Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Witcher

Only testo ve form analizi

Önerilen İletiler



Witcher    92

Dün sabah kan tahlili vermiştim,sonuçlar çıkmış 

@metinavhocam yorumlayabilir misiniz ?

Diğer abilerin,kardeşlerin yorumunu da bekliyorum

5 haftadır 500 testo, 400 bolde kullanıyorum 

Screenshot_2022-04-27-11-54-49-680_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-18-695_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-23-555_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-31-577_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-44-346_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-56-07-226_tr.gov.saglik.enabiz.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakyldz    10
Witcher, 2 saat önce yazdı:

Dün sabah kan tahlili vermiştim,sonuçlar çıkmış 

@metinavhocam yorumlayabilir misiniz ?

Diğer abilerin,kardeşlerin yorumunu da bekliyorum

5 haftadır 500 testo, 400 bolde kullanıyorum 

Tsh benimde yüksek çıkmıştı neden artar ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
burakyldz, 8 dakika önce yazdı:

Tsh benimde yüksek çıkmıştı neden artar ?

Benim genetik olarak yüksek olduğunu düşünüyorum 

Babam zamanında guatr ameliyatı geçirdi,abimin son iki kan testinde benim değerimden de yüksek çıktı tsh

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 3 saat önce yazdı:

Dün sabah kan tahlili vermiştim,sonuçlar çıkmış 

@metinavhocam yorumlayabilir misiniz ?

Diğer abilerin,kardeşlerin yorumunu da bekliyorum

5 haftadır 500 testo, 400 bolde kullanıyorum 

Bir ünite kan versen iyi olur.Aslında, boldenon deca gibi kürlere başlamadan bu yapılmalı.Günlük C vitamini kullanman fena olmaz...Tsh yükselmesi nedenleri çoktur ben basitçe vucudunda depolanan tiroid hormonunun tükendiğini ve üretilmesi için uyarıldığını anlıyorum.Tiroid hormonu üretimi için gerekli maddeleri vucudun kolaylıkla almalı.İyot, çinko, selenyum ve L-tirozin...

Onun dışında lh sıfırlanmış bu hipofizin baskılandığını gösteriyor.Fakat total testosterondan bir şey anlamadım :) Acaba 15 testosu olup normal sayılan bir ölçüm aralığı mı var dünyada, bilemiyorum...Östrojenin zaman içinde düşecektir boldenondan dolayı tahminen.Onun için arimidex gibi şeyler kullanma...Gayet iyi durumdasın...

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
metinav, 1 saat önce yazdı:

Bir ünite kan versen iyi olur.Aslında, boldenon deca gibi kürlere başlamadan bu yapılmalı.Günlük C vitamini kullanman fena olmaz...Tsh yükselmesi nedenleri çoktur ben basitçe vucudunda depolanan tiroid hormonunun tükendiğini ve üretilmesi için uyarıldığını anlıyorum.Tiroid hormonu üretimi için gerekli maddeleri vucudun kolaylıkla almalı.İyot, çinko, selenyum ve L-tirozin...

Onun dışında lh sıfırlanmış bu hipofizin baskılandığını gösteriyor.Fakat total testosterondan bir şey anlamadım :) Acaba 15 testosu olup normal sayılan bir ölçüm aralığı mı var dünyada, bilemiyorum...Östrojenin zaman içinde düşecektir boldenondan dolayı tahminen.Onun için arimidex gibi şeyler kullanma...Gayet iyi durumdasın...

Hocam babam zamanında guatr ameliyatı geçirdi,abimin de son iki testinde tsh çok yüksek çıktı 

Bunun bir bağlantısı olabilir mi ?

Östrojeni üst sınırın 1.5-2 katına kadar ellemeyi düşünmüyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 1 saat önce yazdı:

Hocam babam zamanında guatr ameliyatı geçirdi,abimin de son iki testinde tsh çok yüksek çıktı 

Bunun bir bağlantısı olabilir mi ?

Östrojeni üst sınırın 1.5-2 katına kadar ellemeyi düşünmüyorum 

Aileden gelen genetik bir durum olabilir...Östrojenden memnunsan aynı şekil devam et.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
metinav, 2 saat önce yazdı:

Aileden gelen genetik bir durum olabilir...Östrojenden memnunsan aynı şekil devam et.

Teşekkürler hocam yorumlarınız için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92

Bayram molasından sonra yola devam 

PSX_20220510_214941.jpg IMG_20220510_193136.jpg

@metinavhocam konuyu güncelleyince aklıma takıldı, bu tsh yüksekliği ne gibi negatif etkiler oluşturur vücutta ?

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92

Herkese selamlar forum sakinleri

Geçenlerde başka bir konumda jinekomasti şüphesi yüzünden test yaptıracağımı yazmıştım 

E2 den kaynaklı olduğunu zannediyordum ama test sonuçları beni yanılttı 

@metinav ne düşünüyorsun hocam sonuçlar hakkında,tavsiyelerin neler olur ?

Screenshot_2022-05-29-12-39-49-439_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-05-29-12-39-55-435_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-05-29-12-40-03-055_tr.gov.saglik.enabiz.jpg 

Screenshot_2022-05-29-12-40-09-718_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-05-29-12-40-14-025_tr.gov.saglik.enabiz.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 11.05.2022 - 10:13 yazdı:

Bayram molasından sonra yola devam 

PSX_20220510_214941.jpg IMG_20220510_193136.jpg

@metinavhocam konuyu güncelleyince aklıma takıldı, bu tsh yüksekliği ne gibi negatif etkiler oluşturur vücutta ?

Maşallah gayet iyi gidiyorsun :)

Tsh yüksekliği tiroid bezlerini (varsa) uyarırı sürekli hormon (t4) üret diye...Zarar, üretilen hormondan ve tiroid bezlerinin aşırı çalışıp yıpranmasından belki zamanla ölmesinden kaynaklanır genelde...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 5 saat önce yazdı:

Herkese selamlar forum sakinleri

Geçenlerde başka bir konumda jinekomasti şüphesi yüzünden test yaptıracağımı yazmıştım 

E2 den kaynaklı olduğunu zannediyordum ama test sonuçları beni yanılttı 

@metinav ne düşünüyorsun hocam sonuçlar hakkında,tavsiyelerin neler olur ?

E2 için bir şey kullanmışsın belli ki :) Testte hala etkisi sürüyormuş...

Prolaktinin yüksek eğer jineko varsa olduysa bu sebep olabilir.

B12 ve folat takviyesi yapmalısın alt seviyelerdeymiş, tiroidlerin de normal görünüyor...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
metinav, 24 dakika önce yazdı:

E2 için bir şey kullanmışsın belli ki :) Testte hala etkisi sürüyormuş...

Prolaktinin yüksek eğer jineko varsa olduysa bu sebep olabilir.

B12 ve folat takviyesi yapmalısın alt seviyelerdeymiş, tiroidlerin de normal görünüyor...

Hocam e2 için sadece testten önce 3 gün boyunca 60 mg çinko pikolinat kullandım sabah 30 akşam 30 şeklinde 

Prolaktini dostinex tarzı ilaçlarla baskılamalı mıyım sizce hocam ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Witcher, Bir saat önce yazdı:

Hocam e2 için sadece testten önce 3 gün boyunca 60 mg çinko pikolinat kullandım sabah 30 akşam 30 şeklinde 

Prolaktini dostinex tarzı ilaçlarla baskılamalı mıyım sizce hocam ?

Bence 2 haftada 1 yarım tablet cabaser ya da 1 tam tablet dostinex kullanabilirsin. Cabaser daha hesaplı oluyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 1 saat önce yazdı:

Hocam e2 için sadece testten önce 3 gün boyunca 60 mg çinko pikolinat kullandım sabah 30 akşam 30 şeklinde 

Prolaktini dostinex tarzı ilaçlarla baskılamalı mıyım sizce hocam ?

Evet baskılamalısın fazla abartmadan...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 12 dakika önce yazdı:

@metinavhocam test sonuçlarına göre cabaseri nasıl kullanmamı önerirsin ?

Çok güçlü bir ilaç olduğundan ve yarılanma süresi göz önüne alınarak, min. etkili dozu kullanmalısın.Burada yüzeysel ve genel olarak bir çok kişiye haftada bölerek bir tablet diyoruz.Yetersiz gelirse arttırmak mümkün her türlü...

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92

Teşekkürler hocam

Peki kaç hafta kullanmak ideal olur,yoksa test verip duruma göre mi hareket etmek lazım ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Witcher, 56 dakika önce yazdı:

Teşekkürler hocam

Peki kaç hafta kullanmak ideal olur,yoksa test verip duruma göre mi hareket etmek lazım ?

Kullandığında değerini hızla aşağı çeker, fakat prolaktinin yükselme sebebini ortadan kaldırmadığın sürece, sürekli kullanım gerekebilir.Açıkçası bunu bilmek imkansız...

Memelerden sıvı gelmesi veya jineko belirtisi prolaktin kaynaklıysa kesilene kadar devam etmelisin.Östrojen kadar kür verimine etkisi yok.Fazla alımı dopamin reseptörlerini arttıracağından geçici olarak şizofreni vb. belirtilerine kadar gitmeye neden olabilir...Dolayısıyla stres kortizol seviyelerini de yükseltebilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Witcher    92
agfitness, 31.05.2022 - 17:55 yazdı:

MaşAllah yaş ve yapı bakımından değerlendirince gayet iyi durumdasın. Bu vücudu bozmadan ve sahte abuk subuk ürünler ile heba etmeden ilerletirsen çok iyi yerlere gelebilirsin inan bana. İlla ki bu ilaç ıvır zıvır işini kafaya koydum diyorsan öneri olarak değil sadece ne tip varyantlar en uygun seçeneklerden olabilir, onları yazabilirim nacizane. Sonrasında seçim ve uygulama kararı yine kişinindir ;)

- Only Testo ile 12 veya 15-16 hafta gibi bir uygulama (genç yaştaki kişiler için başlangıçta en ideal 1.basamak seçeneklerden)

Bulk odaklı:
- Testosteron (500mg haftalık) + Primobolan veya Boldenon (250mg veya 300mg haftalık)
- Testosteron (500mg haftalık) + Deca (200mg veya 250mg veya 300mg haftalık)
- Testosteron (500mg haftalık) + Dianabol veya Turinabol (6 haftalık süreçte 30mg günlük / Tbol için günlük max 40mg'a çıkılabilir)

Cutting (Definasyonel) odaklı:
- Testosteron (500mg haftalık) + Masteron (200mg haftalık)
- Testosteron (500mg haftalık) + Winstrol (son 6 hafta 50mg 2 günde bir)
- Testosteron (500mg haftalık) + Anavar (son 6 haftalık süreçte 20mg veya 30mg günlük)


Son olarak, ben bu bilgi birikimiyle şuan senin yaşında ve formunda olsam, önce ilk açılışta Only Testo ile başlar 8 hafta ilerleyince yanına Primomu ekler bir 8 hafta daha tem testo hem primo ile ilerleyip toplam 16 hafta ile kürümü bitirir. Sonra kürden 2 hafta sonra yalnızca clomid ile kısa süreli pct bakımımı yaparak vücudumu güzel 1 senelik dinlenmeye alırdım. Ertesi yıl düşünürdüm bir sonraki kademeyi sağlığıma, vücudun formuna ve hedeflerime göre.

iyi düşün iyi karar ver, böyle şeylerin asla dönüşü olmuyor haberin olsun demedi demezsin ileride.

 

Sağlıklı sporlar...

Güzel yorumlar için teşekkür ederim 

Bu kürün bitmesine 10 hafta falan kaldı

Bu kür bittikten sonra güzel bir pct yapıp ardından 1 ay ara vermeyi düşünüyorum 

Sonrasında aklımda olan 6-7 tane kür planlarından birini seçip yola devam edeceğim 

@metinavhocam cabaser yoktu eczanede dostinex(0.5mg) aldım ben de 

Kullanımını nasıl önerirsiniz ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lynx    159
Witcher, 27.04.2022 - 12:09 yazdı:

Dün sabah kan tahlili vermiştim,sonuçlar çıkmış 

@metinavhocam yorumlayabilir misiniz ?

Diğer abilerin,kardeşlerin yorumunu da bekliyorum

5 haftadır 500 testo, 400 bolde kullanıyorum 

Screenshot_2022-04-27-11-54-49-680_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-18-695_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-23-555_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-31-577_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-55-44-346_tr.gov.saglik.enabiz.jpg Screenshot_2022-04-27-11-56-07-226_tr.gov.saglik.enabiz.jpg

İlaclar calismis lh sifirlamis muhtemelen fhs goremedim.ama oda sifirlanmis hemoglobin. Biraz bi tik yukselmis 3gunde bir veya 4gunde bir coraspin almani onerebilirm kur gayt guzel verimli😃bunlarin disinda biraz suyu cogaltabilirsin su alimini bu ara biraz yagli veya sekerlimi tuketiyoruz bilmiyroum ama trigliserid de oyanama var bi tik kardiolara dikkat edelim onun disinda hdl kolestrol icin omega3 ve biraz kosu bandi onerebilirim onun dışında fizik verim hayet guzel duruyr gecmis olsun

tarihinde Lynx tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aybo59    16
Witcher, 02.06.2022 - 20:36 yazdı:

Final haftasına bu şekil giriyoruz 

Hocam testoyu ve boldeyi novalife markamı kullandınıız en başta belirtmişsiniz ... adlı kişidenim aldınız calısmıs sanırım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×