Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

fane12

Ilk kürüme girme kararı aldım! süreci nasıl yönetmeliyim?

Önerilen İletiler

fane12    0

@ahmettonesdeneyeceğim teşekkür ederim enjeksiyonu dün yapmama rağmen bugün yürüyemiyorum otururken kalkarken inanılmaz derecede ağrıyor birde koltuk değneyiyle ihtiyaçlarımı gidermek zorunda kaldım ağrıdan bacağımı kıramıyorum herhangi bir yöne

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ahmettones    18
fane12, 46 dakika önce yazdı:

@ahmettonesdeneyeceğim teşekkür ederim enjeksiyonu dün yapmama rağmen bugün yürüyemiyorum otururken kalkarken inanılmaz derecede ağrıyor birde koltuk değneyiyle ihtiyaçlarımı gidermek zorunda kaldım ağrıdan bacağımı kıramıyorum herhangi bir yöne

Rica ederim geçmişler olsun. Dediğim gibi enjektöre 0,5 ml evigen karıştırabilirsin ek tavsiye olarak da enjeksiyon bölgelerini her enjeksiyon başına değiştirmeyi unutma.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@ahmettones cok tesekkurler ilacla alakasi yoktur dimi bu agrinin saglik kabininde enjeksiyon yaptırdım kadın çok hızlı yaptı aldığım kişide ilaç yağlı yavaş yapılması lazım dedi onla alakası olabilirmi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmettones    18
fane12, 43 dakika önce yazdı:

@ahmettones cok tesekkurler ilacla alakasi yoktur dimi bu agrinin saglik kabininde enjeksiyon yaptırdım kadın çok hızlı yaptı aldığım kişide ilaç yağlı yavaş yapılması lazım dedi onla alakası olabilirmi

Hocam ilaçla da alakası olabilir etil oleatı fazladır enjeksiyonu yapan kişiyle de alakalı olabilir spesifik olarak şudur demek zor baya 

Yağlı ilaç enjekte edilirken ilacın adeleden taşmaması için çok yavaş enjekte etmek gerekiyor sıkıntı kadındadır muhtemelen 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
fane12, 8 saat önce yazdı:

kkan3.thumb.png.e3e675227ef09f78282028c392b36df4.png kkan2.thumb.png.cf6781eab8f365ea5acf17a4515255b7.png kkan1.thumb.png.673fed104bc85ddaf7e84fa3f93bbe4d.png

@ahmettones'e katılıyorum, evigen çekmeyi dene dostum. SP labs başlangıçta dediğin gibi yağından kaynaklı olması lazım bazı bünyelerde apse yapabiliyor. Aynı zamanda enjeksiyondan beş-on dakika sonra kırk-elli squat atabilirsin. Enjeksiyon hatası olması durumu olanağı var, evet. Ancak enjeksiyon bölgesinde gözle görülür derecede kızarmalar yaratır. Hastaneye de gitmişsin demek ki yağ ile alakalı veya steriliteyi yakalayamamışsın. CRP değerine bakarsak ufaktan artış var, sterilite ile alakalı olabilir ancak bu olasılık düşük. Yüksek ihtimalle enjeksiyon esnasında iğneyi fazla oynattın veya yağa alışkın değilsin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ahmettones    18
Fuhrer, 20 dakika önce yazdı:

@ahmettones'e katılıyorum, evigen çekmeyi dene dostum. SP labs başlangıçta dediğin gibi yağından kaynaklı olması lazım bazı bünyelerde apse yapabiliyor. Aynı zamanda enjeksiyondan beş-on dakika sonra kırk-elli squat atabilirsin. Enjeksiyon hatası olması durumu olanağı var, evet. Ancak enjeksiyon bölgesinde gözle görülür derecede kızarmalar yaratır. Hastaneye de gitmişsin demek ki yağ ile alakalı veya steriliteyi yakalayamamışsın. CRP değerine bakarsak ufaktan artış var, sterilite ile alakalı olabilir ancak bu olasılık düşük. Yüksek ihtimalle enjeksiyon esnasında iğneyi fazla oynattın veya yağa alışkın değilsin.

Sağ olun hocam onore oldum.

  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@ahmettones @Fuhrer enjeksiyonu sağlık kabininde yaptırdım bir hemşireye hata yapmış olabilir dimi yürüyememe hala devam ediyor 2. gün enjeksiyon yerinde kızarma yada şişlik yok ama bastırınca acıyor hala oturup kalkarkende ağrı var hala siyatik olma şansı varmı acaba

tarihinde fane12 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
fane12, 1 saat önce yazdı:

@ahmettones @Fuhrer enjeksiyonu sağlık kabininde yaptırdım bir hemşireye hata yapmış olabilir dimi yürüyememe hala devam ediyor 2. gün enjeksiyon yerinde kızarma yada şişlik yok ama bastırınca acıyor hala oturup kalkarkende ağrı var hala siyatik olma şansı varmı acaba

hayır, siyatik sinire denk gelse vurduktan sonra hemen belli olurdu. Sağlık kabinlerindeki hemşireler baştan savma bir şekilde enjeksiyon yapar, en iyisi kendi kendine enjeksiyon yap

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

@Fuhrertamamdır cok tesekkurler hocam

@Fuhrer hocam rahatsız ediyorum tekrardan benim bu yürüyememe olayı devam ediyor da enjeksiyon yapamıcam herhalde yarın başka bir marka ilaçla 1-2 hafta sonra küre devam etsem sıkıntı yaşarmıyım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
fane12, 13.09.2025 - 12:20 yazdı:

@Fuhrer oral ne eklemeliyim sence bide @mamibolone ennanthate onermis senin fikrin nedir ?

kan3.png.7ed02ca0cd83b729998344e3ef032b24.pngkan2.png.dfbf055fb9153015e51c6c818406c7da.pngkan1.png.96aad8ae1ab4be309cbe4099011cc26c.png

FSH' nin tam alt limitte olması, DHEA-SO4' ün limit üstünde olması, ürik asitin limit üstünde olması, kreatin kinaz' ın limit üstünde olmasının ve HDL kolestrol' ün orta derece risk limitlerinde olmasının sebepleri nedir? Bilmediğim için meraktan soruyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
oppomer, 8 saat önce yazdı:

FSH' nin tam alt limitte olması, DHEA-SO4' ün limit üstünde olması, ürik asitin limit üstünde olması, kreatin kinaz' ın limit üstünde olmasının ve HDL kolestrol' ün orta derece risk limitlerinde olmasının sebepleri nedir? Bilmediğim için meraktan soruyorum

fsh genetikle alakalı, ürik asit et tüketimi ve sebze tüketimi ile alakalı, kreatin kinaz sigara tüketimi ve antrenmandan kaç saat sonra kan erdiğine bağlı. HDL ise yağ tüketimiyle alakalı.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

Merhabalar haftalık 250mg testo kullanıyorum 15 gün oldu ilk enjeksiyondan beri beslenmemde şöyle 6 yumurta 20-30 gram tereyağı 50 gram yulaf 400 gram makarna-pilav 600-700 gram kırmızı et yiyorum günlük hala bir etkisini görmedim koruyucularımı vitaminlerimide eksik etmiyorum neyi yanlış yapıyorum acaba yada dozu mu yükseltmem gerekiyor daha fazla etki görmek için birisi yardımcı olursa çok sevinirim. benchim suan 120 ile 3-4 tekrar aralığında ilac etkisini gösterince ne kadar artar acaba?

tarihinde fane12 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
fane12, 28 dakika önce yazdı:

Merhabalar haftalık 250mg testo kullanıyorum 15 gün oldu ilk enjeksiyondan beri beslenmemde şöyle 6 yumurta 20-30 gram tereyağı 50 gram yulaf 400 gram makarna-pilav 600-700 gram kırmızı et yiyorum günlük hala bir etkisini görmedim koruyucularımı vitaminlerimide eksik etmiyorum neyi yanlış yapıyorum acaba yada dozu mu yükseltmem gerekiyor daha fazla etki görmek için birisi yardımcı olursa çok sevinirim. benchim suan 120 ile 3-4 tekrar aralığında ilac etkisini gösterince ne kadar artar acaba?

Ne etki görmeyi planlıyorsun testosterondan? :D

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Ne etki görmeyi planlıyorsun testosterondan? :D

güç artışı hafif kütle almayı bekliyorum :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
fane12, 36 dakika önce yazdı:

güç artışı hafif kütle almayı bekliyorum :D

Daha çok beklersin o zaman. :D Anlaman gereken ilk şey sana onları gücü verecek olan şey karbonhidrat ve sana o kütleyi verecek olan şeyde karbonhidrat + antrenman + zaman. Akıntıya karşı yelken açmışsın şansın bol olsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0
SPECTRE, 7 saat önce yazdı:

Daha çok beklersin o zaman. :D Anlaman gereken ilk şey sana onları gücü verecek olan şey karbonhidrat ve sana o kütleyi verecek olan şeyde karbonhidrat + antrenman + zaman. Akıntıya karşı yelken açmışsın şansın bol olsun.

antrenmanlarım zaten güzel ilerliyor aksama olmuyor düzenli gidiyorum karbonhidratta yeterli gibi geliyor suan 3000-3200 kalori civarındayım beslenmede daha ne yapmam gerek varsa bi öneriniz seve seve dinlerim.

@Fuhrer hocam selamlar yardımcı olma şansınız varmı acaba biraz bilgiye ihtiyacım varda bu  konu hakkında.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0

Merhabalar 5 aralıkda 250 mg haftalık testosterone enanthate kürüne başladım şuan 9. haftadayım dün kan verdim kan değerlerimi paylaşmak istiyorum sizle ne kullanayım e2 ve prolaktin için veya birşey kullanmam gerekiyormu acaba cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim

image.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84

ostrojen arttığı için prolaktin artmış. ilaç ekleyeceksen 2 opsiyonun var boldenone ve primobolan. ai eklemek istersen bulabilirsin aromasin tavsiye ederim yoksa arimidexde iş görür.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
fane12, 20.09.2025 - 16:44 yazdı:

...

Bayıldığında açlık kan şekeri 68 gözüküyor. İlaçtan bağımsız hipoglisemi atağı geçirip açlıktan bayılmış olabilir misin? (Kan şekeri düşüklüğü)

sven, 4 saat önce yazdı:

ostrojen arttığı için prolaktin artmış. ilaç ekleyeceksen 2 opsiyonun var boldenone ve primobolan. ai eklemek istersen bulabilirsin aromasin tavsiye ederim yoksa arimidexde iş görür.

Prolaktin'e ne diyorsun hocam? Bu değerlerde müdahale edilmeli mi, ne kullanmak gerekiyor (dostinex)? ve kaç mg

Ben de only testodayım 10. hafta, haftalık 375mg testo enanthate var 9. haftada oxandrolone başladım günlük 30mg

Yarın test vereceğim ona göre aklımda olsun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Wassat26, 10 dakika önce yazdı:

Prolaktin'e ne diyorsun hocam? Bu değerlerde müdahale edilmeli mi, ne kullanmak gerekiyor (dostinex)? ve kaç mg

Ben de only testodayım 10. hafta, haftalık 375mg testo enanthate var 9. haftada oxandrolone başladım günlük 30mg

Yarın test vereceğim ona göre aklımda olsun.

10 günde 1 yarım tablet (0.25 mg) dostinex yüksek prolaktin için yeterlidir, yarılanma ömrü uzun ve etkisini hemen gösteren bir ilaç

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0
sven, 31 dakika önce yazdı:

ostrojen arttığı için prolaktin artmış. ilaç ekleyeceksen 2 opsiyonun var boldenone ve primobolan. ai eklemek istersen bulabilirsin aromasin tavsiye ederim yoksa arimidexde iş görür.

elimde arimidex 1 mg var bölüpmü kullanayım nasıl yapayım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
fane12, 3 saat önce yazdı:

elimde arimidex 1 mg var bölüpmü kullanayım nasıl yapayım

yarı yarıya haftada 2 ye böl pzt prsm pzt cuma sekli

Wassat26, 4 saat önce yazdı:

Prolaktin'e ne diyorsun hocam? Bu değerlerde müdahale edilmeli mi, ne kullanmak gerekiyor (dostinex)? ve kaç mg

Ben de only testodayım 10. hafta, haftalık 375mg testo enanthate var 9. haftada oxandrolone başladım günlük 30mg

Yarın test vereceğim ona göre aklımda olsun.

hocam nor19 kullanmadığınız sürece ve aşırı yüksek olmadığı sürece dostinex almayın e2nizi kontrole aldıgınızda zaten düşecektir. e2 dolayıla artış yapar

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fane12    0
sven, 2 saat önce yazdı:

yarı yarıya haftada 2 ye böl pzt prsm pzt cuma sekli

hocam nor19 kullanmadığınız sürece ve aşırı yüksek olmadığı sürece dostinex almayın e2nizi kontrole aldıgınızda zaten düşecektir. e2 dolayıla artış yapar

teşekkürler hocam ben ek bişey kullanmıyorum şuan omega 3 d3 k2 zma multivitamin ester c coenzyme q10 glucosamine kullanıyorum vitamin olarak birşey ekleyeyimmi buraya arimidexide 2 ye bölüp pazartesi ve cuma günlerinde alacağım haftada 2 olarak doğru muyum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
fane12, 1 saat önce yazdı:

teşekkürler hocam ben ek bişey kullanmıyorum şuan omega 3 d3 k2 zma multivitamin ester c coenzyme q10 glucosamine kullanıyorum vitamin olarak birşey ekleyeyimmi buraya arimidexide 2 ye bölüp pazartesi ve cuma günlerinde alacağım haftada 2 olarak doğru muyum

evet 0.5 0.5 şeklinde başlayabilirsin hatta çeyreğe bölsen ve haftada 4 atsan daha iyi olur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
sven, 2/11/2026 - 14:39 yazdı:

yarı yarıya haftada 2 ye böl pzt prsm pzt cuma sekli

hocam nor19 kullanmadığınız sürece ve aşırı yüksek olmadığı sürece dostinex almayın e2nizi kontrole aldıgınızda zaten düşecektir. e2 dolayıla artış yapar

Hocam tam dediğin gibi oldu. E2 91.03'e çıkmış 10. haftadayım. 3. haftada 53.48'di. Prolaktin de 15.90 gelmiş E2 kaynaklı yükselmiş gözüküyor.

Bugün yarım arimidex'e başladım. Pazartesi 0.5mg + Perşembe 0.5mg enjeksiyon günleri yarım arimidex alacağım.

Prolaktinle ilgili birşey yapmayacağım dediğin gibi E2 düşünce o da düşer diye düşünüyorum.

Tam da bu günlerde ereksiyon kalitem bozulmuş isteksizlik başlamıştı. Bugüne kadar hiç AI kullanmamıştım.

 

image.thumb.png.a94683ccc19fc4930c023626161f60b2.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×