Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Kweqw

Bulk küründe yağlanmamak mümkünse yağ yakmak için ne yapılmalı?

Önerilen İletiler

Kweqw    0

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

KÜR İÇERİĞİM:

  • Testosteron
  • Deca
  • Primobolan
  • Anapolon

Küründeyim bu kürde yağlanmadan 0 yağ ile hatta yağ yakarak büyümek mümkün mü deneyimleriniz var mı deneyip sonuç aldığınız yada yağlanmamak için yada yağ yakarken büyümek için ne yapmam lazım bu kürde? Tüm cevaplar için teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Kweqw    0
BBurak, Şimdi yazdı:

Kardiyo + kalori miktarı.

Yogu. Bir işte alisiyorum günlük adımım 20 bin ve +500 kalori ekliyerek besleniyorum clean bulk yani 600 gram pirinç 200 gram pirinç unu 3 yumurta 1 ölcek protein tozu 100 gram yulaf bu beni günde 20 bin adım 2 saat agirlık idmanı ile +500 kalori almış oluyorum küree olduguum çin yagı 50 gram alıyorum protein 271 gram karb 744 gram bu beni sabit tutuyor uzun vadede bu sekil beslensem bu beslenme ile büyürken yağ yakabilirmiyim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Kweqw, 1 dakika önce yazdı:

Yogu. Bir işte alisiyorum günlük adımım 20 bin ve +500 kalori ekliyerek besleniyorum clean bulk yani 600 gram pirinç 200 gram pirinç unu 3 yumurta 1 ölcek protein tozu 100 gram yulaf bu beni günde 20 bin adım 2 saat agirlık idmanı ile +500 kalori almış oluyorum küree olduguum çin yagı 50 gram alıyorum protein 271 gram karb 744 gram bu beni sabit tutuyor uzun vadede bu sekil beslensem bu beslenme ile büyürken yağ yakabilirmiyim 

Mantık basit kür içindeyken kilo almıyorsan ama görüntü değişiyorsa hem yağ yakıp hem kas geliştiriyorsundur bu kadar yüksek tempo varken kardiyoya gerek olduğunu düşünmüyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferdikra    197

Bu beslenmeyle mümkün ama bu kür de biraz zor deca ve anapolonla bolca su tutan bi kür bana göre

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jöhtürk    62
BBurak, 51 dakika önce yazdı:

Mantık basit kür içindeyken kilo almıyorsan ama görüntü değişiyorsa hem yağ yakıp hem kas geliştiriyorsundur bu kadar yüksek tempo varken kardiyoya gerek olduğunu düşünmüyorum.

bunu ben bolde ile yapıyorum. 3000 3500 kalori alıyorum, kilom nerdeyse kür başından beri sabit 97 98. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kweqw    0
Jöhtürk, 4 dakika önce yazdı:

bunu ben bolde ile yapıyorum. 3000 3500 kalori alıyorum, kilom nerdeyse kür başından beri sabit 97 98. 

Bulk mu yapiyorsun bulk yapıyorsan bu kadar uzun süre bu kürde kilo alamamak ilaçların işlevsiz olduğunu göstermez mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jöhtürk    62
Kweqw, 39 dakika önce yazdı:

Bulk mu yapiyorsun bulk yapıyorsan bu kadar uzun süre bu kürde kilo alamamak ilaçların işlevsiz olduğunu göstermez mi?

hocam 2 gün antrenman 1 gün off, günlük 15 20 bin adım atıyorum. az kalori artırsam 100 üzeri görüyorum ama o zamanda beni hasta ediyor, zorla yiyorum hele sıcaklar başladı iştah falan hiç kalmadı. çokta uzun sayılmaz kürün henüz 12.haftasındayım. bolde kendini hissettireli 2 hafta oluyor. 

kürdeyim diye kendimi boğmaya gerek yok, soğuyup kısa sürede illallah edeceğime vücut ne isterse onu veriyorum. uçuk protein oranlarınada çıktım, 120 130 gram proteinlede günü kapatıyorum inan pek fark yok. 16 hafta kendimi boğarak kür yapacağıma keyifle vücudu dinleyerek 30 hafta yaparım daha iyi 

tarihinde Jöhtürk tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224

Bu tamamen sana bağlı ama bu kürde çok fazla istediğin olmayabilir. Ben NPP kullanırken 4000-4500 kcal alıyordum fakat çok fazla sulanıyordum yumuşak bir görüntü oluyordu. Trende aldığım kalori 5500-6000 arası fakat karnımda damarlar çıka çıka büyüdüm. Yağlanmadan hızlı büyümek istiyorsan tren olacak. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kweqw    0
deluxes, 25 dakika önce yazdı:

Bu tamamen sana bağlı ama bu kürde çok fazla istediğin olmayabilir. Ben NPP kullanırken 4000-4500 kcal alıyordum fakat çok fazla sulanıyordum yumuşak bir görüntü oluyordu. Trende aldığım kalori 5500-6000 arası fakat karnımda damarlar çıka çıka büyüdüm. Yağlanmadan hızlı büyümek istiyorsan tren olacak. 

Decayı cıkarıp tren mi ekliyeyim hangi küru önerirsiniz yagsız büyümek için küre cikartıp ekleme yapabilirim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kweqw    0

Merhaba arkadaşlar,

ORTALAMA 1 AYDIR:

  • 40  gram yağ
  • 261 gram protein
  • 728 karb

Alıyorum yoğun bir işte çalışıyorum günde 20 bin adım atıyorum ve 2 saate ağırlık idmanı buna göre +500 kalori yüksek alıyorum.

SORULARIM:

  • Kürde olsak bile böyle temiz mi beslenmeliyiz?
  • +500 yaparak yoksa büyümek için daha çok yiyebilir miyiz?
  • Kürde olduğumuz için tolerans gösterebilir mi?
  • Bu yağ oranındayken temiz beslenerek +500 kcal yüksekliği ile büyüyüp yağ yakılabilir mi?

Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
eaheryerdr    29

Göbekli yağli kasli halimden damar damar herkesin ne kullandin ne yaptiğin dediği duruma geldim 85 başladım büyüdüm 85kilo bitirdim damar damardim daha sonra define yapip 80e indim yaptigim tek sey yedigime dikkat edip.60 dakika cardio eklemek oldu senin kadar haraketli işim yok spor dahil 3500adimla günü tamamliyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kemalettinn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bulk kürüne gireceğim ve sizinle fikir alışverişi yapmak istedim.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Cypionate 100mg Turinabol 30mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.75 Kilo: 80 SORULARIM:
      Bulk kürü için bu kombinasyon ideal mi? Bulk küründe uygun gördüğüm bu kombinasyondaki mg ölçüleri ideal mi? Ekstra eklemek, söylemek istedikleriniz nelerdir? Konuya katılım gösteren, değerli tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: kisetet55
      Sevgili dostlar, selamlar..
      Şuanda definasyondayım amacım %8 yağ oranına düşmek şuanda %12 civarında. Kışın bulk kürü yapmayı düşünüyorum 
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testo enanth 375 mg Deca 400 mg Masteron 300 mg Günde 2 tablet piriviron dahil etmeyi düşünüyorum. En çok çekindiğim konu deca dick olmak. En kararsız kaldığım konulardan birisi deca mı npp mi kullanmalıyım? Kür planımı beraber şekillendirelim dostlar. İlk defa bulk kürü yapacağım.
      Daha iyi bir plan varsa tecrübelerinizi yoruma bekliyorum.
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: eemirtml
      Merhaba arkadaşlar,
      İlk kez kür yağacağım. Belirli bir bilgi birikimim var ama tecrübeli arkadaşlardan da destek almak isterim.4-5 senedir aralıklı şekilde spor yapıyorum. Verdiğim bu aralardan dolayı bir türlü istediğim kütleye ulaşamadım.
      Kişisel Bilgiler;
      Boy: 168 Kilo: 61 Hedefim;
      5 aylık bir kür süresinde güzel bir hacim ile 70'li kilolara çıkmak. İştahla alakalı bir sorunum yok 1 kiloysa bir kilo da yerim pirinç. Kürde aşırı toksik ürünlerden kaçınarak sağlığımı riske atmamak. Aklımda olan ürünler ve dozlar;
      Teste e max 500mg Primo x mg Bolde x mg Npp x mg Bunların dışına çıkmayı düşünmüyorum. Hepsini de aynı anda kullanmak istemiyorum en iyi kombinasyonu arıyorum.
      Not: Direkt bir küre başlamama da gerek yok önerdiğiniz protokoller varsa (only testo kan testi vb.) onları da uygulayabilirim. Ama kürün kafamda oturmaması yoruyor.
        
    • Yazan: BBurak
      Herkese selamlar arkadaşlar 8-10 hafta sürmesini planladığım diyet sürecimi sizlerle paylaşmak istedim. Sürece elimdeki ilaçlarla devam edeceğim için kür planlaması size biraz garip gelecektir, açıkçası şuan yeni bir ilaç planlaması ya da masrafa girmek istemediğim için halihazırda kullandığım ilaçlarla yapacağım. Her türlü yorum, öneri, görüş, fikir açığım. 
      İlaç planlamam(hepsi uzun ester): 
      500 testosteron 250 deca 250 boldenon 1 tablet proviron (günlük 1 tablet fakat kuruluk ve libido durumuma göre 2 tablete çıkaracağım) Beslenmem (1800 kalori):
      195 gr karb 187 protein 25 yağ Suplementlerim: 
      Deve dikeni 2 tablet Cranberry 2 tablet Nutraxin vitamin 2 tablet Nutraxin magnezyum 1 tablet D3K2 5000İU Balık yağı 2 kapsül Nutrade arjinin 10 gram Nutrade post workout 20 gram Ssn creatine 10 gram Antrenman planım haftada 4-5 gün torso-limb ya da p/p/l tarzında olacak tam olarak karar veremedim, sürece yarın başlayacağım. Sabah aç karnına 1 saat antrenman sonrası yarım saat liss kardiyo ile süreci sürdüreceğim. Birazdan güncel formumu ekleyeceğim, forumdan ve bu süreçlerden o kadar uzağım ki çok heyecanlıyım. Elimdeki ilaçlar bitince ve yağ oranım iyice aşağılara düşünce yağ yakımı ve su atımı için spesifik ilaçları sürece ekleyebilirim. 
      Herkese selam olsun.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×