Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Darkdefender

Uzun süreli tren kullanımı hk.

Önerilen İletiler

abartach    64
lome, 6 saat önce yazdı:

30ml lik temiz flankon filan mi alıp kullanıyorsunuz karıştırırken 3 ilacı birden? Bende düşündüm bunu da daha önce kullanılmış flankona tekrar dolum yapıp tekrar tekrar lastiğini delmek sterillik ve hava almasıyla ilgili sıkıntı olur diye düşünüp yapmadım 

mesele kaç ml lik karışım olacak. 30 ise bunu 3x10 da yapabilriz 30luk tek olarakta. ben elimdeki  ilaçların boşalan flakonları ile devam ediyorum

. bitmeyen bir kürde zaten sürekli flakon değiştirilmiş oluyor. kısa kürlerde yeni flakon alıp yapmak daha mantıklı.

ama hala bu yaptığım doğru mu değilmi bir uzman bilirkişi cevaplamadı bunuda unutmayalım. ben sadece yaptığım şeyi söylüyorum.  :) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


k.kzl    3

Kardeşim selam, yazdıklarını okudum ama flakonları bu şekilde karıştırma mantığı bana çok sağlıklı gelmedi. Birkaç noktayı net söylemek istiyorum çünkü bu iş “kolay geliyor” diye doğru olduğu anlamına gelmiyor.

1. Her marka farklı çözücü, farklı yağ, farklı oran kullanıyor.

  • Tren başka bir çözücüde çözünür, testo başka bir yağda çözünür, boldenonun yoğunluğu apayrı. Aynı yağda gibi görünse bile her ürünün içeriği aynı değil. Sen hepsini tek flakonda birleştirdiğinde kimyasal olarak neyin ne kadar çözüldüğünü bilmiyorsun.
  • Ayrışma, dibe çökme, kristalizasyon çok mümkün. Homojen karıştığını düşünmek maalesef gerçekçi değil.

2. Flakonları aç-kapa yapıp tekrar doldurmak steriliteyi tamamen bozuyor.

  • Ev ortamında bunu steril tutman imkânsız. Tek seferde onlarca kez delinen lastik zamanla hava alır, bakteri girer, kontamine olur.
  • Bu da direkt apse, iltihap, kızarıklık, ateş gibi risklere davetiye çıkarıyor.

3. Karışımın içindeki mg dağılımı eşit olmayabilir.

  • Sen “tek çekimde 3 ilacı alıyorum” diyorsun ama karışım içinde gerçekten eşit dağılıyorsa ne hâlâ… Kimyasal olarak eşit dağılmama ihtimali var. Bugün daha çok tren, yarın az testo, diğer gün boldenon dibe çöker…
  • Dozajın şaşar, hormon dengen oynar, yan etkiler artar.

5. Doğru yöntem flakonda karıştırmak değil, şırıngada karıştırmaktır.

  • Aynı anda vurmak istiyorsan tek enjektöre çekersin, tek shot yaparsın.
  • Bu hem daha güvenli, hem doz doğru olur, hem de ürünleri steril şekilde saklamaya devam edersin.

Kısacası; “Ben böyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı” demek doğruyu ispatlamaz.

Kimyasal tarafını da, sterilite kısmını da düşündüğünde bu yaptığın riskli bir uygulama.

Kötü niyetle söylemiyorum ama bu iş uzun vadede başına iş açabilir. Sen galiba internette gördüğün mix steroidlerden fikir alarak bende böyle evde ürünlerimi birbirine karıştırsam sıkıntı olmaz diye düşündün yola çıktın ama

Hazır mix flakonlar aynı labda, aynı yağ ve çözücü oranlarıyla, tek seferde ve tamamen steril ortamda üretiliyor. Yani o karışım zaten baştan “birlikte stabil kalsın” diye özel formüle edilmiş oluyor. Laboratuvar hem çözünürlüğü hem yağ uyumunu hem de kristalizasyon riskini test ediyor.

Senin yaptığın ise farklı marka ve farklı içerikleri sonradan aynı şişeye doldurmak. Hangi yağın hangisiyle uyumlu olduğunu, çözücü oranlarının aynı olup olmadığını bilmek mümkün değil. Bu yüzden ayrışma, dibe çökme, homojen dağılmama gibi riskler çok yüksek. Doz da her çekimde eşit gelmeyebilir.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
k.kzl, 16.11.2025 - 07:44 yazdı:

3. Karışımın içindeki mg dağılımı eşit olmayabilir.

tek garanti olan bu :) diğerlerinin şüpheli olduğunun altını çizdim zaten. bende bekliyorum yetkili birisi gelsin ve birşey olmaz desin diye. 

abartach, 16.11.2025 - 07:30 yazdı:

ama hala bu yaptığım doğru mu değilmi bir uzman bilirkişi cevaplamadı bunuda unutmayalım. ben sadece yaptığım şeyi söylüyorum.  :)

demişim zaten 

k.kzl, 16.11.2025 - 07:44 yazdı:

Kısacası; “Ben böyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı” demek doğruyu ispatlamaz.

kısacası böyle birşey hiç söylenmedi. ama şimdi söylüyorum. ben yaptım ve sıkıntı olmadı. evde denemeyin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
k.kzl    3
abartach, 53 dakika önce yazdı:

tek garanti olan bu :) diğerlerinin şüpheli olduğunun altını çizdim zaten. bende bekliyorum yetkili birisi gelsin ve birşey olmaz desin diye. 

demişim zaten 

kısacası böyle birşey hiç söylenmedi. ama şimdi söylüyorum. ben yaptım ve sıkıntı olmadı. evde denemeyin. 

İçinden nasıl geliyorsa öyle yap kardeşim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
k.kzl, Bir saat önce yazdı:

İçinden nasıl geliyorsa öyle yap kardeşim 

zaten aynı şeyi söylediğimizin farkına nasıl varamayıp devam ediyorsun anlamıyorum :) hiçbir noktasında savunmadığım birşeye söylemediğim şeyleri ekleyerek ki söylemişsem benim yaptığım gibi alıntı ile cevaplayabilirsin. homojenlik konusunda savunduğum bir konu olmamış sadece görsel olarak bir dibe çökme görmedim dedim buda bilimsel bir kanıt değil.. sterillik konusunda da.

“Ben böyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı”  nereden okudun da aldında tırnak içine soktun. ki gerçekten de olmadı. ama bu cümleyi kurmadım ben. ta ki sen bana atfedene kadar.

9 yıldır iğne yapıyorum ağrı sızı haricinde birşey görmedim. bunun 8 yıla yakını sadece testo yaptım bu sene tren kullanana kadar e2 hiç dikkate değer bir hale gelmedi. deprem terör düğün cenaze depresyon durumlarında kürden çıkmak zorunda kaldığımda da pct yapmadan devam ettim herhangi bir fonksiyon kaybı yaşamadım memelerim büyümedi cevizlerim küçülmedi vs vs. bunların hiçbirisi örnek teşkil edecek şeyler değil. yazdıklarımda bile kullandığım ilaçlardan yada dozajların ayrıntısından bahsetmedim. çünkü insanlar kopyalayıp aynısını yaşayacaklarını yada aynı dozajlarda yanetkilerden kurtulacaklarını zzannediyor. asla kötü örnek olmak istemem. 9 senedir en uzun test yaptırmadığım aralık 4 aydır 1 yada 1,5 ayda bir test yaptırıyorum. amatörün amatörü bir zargana olarak fazla bile dikkat ettiğimi düşünüyorum. 

uzun lafın kısası. daha sakince, daha dikkatli, daha kısa lütfen.

kim haklı kim haksız olayı yok ortada. söylediklerinde %100 haklısın. ama benim söylemediğim şeyler üzerine kurmasaydın da zaten haklıydın.

ben hala burada uzman olarak gördüğüm tecrübeli birilerinin yorumunu bekliyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
k.kzl    3

Sen benim mesajıma neden bukadar takıldın onu anlamadım ilaçların siniri stresi ile boş boş sağda solda millete salça olucaksanız bırakın bu işi kısacası kaldıramıyorsan kullanma kardeşim ben ne yazmışım onu anlamadım neye bukadar kuruldun yani?

yardımcı olmaya çalıştık nankörlük yapma.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ahmetfaruk    1

Tekrar konu açmak istemedim. Haftada 200 cypionate ile trt yapıyorum. Haftada 75 mg parabolan deneyeceğim. Parabolanin yarı ömrü 4 gün yazan var 11 gün yazan da var. Haftada tek enjeksiyon yapsam sorun yaşar mıyım yoksa bu 75 mg dozu ikiye mi böleyim? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Ahmetfaruk, 17 dakika önce yazdı:

Tekrar konu açmak istemedim. Haftada 200 cypionate ile trt yapıyorum. Haftada 75 mg parabolan deneyeceğim. Parabolanin yarı ömrü 4 gün yazan var 11 gün yazan da var. Haftada tek enjeksiyon yapsam sorun yaşar mıyım yoksa bu 75 mg dozu ikiye mi böleyim? 

İkiye böl. Zaten 1 ml de 75 ya da 100 mg lık formlarda bulunan bir ilaç. Bana kalırsa parabolan yerine tren enanthate eklenebilir ama elinde parabolan varsa onla da devam edebilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ahmetfaruk    1

@hectordoyle 1 ml de parabolan 150 ml. Meditech marka orijinal buldum. 0.25-0.3 ml çekmem lazım. Cypionate ise ampül. Ampulü kırıp iki tane insülin enjektörüyle tren testo karışık hazırlayıp biri Pazartesi Perşembe yaparimo halde.

Tren enantaje elimde vardı 1-2 haftadır başlamıştım. Markası m.b pharmaceuitial. Vortexçiden almıştım. Forumda ve dışarıda boş ya da yarı doludur diyen çok diye güvenmedim başka aldım. Yan etkilerini görürsem acetat gibi parabolani kesersem sistemden çabuk çıkar diye düşündüm

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
Ahmetfaruk, 1 saat önce yazdı:

Tekrar konu açmak istemedim. Haftada 200 cypionate ile trt yapıyorum. Haftada 75 mg parabolan deneyeceğim. Parabolanin yarı ömrü 4 gün yazan var 11 gün yazan da var. Haftada tek enjeksiyon yapsam sorun yaşar mıyım yoksa bu 75 mg dozu ikiye mi böleyim? 

75 parabolan hiç bir efektifliği olmayacaktır dostum, trt sürecindeysen bu süreci yapabileceğin maksimum durum trt+ olur. Bu da düşük doz anavar, masteron tarzı ilaçlar ile olur. Eğer tren grubu ilaç ekleyeceksen zaten bu kür olur ve 75 parabolan emin ol sana hiç bir şey kazandırmayacaktır. Yerinde olsam dozu yükseltir veya anavar, masteron, winstrol tarzı ilaçlar kullanırım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ahmetfaruk    1
Fuhrer, 21 dakika önce yazdı:

75 parabolan hiç bir efektifliği olmayacaktır dostum, trt sürecindeysen bu süreci yapabileceğin maksimum durum trt+ olur. Bu da düşük doz anavar, masteron tarzı ilaçlar ile olur. Eğer tren grubu ilaç ekleyeceksen zaten bu kür olur ve 75 parabolan emin ol sana hiç bir şey kazandırmayacaktır. Yerinde olsam dozu yükseltir veya anavar, masteron, winstrol tarzı ilaçlar kullanırım.

TRT+ masteron, anavar ekleyerek mi oluyor? Ben 200 Max TRT dozu, bunu 250 300 yapınca TRT plus oluyor sanıyordum :)

Tren hakkında yukarıda paylaştığım video gibi kaynaklari bir süredir takip ediyorum. 25-100 mg trenbolonu trt gibi sürekli kullanıp kolestrolde referansin biraz dışına çıkmaya razı olarak 60-70 yaşında bile bırakmadan ilerleyen çok insan var. Bu kadar düşük dozda bir kür sonucu gelmeyeceğini biliyorum ama 6 ay sonrasında bel göğüs oranına da illa ki etki edeceğine inanıyorum. Sonuçlari paylaşacağım. Yaş 36 doktor sustanon yazip bulabilirsen enanthate al daha iyi olur demişti. İş buralara geldi :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Ahmetfaruk, 1 saat önce yazdı:

@hectordoyle 1 ml de parabolan 150 ml. Meditech marka orijinal buldum. 0.25-0.3 ml çekmem lazım. Cypionate ise ampül. Ampulü kırıp iki tane insülin enjektörüyle tren testo karışık hazırlayıp biri Pazartesi Perşembe yaparimo halde.

Tren enantaje elimde vardı 1-2 haftadır başlamıştım. Markası m.b pharmaceuitial. Vortexçiden almıştım. Forumda ve dışarıda boş ya da yarı doludur diyen çok diye güvenmedim başka aldım. Yan etkilerini görürsem acetat gibi parabolani kesersem sistemden çabuk çıkar diye düşündüm

1 ml de parabolan'ın alabileceği 100mg ı geçmemeli, eğer varsa iki senaryo mevcut:

  1. Kullandığın ilaç gerçekten parabolandır ama içinde 1 ml de 150 mg ilaç çözdükleri için ilacın içinde toksik solventler olma olasılığı çok yüksek.
  2. Kullandığın ilaç parabolan değil, yüksek ihtimal tren enanthate tır.

Ayrıca parabolan'ın esteri uzun. Acetate gibi kandan hemen çıkmıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
Ahmetfaruk, 30.11.2025 - 21:41 yazdı:

TRT+ masteron, anavar ekleyerek mi oluyor? Ben 200 Max TRT dozu, bunu 250 300 yapınca TRT plus oluyor sanıyordum :)

Tren hakkında yukarıda paylaştığım video gibi kaynaklari bir süredir takip ediyorum. 25-100 mg trenbolonu trt gibi sürekli kullanıp kolestrolde referansin biraz dışına çıkmaya razı olarak 60-70 yaşında bile bırakmadan ilerleyen çok insan var. Bu kadar düşük dozda bir kür sonucu gelmeyeceğini biliyorum ama 6 ay sonrasında bel göğüs oranına da illa ki etki edeceğine inanıyorum. Sonuçlari paylaşacağım. Yaş 36 doktor sustanon yazip bulabilirsen enanthate al daha iyi olur demişti. İş buralara geldi :)

trt+'da testosteronun yan etkilerini engellemek amacıyla masteron, eq kullanımı yaygın. oral tablet kullanımı da yapılıyor. örneğin trt'da AI kullanmak da bu durumu trt+'a getiriyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Loving
      Merhaba arkadaşlar; 
      Bugün trenbolone ele alacağız çünkü piyasada kimse size şimdi anlatacaklarımı bu kadar derinlemesine anlatmayacaklardır. Peki neden anlatmayacaklardır? Anlattıkları taktirde satış yapamayacaklardır muhtemelen çünkü aklı olan trenbolon dan uzak durur. Ha aklı olan uzak durur derken bir kere deneyen de kolay kolay vaz geçemez çünkü trenbolone verdiği hazzı ve sonuçları dünyada başka verecek bir ilaç henüz keşfedilmedi.  
      Trenbolone nedir? Tarihçesi...
      Trenbolone, çoğu sporcu tarafından süratle fiziğinizi değiştirmek için en güçlü, en etkili ve en tehlikeli steroidlerden biri olarak kabul görmüştür. Bu ürün 19-nor steroid ailesinin bir parçasıdır. Trenbolone gibi, bu 19-nor ailede oldukça popüler bir başka steroid de Nandrolone’dır (Deca Durabolin ve NPP) Nandrolone ve trenbolone’un etki mekanizmaları benzer olmakla birlikte gerçekte bu iki steroid den alacağınız sonuçları çok farklı olacaktır.
      Nandrolone grubunun bir androjen ve anabolik steroid modelidir. Deca durabolin'in yeni yani geliştirilmiş versiyonudur. Misal peptidler de follistatin ilk olarak çıktı sonra geliştirilmiş versiyonu Follistatin 344 çıktı veya herkesin tanıdığı bir ürün Yohimbe çıktı daha sonra saf ve üst versiyonu olan Yohimbe HLC geldi gibi düşünebilirsiniz. Deca ve Tren. iki kardeş arkadaşlar ama ikiz kardeşler değiller sadece kardeşler. Misal deca da libido konusunda sorunlar yaşarken tren. kullanımında aksi yönde pozitif çıkışlar yakalarsınız ve bizim camia'da '' BÜYÜMEK İÇİN DECA! ESTETİK İÇİN TREN '' sözü vardır. Deca sizin sinir sisteminize veya paranoya kavramınıza negatif etki etmez ama trenbolone bu kavramın tabiri caiz ise içinden deler geçer. Yani bunlar kardeş olmalarına rağmen iki farklı deneyim sunan ürün diyebiliriz.  Konuyu çok dağıtmadan tren kullanıcıları nelere dikkat etmeli bunlara değinelim.
      Trenbolone kullanmaya karar verdim yan etkileri nelerdir?
      2,6 HAFTALAR ARASI ATEŞİNİZİN ÇIKMASI 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK SİNİR 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK PARONOYA 2,6 HAFTALAR ARASI VÜCUT GENELİ VE AVUÇ İÇİ TERLEME 3,10 HAFTALAR ARASI NEFES DARLIĞI KOMPLİKASYONLARI 4,10 HAFTALAR ARASI ÖKSÜRME 3,10 HAFTALAR ARASI HALSİZLİK VE YORGUNLUK BELİRTİLERİ 4,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK TANSİYON BELİRTİLERİ Şimdi arkadaşlar bunların arasında en ağır yaşayacağınız 3 sorun 
      YÜKSEK SİNİR PARONOYA ( AĞIR ŞEKİLDE ) NEFES DARLIĞI (NEFES ALAMAMA) 1 ve 2. madde konusunda eğer özünüzde sinirli, saman alevi gibi parlayan biriyseniz ve duygu durum bozukluğu, anksiyete, geçmişte veya ürünü kullanacağınız dönem psikolojik sorunlarınız oldu veya varsa '' kesinlikle uzak durun '' çünkü trenbolone öyle ağır şekilde bunları size yaşatır ki ya her gün adam döver veya dayak yersiniz.  
      Kendimden bir hikaye anlatayım hemen; Tren kullandığım dönem sokakta yay geçidinden karşıya geçeceğim (özünde çabuk sinirlenen birisiyimdir ama saman alevi gibi hemen şeker adam moduna dönmem de çok basittir.) toplu taşıma şoförü olan adam kilitlendim bakıyorum (bana bakıyor sanıyorum) dedim bana posta koyuyor herhalde (ne alakaysa) yeşil yandı araçlara aracın önüne geçtim gidemesin diye sen niye bana bakıyorsun diye adamla kavgaya tutuştum adam yemin ediyor ya sana değil ışığa bakıyordum yeşil yansın da geçeyim diye.  Neyse sonra aaa bir sn bende tren vardı sakin olmalıyım deyip yoluma gitmişliğim olmuştur bunun gibi nice hikayelerim vardır tren kullandığım dönemlere dair. 
      Bakın tren öyle ilaçtır ki evliyseniz yuvanız  bozulur, dağılır  Sevgiliniz varsa ayrılırsınız. Ananız, babanıza ağır sözler söyler hatta el kaldırırsınız. Tren adamı böyle manyak eder haberiniz olsun.  Bir gün destek verdiğim biriyle konuşuyoruz tren dedim nasıl gidiyor? İyi abi dedi. Ya dedim nasıl iyi? Paranoya falan yok mu dedim şuan bir şey yok dedim 1 belki 2 hafta sonra beni aradı abi dediğin gibi paranoya yaptım ama iyi ki tren kullanmışım yoksa fark edemeyecektim dedi. Dedim ki ne oldu? Abi kız arkadaşımla hiç telefonuna bakmaz, karıştırmazdım trenden galiba aldatıldığım paranoyasına kapıldım bir de ne göreyim? Aldatılıyormuşum üstelik başka bir vücut geliştirmeci çocukla!! Aldatılmak değil de çocuğun benden vücudunun daha iyi olması zoruma gitmişti abi demişti. (Bende gülsem mi ağlasam mı bilememiştim.)
      Peki trenbolone bu kötü özelliğinden nasıl etkilenmeden kullanabiliriz? Bunu kariyerimde kimseye anlatmadım çünkü parayla bile ölçülemeyecek değerde bir bilgi ve %99 çözüm sunuyor. Tren negatif etkilerinden kurtulmak için kür planınızı şu şekilde yapın bu yazdığım yan etkilerin neredeyse hiç birini görmeyeceksiniz arkadaşlar.  
      MİSAL TREN KÜRÜNDE YAPILMAMASI GEREKEN : 
      1-15 HAFTA TESTOSTERON  1-10 HAFTA TRENBOLONE 1-5 HAFTA DIANABOL  Böyle bir kürde genelde 500 testo + 300 tren + 30 mg dianabol yapar çoğu sporcu. Ama o yan etkileri görmemek için yapılması gereke düzenleme şu şekilde olmalıdır arakadalar.
      1-15 HAFTA TESTOSTERON - 250 mg hatta 200 mg  1-10 HAFTA TRENBOLONE - 500/900 mg kadar çıkabilirsiniz bu dediğim formülde (sonuçlar şaşırtacaktır yan etki anlamında) 1-5 HAFTA DIANABOL  - 30 mg Bu şekilde olduğunda en ağır baskın kötü özelliklerini trenbolone ekarte etmiş olursunuz. Ha şöyle de bir şey var forumda da o arkadaşlar aktif olarak aramızda benim destek sağlayıp bu formülü yapmadan rutin uygulamalar ile tren küründe 4,6 ay kalan ama gram yan etki hissetmeyen vücut gelişimi olarak muazzam sonuçlar alan sporcular yok mu? VAR! Ama 1000 kişi de 1 kişi arkadaşlar.  O kişilerdenseniz zaten ömür boyu kullanın trenbolone hiç vazgeçmeyin. 
      Bunu şöyle açıklayalım '' yahu öyle şey mi olur diyenler anlasın diye '' 
      1 masa olsun bu Masa'nın sağ ucuna sen sol ucuna ben oturayım. Önümüzde 4 tane y*ni rakı 70'lik olsun 2 sende 2 bende şeklinde. Sonra başlayalım içmeye ben 1. şişede sarhoş olup bayılıp kalayım sen 3. şişede çakır keyif ol  bu mümkün mü? Evet mümkün dünyaları içip hala ayakta olan onlarca kişi var daha 1 bardakta ayılıp, bayılan kişileri de gördük değil mi? Eee şimdi diyebilir miyiz ya kardeşim aynı rakı sen ona gerçek bana sahte vermişsin? Hayır işte ilaç ve genetik böyle bir şey arkadaşlar dünyada bilimin inceleyip sonuca vardığı çoğu konuda tek spor dalı vücut geliştirme ama bilimin bile hala bulamadığı bazı gerçekler var bu durumda onlardan bir tanesi. 
      Mesela dış kaynaklı forumları veya platform veya makaleleri inceleyin Avrupa'nın en sevdiği ilaçlar başında trenbolone gelir ve adamlar şaka değil 1 yıl kesmeden kullanırlar. O  konuda bende bu eğilimi mantıklı buluyorum ama uzun kullanım yapacak arkadaşlar lütfen çok abartmayın uzunluğu ve mg kısımlarını tavsiyem bu yönde olacaktır. 
      Parabolan insanlar için üretilen versiyonudur acetat ve ent. formu veteriner gruplarında vardır haliyle eczane ürünleri parabolan formatında üretir lab ürünleri acetat ve ent. olarak üretirler. Misal balkan pharma : parabolone alt markası sp : acetat ve ent. olarak piyasada bulunmaktadır.
      Peki vücuttaki işleyişi nasıl olur? Nelere etki eder nasıl çalışır?
      Diye bakacak olursak;
      Trenbolone, kas yapı dokusu içinde bulunan igf-1 hormonunun seviyesini çok büyük oranda pozitif yönlü arttırmaktadır. ( igf normalde gece biz uyurken beyinde salgılanan gh nin karaciğere ulaşması ve orada igf 1'e dönmesi ile gerçekleşir. ) Böylelikle kastaki igf-1 seviyesi 2,3 hatta daha fazla artıp kas uydu hücrelerinin yani hasarlı kas hücreleri'nin igf-1 ve diğer büyüme faktörlerine çok daha duyarlı hale gelmesini sağlar. Kas hücre oranlarına belirli paralelikte ilerleyen DNA ölçüsünü de oldukça fazla oranda attırır.
      DEDİKLERİMİ DOĞRULAR NİTELİKTE AÇILAN ÖRNEK KONULAR : 
      Etkilerinden pozitif yanların dan hiç bahsetmedim kapanışı öyle yapalım arkadaşlar;
      TESTOSTERON DAN 500 KAT NEREDEYSE GÜÇLÜ BİR İLAÇ DÜŞÜNÜN  YUNAN HEYKELİ BENZETMESİ VARDIR YA HEP HAH İŞTE O HEYKEL KIVAMINA GETİRİR SİZİ VÜCUDUNUZ KARAKALEM İLE ÇİZİLMİŞÇESİNE MUHTELŞEM DURUR KAS ADALE YAPINIZ SU DOLU DEĞİL ADALE/ET DOKUSU OLARAK YANSIR GÖREN GÖZLERE SOKAK TABİRİ İLE KAPANIŞ YAPALIM = MERMİ GİBİ BİR VÜCUDUNUZ OLUR Evet arkadaşlar trenbolone denilen ilacı iyisi ile kötüsü ile hatta bazı minik bilinmeyen duyulması zor sırlar ile sizlere anlatmaya çalıştım bu ilacı kullanmadan 10 kere düşünün tüm bunlara rağmen kullanacağım derseniz mutlaka doğru bir rehber ile bu süreci geçirin yoksa çok üzülürsünüz piyasa da 300,500,800 tl gibi tren tedariği sunumu yapanlara kanmayın tren. ve oxandrolone dünya da ham maddesi en pahalı 2 ilaçtır bunu unutmayın zaten özünde sakat bir ürün olan tren'e en doğru şekilde ulaşmak için en doğru seçeneği vücudunuza almak için uğraşın ilk çabanız bu yönde olsun.
      KEYİFLİ FORUMLAR
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: Revengew
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temiz büyümek istiyorum tren kullanırken igf seviyeleri yükseliyor buda büyümeyi kolaylaştırıyor diye biliyorum. Genelde tren acetat definasyon döneminde kullanılıyor. Bulk yaparken kullanmak mantıklı olur mu? 
      Bilmediğim için bilgilerinize sığınıyorum beni aydınlatır mısınız?  
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: batuhanyyigit
      Tren küründeyim gün içerisinde inanılmaz derecede halsizlik ve uyku hali var ayrıca psikolojik bitik durumdayım neden kaynaklanıyor olabilir?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×