Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

Zngrie    11
kinittifak, 35 dakika önce yazdı:

Gelişme varmı hocam bende bir çinli satıcıdan almanyaya 30mg x 10lu flakon seti 170$'akargolacağım gümrükte takılmayacağını sürekli gönderdiklerini söylüyorlar.

Dhl almanyada şuan hocam, gümrükten geçti. Havalimanından geçme durumu gümrükten geçme durumundan daha zor ama söyleyeyim, araçla gelen varsa ona kargola takılma durumu olmaz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


kinittifak    25
gönderildi (düzenlendi)
Zngrie, 6 dakika önce yazdı:

Dhl almanyada şuan hocam, gümrükten geçti. Havalimanından geçme durumu gümrükten geçme durumundan daha zor ama söyleyeyim, araçla gelen varsa ona kargola takılma durumu olmaz.

Kendim için değil kardesim için söyleyeceğim kendisi almanyada yaşıyor oda kullanmak istiyor.  Mounjaro kullanıyor 5mg 1 aylık doza 325€ ödüyormuş

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
kinittifak, 11 dakika önce yazdı:

Kendim için değil kardesim için söyleyeceğim kendisi almanyada yaşıyor oda kullanmak istiyor.  Mounjaro kullanıyor 5mg 1 aylık doza 325€ ödüyormuş

30mg 10 flakon 150 dolara aldım 50 dolar kargo ücreti dahil. Avrupa içinde deposu olan satıcılar var onlara yönelebilirsin gümrük ve kargo için 10 gün beklemezsin. Havalimanında takılırsa benimkiler Bulgaristan'dan araç ile gelen birisini buldum ona sipariş edeceğim en kötü yoksa ülkedeki fiyatlarla 1 sene kullanmak güç olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
Zngrie, 21 dakika önce yazdı:

30mg 10 flakon 150 dolara aldım 50 dolar kargo ücreti dahil. Avrupa içinde deposu olan satıcılar var onlara yönelebilirsin gümrük ve kargo için 10 gün beklemezsin. Havalimanında takılırsa benimkiler Bulgaristan'dan araç ile gelen birisini buldum ona sipariş edeceğim en kötü yoksa ülkedeki fiyatlarla 1 sene kullanmak güç olur.

Yeni yeni araştırıyorum zaten avrupa içi bazı firmalar 30mg flakona 120€ falan istiyor saçma fiyatlar var saglam cin üzerinden almak daha mantıklı tabide bakıyorum. Eğer ürün iyiyse sözde %99 saflık testleri varmıs yarın tr araçla tatile gelirken isterim de şuan bende zphc var 1x 20mg kit ve 2x 40mg kit yeter uzun süre

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
armak47    2

Herkese iyi forumlar,

Düzenle Düzensiz olacak şekilde 5 yıldı vücut geliştirme yapıyorum (2 yıl duzenli-1yil off/dümenden idman-son 2 yıldır düzenli) formumu ekledim. Uzun bi suredir 79-82 kg arasında geziyorum ama bir turlu 79 kilogramın altına inemedim. Vize zamanları yoğun zamanlarda sürekli geceleri acıktığım için didardan söylemekten bu halde olduğumu düşünüyorum.

Eskiden 67 kilo olup yağ oranım %9 civarlarındaydı simdi de benzer bi fiziğe sahip olmak istiyorum o yüzden retatrutide kullanmaya karar verdim ve bu konuda deneyimli hocalarımın tavsiyelerine ihtiyacım var. @M.O.K

Sorularım şunlar;

  • Dozlamayı nasıl yapmalıyım?
  • Gün içinde öğün saatlerim nasıl olmalı? (1kg patates 500g tavuk 200g kabak 150g brokoli 1 muz 20g zeytinyağı 2 ölçek protein tozu) su şekilde bir plan diyetim olacak hepsi çiğ ağırlıklar.
  • Retanin sindirimi yavaşlattığını biliyorum o yüzden idmandan kaç saat önce pre-workout meal yapmalıyım?
  • Bu şekilde bir diyet yaparsam kas kütlemi çok kaybeder miyim?
  • Reta bu durumda benim gece saatlerinde olan açlığımı yönetmeme yardımcı olur mu?

fff3.thumb.png.6862f79bdc98c6ad2aacfa71b26faaff.png

Cevaplarınızı bekliyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97

Dostum selam, @armak47

Çok fazla bir yağ kütlesi yok zaten vücudunda. Aslında bir şey kullanmadan da rahatlıkla verebilirsin gibi. Ama fikrimizi sorduğun için kendi fikirlerimi iletiyorum;

 - İlk kullanımda 0.5 veya 1mg ile başlayıp ilk 1-2 hafta herhangi rahatsız edici bir yan etki olup olmadığını gözlemleyebilirsin. Benim sana önerim ilk hafta 0.5mg, sonraki 1-2 hafta 1mg, daha sonra 4 hafta 2mg ile devam edebilirsin her şey yolundaysa.
 - Gün içindeki öğünlerinin nasıl olacağı tamamen senin günlük düzenine göre değişir. Spordan önce ve sonraki öğünlerde fazla yağ makrosu almamaya çalış rahat sindirim için. Patates, brokoli gibi gıdalar lifli olduğu için sindirimini zorlayıp zorlamadığını senin gözlemlemen gerekiyor. Ayrıca yumurtasız sporcu beslenmesi mi olur? :) Kahvaltı öğününü anlamadım bu yazdığın gıdalara göre
 - Yine ne yediğine göre değişir bu ama 2.5 - 3 saat önce yiyebilirsin. Zamanla gözlemlersin ona göre ayarlama yaparsın
 - Ağırlık antrenmanlarını düzenli yapar ve vücut kg x 2 - 2.2gr alırsan kas kaybedeceğini düşünmüyorum.
 - Evet yardımcı olur. Ama retatrutide da sonuçta elini tutup bir şey yemene engel olmuyor :)  İrade kısmı en başta sende başlıyor

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
armak47    2

hocam sabahtan kabak brokoli patates tavugu 20g zeytinyagi ile pisirip 4e bolup yemeyi dusundum muzu idman oncesi ogune protein tozunu da idman sonrasi ogune dusundum. ayrica creatin magnezyum gibi takviyelere devam etmemde bir sakinca yok degil mi? @M.O.K

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
gönderildi (düzenlendi)
armak47, 3 dakika önce yazdı:

hocam sabahtan kabak brokoli patates tavugu 20g zeytinyagi ile pisirip 4e bolup yemeyi dusundum muzu idman oncesi ogune protein tozunu da idman sonrasi ogune dusundum. ayrica creatin magnezyum gibi takviyelere devam etmemde bir sakinca yok degil mi?

Yok tabiki dostum. Magnezyum, omega 3, d3k2, creatine gibi temel takviyelere mutlaka devam etmek gerekiyor ne kullanırsan kullan.

Diyeti sıkıcı hale getirmene gerek yok, sabah kahvaltıda brokoli patates ve tavuk yemek zorunda değilsin :) 

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
armak47    2
M.O.K, Şimdi yazdı:

Yok tabiki hocam. Magnezyum, omega 3, d3k2, creatine gibi temel takviyelere mutlaka devam etmek gerekiyor ne kullanırsan kullan.

Diyeti sıkıcı hale getirmene gerek yok, sabah kahvaltıda brokoli patates ve tavuk yemek zorunda değilsin :) 

hocam maalesef biraz mecburiyetten oluyor, derslerden yemek hazirliyip yiyecek cok zamanim olmuyor spora gitcek zamanim bile az oldugundan tekte yemek hazirlayip gun boyu tuketiyorum ama haklisiniz biraz diyet surdurme konusunda isimi zorlastiriyor.

Cok tesekkur ettim hocam bilgilendirdiginiz icin sag olun

  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
gönderildi (düzenlendi)

Yabancı forumlarda Tirze + Reta'yı aynı anda vuranlar var sizce 1mg Tirze , 2mg Reta alsak problem olur mu ayrı ayrı enjekte etsek istah baskılaması reta'nın tirzeye göre hiç yok kadar az

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
RyokoHama, 30.04.2026 - 23:17 yazdı:

3. hafta 1 mg reta 95.3--->93.8 kiloya düştüm

günlük suyu 4 litreye çıkarmaya başladığımdan beri süreç daha güzel gitti gece gelen kalp yada kas ağrım geçti, spordan sonra belim ağrıyordu bel ağrımda geçti. 0.5 mg dozuna göre daha verimli geçti. dozumun son 2 günü gelen açlık krizleride gitti. Ya dozumu arttırdığım için yada ayın 1 inden beri temiz beslendiğim için artık alışmaya başladım. Tek sorunum sabah kahvaltı yapmadan okula gitme durumlarında yaşıyorum genelde son öğünümü 20-21 gibi bitiriyorum ve kahvaltı yapmadan gidince 15 gibi yemek yiyebilme durumum oluyor uzun süre gelen açlıktan gelen bunalma mı denir biraz tuhaf oluyorum. Kesinlikle sabah uyanınca 1l su içmem gerekiyor yoksa günüm kötü geçiyor çevremden birden baya incelmişsin , kilo vermişsin dönüşleri geliyor. Süreçe başladığım için pişman değilim yeme bozuklukluklarım , gece yemek yemeden uyuyama , beyin sisi , halsizlik gibi durumlarım gitti. 4. hafta dozumu yarın vuracağım.

10 gün reta olmadan diyet yapmıştım 100 kg -->96.5 kiloya kadar düştüm. Sonrasında geri 97.5 kiloya çıktım

Retaya başladıktan sonra

ilk hafta 0.5 mg reta 97.5---> 95.8                                                                                                                                                                                          ikinci hafta 0.5 mg reta 95.8 ---->95.3                                                                                                                                                                                          3. hafta 1 mg reta 95.3--->93.8 kiloya düştüm

Şuan dördüncü haftama başladım 1mg enjeksiyon yaptım cuma günü(2 gün önce) 93.8'ten birden hızlı bir kilo düşüşü oldu 92.1 kg ye düştüm diyetime aşırı sadık kaldım gerekirse okulda aç kalıp akşamı bekledim yemek yemek için öyle yedim suyu 4l içmeye hatta 5l ye çıkarmaya bile çalıştım

elimde 12 mg reta var aile evine dönene kadar 8 enjeksiyon günüm var elimde kalan dozajları nasıl değerlendirebilirim 4 hafta 2mg kullanıp ,2 hafta 1 mg 2 hafta 0.5 mg şeklinde kullanıp mı bitirmeliyim ? Yada süreci uzatmam doğru olur mu (20-40mg gibi dozlarda reta satın alıp süreci uzatmak) sizce hep yağlı olduğum için karın kasımı görmedim. Karın kaslı formumu görmek isterim. Yada retasız mı diyete devam etme mi önerirsiniz?

kinittifak, 1 saat önce yazdı:

Yabancı forumlarda Tirze + Reta'yı aynı anda vuranlar var sizce 1mg Tirze , 2mg Reta alsak problem olur mu ayrı ayrı enjekte etsek istah baskılaması reta'nın tirzeye göre hiç yok kadar az

Aslında sabrederseniz retada iştah sorunu olmuyor ben 2. haftadan sonra temiz beslendiğim için sorunlar yaşamadım . Uzun vadede etkisi bilinmeyen ürünler hala .

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1

Arkadaşlar merhaba. 15 gündür noxy marka reta kullanıyorum.Başlangıç kilom 110 .güncel kilom 103.6. Harika gidiyor haftada 3 gün fitness ve cardio yapıyorum.gece uyanıp şuursuzca yemek yemenin önüne geçemediğim için başladım.iştahı tamamen kesti günlük 250mgc yani 4 günde bir vuruyorum insülin iğnesinde 40 a kadar çekiyorum.ilacın karşımda 2 ml füzyon su kullandım.

Gelelim asıl konuya kullanmaya başladığımdan beri halsizlik .kaslarda ağrı (nezleymişim gibi) burun akıntısı mevcut 

Bcaa ve elektrot alıyorum.günlük 50 gram karbo,140 gram protein alıyorum.extra c vit kullanıyorum.yukarıda belirttiğim halsizlik nezle hissi ağrılar geçicimidir.sizde süreç nasıl.bana ne önerirsiniz şimdiden çok teşekkür ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie, 10 saat önce yazdı:

Dhl almanyada şuan hocam, gümrükten geçti. Havalimanından geçme durumu gümrükten geçme durumundan daha zor ama söyleyeyim, araçla gelen varsa ona kargola takılma durumu olmaz.

Almanyada kargo sorunu olmuyor diye biliyorum şuan bayram sebebiyle türkiyedeyim normalde almanyada yaşıyorum gittiğimde bende eroids üzerinden düsünüyorum siparis vermeyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
makro1178, 27.04.2026 - 12:21 yazdı:

Reta süreç deneyimimi bende paylaşmak isterim daha yolun başı diyebilirim. Kilo verme konusunda sorunlu bir insanım. Oburluktan dolayı özellikle şeker düşkünlüğünden bu süreç daha da zorlaşıyor benim için.

05.04.2026 104.2 Kg ile başladığım süreçte neredeyse 1. ayım bitti. 27.04.2026 tarihinde 96 kg ile devam ederken bu yazıyı yazmıştım.  Mevcutta 2 gün refeed niyetine 150gr 150 gr çiğden makarna ekledim  1 gün de 100gr ekleme yaptım proteinden kıstım. Stabil min 800 kalori açığı ( sadece beslenme kısmında oluşan açığım ) + 12.000 adım ve ağırlık ant sonrası 30 dakika 5.5 hız 5 eğim kardiyo ile devam ediyorum.

03.05.2026 tarihinde sabah aç karnına tartı sonucu 94 kg / aynı gün akşamına tok tartılmam 94.6 kg şeklinde. İlk hedefim mayıs sonu 90kg. hafta içi zero karb , hafta sonu 2 gün 100 100 card ile devam etmeyi düşünüyorum.

  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
dumpi    1
SEVVAL, 28.04.2026 - 10:05 yazdı:

ya mesela mounjaro 10mg alsam ama vurarken 2.5 veya 5 vursam daha az maliyetli olmaz mı 

Olur hocam ben hep o şekilde kullanıyorum, çok daha ekonomik oluyor. Türkiye de iken 5mg flakon alıp yarı yarıya kullanırdım 2.5mg olarak.
Şimdi Almanya'da yım Burada KiwikPen mevcut. 10mg olanı aldım, kiwikpen de click sayarak yapıyorsunuz, Örneğin 60 click 1 doz yerine 15 click 0.25 doz yapıyorum 4 ay gidiyor. Tabi soğuk muhafaza edip dikkatli kullanmanız gerek. Aynı şekilde Türkiye'de de KiwikPen formu satılıyor, İngiltere den getiriyorlar. Bir çok tanıdığım 15mg olanı alıp dozu kendi ayarlıyor. Bunun hesaplaması internette çok rahat bulabiliyorsunuz.
Mounjaro için kesinlikle öneririm kullanan arkadaşlara

Zngrie, 03.05.2026 - 13:26 yazdı:

30mg 10 flakon 150 dolara aldım 50 dolar kargo ücreti dahil. Avrupa içinde deposu olan satıcılar var onlara yönelebilirsin gümrük ve kargo için 10 gün beklemezsin. Havalimanında takılırsa benimkiler Bulgaristan'dan araç ile gelen birisini buldum ona sipariş edeceğim en kötü yoksa ülkedeki fiyatlarla 1 sene kullanmak güç olur.

Hocam bende yeni Almanya'ya taşındım, Reta için kaynak arıyorum. Eroids deki satıcılardan buldum ama çine göre inanılmaz fark var,
Yabancı forumda çinli satıcı buldum;

  • 1 kit 10 vial x RT20 için 80 Dolar
  • 1 kit 10 vial x BAC Water için 15 dolar
  • Almanya kargo için 45 dolar dedi.

Eroids den bulduğum kargo yapan bir web sayfası ise DEUS MEDICAL 1 vial 10 mg Reta için 90 Euro diyor. Açıkçası 2 si hakkında da emin değilim, fiyat farkı ise çok absürt :D  Avrupa tarafında bilgilendirebilcek arkadaşlar var mı ? Alıp deneyen memnun kalan var ise çin çok daha uygun duruyor.

kinittifak, 03.05.2026 - 13:11 yazdı:

Kendim için değil kardesim için söyleyeceğim kendisi almanyada yaşıyor oda kullanmak istiyor.  Mounjaro kullanıyor 5mg 1 aylık doza 325€ ödüyormuş

Selamlar, bende Almanya'da yaşıyorum 10mg Kiwikpen olarak aldım 2.5mg için çeyrek doz olarak gidiyorum.
KiwikPen de click sayarak doz ayarlamak kolay oluyor. Eğer doktoru ile konuşup temin edebilirse 15mg olanı alıp 5mg için 20click yaparak 5mg kullanabilir hocam devam etmeyi düşünüyor ise bu şekilde kullanan çok var

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SEVVAL    2
dumpi, 57 dakika önce yazdı:

Olur hocam ben hep o şekilde kullanıyorum, çok daha ekonomik oluyor. Türkiye de iken 5mg flakon alıp yarı yarıya kullanırdım 2.5mg olarak.
Şimdi Almanya'da yım Burada KiwikPen mevcut. 10mg olanı aldım, kiwikpen de click sayarak yapıyorsunuz, Örneğin 60 click 1 doz yerine 15 click 0.25 doz yapıyorum 4 ay gidiyor. Tabi soğuk muhafaza edip dikkatli kullanmanız gerek. Aynı şekilde Türkiye'de de KiwikPen formu satılıyor, İngiltere den getiriyorlar. Bir çok tanıdığım 15mg olanı alıp dozu kendi ayarlıyor. Bunun hesaplaması internette çok rahat bulabiliyorsunuz.
Mounjaro için kesinlikle öneririm kullanan arkadaşlara

Hocam bende yeni Almanya'ya taşındım, Reta için kaynak arıyorum. Eroids deki satıcılardan buldum ama çine göre inanılmaz fark var,
Yabancı forumda çinli satıcı buldum;

  • 1 kit 10 vial x RT20 için 80 Dolar
  • 1 kit 10 vial x BAC Water için 15 dolar
  • Almanya kargo için 45 dolar dedi.

Eroids den bulduğum kargo yapan bir web sayfası ise DEUS MEDICAL 1 vial 10 mg Reta için 90 Euro diyor. Açıkçası 2 si hakkında da emin değilim, fiyat farkı ise çok absürt :D  Avrupa tarafında bilgilendirebilcek arkadaşlar var mı ? Alıp deneyen memnun kalan var ise çin çok daha uygun duruyor.

Selamlar, bende Almanya'da yaşıyorum 10mg Kiwikpen olarak aldım 2.5mg için çeyrek doz olarak gidiyorum.
KiwikPen de click sayarak doz ayarlamak kolay oluyor. Eğer doktoru ile konuşup temin edebilirse 15mg olanı alıp 5mg için 20click yaparak 5mg kullanabilir hocam devam etmeyi düşünüyor ise bu şekilde kullanan çok var

mounjaroyu cumartesi günü aldım. 5mglik aldım 2.5mg vurdum. şuan aşırı halsizim bu normal bi durum mu acaba?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
SEVVAL, 19 dakika önce yazdı:

mounjaroyu cumartesi günü aldım. 5mglik aldım 2.5mg vurdum. şuan aşırı halsizim bu normal bi durum mu acaba?

Evet normal mounjaro öyle yapıyor kaça aldınız 16.000 tl mi ? fiyatı eczanede

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
dumpi, 1 saat önce yazdı:

Olur hocam ben hep o şekilde kullanıyorum, çok daha ekonomik oluyor. Türkiye de iken 5mg flakon alıp yarı yarıya kullanırdım 2.5mg olarak.
Şimdi Almanya'da yım Burada KiwikPen mevcut. 10mg olanı aldım, kiwikpen de click sayarak yapıyorsunuz, Örneğin 60 click 1 doz yerine 15 click 0.25 doz yapıyorum 4 ay gidiyor. Tabi soğuk muhafaza edip dikkatli kullanmanız gerek. Aynı şekilde Türkiye'de de KiwikPen formu satılıyor, İngiltere den getiriyorlar. Bir çok tanıdığım 15mg olanı alıp dozu kendi ayarlıyor. Bunun hesaplaması internette çok rahat bulabiliyorsunuz.
Mounjaro için kesinlikle öneririm kullanan arkadaşlara

Hocam bende yeni Almanya'ya taşındım, Reta için kaynak arıyorum. Eroids deki satıcılardan buldum ama çine göre inanılmaz fark var,
Yabancı forumda çinli satıcı buldum;

  • 1 kit 10 vial x RT20 için 80 Dolar
  • 1 kit 10 vial x BAC Water için 15 dolar
  • Almanya kargo için 45 dolar dedi.

Eroids den bulduğum kargo yapan bir web sayfası ise DEUS MEDICAL 1 vial 10 mg Reta için 90 Euro diyor. Açıkçası 2 si hakkında da emin değilim, fiyat farkı ise çok absürt :D  Avrupa tarafında bilgilendirebilcek arkadaşlar var mı ? Alıp deneyen memnun kalan var ise çin çok daha uygun duruyor.

Selamlar, bende Almanya'da yaşıyorum 10mg Kiwikpen olarak aldım 2.5mg için çeyrek doz olarak gidiyorum.
KiwikPen de click sayarak doz ayarlamak kolay oluyor. Eğer doktoru ile konuşup temin edebilirse 15mg olanı alıp 5mg için 20click yaparak 5mg kullanabilir hocam devam etmeyi düşünüyor ise bu şekilde kullanan çok var

Yabancı forumlarda çinli satıcılar var hocam daha detaylı arayın link veremiyorum ama bulursunuz. aylardır yıllardır satan onaylanmış satıcılardan almanı öneririm. Yeni satıcımın avrupada deposu var çinden oraya getiriyor size fransa üzerinden gönderiyor gümrük riskine girmiyorsunuz ve aynı fiyat, hoş takıldığını tek tük gördüm yabancılarda

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
dumpi    1
Zngrie, 31 dakika önce yazdı:

Yabancı forumlarda çinli satıcılar var hocam daha detaylı arayın link veremiyorum ama bulursunuz. aylardır yıllardır satan onaylanmış satıcılardan almanı öneririm. Yeni satıcımın avrupada deposu var çinden oraya getiriyor size fransa üzerinden gönderiyor gümrük riskine girmiyorsunuz ve aynı fiyat, hoş takıldığını tek tük gördüm yabancılarda

Anladım hocam, bilgilendirmen için teşekkür ederim. Adında GLP geçen bir yabancı forumdan bulmuştum bu Çinli satıcıyı ama detaylarına bakmadım. Ne kadar süredir satışta olduğuna bakıp, eğer referans varsa bir sipariş geçeceğim o halde. Avrupa yerel (local) web sayfaları da zaten Çin’den getiriyor olmalı; bu kadar fahiş fiyatlar ödemeye hiç gerek yok gibi. :) 

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
matiquew133    21
Fuhrer, 23.04.2026 - 21:42 yazdı:

qsc 3 kullanmıştım az iştah kesmişti bu fena be

bu ne hocam ssa kapalı zaten

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
dumpi, 4 saat önce yazdı:

Olur hocam ben hep o şekilde kullanıyorum, çok daha ekonomik oluyor. Türkiye de iken 5mg flakon alıp yarı yarıya kullanırdım 2.5mg olarak.
Şimdi Almanya'da yım Burada KiwikPen mevcut. 10mg olanı aldım, kiwikpen de click sayarak yapıyorsunuz, Örneğin 60 click 1 doz yerine 15 click 0.25 doz yapıyorum 4 ay gidiyor. Tabi soğuk muhafaza edip dikkatli kullanmanız gerek. Aynı şekilde Türkiye'de de KiwikPen formu satılıyor, İngiltere den getiriyorlar. Bir çok tanıdığım 15mg olanı alıp dozu kendi ayarlıyor. Bunun hesaplaması internette çok rahat bulabiliyorsunuz.
Mounjaro için kesinlikle öneririm kullanan arkadaşlara

Hocam bende yeni Almanya'ya taşındım, Reta için kaynak arıyorum. Eroids deki satıcılardan buldum ama çine göre inanılmaz fark var,
Yabancı forumda çinli satıcı buldum;

  • 1 kit 10 vial x RT20 için 80 Dolar
  • 1 kit 10 vial x BAC Water için 15 dolar
  • Almanya kargo için 45 dolar dedi.

Eroids den bulduğum kargo yapan bir web sayfası ise DEUS MEDICAL 1 vial 10 mg Reta için 90 Euro diyor. Açıkçası 2 si hakkında da emin değilim, fiyat farkı ise çok absürt :D  Avrupa tarafında bilgilendirebilcek arkadaşlar var mı ? Alıp deneyen memnun kalan var ise çin çok daha uygun duruyor.

Selamlar, bende Almanya'da yaşıyorum 10mg Kiwikpen olarak aldım 2.5mg için çeyrek doz olarak gidiyorum.
KiwikPen de click sayarak doz ayarlamak kolay oluyor. Eğer doktoru ile konuşup temin edebilirse 15mg olanı alıp 5mg için 20click yaparak 5mg kullanabilir hocam devam etmeyi düşünüyor ise bu şekilde kullanan çok var

Almanyaya Zphc nin kendi sitesinden kargo vermeyi düşünüyorum acaba gelir mi emin değilim ama denemek istiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sönmezzz    0

Merhaba

şu an haftalık

 Testo enanth  500mg

 Masteron prop. 400 mg kullanıyorum

180 85 35 

2 aydır kürdeyim dozajları yeni arttırdım. 
bel çevresi yağ oranım düşsün ve damarlanayım istiyorum. Reta mı kullansam daha iyi clen mi karar veremedim. Herhangi kalp rahatsızlığım yok.veya başka bir şey mi kullanmalıyım önerileriniz nedir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
ProteinliPuding, 1 saat önce yazdı:

Almanyaya Zphc nin kendi sitesinden kargo vermeyi düşünüyorum acaba gelir mi emin değilim ama denemek istiyorum 

Yabancı forumları ararsanız zphc'den çok daha ucuza yüksek saflıkta çin ürünleri bulabilirsiniz ortalama 10 12 gün arasında gümrüğü geçip ülkeye girmiş oluyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
dumpi, 10 saat önce yazdı:

Olur hocam ben hep o şekilde kullanıyorum, çok daha ekonomik oluyor. Türkiye de iken 5mg flakon alıp yarı yarıya kullanırdım 2.5mg olarak.
Şimdi Almanya'da yım Burada KiwikPen mevcut. 10mg olanı aldım, kiwikpen de click sayarak yapıyorsunuz, Örneğin 60 click 1 doz yerine 15 click 0.25 doz yapıyorum 4 ay gidiyor. Tabi soğuk muhafaza edip dikkatli kullanmanız gerek. Aynı şekilde Türkiye'de de KiwikPen formu satılıyor, İngiltere den getiriyorlar. Bir çok tanıdığım 15mg olanı alıp dozu kendi ayarlıyor. Bunun hesaplaması internette çok rahat bulabiliyorsunuz.
Mounjaro için kesinlikle öneririm kullanan arkadaşlara

Hocam bende yeni Almanya'ya taşındım, Reta için kaynak arıyorum. Eroids deki satıcılardan buldum ama çine göre inanılmaz fark var,
Yabancı forumda çinli satıcı buldum;

  • 1 kit 10 vial x RT20 için 80 Dolar
  • 1 kit 10 vial x BAC Water için 15 dolar
  • Almanya kargo için 45 dolar dedi.

Eroids den bulduğum kargo yapan bir web sayfası ise DEUS MEDICAL 1 vial 10 mg Reta için 90 Euro diyor. Açıkçası 2 si hakkında da emin değilim, fiyat farkı ise çok absürt :D  Avrupa tarafında bilgilendirebilcek arkadaşlar var mı ? Alıp deneyen memnun kalan var ise çin çok daha uygun duruyor.

Selamlar, bende Almanya'da yaşıyorum 10mg Kiwikpen olarak aldım 2.5mg için çeyrek doz olarak gidiyorum.
KiwikPen de click sayarak doz ayarlamak kolay oluyor. Eğer doktoru ile konuşup temin edebilirse 15mg olanı alıp 5mg için 20click yaparak 5mg kullanabilir hocam devam etmeyi düşünüyor ise bu şekilde kullanan çok var

rt20 için 80 dolar çok az satıcıya dikkat et ortalaması 100-130 dolar bandında rt20 nin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie, 10 saat önce yazdı:

Yabancı forumları ararsanız zphc'den çok daha ucuza yüksek saflıkta çin ürünleri bulabilirsiniz ortalama 10 12 gün arasında gümrüğü geçip ülkeye girmiş oluyor.

Biraz bakındım ama bir şey bulamadım detaylı bir araştırma yapacağım tekrar ödemeyi paypall ile mi yaptınız 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×