Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

screamsofhell

Sahte ilaçlar'dan bıktık

Önerilen İletiler

Geçen sene bir defa kür'e girmiştim 16 hafta boyunca ha bu gün çalışacak ha yarın çalışacak diye beklerken kan testin'den ürünlerin işe yaramadığını ve sahte olduğu anlaşılmıştı hevesimi kaybettiğim için bazı olaylar'dan dolayı sporu bıraktım bu sene yine spor'a başladım bu sefer satıcıyı değiştirip güvenilir bir arkadaşın aracılığı ile ürünleri satın aldım kür'de 9.hafta'da olmama rağmen malesef ürünlerin gram etkisini görmedim en kısa zaman'da yine gidip kan testi yaptıracağım ama aklıma takılan tek sorun abi bu ürünlerin hepsimi sahte olur ? yoksa bizim vücudumuz'da mı çalışmıyor ? yeme içme günde 4950 kaloriden fazla alıyorum ve sürekli macro micro girişi yazılıyor aldığım protein'ler yazılıyor karbonhidratlar içtiğim suya kadar takip ediyorum ama gel gelelim ki gelişim sıfır satıcı ile konuştum bana 12.hafta'dan sonra faydasını görmeye başlarsın diyor ama inandırıcı'da gelmiyor bir anda 12.haftaya gelip şişecek yada güç artışı olacağını sanmıyorum en azın'dan yavaş yavaş bir etki görmem lazım değil mi ? sizin'de bu konuda yorumunuzu almak isterim

 

Kür şu şekil'de :

Pazartesi : 800 Testabol  - 20Mg Turinabol (Hap)

Salı : 200 Boldenone - 20Mg Turinabol (Hap)

Çarşamba : 400 Trenbol - 20Mg Turinabol (Hap)

Perşembe : 200 Boldenone - 20Mg Turinabol (Hap)

Cuma : 800 Testabol - 20Mg Turinabol (Hap)

 

Enjeksiyonu kalça'dan kendime yapıyorum suplamentler olarak hepsini kullanıyorum bcaa glutamin aminoasit protein tozu gainer vs...

steroid.jpg

hap.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


aakyez    25

satıcına sorsana bi neden bütün ürünleri farklı markalardan vermiş mesela 1 kutu iron 1 kutu da pharmbasil  boldenon.

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AhmetBalcı    122
gönderildi (düzenlendi)

Pharmbasil izmir Üretimi satıcısının adını bılıyorum ama ısım veremıyoruz forumda kurallar geregı

kullandım calısmıstı ama sonra piysaya surulen urunlerın calısmadıgını duydum

tarihinde AhmetBalcı tarafından düzenlendi
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aakyez, 5 dakika önce yazdı:

satıcına sorsana bi neden bütün ürünleri farklı markalardan vermiş mesela 1 kutu iron 1 kutu da pharmbasil  boldenon.

Onu sormuştum hocam bana artık evogenpharma ismi ile üretim yapılmadığını yeni ürünlerin ironparhma olarak üretildiğini sadece isim değişikliği olduğunu ama ürün içeriklerinin aynı olduğunu söylemişti pharmbasil  boldenon'u farklı 3.bir satıcı'dan aldım bu adamın tren ve testosu etki etmeyince farklı bir satıcı'dan boldenon almaya karar verdim oda bana pharmbasil  boldenon verdi 16 hafta bu şahsın pharmbasil  boldenon'u kullanıcam etki ederse bu adam'dan diğer ilaçları almayı düşünüyorum etki etmezse'de elimde yine 2.satıcıdan almış olduğum ama hiç kullanmadığım ironpharma boldenonu kullanıcam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
screamsofhell, 23 dakika önce yazdı:

Geçen sene bir defa kür'e girmiştim 16 hafta boyunca ha bu gün çalışacak ha yarın çalışacak diye beklerken kan testin'den ürünlerin işe yaramadığını ve sahte olduğu anlaşılmıştı hevesimi kaybettiğim için bazı olaylar'dan dolayı sporu bıraktım bu sene yine spor'a başladım bu sefer satıcıyı değiştirip güvenilir bir arkadaşın aracılığı ile ürünleri satın aldım kür'de 9.hafta'da olmama rağmen malesef ürünlerin gram etkisini görmedim en kısa zaman'da yine gidip kan testi yaptıracağım ama aklıma takılan tek sorun abi bu ürünlerin hepsimi sahte olur ? yoksa bizim vücudumuz'da mı çalışmıyor ? yeme içme günde 4950 kaloriden fazla alıyorum ve sürekli macro micro girişi yazılıyor aldığım protein'ler yazılıyor karbonhidratlar içtiğim suya kadar takip ediyorum ama gel gelelim ki gelişim sıfır satıcı ile konuştum bana 12.hafta'dan sonra faydasını görmeye başlarsın diyor ama inandırıcı'da gelmiyor bir anda 12.haftaya gelip şişecek yada güç artışı olacağını sanmıyorum en azın'dan yavaş yavaş bir etki görmem lazım değil mi ? sizin'de bu konuda yorumunuzu almak isterim

 

Kür şu şekil'de :

Pazartesi : 800 Testabol  - 20Mg Turinabol (Hap)

Salı : 200 Boldenone - 20Mg Turinabol (Hap)

Çarşamba : 400 Trenbol - 20Mg Turinabol (Hap)

Perşembe : 200 Boldenone - 20Mg Turinabol (Hap)

Cuma : 800 Testabol - 20Mg Turinabol (Hap)

 

Enjeksiyonu kalça'dan kendime yapıyorum suplamentler olarak hepsini kullanıyorum bcaa glutamin aminoasit protein tozu gainer vs...

steroid.jpg

hap.jpg

9.haftaya kadar hissetmemenin,çalışmamasının imkani yok gerçek malsa.

bu siteden burak abiden aldığım testosteron enanthate 2.gününde direk hissetmiştim ereksiyon ve cinsel arzu artışını.

nerden anladım placebo(kafamda kurmak) olmadığını? daha önce eczaneden aldığım sustanon'da aynı etkiyi yapmıştı. ve internetten aldığım test enanthad ise boştu.

burdan güvenle alabilirsin A sınıfı eczane seviyesi ilaç biladerim kullanan herkes kefil çıkar. 

  • Vayyyy!! 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rip rich piana, 1 dakika önce yazdı:

9.haftaya kadar hissetmemenin,çalışmamasının imkani yok gerçek malsa.

bu siteden burak abiden aldığım testosteron enanthate 2.gününde direk hissetmiştim ereksiyon ve cinsel arzu artışını.

nerden anladım placebo(kafamda kurmak) olmadığını? daha önce eczaneden aldığım sustanon'da aynı etkiyi yapmıştı. ve internetten aldığım test enanthad ise boştu.

burdan güvenle alabilirsin A sınıfı eczane seviyesi ilaç biladerim kullanan herkes kefil çıkar. 

Teşekkür ederim bilgi için artık burdan alacağız ilaçları yapacak birşey yok bende ne cinsel etkisi var ne sinir var ne agresiflik hiç bir yan etkide görmedim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82    448
screamsofhell, 23 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim bilgi için artık burdan alacağız ilaçları yapacak birşey yok bende ne cinsel etkisi var ne sinir var ne agresiflik hiç bir yan etkide görmedim

Öncelikle ilaçlarin hepsi çöp tr de orjinal evogen yok getirende kendisine göre getiriyordur.

Şu iron pharmalarida bana 100 tl den kakalamaya çalişan bir şahıs vardı adını vermeyeyim çoğu kişi biliyor zaten.

Bir trenin orjinalini 400-450tl den aşşaği bulamassin .

Büyük ihtimal bu ürünün hiçbiri çalişmiyordur geçmiş olsun herkes en başta böyle hatalar yapabiliyor aynısını bizde yaşadık .

Şimdi küre ara ver Pct geç elindekileride çöpe at ve Gelecek küre hazırlan emin ol senin için daha iyi olacak gerisi zaman kaybı

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82, 07.01.2020 - 18:30 yazdı:

Öncelikle ilaçlarin hepsi çöp tr de orjinal evogen yok getirende kendisine göre getiriyordur.

Şu iron pharmalarida bana 100 tl den kakalamaya çalişan bir şahıs vardı adını vermeyeyim çoğu kişi biliyor zaten.

Bir trenin orjinalini 400-450tl den aşşaği bulamassin .

Büyük ihtimal bu ürünün hiçbiri çalişmiyordur geçmiş olsun herkes en başta böyle hatalar yapabiliyor aynısını bizde yaşadık .

Şimdi küre ara ver Pct geç elindekileride çöpe at ve Gelecek küre hazırlan emin ol senin için daha iyi olacak gerisi zaman kaybı

Artık öyle yapacağız hocam ama insan emeklerinin karşılığı boş çıkıyor diye üzülüyor şahsen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318

Dostum pharmbasil bi aralar çok iyi çalışıyordu. Sonradan bozdugunu duydum. Ama evogen in çalıştığını düşünüyorum. İron hakkında bi yorum yapamam tıpkı carbon gibi kimden aldıgına baglı calısıp calısmaması

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ero44    2
Ferhat82, 1/7/2020 - 18:30 yazdı:

Öncelikle ilaçlarin hepsi çöp tr de orjinal evogen yok getirende kendisine göre getiriyordur.

Şu iron pharmalarida bana 100 tl den kakalamaya çalişan bir şahıs vardı adını vermeyeyim çoğu kişi biliyor zaten.

Bir trenin orjinalini 400-450tl den aşşaği bulamassin .

Büyük ihtimal bu ürünün hiçbiri çalişmiyordur geçmiş olsun herkes en başta böyle hatalar yapabiliyor aynısını bizde yaşadık .

Şimdi küre ara ver Pct geç elindekileride çöpe at ve Gelecek küre hazırlan emin ol senin için daha iyi olacak gerisi zaman kaybı

iron pharma'yı satmaya çalışan kişi kimdi hocam ufak bi ip ucu verebilir misiniz bizde o hataya düşmeyelim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ironpump15    3

Zamanında bende ıron kullandım cevremde de kullanan olmustu aşırı çöp bir ürün

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feng, 8/12/2020 - 17:33 yazdı:

Test e uzun ester degil mi 2. Gunden nasil hissediyorsun

 

kastaki androjen reseptörü ile cinsel arzudan sorumlu androjen reseptörleri aynı şekilde etkileşmiyor androjenlerle, kullanan herkese sorabilirsin libido aynı gün bile hissedilebiliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Efeedd    99

Hocam parayı vermişsin ama benim önerim sağlığına önem vererek bu iron pharma'yı vurmaman. Para verdim o kadar olmaz diye zararı daha da derinleştirme.

Ben salonda çalıştım uzunca bir süre, birsürü kullanan gördüm kendi gözümle iron pharmayı. Asla çalışmıyor ve içinde ne varsa kortizol mudur nedir vucudunu bozuyor insanların. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Leporis
      Arkadaşlar herkese selamlar,
      Direkt konuya giriyorum. 33 Yaşındayım 7 senedir spor geçmişim var son 4 senesini güç odaklı çalışarak geçirdim. Son zamanlarda artık bir küre gireyim dedim ve 2 ay önce Testo enantath ve boldenon kürüne başladım. Haftalık 2 enjeksiyon yaparak toplamda haftalık 500mg testo 400mg boldenon alıyorum. Sorunum ise şu; Kürden hiçbir etki alamıyorum arkadaşlar. Atıyorum kürden önce 110-120 arası bench atarken şimdi hala aynı kilodayım fakat sadece daha az yoruluyorum. Güç olsun performans olsun hiçbir ilerleme yok.
      Bu arada olumsuz etkileride yok. Uykusuzluk olur libido dalgalanması olur saç dökülmesi olur hiçbir olumsuz etkide yok ama olumlu etkide yok. Tek fark edebildiğim damarlarım belirginleşti ve daha az yoruluyorum. Libido artışı ne bilim özgüven katar işte daha erkeksi hissedersin gücün artar falan hiçbiri yok.Vücudumda belli ki bir sorun var ama ne olduğunu anlamadığım için çözemiyorum. Sizden ricam buna benzer bir sorun yaşayan biri varsa ne yapmam gerektiğini söyleyebilirse çok sevinirim. Kan testi sonuçlarımı buradan paylaşıcam iki ilaçta çalışıyor.
      Yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: Wrest22
      10 yıldır profosyel olarak güreş yapıyorum 2 defa steroid kürüne girmiştim, ancak 1 senedir hiç antrenman yapamıyorum, beslenme de kötü geçti. Yaklaşık olarak 8 kilo verdim, geri aldım ama boş bir kilo oldu. Performans ve güç konusunda çok düşüşteyim, güç ve dayanıklılık/performans olarak nasıl bir kür önerirsiniz. Teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×