Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

rowsvip

3 aydır diyette olmama rağmen yağ kaybı yaşamadığımı düşünüyorum! önerileriniz nelerdir?

Önerilen İletiler

rowsvip    1

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Yaklaşık 2-3 aydır diyetteyim ve sadece 2 kere cheat meal yaptım day değil meal 2-3 aydır da Clen ile birlikte diyetteyim ve 100mg Betmiga ile birlikte günlük 5k-10k adım atıyorum antrenman haftada 5 gün atıyorum fakat yağ kaybı olmuyor gibi hissediyorum tartı aynı 2100-2300 civarı kalori alıyorum 150-180 arası protein 100-200 arası karb alıyorum insülini mi fırlatacak birşey yaptığımı düşünmüyorum yediklerim.

Besin    Miktar    Protein    Karbonhidrat    Yağ    Kalori

  • Yumurta (4 adet)    200g    26g    2g    20g    280
  • Yağ (pişirme)    5g    0    0    5g    45
  • Lor peyniri    100g    18g    4g    3g    110
  • Yulaf (ince öğütülmüş)    100g    7g    30g    5g    
  • Lübnan ekmeği (2 adet)    100-120g    8g    60g    2g    280
  • Üçgen peynir    30g (tahmini)    6g    1g    8g    90

Akşam Öğünü >>>

Besin    Miktar    Protein    Karbonhidrat    Yağ    Kalori

  • Tavuk göğsü (derisiz)    500g    110g    0    6g    500
  • Pişirme yağı    30g    0    0    30g    270
  • Sebzeler    300g (tahmini)    6g    20g    1g    110
  • Proteinli yoğurt    20g proteinli    20g    8g    3g    135
  • Lübnan ekmeği (2 adet)    100-120g    8g    60g    2g    280

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Zakkozo1    1

Hocam bu diyet ile 2-3 ayda ne kadar kilo verdiğim değil aynada ne kadar değiştindir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rowsvip    1
Zakkozo1, 19 dakika önce yazdı:

Hocam bu diyet ile 2-3 ayda ne kadar kilo verdiğim değil aynada ne kadar değiştindir

Anlamadım diyet kötü mü? Bu arada başka uyruklu değilim Lübnan Ekmeği lavaş gibi ve düşük kalorili olduğu için sarıp yiyorum yumurtayı ve tavuğu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zakkozo1    1
rowsvip, Şimdi yazdı:

Bu arada başka uyruklu değilim Lübnan Ekmegi lavas gibi ve dusuk kalorili olduğu için sarıp yiyorum yumurtayı ve tavugu

Hocam ben o konuda bişey diyemem ama benim diyetime ters herkesin diyeti kendince iyidir ama şunu demek istiyorum önemli olan 10-20 kg vermek değil önemli olan ayna karşında değiştir İkna olmaktir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97

Dostum selam,

Profiline bakınca meslektaş olduğumuzu gördüm, adım sayından da evden çalıştığını tahmin ediyorum. Ben de aynı süreci yaşadım. Her şeyi düzgün yapmama rağmen (kalori, idman vs.) kilo vermek bir noktadan sonra baya tıkandım.

Bu yüzden ilk bakacağın yer bence adım sayısı olsun. 5–10k fena değil ama günün geri kalanı çok hareketsizse yetmeyebiliyor. öğünlerden sonra, özellikle akşam yemeği sonrası 15–20 dk kısa yürüyüşler eklemek sürecine yardımcı olabilir, sindirimi kolaylaştırır ve günlük adım sayını arttırır. Gün içine yayılmış hareketin çok önemli olduğunu düşünüyorum.

Clen tarafında da şunu söyleyeyim, uzun süredir kullanmana rağmen bir ilerleme yoksa çok bir getirisi kalmamış olabilir. Reseptörlerin hassasiyeti de azalmıştır, dozu arttırmak da vücudu çok yoracağı için 2-3 hafta off vermen gerekir. 

Retatrutide'u araştırmanı öneririm. AI kullanıyorsundur mutlaka, doğru promptlarla sana sağlayacağı faydaları kolaylıkla öğrenebilirsin :) bu açıdan clen’e kıyasla süreçte daha fazla işine yarayabilir.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rowsvip    1
M.O.K, 16 dakika önce yazdı:

Dostum selam,

Profiline bakınca meslektaş olduğumuzu gördüm, adım sayından da evden çalıştığını tahmin ediyorum. Ben de aynı süreci yaşadım. Her şeyi düzgün yapmama rağmen (kalori, idman vs.) kilo vermek bir noktadan sonra baya tıkandım.

Bu yüzden ilk bakacağın yer bence adım sayısı olsun. 5–10k fena değil ama günün geri kalanı çok hareketsizse yetmeyebiliyor. öğünlerden sonra, özellikle akşam yemeği sonrası 15–20 dk kısa yürüyüşler eklemek sürecine yardımcı olabilir, sindirimi kolaylaştırır ve günlük adım sayını arttırır. Gün içine yayılmış hareketin çok önemli olduğunu düşünüyorum.

Clen tarafında da şunu söyleyeyim, uzun süredir kullanmana rağmen bir ilerleme yoksa çok bir getirisi kalmamış olabilir. Reseptörlerin hassasiyeti de azalmıştır, dozu arttırmak da vücudu çok yoracağı için 2-3 hafta off vermen gerekir. 

Retatrutide'u araştırmanı öneririm. AI kullanıyorsundur mutlaka, doğru promptlarla sana sağlayacağı faydaları kolaylıkla öğrenebilirsin :) bu açıdan clen’e kıyasla süreçte daha fazla işine yarayabilir.

Teşekkür ederim ilgin için evet genelde evdeyim sporda kardiyoda ekliyorum fakat sonuç aynı ayrıca Clen kısmında ketotifen kullandığım için reseptörlerimi koruyorum her akşam yatmadan önce 2mg alıyorum suan 80mcg kullanıyorum zphc marka reta çok pahalı geliyor diyet yapabiliyorum ama yağ kaybedemiyorum veya aşırı yavaş sanirim ve genetik olarak eskiden çok kilolu olduğum için yag depolamam daha kolay oluyor yağ hücreleri sebebi ile 1 gun cheat day atsam ertesi gün 500gram yağ 500dr su almış gibi oluyor Reta yerine fragment tercih edebilirim fakat güvenilir biryer bulmak zor oluyor peptid konusunda ve bu Peptidler yeni yeni türeyen şeyler Reta türunden bahsediyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
rowsvip, 4 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim ilgin için evet genelde evdeyim sporda kardiyoda ekliyorum fakat sonuç aynı ayrıca Clen kısmında ketotifen kullandığım için reseptörlerimi koruyorum her akşam yatmadan önce 2mg alıyorum suan 80mcg kullanıyorum zphc marka reta çok pahalı geliyor diyet yapabiliyorum ama yağ kaybedemiyorum veya aşırı yavaş sanirim ve genetik olarak eskiden çok kilolu olduğum için yag depolamam daha kolay oluyor yağ hücreleri sebebi ile 1 gun cheat day atsam ertesi gün 500gram yağ 500dr su almış gibi oluyor Reta yerine fragment tercih edebilirim fakat güvenilir biryer bulmak zor oluyor peptid konusunda ve bu Peptidler yeni yeni türeyen şeyler Reta türunden bahsediyorum

Hocam burada temel problem büyük ihtimalle insülin direnci ve hormonal adaptasyon zaten.
Ne yaparsam yapayım yağ veremiyorum / aşırı yavaş gidiyor noktası genelde kalori değil, metabolik problemdir.

Fragment’a para ayırmak yerine, bütçeyi biraz daha arttırıp reta tarafına yönelmek çok daha mantıklı olur. Çünkü:

- Fragment’ın etkisi sınırlı ve çoğu zaman beklentiyi karşılamaz

- Reta, iştah, insülin duyarlılığı ve enerji dengesi üzerinde çok daha güçlü ve sistemik etki yapar


Şu an mesele daha fazla ürün eklemek değil, vücudun hormonal ortamını düzeltmek. Onu düzelttiğinde zaten yağ kaybı hızlanacak.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lorien    0

Öncelikle 3 aylık azmin için gerçekten tebrikler.

Hocam ben de diyetteyim şuan yaklaşık 1 aydır diyet başı ölçümler : 96kg 1.90 boy / %27 yağ oranı tahmini

1 Ay içinde olan değişim : 89 kg 1.90 boy / %18-22 yağ oranı

Alınan besin ve diyet içeriği :

  • 600gr tavuk göğüs yağsız
  • 30-50 gr yulaf
  • 150gr lor peynir
  • 5-10 gr rice cream antreman öncesi
  • 1 adet yumurta
  • 30 gr zeytin yağı
  • 60 gr protein tozu
  • yüksek lif sebze

total ekstra şeyler dahil günlük max 1500 kalori

Şimdi asıl olaya gelelim hocam ben bu diyetin ilk başlarında kendimi çok rahat bıraktım her şeyden biraz yiyordum acıktığım için ve 1 haftada 1 kg verdim lifli beslenmediğim için tuvalete de çıkamıyor aynı zamanda tartıdan da düşmüyordum ilk gün 1 kg verdim ve haftanın geri kalanı 100gr eksik çık ertesi gün 200 gr fazla sonra ciddiye aldığımda ve yukarıda belirttiğim diyeti uyguladığımda gözle görülür hatta çok fazla gözle görülür bir değişim vardı karşımda şimdi daha istikrarlı ve daha istekli yapıyorum tabi ki bu diyeti asla 6-8 haftadan fazla yapmayacağım bunu sana örnek olsun veya bu diyeti uygula buna benzer bir şeyler yap diye söylemiyorum söylemek istediğim ya diyetinde ya da günlük aktifliğinde bir problem vardır bende olduğu gibi ve aldığın kalori bir tık yüksek olabilir 200 azalt 100 azalt böyle böyle bir şeyler görene bir şeyler değişene kadar mutlaka takip et ve her sabah aç karnına tuvalet sonrası tartılmayı ihmal etme.

not : diyete başladığım hafta sigarayı bıraktım iştahımı gel sen hesap et 3 haftadır karnımın doyduğunu hiç hissetmedim iyi forumlar ve sevgiler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rowsvip    1
M.O.K, 03.05.2026 - 17:59 yazdı:

Hocam burada temel problem büyük ihtimalle insülin direnci ve hormonal adaptasyon zaten.
Ne yaparsam yapayım yağ veremiyorum / aşırı yavaş gidiyor noktası genelde kalori değil, metabolik problemdir.

reta yerine metformin ekledim sonuçlara bakacağım ayrıca -200 kadar daha düşürdüm kaloriyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tarık34    175

Süt ürünleri ve ekmek hazımsızlık kaynaklı şiskinlik yapıyor olabilir yerlerine sindirimi daha rahat ürünler tercih edebilirsiniz. Ekmek yerine pirinç vb., süt ürünleri yerine farklı bir protein kaynağı, (daha fazla et veya izole/beef whey) Ek olarak vücudun 10 yılda depoladığı yağı 2-3 ayda bir anda vermesini bekleyemezsiniz malumunuz vücut olduğu yeri korumak istiyor. 

Diyetten bağımsız kullandığınız ürünlerin markalarını, aldığınız kişiyi iyi araştırdığınızı umuyor ve sorunun orda olmadığını varsayıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rowsvip    1
Tarık34, 13 dakika önce yazdı:

Süt ürünleri ve ekmek hazımsızlık kaynaklı şiskinlik yapıyor olabilir yerlerine sindirimi daha rahat ürünler tercih edebilirsiniz. Ekmek yerine pirinç vb., süt ürünleri yerine farklı bir protein kaynağı, (daha fazla et veya izole/beef whey) Ek olarak vücudun 10 yılda depoladığı yağı 2-3 ayda bir anda vermesini bekleyemezsiniz malumunuz vücut olduğu yeri korumak istiyor. 

Diyetten bağımsız kullandığınız ürünlerin markalarını, aldığınız kişiyi iyi araştırdığınızı umuyor ve sorunun orda olmadığını varsayıyorum.

max 1-2 yıl içinde çok fazla kilo aldım 1.5 yıldırda vermeye calısıyorum 30 kilo verdim direnç kilo gibi takıldım kaldım clenin orjinal oldugunu bu forumda ve zphc.com dan doğruladım diğer mirebegron,metformin gibi ürünler orjinal eczaneden alınan ilaçlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×