Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Trextoron

Yağ yakımı ve form için retatrutide ve tesamorelin kürü yapmayı planlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Trextoron    0

Selam arkadaşlar, nasılsınız?

Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Wassat26    47

Reta fena. Ben kullanıyorum 10 hafta 1mg kullandım 10 hafta da 2mg kullanacağım.

  • 3 aylık kan şekerimi %6'dan %5.5e düşürdü.
  • Açlık kan şekerimi 120 den 90a düşürdü.
  • LDL kolestrolü 220 den 95e düşürdü.
  • Grade1 yağlı karaciğerimi şimdi kontrole gitsem yağsız karaciğere düşürmüştür.
  • Totalde 4kg kaybettim 78kg den 74kg ye düştüm.

Bir peptid düşün ki diyabeti iyileştiriyor, kolestrolü iyileştiriyor, yağlı karaciğeri iyileştiriyor, dolayısıyla tüm kardiyovasküler riskler düşüyor vs vs. Reta yanında testo varsa güzel. Yoksa çok çökertiyor. Dozunu güzel ayarlamazsan karbonhidratını yüklü almaz sporunu yapmazsan cılız bırakabilir. Ben ektomorfum beni direkt göçertti.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    95

Reta + Tesa bence gayet mantıklı bir kombinasyon. Yağ kaybı tarafında Reta işini görürken, Tesa da GH/IGF-1 tarafını destekleyebilir. Eğer bir şey ekleyeceksen ben Ipamorelin'i düşünürdüm. Ama peptitlerden steroid benzeri kas kazanımı beklememek lazım. Beslenme ve antrenman yerindeyse kas kaybını azaltma, toparlanma ve vücut kompozisyonunu iyileştirme konusunda fayda sağlayabilirler. Baştan  yüklemek yerine Reta + Tesa ile başlayıp vücudunun verdiği cevabı görüp daha sonra da ekleyebilirsin ipamorelin'i. 

  • Tesamorelin'i alacak bir satıcı buldun mu?
  • Hangi marka alacaksın?

Yaş, boy, kilo bilgilerini de yazarsan daha sağlıklı şekilde yardımcı olabiliriz sana.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ZYZZ    93
Trextoron, 58 dakika önce yazdı:

Selam arkadaşlar, nasılsınız?

Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?

Form yok genel maksat amaç yok hocam niye 10 bilinmeyenli denklem gibi sorup cevap bekliyorsun. Tesa reta demişsin ama beklentin ne?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
Trextoron, Bir saat önce yazdı:

Selam arkadaşlar, nasılsınız?

Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?

Reta nadide bir çiçek gibi gerçekten. Benim gibi kilo problemi yaşayan birisinde bile 05.04.2026 tarihinde 104.2 kg başladığım reta serüveninde 09.06.2026 itibari ile 88.6 kgye kadar düştüm. Gerçekten etkin bir ilaç . günde 150g protein alımı mutlaka dikkat ettiğim bir olay. Kas kaybını en aza indirgemek için. İşin özü yağ  yakımı ve kilo verme sürecinde kesinlikle bulunması gereken bir ilaç.

  • 100 Puan 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
makro1178, 27 dakika önce yazdı:

Reta nadide bir çiçek gibi gerçekten. Benim gibi kilo problemi yaşayan birisinde bile 05.04.2026 tarihinde 104.2 kg başladığım reta serüveninde 09.06.2026 itibari ile 88.6 kgye kadar düştüm. Gerçekten etkin bir ilaç . günde 150g protein alımı mutlaka dikkat ettiğim bir olay. Kas kaybını en aza indirgemek için. İşin özü yağ  yakımı ve kilo verme sürecinde kesinlikle bulunması gereken bir ilaç.

üstad sen iyi vermişsin masaallah. kaç mg kullanıyordun ve hangi marka?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

Tesamorelin fda approved olduğu için aşırı overrated ve pahalı gh kullanmak tesamorelin kullanmaktan daha ucuz ve etkili yapılacaksa reta + gh daha mantıklı ancak testo kullanmıyorken gh kullanmanın ne kadar anlamı var bilmiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
Wassat26, 7 saat önce yazdı:

Reta fena. Ben kullanıyorum 10 hafta 1mg kullandım 10 hafta da 2mg kullanacağım.

  • 3 aylık kan şekerimi %6'dan %5.5e düşürdü.
  • Açlık kan şekerimi 120 den 90a düşürdü.
  • LDL kolestrolü 220 den 95e düşürdü.
  • Grade1 yağlı karaciğerimi şimdi kontrole gitsem yağsız karaciğere düşürmüştür.
  • Totalde 4kg kaybettim 78kg den 74kg ye düştüm.

Bir peptid düşün ki diyabeti iyileştiriyor, kolestrolü iyileştiriyor, yağlı karaciğeri iyileştiriyor, dolayısıyla tüm kardiyovasküler riskler düşüyor vs vs. Reta yanında testo varsa güzel. Yoksa çok çökertiyor. Dozunu güzel ayarlamazsan karbonhidratını yüklü almaz sporunu yapmazsan cılız bırakabilir. Ben ektomorfum beni direkt göçertti.

hangı marka kullanıyorsunuz bırde haftalıkmı vuruyorsunuz yoksa 5 gunde 1 mı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
r2maru1, 10 saat önce yazdı:

hangı marka kullanıyorsunuz bırde haftalıkmı vuruyorsunuz yoksa 5 gunde 1 mı 

Haftada 1 kez 2mg. ZPHC 20mg reta.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
atason, 19 saat önce yazdı:

üstad sen iyi vermişsin masaallah. kaç mg kullanıyordun ve hangi marka?

Başlangıç:

  • 2 hafta haftalık 1mg
  • sonraki 2 hafta 2mg
  • sonraki 4 hafta 2.5mg

Şuan 3mg ile devam etmeyi düşünüyorum.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    22
M.O.K, 09.06.2026 - 13:51 yazdı:

Reta + Tesa bence gayet mantıklı bir kombinasyon. Yağ kaybı tarafında Reta işini görürken, Tesa da GH/IGF-1 tarafını destekleyebilir. Eğer bir şey ekleyeceksen ben Ipamorelin'i düşünürdüm. Ama peptitlerden steroid benzeri kas kazanımı beklememek lazım. Beslenme ve antrenman yerindeyse kas kaybını azaltma, toparlanma ve vücut kompozisyonunu iyileştirme konusunda fayda sağlayabilirler. Baştan  yüklemek yerine Reta + Tesa ile başlayıp vücudunun verdiği cevabı görüp daha sonra da ekleyebilirsin ipamorelin'i. 

  • Tesamorelin'i alacak bir satıcı buldun mu?
  • Hangi marka alacaksın?

Yaş, boy, kilo bilgilerini de yazarsan daha sağlıklı şekilde yardımcı olabiliriz sana.

Tesamorelin kullanımı günlük mü oluyor biraz araştırdım da 1-2mg günlük yazıyor o zaman aşırı pahalıya geliyor sanırım 5-10-20mg kitler var yurtdışında 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    95
kinittifak, 6 saat önce yazdı:

Tesamorelin kullanımı günlük mü oluyor biraz araştırdım da 1-2mg günlük yazıyor o zaman aşırı pahalıya geliyor sanırım 5-10-20mg kitler var yurtdışında 

Evet günlük enjeksiyon yapıyorsun. Her gün yapan da var, 5 gün on 2 gün off yapan da var ve evet gerçekten pahalı bir peptid

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: SEVVAL
      Hocalarım ben 26 yaşında masa başı işte çalışan haftada 3 gün spora gitmeye çalışan bi kadınım. Boyum 1.61 ve kilom da 105. Çocukken de hep kiloluydum üniversiteden önce 30 kg verip ideal kiloma ulaşmıştım ama üniversite korono bv derken iyice aldım sonra da hayatıma biri girdi ve mutlu ilişkimiz bana iyice kilo aldırdı  şuan nişan ve düğün sürecine girmek üzereyiz ve kilo vermem lazım. İnsülin direncim var iğneye başlamayı düşünüyorum. Retatrutide kullanları gördüm araştırdım bu siteden fakat benim hayatım işim dolayısıyla çok aktif değil nasıl ilerlemeliyim sporumda neye önem vermeliyim bilmiyorum. Bu arada -30kg verdiğim zamanlarda iyi antrenman attığım için vücudumda kas oranım yüksek.
      Desteklerinizi rica ediyorum.
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×