Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

makro1178    102
armak47, 2 dakika önce yazdı:

Hocamlar merhaba reta ikinci enjeksiyonumu yaptim ilkini 0.5 yapmistim ikinciyi de 0.5 yaptim ama istah baskilanmasi vs. hissetmiyorum ilk hafta gibi ikinci gundeyim.  sizce bi 0.5 daha vurayim mi yoksa 5.gunu bekleyip direkt 1 mi vurayim?

Sakin ilerleyelim benim görüşüm. Bir anda tık diye kesmeyebilir vücut ilacı tanısın. 2. haftadan sonra doz arttırmak daha ideal benim gözümde. Çünkü doz arttırdıkca ilerleyen süreçte baskılama azalıyor ve doz artışı gerekiyor yine.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


atason    6
armak47, 8 dakika önce yazdı:

Hocamlar merhaba reta ikinci enjeksiyonumu yaptim ilkini 0.5 yapmistim ikinciyi de 0.5 yaptim ama istah baskilanmasi vs. hissetmiyorum ilk hafta gibi ikinci gundeyim.  sizce bi 0.5 daha vurayim mi yoksa 5.gunu bekleyip direkt 1 mi vurayim?

hocam 5.günü bekleyip 1mg vurun. ben ilk ay 1.25 vurdum etkiliydi.4 güne bir vuruyordum. şimdi 2mg zhpc reta vurdum bugun 6.günümdeyim acıkmalar oluyor ama yine çabuk doyuyorum. akşam tekrar vurmayı düşünüyorum

  • 100 Puan 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    96

Sürecin başlarında sık enjeksiyon yapmayı ve hızlı doz arttırmayı şahsen önermiyorum. ilerleyen dönemlerinde daha fazla doza ihtiyacınız olacak, açlık hissiyatınızın baskılanması azalacak. Bu nedenle ilk 8-10. haftaya kadar olabildiğince haftada 1 enjeksiyon ve 1-2mg larda geçirmeye çalışın

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak, 16 saat önce yazdı:

Reta her türlü daha iyi ama bazıları retadaki açlık kesimini yetersiz buldukları için tirze kullanıyor.

Bu ben, ama retada da cabuk doyuyorum onu fark ettim. Tirze yedirmiyor, reta da acikiyorum ama kısa sürede kesiliyorum. Haftada 2 kere, bir tirze bir reta stacki yapanlar var glukagon agonisten de yararlanmak isteyen kesim.

bikiniwannabe, 23 dakika önce yazdı:

Bu ben, ama retada da cabuk doyuyorum onu fark ettim. Tirze yedirmiyor, reta da acikiyorum ama kısa sürede kesiliyorum. Haftada 2 kere, bir tirze bir reta stacki yapanlar var glukagon agonisten de yararlanmak isteyen kesim.

Deneyecektim, tirze tırt çıktı puh

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
bikiniwannabe, Bir saat önce yazdı:

Bu ben, ama retada da cabuk doyuyorum onu fark ettim. Tirze yedirmiyor, reta da acikiyorum ama kısa sürede kesiliyorum. Haftada 2 kere, bir tirze bir reta stacki yapanlar var glukagon agonisten de yararlanmak isteyen kesim.

Deneyecektim, tirze tırt çıktı puh

Onu denedim 3 gun arayla 4mg reta  2mg tirze aldim daha halsiz yapti o yuzden birsktim tek reta devam ediyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak, 25 dakika önce yazdı:

Onu denedim 3 gun arayla 4mg reta  2mg tirze aldim daha halsiz yapti o yuzden birsktim tek reta devam ediyorum

Sanırım birazcık alışmak gerekiyor. Ben de kesinlikle detayı tercih ederim yemek yediriyor, ama yeme bozukluğuma da iyi gelen tirze gibi hissettiğim için vazgeçemiyorum:/

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931

image.png.7578f34dba97ccb623667e99e9158592.png
GLP-1 Agonistlerinin reseptöre bağlanma kapasitesi hakkında bir tablo, şu an 3 GLP-1 agonisti ülkemizde yaygın, kullanacaklara yararlı olur umarım bu tablo.

 

  • Beğen 1
  • 100 Puan 1
  • Teşekkürler 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46

sosyal medyadan buldum wp den konuştum hong kong menşeili bir firma çinde olabilir bilmiyorum peptide fiyatlarını paylaştı anlayamadım mesela reta 60 mg 10 vial yazıyor 10 adet 60 mg lik etken maddemi göndercekler çünkü çok ucuz oluyor öyle

IMG_9947.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27, 22 dakika önce yazdı:

sosyal medyadan buldum wp den konuştum hong kong menşeili bir firma çinde olabilir bilmiyorum peptide fiyatlarını paylaştı anlayamadım mesela reta 60 mg 10 vial yazıyor 10 adet 60 mg lik etken maddemi göndercekler çünkü çok ucuz oluyor öyle

Hocam tek vial 60mg. 60mg/vial yani bir vial 60mg demek istemişler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
Fuhrer, 6 saat önce yazdı:

GLP-1 Agonistlerinin reseptöre bağlanma kapasitesi hakkında bir tablo, şu an 3 GLP-1 agonisti ülkemizde yaygın, kullanacaklara yararlı olur umarım bu tablo.

Doğrumudur gemini diyor ne kadar düşükse rakam okadar güçlü baglanıyor reta ve tirze arasındaki tokluk hissi tam tersi oluyor rakam yüksekse tablo dogru gibi oluyor ama düşük rakamlar güçlüyse ozaman terse denk geliyor anlamadım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
kinittifak, 19 dakika önce yazdı:

Doğrumudur gemini diyor ne kadar düşükse rakam okadar güçlü baglanıyor reta ve tirze arasındaki tokluk hissi tam tersi oluyor rakam yüksekse tablo dogru gibi oluyor ama düşük rakamlar güçlüyse ozaman terse denk geliyor anlamadım.

evet rakam ne kadar düşükse o kadar güçlü bağlanır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
hascey27, 14 saat önce yazdı:

sosyal medyadan buldum wp den konuştum hong kong menşeili bir firma çinde olabilir bilmiyorum peptide fiyatlarını paylaştı anlayamadım mesela reta 60 mg 10 vial yazıyor 10 adet 60 mg lik etken maddemi göndercekler çünkü çok ucuz oluyor öyle

Evet doğru fiyatları uygun ama bu kadar değil. 60mg reta için benim aldığım çinli 400dolar diyor diğer satıcılarda hemen hemen bu fiyatlarda. Dolandırılmamak için yabancı glp forumlarına bakabilirsin satıcı geri bildirimlerine göre seç satıcını.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
Zngrie, 5 dakika önce yazdı:

Evet doğru fiyatları uygun ama bu kadar değil. 60mg reta için benim aldığım çinli 400dolar diyor diğer satıcılarda hemen hemen bu fiyatlarda. Dolandırılmamak için yabancı glp forumlarına bakabilirsin satıcı geri bildirimlerine göre seç satıcını.

Türkiyeye geliyor mu ki hocam bu ürünler gümrüğe takılmıyor mu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
alpxieg, 2 dakika önce yazdı:

Türkiyeye geliyor mu ki hocam bu ürünler gümrüğe takılmıyor mu

Gelmiyor hocam. Avrupa yada amerikaya gönderiliyor tanıdık varsa onun adresine. O da yanında getiriyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
Zngrie, Şimdi yazdı:

Gelmiyor hocam. Avrupa yada amerikaya gönderiliyor tanıdık varsa onun adresine. O da yanında getiriyor.

Şansımı denemek istiyordumda gelmesi çok zor gibi ama bazı arkadaşlarda 10 vial gümrükten geçebilir sormazlar dedi kafam karıştı en mantıklısı tanıdık birini bulmak sanırım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
alpxieg, 3 dakika önce yazdı:

Şansımı denemek istiyordumda gelmesi çok zor gibi ama bazı arkadaşlarda 10 vial gümrükten geçebilir sormazlar dedi kafam karıştı en mantıklısı tanıdık birini bulmak sanırım

Geçmez hocam imkanı yok. hepsine bakılıyor gümrükte, vergisini öderim olarak düşünme ilaç desen kutusunda bilgisi yok merdiven altı ürün sokmazlar içeri. En iyisi yolcu beraberinde bir bilemedin iki kit getirmek 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
canarx    3
gönderildi (düzenlendi)

Abilerim, kardeşlerim öncelikle merhabalar,

çok müşkül durumdayım lisedeyken yağlı 90kg bir vücudum vardı ozamanlar insülin direncim vesaire vardı cut yaptım ve 57 kiloları gördüm ama alt karnım ve göğsüm olduğu gibi yağlı kaldı çok zayıfladığımdan ötürü bulk denedim ancak tekrar yağlandım ve 68 kiloda şuanda %22 yağ oranım mevcut ancak şuan açlık kan şekerim HbA1c'de herhangi bir sıkıntı yok ama total kolesterolüm hep yüksek çıkıyor ve Ldlde keza öyle yani ne yaptıysam işe yaramadı artık stimülanlara bulaşmak tek çözüm yolu gibi geliyor yani siz ne önerirsiniz bu inatçı Göğüs  ve alt karın yağlarına 

  • Yaş:22
  • Boy:170
  • Kilo:68
  • Bel:85cm

Güncel Formum

WhatsApp Image 2026-06-13 at 15.30.37.jpeg

tarihinde canarx tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
canarx, Bir saat önce yazdı:

Abilerim, kardeşlerim öncelikle merhabalar,

çok müşkül durumdayım lisedeyken yağlı 90kg bir vücudum vardı ozamanlar insülin direncim vesaire vardı cut yaptım ve 57 kiloları gördüm ama alt karnım ve göğsüm olduğu gibi yağlı kaldı çok zayıfladığımdan ötürü bulk denedim ancak tekrar yağlandım ve 68 kiloda şuanda %22 yağ oranım mevcut ancak şuan açlık kan şekerim HbA1c'de herhangi bir sıkıntı yok ama total kolesterolüm hep yüksek çıkıyor ve Ldlde keza öyle yani ne yaptıysam işe yaramadı artık stimülanlara bulaşmak tek çözüm yolu gibi geliyor yani siz ne önerirsiniz bu inatçı Göğüs  ve alt karın yağlarına 

reta kullanmanı tavsiye ederim. bi ileriye taşımak istersen 200 250mg test  1-2mg reta(kişiye göre) 3iuda gh eklemeni yohimbine bulabılıyorsan onla desteklemeni tavsiye ederim.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6

gh burda ne işe yarıyor hocam. Retayla uyumlu çalışır mı? Bende de büyük ihtimal bu arkadaşa benzer durum oluşacak. Daha kötü bir görüntü var bende ama hiç boyumun altında bir kiloya düşmediğim için durumu bilmiyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
canarx    3
atason, 20 dakika önce yazdı:

gh burda ne işe yarıyor hocam. Retayla uyumlu çalışır mı? Bende de büyük ihtimal bu arkadaşa benzer durum oluşacak. Daha kötü bir görüntü var bende ama hiç boyumun altında bir kiloya düşmediğim için durumu bilmiyorum. 

kötü genetiğin sonuçları maalesef 57lere kadar düştüm fakat görüntü hep böyleydi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
canarx, 20 dakika önce yazdı:

kötü genetiğin sonuçları maalesef 57lere kadar düştüm fakat görüntü hep böyleydi

kötü genetik nasıl oluyor hocam?  benimkisi 140 kiloydum ve dolayısıyla yağ birikimim oldu çok kilo alıp verdiğim için de bu sürdü. son zayıflamamda da makrolara dikkat etmeden verdim kiloyu kasta gitti. ben buna sağlıyorum. siz 57 yken de böyle oldu diyorsunuz beliniz falan gayet iyi. göğüs bölgesi jinekomasti olabilir mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
canarx    3
atason, 2 dakika önce yazdı:

kötü genetik nasıl oluyor hocam?  benimkisi 140 kiloydum ve dolayısıyla yağ birikimim oldu çok kilo alıp verdiğim için de bu sürdü. son zayıflamamda da makrolara dikkat etmeden verdim kiloyu kasta gitti. ben buna sağlıyorum. siz 57 yken de böyle oldu diyorsunuz beliniz falan gayet iyi. göğüs bölgesi jinekomasti olabilir mi?

bende 90 kilo civarıydım hocam zayıfladım 57ye düştüm fakat daha sonra  bu görüntüyü 1.5sene değiştirmeye uğraştım cut bulk vesaire hiçbir şekilde verim alamadım problem bendede olabilir ayrıca göğsümde jino var fakat yağ dokusuda var şuan en mantıklısı yağ yakımına devam etmek gibi duruyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
sven, Bir saat önce yazdı:

reta kullanmanı tavsiye ederim. bi ileriye taşımak istersen 200 250mg test  1-2mg reta(kişiye göre) 3iuda gh eklemeni yohimbine bulabılıyorsan onla desteklemeni tavsiye ederim.

22 yaşında 3 iu hgh büyük saçmalık

  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
canarx, Şimdi yazdı:

bende 90 kilo civarıydım hocam zayıfladım 57ye düştüm fakat daha sonra  bu görüntüyü 1.5sene değiştirmeye uğraştım cut bulk vesaire hiçbir şekilde verim alamadım problem bendede olabilir ayrıca göğsümde jino var fakat yağ dokusuda var şuan en mantıklısı yağ yakımına devam etmek gibi duruyor

hocam retayı kullanın baya faydasını göreceksiniz. ben 94kilodan başladım tekrardan 87 ye kadar düştüm 1 ay oldu. kilodan ziyade sıkılaşma yapıyor baya baya

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
canarx    3
atason, 4 dakika önce yazdı:

hocam retayı kullanın baya faydasını göreceksiniz. ben 94kilodan başladım tekrardan 87 ye kadar düştüm 1 ay oldu. kilodan ziyade sıkılaşma yapıyor baya baya

Nerden temin edebilirim hocam bunu araştırıyorum şuan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×