Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

M.O.K    97
RyokoHama, 1 saat önce yazdı:

Screenshot_20260626_152319_Gallery.thumb.jpg.afec6501b1e8456b26c3358c0ea08bba.jpg

Kendim 3d yazıcı ile yapmıştım. İsterseniz baskı dosyasını sizinle paylaşayım yada beklerseniz eylülde öğrenci evime döndüğümde size hediye olarak yapabilirim

3d printer ile yaptırma fikrini bir videoda görmüştüm daha sonra aklımdan çıkmış :) teşekkürler dostum çok güzel fikir verdin. kendime güzel bir case seçtim bile bastıracağım şimdi bir yere

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    955
RyokoHama, 9 saat önce yazdı:

...

renkde bir değişim yok gibi gözüküyor

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 1 saat önce yazdı:

renkde bir değişim yok gibi gözüküyor

hocam benimkinin serum fizyoyla kurduktan 1 gün sonraki bu hali normal mi? 😬

IMG_2642.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

hocam benimkinin serum fizyoyla kurduktan 1 gün sonraki bu hali normal mi? 😬

Ürün bulanık hocam kullanma bunu. Markası neydi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie, Bir saat önce yazdı:

Ürün bulanık hocam kullanma bunu. Markası neydi

hocam fuhrer hocamla aynı yerden alıyoruz ama ben eminüm böyle olmasının sebebi ben kurarken ilk kuruşumdu 3ml serumu içine atarken yeşil uçlu soktum içindeki vakumu bilmiyordum suyu vakum saniyesinde çekti yavaş yavaş kuramadım direkt çok sert şekilde toza girdi su. muhtemelen suyun tazyikinden dolayı peptit bozuldu aynı şekilde elimdeki ghkcuda öyle kuruldu o da bu durumda ghkcu’mu kullanayım mı sizce

IMG_2646.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

hocam benimkinin serum fizyoyla kurduktan 1 gün sonraki bu hali normal mi? 😬

Kurulumda bozulmuş olabilir hocam, aynı satıcın ürünü bugün öğlen kurdum yarın kullanacağım görüntü bu şekilde 

20260626_195408.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

hocam fuhrer hocamla aynı yerden alıyoruz ama ben eminüm böyle olmasının sebebi ben kurarken ilk kuruşumdu 3ml serumu içine atarken yeşil uçlu soktum içindeki vakumu bilmiyordum suyu vakum saniyesinde çekti yavaş yavaş kuramadım direkt çok sert şekilde toza girdi su. muhtemelen suyun tazyikinden dolayı peptit bozuldu aynı şekilde elimdeki ghkcuda öyle kuruldu o da bu durumda ghkcu’mu kullanayım mı sizce

satıcı facebooktan mı hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

hocam fuhrer hocamla aynı yerden alıyoruz ama ben eminüm böyle olmasının sebebi ben kurarken ilk kuruşumdu 3ml serumu içine atarken yeşil uçlu soktum içindeki vakumu bilmiyordum suyu vakum saniyesinde çekti yavaş yavaş kuramadım direkt çok sert şekilde toza girdi su. muhtemelen suyun tazyikinden dolayı peptit bozuldu aynı şekilde elimdeki ghkcuda öyle kuruldu o da bu durumda ghkcu’mu kullanayım mı sizce

Sorun göremedim bu flakonda hocam. Ama diğerini kullanmanı önermem ilk kuruşumda ben de öyle bir şey yaşadım noxy marka biraz daha sağlam çıktı Allahtan da saydamlığını kaybetmedi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless, Bir saat önce yazdı:

Kurulumda bozulmuş olabilir hocam, aynı satıcın ürünü bugün öğlen kurdum yarın kullanacağım görüntü bu şekilde 

evet maalesef kurarken bozdum gibi duruyor, yenisini alacağız yapacak bir şey yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
kutukutupense, 1 dakika önce yazdı:

facebookta aracılarını da bulabilirsiniz kendisini de 

hocam ben bir kaç satıcı buldum da sadece birisi türk diğerleri çinli :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    29
kutukutupense, Bir saat önce yazdı:

hocam benimkinin serum fizyoyla kurduktan 1 gün sonraki bu hali normal mi? 😬

Hocam bozulmuş büyük ihtiamal dün bende bac ile açtım biraz köpürdü normalde 2-3dk sürerdi tamamen çözülmesi 30-40dk sürdü toparlaması şuan bir sorun yok tabi bac ile çözmüştüm

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Episodees    13
Ruthless, 3 saat önce yazdı:

Kurulumda bozulmuş olabilir hocam, aynı satıcın ürünü bugün öğlen kurdum yarın kullanacağım görüntü bu şekilde 

Ben de kurarken vakumu hesap etmedim vakumladı suyu direk biraz dinlenince berraklaştı ama sonra kendı kendıne bulanıklaşmış

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
Episodees, 8 dakika önce yazdı:

Ben de kurarken vakumu hesap etmedim vakumladı suyu direk biraz dinlenince berraklaştı ama sonra kendı kendıne bulanıklaşmış

Peptidler çok hassas oluyor hocam suyu direkt vurmak bile bozulmaya sebep olabiliyor vakum çok şiddetli çekiyor zaten, daha ince bir uçla enjektörü çapraz şekilde sokarken bir yandan da pistonu tutup kontrolü elime alıyorum yavaş yavaş bırakarak flakonun camından suyun içeri akmasına izin veriyorum bu sayede hiçbir zaman sorun yaşamadım, ilk kez peptid kurulumu yaparken aynı hatayı yaptım ama, enjektörü dikine soktuğum gibi suyu çekti tozun üstüne, karışım berraktı ama etkisi nerdeyse yarı yarıya düşmüştü, 2mgda alacağım etkiyi 4de fln alıyordum. Şu anda bu şekilde olan flakon bozulmuş gibi duruyor ama  elde nazikçe yuvarlayarak iyice karışmasını sağlayıp 10dk kadar dışarıda beklettikten sonra bir daha bak bakalım hâlâ aynı mi yoksa berraklasti mi, eğer aynı şekilde bulanık duruyorsa denemek için bir doz vurup vurmamak sana kalmış, enjeksiyon bölgesinde kızarıklık, ağrı, şişlik vs yapma riski var ama hiçbir sorun yaratmayıp sadece vurduğun doz etkisiz olursa da bozulduğu anlayabilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Episodees    13
Ruthless, 5 dakika önce yazdı:

Peptidler çok hassas oluyor hocam suyu direkt vurmak bile bozulmaya sebep olabiliyor vakum çok şiddetli çekiyor zaten, daha ince bir uçla enjektörü çapraz şekilde sokarken bir yandan da pistonu tutup kontrolü elime alıyorum yavaş yavaş bırakarak flakonun camından suyun içeri akmasına izin veriyorum bu sayede hiçbir zaman sorun yaşamadım, ilk kez peptid kurulumu yaparken aynı hatayı yaptım ama, enjektörü dikine soktuğum gibi suyu çekti tozun üstüne, karışım berraktı ama etkisi nerdeyse yarı yarıya düşmüştü, 2mgda alacağım etkiyi 4de fln alıyordum. Şu anda bu şekilde olan flakon bozulmuş gibi duruyor ama  elde nazikçe yuvarlayarak iyice karışmasını sağlayıp 10dk kadar dışarıda beklettikten sonra bir daha bak bakalım hâlâ aynı mi yoksa berraklasti mi, eğer aynı şekilde bulanık duruyorsa denemek için bir doz vurup vurmamak sana kalmış, enjeksiyon bölgesinde kızarıklık, ağrı, şişlik vs yapma riski var ama hiçbir sorun yaratmayıp sadece vurduğun doz etkisiz olursa da bozulduğu anlayabilirsin

İlk enjekte ettiğimde kızardı şişti 2. Enjeksiyonda bir sorun olmadı şimdi çıkardım dışarıya 10 dakika beklettim berraklaştı rengi 2mg ilaç kaldı içinde 3. Dozum olacak ilk 2 dozu 1 mg vurdum ilk dozda mide bulantısı yanma şişlik vs yaşadım 2. Dozda şişlik kaldı ama yanma çok olmadı kafam karıştı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
kutukutupense, 10 saat önce yazdı:

hocam benimkinin serum fizyoyla kurduktan 1 gün sonraki bu hali normal mi? 😬

Yeşil uçluyla peptid kurarken koyduğun su enjektörde kalır 8mm insülin iğneleriylr yapın bu işleri ampulden ilaç da çekilir 8mm iğneyle sorun olmaz ampulü eğip suyu ucuna getirmen yeter yazık olmuş peptide bi denenebilir enfeksiyon vs yapmaz muhtemelen ama etkisini kaybetmiş olabilir cloudy peptidi kullanabilirsiniz diyen yazılar görmüştüm kullanmayı deniyor genel olarak ama bu peptidlere dair olan bilgilerin %95'i kıçtan uydurma zaten hiç biri denenip test edilmiş şeyler değil kimse jelleşmiş peptidi janoshike yollayıp testini yaptırmamıştır.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
Episodees, 10 saat önce yazdı:

İlk enjekte ettiğimde kızardı şişti 2. Enjeksiyonda bir sorun olmadı şimdi çıkardım dışarıya 10 dakika beklettim berraklaştı rengi 2mg ilaç kaldı içinde 3. Dozum olacak ilk 2 dozu 1 mg vurdum ilk dozda mide bulantısı yanma şişlik vs yaşadım 2. Dozda şişlik kaldı ama yanma çok olmadı kafam karıştı 

İlaç tam karışmamıș olabilir hocam tekrar karışmasına yardım edip dışarıda beklettiğinizde artık karışmıştır berrak olduysa, eğer diğer enjeksiyonlarda da kızarıklık, yanma vs olmadan glp etkileri de devam ederse şahsen kullanmays devam ederdim 

Zphc'den Çin retasına geçen arkadaşlar geçişte dozu nasıl yaptınız; aynı dozdan devam mı ettiniz ya da daha düşük/yüksek dozla mi Çin retasına başladınız? Son 4mg zphc enjeksiyonundan sonraki 5. gün 3mg olarak basladım ben eğer etkisi zayıf kalırsa ara doz yapmayı düşünüyorum önce 1mg yetmezse +1 mg daha ve sonraki hafta da son toplam dozdan devam etmeyi planlıyorum  

  • Beğen 2
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    29
Ruthless, 5 dakika önce yazdı:

Zphc'den Çin retasına geçen arkadaşlar geçişte dozu nasıl yaptınız; aynı dozdan devam mı ettiniz ya da daha düşük/yüksek dozla mi Çin retasına başladınız? Son 4mg zphc enjeksiyonundan sonraki 5. gün 3mg olarak basladım ben eğer etkisi zayıf kalırsa ara doz yapmayı düşünüyorum önce 1mg yetmezse +1 mg daha ve sonraki hafta da son toplam dozdan devam etmeyi planlıyorum  

Ben zphc 4mg dan direkt 6mg çine geçtim sorun yaşamadım memnunum şuan 4mg 7 hafta zphc kullanmıştım. aynı doz deneyebilirsiniz yetersiz gelirse sorun olmaz

hatta bir arkadasıma geçen hafta 4mg zphc vermitşik bu hafta çin 4mg verdik memnun suan 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    94
kinittifak, 1 saat önce yazdı:

Ben zphc 4mg dan direkt 6mg çine geçtim sorun yaşamadım memnunum şuan 4mg 7 hafta zphc kullanmıştım. aynı doz deneyebilirsiniz yetersiz gelirse sorun olmaz

hatta bir arkadasıma geçen hafta 4mg zphc vermitşik bu hafta çin 4mg verdik memnun suan 

Teşekkür ederim hocam yorumun için 🙏  genelde forumda Çin retanin zphcden daha kuvvetli olduğu söylendiği için 1mg daha düşük başlayayım dedim bakalım etkisine göre dozu ayarlarım artık 🙏 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1

Merhaba arkadaşlar ben bu çin retayı bulamadım hiç bir yerde .sadece bir yer oda aracı ve hakim değilim konuya analiz saflık vs dedim valla hiç bilmiyorum dedi şu fotoları attı

17825652598424886715243052304135.jpg 17825652778535024014333116826946.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    29
ammocihe, 1 dakika önce yazdı:

Merhaba arkadaşlar ben bu çin retayı bulamadım hiç bir yerde .sadece bir yer oda aracı ve hakim değilim konuya analiz saflık vs dedim valla hiç bilmiyorum dedi şu fotoları attı

17825652598424886715243052304135.jpg

17825652778535024014333116826946.jpg

Fiyat ne söylediler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1
gönderildi (düzenlendi)

6200 tl 30 luk

Başka bir yer daha buldum az önce tüm raporlu analizini vs 30 luk 13.500 dedi

tarihinde ammocihe tarafından düzenlendi
Ekleme

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    29
ammocihe, 2 dakika önce yazdı:

6200 tl 30 luk

Başka bir yer daha buldum az önce tüm raporlu analizini vs 30 luk 13.500 dedi

100$ üstü vermeyin facebook vs arastırın gruplarda bir cok satıcı var eskiden çok fazla aracı vardıda 150-200 çekiyordular 100$ rahat bulunuyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ammocihe    1

Peki mesela üstte attığım fotolardaki ürünler gerçek mi çalışır mı sizce bu konuda bir yorum yapabilirmisiniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    29
ammocihe, 20 dakika önce yazdı:

Peki mesela üstte attığım fotolardaki ürünler gerçek mi çalışır mı sizce bu konuda bir yorum yapabilirmisiniz

Üstteki görseller son ürün değil üretim hattından bir görsele benziyor o yüzden bir şey demek zor bu halde geliyorsa zaten ürün düzgün çıkmayabilir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×