Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

atason    6
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

fake büyük ihtimalle, piyasada tek satıcı var diye biliyorum şu an çin ürünleri satan onun da ürünlerinde pembe kapak ürün yok

hangi renk kapak var. sizin elinizde foto var mı? en azından öyle arayıp bulalım hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    950
atason, 3 dakika önce yazdı:

hangi renk kapak var. sizin elinizde foto var mı? en azından öyle arayıp bulalım hocam.

hgh sarı kapak gelmişti, kırmızı kapak retatrutide 30 onun dışında başka ürün almadım satıcıdan zaten satıcı ürün resmiyle adresinizin yazılı olduğu bir kağıt atıyor size 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6
Fuhrer, Şimdi yazdı:

hgh sarı kapak gelmişti, kırmızı kapak retatrutide 30 onun dışında başka ürün almadım satıcıdan zaten satıcı ürün resmiyle adresinizin yazılı olduğu bir kağıt atıyor size 

anladım hocam dün pembe kapaktan vurdum 30mg idi zaten. Çin retası. İştahım gayet baskılı nabız yükselmesi de yaşadım ama bilemiyorum sizin satıcılara rastlamadım hiç

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
olcayp    0

Selamlar , çok yakın bir kadın akrabam  44 yaşında ve 150 kilo civarında acilen kilo vermesi gerek , bu zamana kadar  manjuro , ozempic olsun kullandık ama mide bulantısından dolayı kullanmayı bıraktık ,2 kere mide balonu kullandık onlarda patladı ,mide ameliyatı çok riskli olduğu için doktor onay vermedi , diyet yapamıyor ne kadar zorlasakta evde engel olsakta işe gittiği zaman diyetini bozuyor , kilodan dolayı spor yapamıyor. öleceğinden korkmaya başladık iyice son çare olarak buraya yazmak istedim tavsiye ettiğiniz herhangi bir yöntem varmı , sarms ,steorid yada başka bir şey. @M.O.K @Fuhrer

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
olcayp, 12 dakika önce yazdı:

Selamlar , çok yakın bir kadın akrabam  44 yaşında ve 150 kilo civarında acilen kilo vermesi gerek , bu zamana kadar  manjuro , ozempic olsun kullandık ama mide bulantısından dolayı kullanmayı bıraktık ,2 kere mide balonu kullandık onlarda patladı ,mide ameliyatı çok riskli olduğu için doktor onay vermedi , diyet yapamıyor ne kadar zorlasakta evde engel olsakta işe gittiği zaman diyetini bozuyor , kilodan dolayı spor yapamıyor. öleceğinden korkmaya başladık iyice son çare olarak buraya yazmak istedim tavsiye ettiğiniz herhangi bir yöntem varmı , sarms ,steorid yada başka bir şey. @M.O.K @Fuhrer

retatrutide deneyin, başka hiç bir şey yapamazsınız bu durumda.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
gönderildi (düzenlendi)
olcayp, 14 dakika önce yazdı:

Selamlar , çok yakın bir kadın akrabam  44 yaşında ve 150 kilo civarında acilen kilo vermesi gerek , bu zamana kadar  manjuro , ozempic olsun kullandık ama mide bulantısından dolayı kullanmayı bıraktık ,2 kere mide balonu kullandık onlarda patladı ,mide ameliyatı çok riskli olduğu için doktor onay vermedi , diyet yapamıyor ne kadar zorlasakta evde engel olsakta işe gittiği zaman diyetini bozuyor , kilodan dolayı spor yapamıyor. öleceğinden korkmaya başladık iyice son çare olarak buraya yazmak istedim tavsiye ettiğiniz herhangi bir yöntem varmı , sarms ,steorid yada başka bir şey. @M.O.K @Fuhrer

Hocam burada kimse böyle durumda olan bir insana öneride bulunmaz sarms steroid gibi. ciddi tıbbi bir durum var ortada. Bir doktor kontrolünde yapması lazım ne yapılacaksa, retatrutide deneyebilir insülin direncini düzeltmesi ve karaciğer fonksiyonlarını iyileştirmesi için

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
gönderildi (düzenlendi)
olcayp, 28 dakika önce yazdı:

Selamlar , çok yakın bir kadın akrabam  44 yaşında ve 150 kilo civarında acilen kilo vermesi gerek , bu zamana kadar  manjuro , ozempic olsun kullandık ama mide bulantısından dolayı kullanmayı bıraktık ,2 kere mide balonu kullandık onlarda patladı ,mide ameliyatı çok riskli olduğu için doktor onay vermedi , diyet yapamıyor ne kadar zorlasakta evde engel olsakta işe gittiği zaman diyetini bozuyor , kilodan dolayı spor yapamıyor. öleceğinden korkmaya başladık iyice son çare olarak buraya yazmak istedim tavsiye ettiğiniz herhangi bir yöntem varmı , sarms ,steorid yada başka bir şey. @M.O.K @Fuhrer

Mounjaro iştah yönünden işe yaramadıysa retatrutide işi biraz zor ama sadece bulantı ise daha da düşük doz ile başlayabilir belki. Cagrilintide denen bir ilaç var çok fazla yerde yok ama biraz internette gezerek bulunabiliyor. İlk önce başlangıç dozları hakkında bilgi sahibi olun ve tek flakon ile kullanmaya başlayın ama doktor bilgisi dahilinde. 5mg flakon halinde satılıyor ve 0.25 0.5 mg gibi haftalık dozlar ile başlanıyor

tarihinde Zngrie tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
Fuhrer, 3 saat önce yazdı:

fake büyük ihtimalle, piyasada tek satıcı var diye biliyorum şu an çin ürünleri satan onun da ürünlerinde pembe kapak ürün yok

Hocam bu satıcının retaları sizce sahte mi?

image.png.b5e23633e0ae079b1dacc96ec0accdf6.png.1e1eb6d2a8fafa4bd83408cebaa9d56b.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    124
olcayp, Bir saat önce yazdı:

Selamlar , çok yakın bir kadın akrabam  44 yaşında ve 150 kilo civarında acilen kilo vermesi gerek , bu zamana kadar  manjuro , ozempic olsun kullandık ama mide bulantısından dolayı kullanmayı bıraktık ,2 kere mide balonu kullandık onlarda patladı ,mide ameliyatı çok riskli olduğu için doktor onay vermedi , diyet yapamıyor ne kadar zorlasakta evde engel olsakta işe gittiği zaman diyetini bozuyor , kilodan dolayı spor yapamıyor. öleceğinden korkmaya başladık iyice son çare olarak buraya yazmak istedim tavsiye ettiğiniz herhangi bir yöntem varmı , sarms ,steorid yada başka bir şey. @M.O.K @Fuhrer

Psikolojik destek alması ve diyetini uygulaması gerek bu süreçte mounjaro veya reta kullanmaya devam etsin. Mounjaro çok yemek yendiği zaman miğde bulantısı yapar ilacı vurup zayıflıycam diye düşünüp yemek yemeye devam etmiş o yüzden miğdesi bulanmış. Zaten diyetini uygularsa kilo vericek bu kişi psikolojik olarak şu an berbat halde kesinlikle destek alsın. Kaçamak yaptı diye günü berbat etmezin mesala. 

Kesinlikle eminimki onun derdi açlık tokluk değil miğdesi olmasa bile yemek isteyecektir bu tamamen psikolojik bir durum.
Zayıflamanın ve yağ yakmanın tek yolu diyettir başka yolu yoktur. Steroidler ve sarmlar yağ yakmaz. Yağ yakıcı diye dolaşan ürünlerde yağ yakmaz sadece yağın enerjiye dönüşme sürecini hızlandırır ama bununda ztn kalori açığı şartıyla yapar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
RyokoHama, Bir saat önce yazdı:

Hocam bu satıcının retaları sizce sahte mi?

sağdakine 20mg diyorsa orjinal

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
olcayp, 3 saat önce yazdı:

Selamlar , çok yakın bir kadın akrabam  44 yaşında ve 150 kilo civarında acilen kilo vermesi gerek , bu zamana kadar  manjuro , ozempic olsun kullandık ama mide bulantısından dolayı kullanmayı bıraktık ,2 kere mide balonu kullandık onlarda patladı ,mide ameliyatı çok riskli olduğu için doktor onay vermedi , diyet yapamıyor ne kadar zorlasakta evde engel olsakta işe gittiği zaman diyetini bozuyor , kilodan dolayı spor yapamıyor. öleceğinden korkmaya başladık iyice son çare olarak buraya yazmak istedim tavsiye ettiğiniz herhangi bir yöntem varmı , sarms ,steorid yada başka bir şey. @M.O.K @Fuhrer

Mide bulantısı zamanla geçen bir yan etki diye biliyorum çok ufak dozlardan başlayın 0.5mg tirzepatide gibi alıştıra alıştıra arttırın normalde tirzepatide başlangıç dozu 2.5mg.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testomax    9

benim babamda aynı şekilde aşırı kötü besleniyor ve kendisini uyarsak da fayda etmiyor.
sağlık parametreleri de her geçen yıl daha da bozuluyor böyle giderse şeker hastası olacak.
retatruide ile bu sürece müdaha etmek istiyoruz.
bize aylık maaliyeti ne kadar olur zhpc veya noxylab gibi kaliteli bir marka ile.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nesrullahh, 19 saat önce yazdı:

125 dolar 30 mg retatrutide cin malı olduğunu söylediler. Yardımlarınız icin teşekkürler

bu resmin aynısını facebooktan bir satıcı attı sanırım aynı satıcıdan alıyoruz bana 150dolar dedi reta için ona göre adamla konuşacam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
Testomax, 41 dakika önce yazdı:

benim babamda aynı şekilde aşırı kötü besleniyor ve kendisini uyarsak da fayda etmiyor.
sağlık parametreleri de her geçen yıl daha da bozuluyor böyle giderse şeker hastası olacak.
retatruide ile bu sürece müdaha etmek istiyoruz.
bize aylık maaliyeti ne kadar olur zhpc veya noxylab gibi kaliteli bir marka ile.

Hocam tirzepatide zphc eczane ilacı kadar etkili reta için kullanıcılar çin daha iyi diyorlar. Tirzepatide bakmak daha iyi olabilir babanız için hem nabız çok artmıyor hem iştah konusunda çok güçlü. Zphc tirzepatide 50mg 12500 falan. 10mg 5 flakon çıkıyor ilk flakon 2.5mg 1 ay yeter geri kalanları 5mg olarak kullanırsanız 2 ay gider yani toplamda 3 ay için 12500 denebilir

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
Testomax, 1 saat önce yazdı:

benim babamda aynı şekilde aşırı kötü besleniyor ve kendisini uyarsak da fayda etmiyor.
sağlık parametreleri de her geçen yıl daha da bozuluyor böyle giderse şeker hastası olacak.
retatruide ile bu sürece müdaha etmek istiyoruz.
bize aylık maaliyeti ne kadar olur zhpc veya noxylab gibi kaliteli bir marka ile.

hocam çin retası alabilirsiniz (zphc reta kullanıyorum çin retası daha etkili olduğu söyleniyor ve daha uygun), retanın karaciğer üzerinde olumlu etkiside vardı yağlanmayı azaltıyordu 30 mg versiyonları 130 dolara bulunabiliyor ilk ay haftada 1 mg ikinci ay 2 mg şeklinde kullanabilirsiniz. Bir yakınıma zphc tirze denettirdik 2.5 mg hala normal bir farklılık hissetmedi. Zphc markası herkeste çalışmıyor nasıl oluyor bende bilmiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2

Sevgili saygıdeğer arkadaşlarım, hocalarım hepinize merhabalar. Bir yakınıma tirzepatide aldık, zayıflama için kullanacak. Zphc marka 25mg. içerisinde 5 flakon tirzepatide 1 flakonda bac suyu var. Haftalık 2.5 mg vuracak şekilde bunun kurulumunu nasıl yapabiliriz. İlk kurulum deneyimi olacak. Ayrıca hangi enjektör tavsiye edersiniz? 

Şimdiden çok teşekkür ederim. 

IMG-20260620-WA0005.jpg IMG-20260620-WA0004.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    26

Tirzepatide kullanım şekli ilk 4 hafta 2.5mg olacak sonra doz yetersiz gelirse 5mg geçiş yapabilirsiniz. Aldığınız pakette 5mg her şişede tirze var genelde her sıvıyı 1ml ile çözebilirsiniz daha sonra 2.5mg için 50unite (0.5ml) sıvıyı enjektöre çekip işleminizi yapabilirsiniz.

Aktarım içinde 2-3ml yeşil uç enjektör ile 1ml sıvıyı çekip şişeye aktarım yapıp daha sonra 5dk elinizde yuvarlayarak tamamen çözülmesini sağlamanız gerekiyor

Her işlem öncesi alkollü bezle ile flakonun üstünü temizleyin çözülmüş veya toz halindeki hepsini dolapta ışık görmeyen bir yerde +4 muhafaza olarak edin 

Enjektör olarak 30g 8mm olan enjektörleri tercih edebilirsiniz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
Kaslıadam, 59 dakika önce yazdı:

Sevgili saygıdeğer arkadaşlarım, hocalarım hepinize merhabalar. Bir yakınıma tirzepatide aldık, zayıflama için kullanacak. Zphc marka 25mg. içerisinde 5 flakon tirzepatide 1 flakonda bac suyu var. Haftalık 2.5 mg vuracak şekilde bunun kurulumunu nasıl yapabiliriz. İlk kurulum deneyimi olacak. Ayrıca hangi enjektör tavsiye edersiniz? 

Şimdiden çok teşekkür ederim. 

Flakon ikiye bölüneceği için 0.8ml bac water iyi olur 1ml enjektör tam dolmuyor bazen sorun olmasın 0.8 ideal. Kullanmadan bir gün önce sulandırıp dolaba koymak çözülmesi için iyi oluyor. 0.4ml çekerek 2.5mg kullanmış olur. Eczanelerden 1ml insülin iğnesi istersen verirler piyasada satılan turuncu 0 5ml enjektör ilacı çekerken yavaş çektiği için uğraştırıyor ilk deneyimse 1ml kullanın

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    16
Fuhrer, 18.06.2026 - 19:38 yazdı:

sabahları açlık kan şekerini ölçerek bu konuya ileti olarak paylaşır mısın dostum? Bu ZPHC retasının içinde bence reta yok başka şeyler var, semaglutide olduğunu düşünüyorum ben açık konuşmak gerekirse.

Hocam ZPHC Somatropin alacaktım fakat bu yorumlardan dolayı sanırım vazgeçiyorum aynı Tren Ace almaktan vazgeçtiğim gibi.. Arkadaşım Tadalafil Aldı 20mg 100 tableti bitirdi güzel pump hissi ve ereksiyon olarakta farklılık hissettiğini söyledi. Aynı üründen 2-3 kere ben kullandım tık yok. Nasıl böyle olabiliyor anlamış değilim ZPHC Reta kullanan farklı kişiler işe yaradığını ve çalıştığını bir kesim hiç bir şey hissetmediğini söylüyor. ya bir kesim uygulamada hata yapıyor veya yaşam stilleri yanlış yada Marka yavaştan kendini bozuyor

RyokoHama, 3 saat önce yazdı:

hocam çin retası alabilirsiniz (zphc reta kullanıyorum çin retası daha etkili olduğu söyleniyor ve daha uygun), retanın karaciğer üzerinde olumlu etkiside vardı yağlanmayı azaltıyordu 30 mg versiyonları 130 dolara bulunabiliyor ilk ay haftada 1 mg ikinci ay 2 mg şeklinde kullanabilirsiniz. Bir yakınıma zphc tirze denettirdik 2.5 mg hala normal bir farklılık hissetmedi. Zphc markası herkeste çalışmıyor nasıl oluyor bende bilmiyorum.

Siz Zphc retadan etki alabiliyor musunuz gözle görülür? Kaç mg kullanıyorsunuz şuanda haftalık.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    6

Ben zhpc reta kullandım. Boş demiyorum ama kesinlikle GLP-3 değil. Glp-1 etkisi var sadece bende. 

Oxy2gen de kullandım 2-3 hafta. O da aynıydı. 

Benim teorim şöyle; bu GLP-1 ve GLp-2 peptileri legal hale gelip eczanelere düşünce bunların elinde epey sema ve tirze kalmış olabilir.Böylece piyasaya salıp tüketiyor olabilirler. Çünkü bazıları iştah da kesti diyor zphc için. Belki onlara da tirze gitmiştir reta ambalajı ile.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    26
alibaba9, 36 dakika önce yazdı:

Ben zhpc reta kullandım. Boş demiyorum ama kesinlikle GLP-3 değil. Glp-1 etkisi var sadece bende. 

Oxy2gen de kullandım 2-3 hafta. O da aynıydı. 

Benim teorim şöyle; bu GLP-1 ve GLp-2 peptileri legal hale gelip eczanelere düşünce bunların elinde epey sema ve tirze kalmış olabilir.Böylece piyasaya salıp tüketiyor olabilirler. Çünkü bazıları iştah da kesti diyor zphc için. Belki onlara da tirze gitmiştir reta ambalajı ile.

Ben çin retasına yeni başladım ilk bir kaç günlük deneyimim çok olumlu aşırı etkili nabız yüksekliğini hissedebiliyorum zphc de böyle bir şey yoktu 4mg kullanmama rağmen zphc dısında baska retada kullanmadıgımız için bir şey diyemiyorum bir kaç ay içinde net görüşüm olusur 10 haftadır zphc reta kullandım 

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
klorsex, 1 saat önce yazdı:

Hocam ZPHC Somatropin alacaktım fakat bu yorumlardan dolayı sanırım vazgeçiyorum aynı Tren Ace almaktan vazgeçtiğim gibi.. Arkadaşım Tadalafil Aldı 20mg 100 tableti bitirdi güzel pump hissi ve ereksiyon olarakta farklılık hissettiğini söyledi. Aynı üründen 2-3 kere ben kullandım tık yok. Nasıl böyle olabiliyor anlamış değilim ZPHC Reta kullanan farklı kişiler işe yaradığını ve çalıştığını bir kesim hiç bir şey hissetmediğini söylüyor. ya bir kesim uygulamada hata yapıyor veya yaşam stilleri yanlış yada Marka yavaştan kendini bozuyor

Siz Zphc retadan etki alabiliyor musunuz gözle görülür? Kaç mg kullanıyorsunuz şuanda haftalık.

Hem etki alıyorum hem almıyorum diyebilirim. İlk 2 hafta 0.5 mg 2 hafta 1mg 4 hafta 2 mg 3 hafta 3mg şeklinde kullandım. 100 den 97.5 a retasız 97.5 tan 86.5 kg ye reta ile geldim. 2 mg kullandığım ilk 3 hafta açlık bastırma aman aman yoktu 4. Haftası fena açlık bastırdı makroları tamamlayamıyordum 3. Mg a geçtiğim ilk 2 haftada fena açlığı bastırıyordu 3. Haftası açlık bastırması düştü. 1 mg dozlarda 3 gün açlık bastırıyordu 4. Gün geri normalde dönüyordum (haftada 1 enjeksiyon yapıyorum). çin retası almanız sizin için daha iyi olur bence hem daha uygun hem daha çok etki alınıyor.Bende bir yakınıma elimdeki retaları verip çin retası kullanmayı planlıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    16
RyokoHama, 4 saat önce yazdı:

Hem etki alıyorum hem almıyorum diyebilirim. İlk 2 hafta 0.5 mg 2 hafta 1mg 4 hafta 2 mg 3 hafta 3mg şeklinde kullandım. 100 den 97.5 a retasız 97.5 tan 86.5 kg ye reta ile geldim. 2 mg kullandığım ilk 3 hafta açlık bastırma aman aman yoktu 4. Haftası fena açlık bastırdı makroları tamamlayamıyordum 3. Mg a geçtiğim ilk 2 haftada fena açlığı bastırıyordu 3. Haftası açlık bastırması düştü. 1 mg dozlarda 3 gün açlık bastırıyordu 4. Gün geri normalde dönüyordum (haftada 1 enjeksiyon yapıyorum). çin retası almanız sizin için daha iyi olur bence hem daha uygun hem daha çok etki alınıyor.Bende bir yakınıma elimdeki retaları verip çin retası kullanmayı planlıyorum.

Tavsiyen için teşekkürler hocam ama şuan sanırım zphc reta alacağım gibi duruyor Somatropin alacaktım ama vazgeçtim denemelik 20mg olanından alıp ilk hafta 2mg sonra 3mg giderek kür içerisindeki verimine bakacağım duruma göre Çin Retası satanı bende biliyorum son ihtimal zphc den verim düştüğünde ona geçiş yapacağım ama bir şans verelim zphcye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92

Çin reta satıcılarından pazartesiden itibaren fiyatın bir tık düştüğü bilgisini alan oldu mu, normalde zam bilgisi alırız hele ki böyle talebi çok olan bi üründe 😅 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×