Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

M.O.K    93
alibaba9, 3 dakika önce yazdı:

Bende ishal başladı.. 2-3 gündür.

Çok sık olmuyor ama her tuvalete çıkmam ishal şeklinde. Yapılabilecek birşey var mı acaba? Destek ya da önlem olarak felan..?

Bu da bilinen ve beklenen yan etiker arasında sanırım. Ama ilk ay hiç olmamıştı, 5.hafta başladı. 3mg haftalık dozum zphc.

Dönem dönem ben de yaşıyorum bunu, 18-19 haftadır reta kullanıyorum. Daha çok lifli besinleri tüketmeyi dene ve normal düzeninden daha fazla su ve elektrolit alımına dikkat et ishal olduğun günler

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Zngrie, 13 saat önce yazdı:

Piyasaya göre normal gibi hocam. Ben olsam fotoğraf isterdim isminin yazdığı flakonlarla beraber

Hocam aslinda onu da eklemistim de silinmiş sanirim belki admin tarafindan anlayamadim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    21
bikiniwannabe, 18 dakika önce yazdı:

Hocam aslinda onu da eklemistim de silinmiş sanirim belki admin tarafindan anlayamadim

Detaylı görseller veya kişi ismi vs gibi durumlarda siliniyor veya düzeltiliyor yöneticiler tarafından genelde ondandır.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    5
Fuhrer, 6/19/2026 - 19:48 yazdı:

hgh sarı kapak gelmişti, kırmızı kapak retatrutide 30 onun dışında başka ürün almadım satıcıdan zaten satıcı ürün resmiyle adresinizin yazılı olduğu bir kağıt atıyor size 

hocam çin peptidi için kriter bu mudur? 30mg. ise Kırmızı kapak olacak ve satıcı isim-adres yazılı foto atacak.. değil mi?

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
gönderildi (düzenlendi)
alibaba9, 9 dakika önce yazdı:

hocam çin peptidi için kriter bu mudur? 30mg. ise Kırmızı kapak olacak ve satıcı isim-adres yazılı foto atacak.. değil mi?

Hocam böyle bir şey olucak 130 dolara sipariş ettim benim aldığım kişi aracı 

image.png.8c7843b99b4ef3f69f19b4c8392b77f5.png

Bu hafta açık olan flakonumda (zphc reta ) 3 mg dozumu yaptıktan sonra biticek ve çin retası deneyeceğim. Çin retasında 2 mg doz mu yapmalıyım yoksa 3 mg mı zphc retada 3 mg açlığımı baya bastırdı kalori tamamlamak yorucu hale geldi diyebilirim.

tarihinde RyokoHama tarafından düzenlendi
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    21
alibaba9, 25 dakika önce yazdı:

hocam çin peptidi için kriter bu mudur? 30mg. ise Kırmızı kapak olacak ve satıcı isim-adres yazılı foto atacak.. değil mi?

Kapak olayı partiyle alakalıdır her parti veya satıcıda farklı renk olabilir.

RyokoHama, 18 dakika önce yazdı:

Hocam böyle bir şey olucak 130 dolara sipariş ettim benim aldığım kişi aracı 

Bu hafta açık olan flakonumda (zphc reta ) 3 mg dozumu yaptıktan sonra biticek ve çin retası deneyeceğim. Çin retasında 2 mg doz mu yapmalıyım yoksa 3 mg mı zphc retada 3 mg açlığımı baya bastırdı kalori tamamlamak yorucu hale geldi diyebilirim.

Çin bir tık daha güçlü 4mg zphc den 6mg çin retasına geçtim fark baya fark etti nabız vs artışı aynı veya denemek için 2mg olarak alabilirsiniz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    922
alibaba9, 42 dakika önce yazdı:

hocam çin peptidi için kriter bu mudur? 30mg. ise Kırmızı kapak olacak ve satıcı isim-adres yazılı foto atacak.. değil mi?

benle aynı satıcıdan almayı düşünüyorsan evet

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
webumut    0
Fuhrer, 3 saat önce yazdı:

benle aynı satıcıdan almayı düşünüyorsan evet

herkes şifreli konuşuyor nasıl bulunuyor nerede aranıyor ben neden bulamıyorum:)

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
kinittifak, 5 saat önce yazdı:

Kapak olayı partiyle alakalıdır her parti veya satıcıda farklı renk olabilir.

Çin bir tık daha güçlü 4mg zphc den 6mg çin retasına geçtim fark baya fark etti nabız vs artışı aynı veya denemek için 2mg olarak alabilirsiniz.

neler fark etti hocam sadece nabız mı iştah baskılaması mı? ZPHC reta da iştahım kapanmasından çok doygunluğum kapanıyor iştah iyi kötü var diyebilirim.Yediğim an doymamı sağlıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    21
RyokoHama, 6 dakika önce yazdı:

neler fark etti hocam sadece nabız mı iştah baskılaması mı? ZPHC reta da iştahım kapanmasından çok doygunluğum kapanıyor iştah iyi kötü var diyebilirim.Yediğim an doymamı sağlıyor

İstah kesici biraz daha yogun tabi 6mg dan olabilir bu ama nabız bariz şekilde 4-5 civarı arttı zphc de hissetmiyordum arttığını dinlenirken. Çin de fark ediyorum onun dışında daha yaz yediğimde direkt doyma hissiyatı yaşıyorum , zphc de biraz daha açıkıyordum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×