kıyasla) ve penis başının kendisi sadece 3,9 inç'ti (3,75 inç'e kıyasla). Mayıs 2021'de TRT'ye başlamadan hemen önceki ölçümlerim 7.5 "x 4.92" idi. Manuel egzersizler yapmayı ve BathMate'imi kullanmayı bırakmaya karar verdim çünkü sadece hormonlardan ne kadar büyüme elde edebileceğimi görmek istedim. Yani, eğer herhangi bir büyüme elde edersem. Kesinlikle öyle oldu. Testosteron kullanıyor olmak penisimi daha damarlı hale getirdi ve sarkıklığım çok daha büyük. HCG de testislerimi büyüttü ve eskisinden çok daha fazla boşalıyorum. Sadece mastürbasyon yapmak da mutluluk gibi hissettiriyor. Bu kadar iyi hissetmenin mümkün olduğunu hiç bilmiyordum, çünkü her zaman libido ve penisime uygun kan akışı ile ilgili sorunlarım oldu. Seks sırasında orgazma ulaşmak her zaman çok zordu. Her zaman sonsuza kadar sürerdi. Seks sırasında sık sık boşalmazdım ama kız arkadaşım her zaman 2 veya 3 kez boşalırdı. Yorgunluktan pes ederdik. Ama şimdi, orgazma ulaşmam için gereken süre kesinlikle çok daha kısa.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×