Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

canarx    3
Fuhrer, 10 dakika önce yazdı:

22 yaşında 3 iu hgh büyük saçmalık

Hocam siz ne önerirsiniz ne yaptıysam değiştiremiyorum şu görüntüyü

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    930
canarx, Şimdi yazdı:

Hocam siz ne önerirsiniz ne yaptıysam değiştiremiyorum şu görüntüyü

jinekomastin var, alt karın konusunda bir yırtılma görüyorum. GHK-CU, Retatrutide peptidlerini kullan. Aldığın kaloriyi, beslenme rutinini, ve geçmişte neler yaptığını bana detaylı detaylı yaz sana düzgün bir planlama önereyim. Genel geçer "şunu yaptım şu kadar düştüm"'den ziyade tarihleriyle, neler yaşadığını, neler hissettiğini, nerelerde zorlandığını açıklayan bir konu oluştur. Bu konunun altında ileti yazma direkt yeni bir KONU OLUŞTUR üyelerin kür günlüğü forumunda.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
atason    6

Biraz araştırırsanız bulabilirsiniz.Ben facebookta buldum. Onun dışında çok pahalı satan yerler var dikkat edin,almadan önce buraya sorabilirsiniz.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
canarx    3
Fuhrer, 4 saat önce yazdı:

jinekomastin var, alt karın konusunda bir yırtılma görüyorum. GHK-CU, Retatrutide peptidlerini kullan. Aldığın kaloriyi, beslenme rutinini, ve geçmişte neler yaptığını bana detaylı detaylı yaz sana düzgün bir planlama önereyim. Genel geçer "şunu yaptım şu kadar düştüm"'den ziyade tarihleriyle, neler yaşadığını, neler hissettiğini, nerelerde zorlandığını açıklayan bir konu oluştur. Bu konunun altında ileti yazma direkt yeni bir KONU OLUŞTUR üyelerin kür günlüğü forumunda.

konu açtım hocam bakabilirsiniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Fuhrer, 7 saat önce yazdı:

22 yaşında 3 iu hgh büyük saçmalık

neden?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
sven, Bir saat önce yazdı:

neden?

somatropin kullanımı doğal üretimi baskılar, bu yaşlarda zaten üretimin 3 iu'dan fazla. Sen haftada 50mg testosteron alarak steroid kullanmış olur musun? Bu da aynısı. Ayrıyetten somatropin kullanımı sonrası PCT yapma diye bir şey yoktur,  bıraktığında 3-4 ay vücudunda IGF-1 üretimi diplerde gezer. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    5

ZPHC'nin 4mg içeren flakonunu nasıl kuruyorsunuz arkadaşlar? Kaç ml su koyuyorsunuz?

Pakette 5 tane 4mg flakon var. ve 10ml BAC sıvısı çıkıyor. 

2ml su koyarsam, 100 iu, yani tam enjektör alınca 2 mg ediyor. epey fazla bir sıvı yani.

1 ml. mi koymak lazım? Siz nasıl yaptınız?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
alibaba9, 2 dakika önce yazdı:

ZPHC'nin 4mg içeren flakonunu nasıl kuruyorsunuz arkadaşlar? Kaç ml su koyuyorsunuz?

Pakette 5 tane 4mg flakon var. ve 10ml BAC sıvısı çıkıyor. 

2ml su koyarsam, 100 iu, yani tam enjektör alınca 2 mg ediyor. epey fazla bir sıvı yani.

1 ml. mi koymak lazım? Siz nasıl yaptınız?

Çok önemli değil ama ne kadar az sıvı okadar iyi 4mg flakona 1ml sıvı koyun 0.5ml - 0.5ml olarak çekersiniz ben öyle yaptım , 8mg da aynı şekilde 1ml ile çözüyorum 4mg için 0.5ml çekiyorum

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
alibaba9, 4 saat önce yazdı:

ZPHC'nin 4mg içeren flakonunu nasıl kuruyorsunuz arkadaşlar? Kaç ml su koyuyorsunuz?

Pakette 5 tane 4mg flakon var. ve 10ml BAC sıvısı çıkıyor. 

2ml su koyarsam, 100 iu, yani tam enjektör alınca 2 mg ediyor. epey fazla bir sıvı yani.

1 ml. mi koymak lazım? Siz nasıl yaptınız?

Ben de 1ml ile çözüyorum, Peptid Dozaj Hesaplayıcısı  ile de hesaplamayı yapıp kullanıyorum, 4mg 100iu tam enjektör ediyor 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
Fuhrer, 14.06.2026 - 02:12 yazdı:

somatropin kullanımı doğal üretimi baskılar, bu yaşlarda zaten üretimin 3 iu'dan fazla. Sen haftada 50mg testosteron alarak steroid kullanmış olur musun? Bu da aynısı. Ayrıyetten somatropin kullanımı sonrası PCT yapma diye bir şey yoktur,  bıraktığında 3-4 ay vücudunda IGF-1 üretimi diplerde gezer. 

Sizlere ve arkadaşlara danışmak isterim. 5 Nisanda 104.2 ile başladığım sürece gün itibari ile 87.5 devam ediyorum. Günlük 12k üstü adım , haftada 5 ağırlık antrenmanı ve 5 günde 30dk eğimli kardiyo yapıyorum. Beslenme konusunda günlük 150gr proteini alıyorum. kalori olarak maks 1600 görüyorum. haftada 1 300 350 kalori ile bozma hakkımı kullanıyorum. Haftada 3mg reta ile devam ediyorum. Retanın yanına ne önerirsiniz ? sürecim biraz yavaşladı gibi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9    5
makro1178, 18 dakika önce yazdı:

Sizlere ve arkadaşlara danışmak isterim. 5 Nisanda 104.2 ile başladığım sürece gün itibari ile 87.5 devam ediyorum. Günlük 12k üstü adım , haftada 5 ağırlık antrenmanı ve 5 günde 30dk eğimli kardiyo yapıyorum. Beslenme konusunda günlük 150gr proteini alıyorum. kalori olarak maks 1600 görüyorum. haftada 1 300 350 kalori ile bozma hakkımı kullanıyorum. Haftada 3mg reta ile devam ediyorum. Retanın yanına ne önerirsiniz ? sürecim biraz yavaşladı gibi.

Hocam bunları yapabiliyorsanız ne gerek var retaya? :) verirsiniz zaten kilo. Maşallah tabi.

Ruthless, 26 dakika önce yazdı:

Ben de 1ml ile çözüyorum, Peptid Dozaj Hesaplayıcısı  ile de hesaplamayı yapıp kullanıyorum, 4mg 100iu tam enjektör ediyor 

Aaa süpermiş bu tool. Neler yapmışlar bizim için :)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
alibaba9, 27 dakika önce yazdı:

Hocam bunları yapabiliyorsanız ne gerek var retaya? :) verirsiniz zaten kilo. Maşallah tabi.

Çok teşekkür ederim hocam. Esasen önceleri çok kilo alıp çok kilo verdim. Sürecin yavaş ilerlememesi adına destek kullanmak istiyorum. Retayı da bu süreçte kullandım. Bana hem ekstra motivasyon hem de ekstra yaşam kalitesi sağladı diyebilirim. Yağ oranı biraz fazla olunca toparlanmak istiyorum. Bu sürece katlanırken de alabileceğim en iyi verimi almak istiyorum bundan dolayı takviyeye başvuruyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121
makro1178, 4 dakika önce yazdı:

Çok teşekkür ederim hocam. Esasen önceleri çok kilo alıp çok kilo verdim. Sürecin yavaş ilerlememesi adına destek kullanmak istiyorum. Retayı da bu süreçte kullandım. Bana hem ekstra motivasyon hem de ekstra yaşam kalitesi sağladı diyebilirim. Yağ oranı biraz fazla olunca toparlanmak istiyorum. Bu sürece katlanırken de alabileceğim en iyi verimi almak istiyorum bundan dolayı takviyeye başvuruyorum

Hocam ekstra birşey yapmaya gerek yok böyle devam edin ama kaloriyi 1800 1900 yapsanız daha iyi metibolizma yavaşlıyor çunki bmr kadar kalori alın genel insanların 1700 ile 1900 arası olur 1800 1900 kalori daha alarak daha hızlı yağ yakarsınız. Bu kaloriyi bence beslenme düzeninizi bozmadan badem ve ceviz ekleyerek sağlayın ekstra yağ, vücudunuzun yağ metobolizmasına katkı sağlar, normalde steroid kullanan bireylerde yağdan gelen kalori gereksiz ama sen muhtemelen natural ilerliyorsun dediğimi yaparsan çok fayda görürsün fazla değil, mevcut düzenine 40 50 gram kaliteli kuruyemiş ekle

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    102
Rma, 1 saat önce yazdı:

Hocam ekstra birşey yapmaya gerek yok böyle devam edin ama kaloriyi 1800 1900 yapsanız daha iyi metibolizma yavaşlıyor çunki bmr kadar kalori alın genel insanların 1700 ile 1900 arası olur 1800 1900 kalori daha alarak daha hızlı yağ yakarsınız. Bu kaloriyi bence beslenme düzeninizi bozmadan badem ve ceviz ekleyerek sağlayın ekstra yağ, vücudunuzun yağ metobolizmasına katkı sağlar, normalde steroid kullanan bireylerde yağdan gelen kalori gereksiz ama sen muhtemelen natural ilerliyorsun dediğimi yaparsan çok fayda görürsün fazla değil, mevcut düzenine 40 50 gram kaliteli kuruyemiş ekle

Değerli yorumunuz için çok teşekkürler. Muhakkak dikkate alacağım. Günlük ceviz eklemesi yapacağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90

Çin retasi kullanan arkadaşlar bu gri kapakli olanlardan kullandınız mı, genelde renkli kapaklı görüyorum Çin retalarını da o yüzden sizlere danışmak istiyorum, gerçi markasız sonuçta kapak renkleri de rastgele de oluyorsa bilmiyorum :) 30mg, fiyat 5500tl. Bunun dışında en düşük 160$ civari bulabildim 

IMG-20260615-WA0007.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alibaba9, 8 saat önce yazdı:

ZPHC'nin 4mg içeren flakonunu nasıl kuruyorsunuz arkadaşlar? Kaç ml su koyuyorsunuz?

Pakette 5 tane 4mg flakon var. ve 10ml BAC sıvısı çıkıyor. 

2ml su koyarsam, 100 iu, yani tam enjektör alınca 2 mg ediyor. epey fazla bir sıvı yani.

1 ml. mi koymak lazım? Siz nasıl yaptınız?

1ml daha iyi oluyor bence de ben de hep 1ml koyuyorum 4mg için 0.5ml bile olabilir bence

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
Ruthless, 22 dakika önce yazdı:

Çin retasi kullanan arkadaşlar bu gri kapakli olanlardan kullandınız mı, genelde renkli kapaklı görüyorum Çin retalarını da o yüzden sizlere danışmak istiyorum, gerçi markasız sonuçta kapak renkleri de rastgele de oluyorsa bilmiyorum :) 30mg, fiyat 5500tl. Bunun dışında en düşük 160$ civari bulabildim 

Hocam bu metal zımbırtısı sıkılmamış flakonlar yani daha işlemi bitmemiş. Satıcı gönderdiyse elinde flakon yoktur bence çinliler bu halde göndermiyor çünkü. Bulabildiğim en düşük fiyatlar 30mg reta 150 dolar, 30mg tirze 120 dolar, 10mg 10flakon tirze kit fiyatı 80 dolar türkiye içinde.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
Zngrie, 58 dakika önce yazdı:

Hocam bu metal zımbırtısı sıkılmamış flakonlar yani daha işlemi bitmemiş. Satıcı gönderdiyse elinde flakon yoktur bence çinliler bu halde göndermiyor çünkü. Bulabildiğim en düşük fiyatlar 30mg reta 150 dolar, 30mg tirze 120 dolar, 10mg 10flakon tirze kit fiyatı 80 dolar türkiye içinde.

Aynen satıcı gönderdi hocam depodan istemiş onlar gönderince bana gönderdi dediğine göre 😅 bir de bunu göndermiş 

IMG-20260615-WA0006.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
Ruthless, 51 dakika önce yazdı:

Aynen satıcı gönderdi hocam depodan istemiş onlar gönderince bana gönderdi dediğine göre 😅 bir de bunu göndermiş 

Bunda koruma yok gibi pek güven vermedi sise 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
kinittifak, 1 dakika önce yazdı:

Bunda koruma yok gibi pek güven vermedi sise 

Satıcı ayrıca orjinal zphc(fiyatı piyasanin üstünde) ile birlikte purchasepeptides ve peptidescience da satıyor bu yüzde ben de pek güvenemedim, şu iki markayi satan adamdan ürün almak pek mantıklı gelmiyor ama Çin ürünlerini de her türlü adam satıyor, 40-50 dolar fazla verip bildiğim yerden mi alsam diyorum bilemedim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zngrie    11
Ruthless, 26 dakika önce yazdı:

Aynen satıcı gönderdi hocam depodan istemiş onlar gönderince bana gönderdi dediğine göre 😅 bir de bunu göndermiş 

IMG-20260615-WA0006.jpg

Valla hocam biraz daha araştırın isterseniz depodan niye istemiş elinde yokmuymuş? Bildiğiniz yerden alıp fiyat araştırmaya devam edin bence.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
Zngrie, 11 dakika önce yazdı:

Valla hocam biraz daha araştırın isterseniz depodan niye istemiş elinde yokmuymuş? Bildiğiniz yerden alıp fiyat araştırmaya devam edin bence.

Aynen hocam araştırmaya devam ediyorum bakalım elimdeki retalar bitene kadar yenisini almayacağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nesrullahh    2
Zngrie, Bir saat önce yazdı:

Hocam bu metal zımbırtısı sıkılmamış flakonlar yani daha işlemi bitmemiş. Satıcı gönderdiyse elinde flakon yoktur bence çinliler bu halde göndermiyor çünkü. Bulabildiğim en düşük fiyatlar 30mg reta 150 dolar, 30mg tirze 120 dolar, 10mg 10flakon tirze kit fiyatı 80 dolar türkiye içinde.

Sevgili dostum nasil buluyorsunuz, cin retasini bir ipucu yazında bizde bulalım lütfen 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
Ruthless, Bir saat önce yazdı:

Satıcı ayrıca orjinal zphc(fiyatı piyasanin üstünde) ile birlikte purchasepeptides ve peptidescience da satıyor bu yüzde ben de pek güvenemedim, şu iki markayi satan adamdan ürün almak pek mantıklı gelmiyor ama Çin ürünlerini de her türlü adam satıyor, 40-50 dolar fazla verip bildiğim yerden mi alsam diyorum bilemedim 

Zphc ne fiyat dediler bilmiyorm ama 20mg 160, 40mg 250 , 60mg 330usd üstü vermeyin zphc ye , cin de gerçek ise 30mg 150usd ideal fiyatlar ustunu isteyenler fazla istiyordur.

Nesrullahh, 32 dakika önce yazdı:

Sevgili dostum nasil buluyorsunuz, cin retasini bir ipucu yazında bizde bulalım lütfen 

Hocam isim vermek yasak ama cok fazla Satıcı var fiyat sorun bazı kişiler 20usd kar koyuyor bazıları 50usd o yuzden araştırın sosyal medya sayfalarında denk gelir elbet Facebook vs vs tabi birde güvenilir satıcı olmasi gerekiyor 

  • Beğen 2
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    25
gönderildi (düzenlendi)
Nesrullahh, 12 dakika önce yazdı:

Sevgili dostum nasil buluyorsunuz, cin retasini bir ipucu yazında bizde bulalım lütfen 

Hocam isim vermek yasak ama cok fazla Satıcı var fiyat sorun bazı kişiler 20usd kar koyuyor bazıları 50usd o yuzden araştırın sosyal medya sayfalarında denk gelir elbet Facebook, x , insta vs vs tabi birde güvenilir satıcı olmasi gerekiyor 

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×