Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Darkdefender

Uzun süreli tren kullanımı hk.

Önerilen İletiler

Darkdefender    53

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Görsel efekt olarak en verim aldığım ilaç tren artık psikojik yan etkenlerinide yönete biliyorum  hatta iyi yönde hayat kalitemi arttırıyor erken daha dinç uyanıyorum modum yüksek agrasifliğini antrenmanda attıktan sonra gün içindeki yaşantımıda etkilemiyor alıştım diyelim 2ml Testo e 3ml tren ace bunu 10hafta yaptık diyelim trenin dozajını düşürerek 1.5ml e kadar 20 22ci haftalara kadar devam etsem ne gibi götürüsü olur piyasada hcg hormonu muadili birşeyde yok pct yapmıyorum 2yıldır trt doz dinlendirip tekrar kür şeklinde devam ediyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Darkdefender    53
Diver, 37 dakika önce yazdı:

Kalp/damar, sinir sistemi ve böbrek sağlığı için önermiyorum. Hissiyat olarak sağlıklı hissetmen içeride sorun olmadığı anlamına gelmiyor. Sinir sistemini yorması veya bozmasını açıklamak çok uzun bir konu araştırmalısın. İlaç sana değil, sen ilaca hükmet... Bağımlı olma :) 

10hafta kullanıp 20hafta dinlendirmiştim şimdiye kadar aynı şekilde devam ozaman suanlık kan testlerinde bir sorun yok olmiycağı anlamına gelmiyor tabi hdl düşük ama

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
Diver, Bir saat önce yazdı:

Kalp/damar, sinir sistemi ve böbrek sağlığı için önermiyorum. Hissiyat olarak sağlıklı hissetmen içeride sorun olmadığı anlamına gelmiyor. Sinir sistemini yorması veya bozmasını açıklamak çok uzun bir konu araştırmalısın. İlaç sana değil, sen ilaca hükmet... Bağımlı olma :) 

Trenle bulk yapanlar bu riski göze mi alıyor abi? Sonuçta kimsenin 12 hafta bulk yaptığını görmedim..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
deluxes    224
Diver, 2 saat önce yazdı:

Bulk yada definasyon farketmiyor. Bu risk hep var. Bence bulkta trenle daha çok yoruluyor vücut. 

Kolesterol değerleri çok önemli. Hdl düşük ise hem kalbini hemde damarlarını sevmiyorsun demektir :) 

Katılıyorum bulkı trenle yapmak her anlamda yoruyor vücudu. Şuan tükenmiş hissediyorum :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KA21    16

Ben bir yıl kesmeden kullandım. Kısa ester ve uzun ester olarak. Bu arada hiç kesmeden 3 yıl kullanan tanıyorum. Yönetmesi kesinlikle zor. İlacı ve vücudu iyi tanımak lazım. Ancak kullandıktan ve alıştıktan sonrada insan bırakmak istemiyor. Yani en azından benim için çok zor oldu bırakmak :) Negatif yönlerini minimize etmek için, beslenmeye iki kat önem vermek lazım. Her gün bir öğün kesinlikle balık yemek gerekiyor. Ayrıca her gün bol yeşillik tüketmek ve enginar yemek neredeyse şart. Yoksa böbrek ve karaciğere ciddi hasarlar verebilirsin. Doğru miktarda protein veya karbonhidrat almak bir o kadar değerli.

İlaca yeterince protein ve karbo vermezseniz hem ilaç çalışmaz hem de farklı sıkıntılar çıkar ortaya. Üç ayda bir HGB baktırıp gerekiyorsa kan aldırmak lazım. Yani tüm bunları uzun süreli yaptım. Yaparken çok zorlandım. İstemeyerek de olsa kısa bir süre için Trene veda ettim. Ama bir süre dinlendikten ve test sonuçlarımda makul gelirse tekrar devam edeceğim :) . Tekrar hatırlatmakta fayda var düşük dozajlar dahi olsa Tren çok tehlikeli ve kontrolü zor bir steroid...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Darkdefender    53
KA21, Bir saat önce yazdı:

Ben bir yıl kesmeden kullandım. Kısa ester ve uzun ester olarak. Bu arada hiç kesmeden 3 yıl kullanan tanıyorum. Yönetmesi kesinlikle zor. İlacı ve vücudu iyi tanımak lazım. Ancak kullandıktan ve alıştıktan sonrada insan bırakmak istemiyor. Yani en azından benim için çok zor oldu bırakmak :) Negatif yönlerini minimize etmek için, beslenmeye iki kat önem vermek lazım. Her gün bir öğün kesinlikle balık yemek gerekiyor. Ayrıca her gün bol yeşillik tüketmek ve enginar yemek neredeyse şart. Yoksa böbrek ve karaciğere ciddi hasarlar verebilirsin. Doğru miktarda protein veya karbonhidrat almak bir o kadar değerli.

İlaca yeterince protein ve karbo vermezseniz hem ilaç çalışmaz hem de farklı sıkıntılar çıkar ortaya. Üç ayda bir HGB baktırıp gerekiyorsa kan aldırmak lazım. Yani tüm bunları uzun süreli yaptım. Yaparken çok zorlandım. İstemeyerek de olsa kısa bir süre için Trene veda ettim. Ama bir süre dinlendikten ve test sonuçlarımda makul gelirse tekrar devam edeceğim :) . Tekrar hatırlatmakta fayda var düşük dozajlar dahi olsa Tren çok tehlikeli ve kontrolü zor bir steroid...

4gr balık yağı alıyorum 800grama yakın yağsız kırmızı et yiyorum bazı günler tavuk et karışık yumurtası protein tozu da var tabi clean bulk şeklindeyim memnunum fiziğimden  daha önceki tren kürlerimde agrasif ve yorgun hissediyordum 8ci haftadayım modum enerjim zirve insanın bırakası gelmiyor cidden 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KA21    16
Darkdefender, 13.06.2025 - 16:00 yazdı:

4gr balık yağı alıyorum 800grama yakın yağsız kırmızı et yiyorum bazı günler tavuk et karışık yumurtası protein tozu da var tabi clean bulk şeklindeyim memnunum fiziğimden  daha önceki tren kürlerimde agrasif ve yorgun hissediyordum 8ci haftadayım modum enerjim zirve insanın bırakası gelmiyor cidden 

Yani 2-4 ay kullanımları bir şekilde yönetirsin ancak 1-2 yıl gibi kullanacaksan dediklerime dikkat et derim. Zaten vitaminleri mineral vs. yazmıyorum...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
Darkdefender, 13.06.2025 - 16:00 yazdı:

4gr balık yağı alıyorum 800grama yakın yağsız kırmızı et yiyorum bazı günler tavuk et karışık yumurtası protein tozu da var tabi clean bulk şeklindeyim memnunum fiziğimden  daha önceki tren kürlerimde agrasif ve yorgun hissediyordum 8ci haftadayım modum enerjim zirve insanın bırakası gelmiyor cidden 

kolestrol ve hemogramına dikkat et, sakın boldenon kullanma. Veya yüksek kafein, clenbuterol tarzı uyarıcılara hiç ama hiç bulaşma. Sana en iyi tavsiyem budur, sonun kalp pilinden medet ummaya kadar gidebilir.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
balikcionur    11
Fuhrer, 18 dakika önce yazdı:

kolestrol ve hemogramına dikkat et, sakın boldenon kullanma. Veya yüksek kafein, clenbuterol tarzı uyarıcılara hiç ama hiç bulaşma. Sana en iyi tavsiyem budur, sonun kalp pilinden medet ummaya kadar gidebilir.

Tren küründe Boldenon kullanma deme sebebin nedir hocam?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
balikcionur, 3 dakika önce yazdı:

Tren küründe Boldenon kullanma deme sebebin nedir hocam?

tren küründe, hele ki o miktarlarda kırmızı et tüketimi kolestrolünü arttırır. Boldenon, RBC miktarını arttırır. Ekstra uyarıcı alırsan vücudundaki koyulaşmış kan, iyice düşmüş HDL ve aşırı yükselmiş LDL kolestrol değerin kalbini aşırı zorlar. Ek olarak koyu kanın pompalanması zorlaştığından kalp krizi geçirebilirsin. Bir kaç sene önce salonda bir hoca anlatıyordu, kendi öğrencisi sırf bu yüzden ritim bozukluğu yaşamış ve yıllardır kardiyolog kardiyolog dolaşıyormuş. O stanozolol, boldenon ve efedrin kullanmış. Bir kaç cm ölçü için bu toplara girmeye hiç gerek yok.

Bu videoda gördüğün arkadaş da gayet sağlam adaleye sahip, ve yaşı da çoğu bu tür vakayı yaşıyan kişiye göre genç. Ancak bu durumu yaşıyor. Bu durumu tamamen steroidlere bağlayamayız, genetik önemli bir faktör. Ancak genetik olarak kalp/damar hastalığına sahip bir kişinin bu derece antrenman-steroid işine girmeyeceğini hepimiz de iyi biliyoruz. Bunun gibi yüzlerce vaka olmuştur. Bunu ben belirtmek istedim. Uzun süreli tren küründe kolestrol kaçınılmaz bir şekilde bozulacaktır. İstenildiği kadar omega-3 kullanılsın, temiz beslenilsin. Böyle bir ilacı uzun süre kullanmak yerine Insülin+GH çok daha masum geliyor. Ek olarak Insülin+GH protokolü ile daha sağlam adaleler oluşturabilirsiniz. Boldenon, yüksek uyarıcı ve trenbolone'nin kombine edilmesine karşıyım.

  • Beğen 2
  • Teşekkürler 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KA21    16

Zaten bende bu tip durumları minimize etmek için beslenme iki kat önemli, her gün bir öğün mutlaka balık yemek, bol bol yeşillik yemek lazım diye yazmıştım. Çok zor ve dikkat edilmesi gereken bir ilaç. Uzun dönem kullanmak için sürekli kontrol altında ve %100 beslenme normlarına uymak gerekiyor. Doz ayarlamasını kendi bünyeni anlayacak şekilde yapmak lazım. Hiç bulaşmamak en güzeli. Forumda okuyorum 20-25 yaşlarda tren kullanıyor. Pek doğru bulmuyorum tabi ama herkesin kendi tercihi bir noktada. Bulaşınca ve o hissi alınca bırakmasıda zor geliyor insana bu ayır bir konu tabi ki...

  • Beğen 4

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
balikcionur    11
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

tren küründe, hele ki o miktarlarda kırmızı et tüketimi kolestrolünü arttırır. Boldenon, RBC miktarını arttırır. Ekstra uyarıcı alırsan vücudundaki koyulaşmış kan, iyice düşmüş HDL ve aşırı yükselmiş LDL kolestrol değerin kalbini aşırı zorlar. Ek olarak koyu kanın pompalanması zorlaştığından kalp krizi geçirebilirsin. Bir kaç sene önce salonda bir hoca anlatıyordu, kendi öğrencisi sırf bu yüzden ritim bozukluğu yaşamış ve yıllardır kardiyolog kardiyolog dolaşıyormuş. O stanozolol, boldenon ve efedrin kullanmış. Bir kaç cm ölçü için bu toplara girmeye hiç gerek yok. Bu videoda gördüğün arkadaş da gayet sağlam adaleye sahip, ve yaşı da çoğu bu tür vakayı yaşıyan kişiye göre genç. Ancak bu durumu yaşıyor. Bu durumu tamamen steroidlere bağlayamayız, genetik önemli bir faktör. Ancak genetik olarak kalp/damar hastalığına sahip bir kişinin bu derece antrenman-steroid işine girmeyeceğini hepimiz de iyi biliyoruz. Bunun gibi yüzlerce vaka olmuştur. Bunu ben belirtmek istedim. Uzun süreli tren küründe kolestrol kaçınılmaz bir şekilde bozulacaktır. İstenildiği kadar omega-3 kullanılsın, temiz beslenilsin. Böyle bir ilacı uzun süre kullanmak yerine Insülin+GH çok daha masum geliyor. Ek olarak Insülin+GH protokolü ile daha sağlam adaleler oluşturabilirsiniz. Boldenon, yüksek uyarıcı ve trenbolone'nin kombine edilmesine karşıyım.

Açıklamaların için teşekkür ederim. Ne demek istediğini anladım. Şuan 250 testo 200 bolde ve son 2 haftadır 400 tren alıyorum. Mesajını görünce sebebini sormak istemiştim. Benim boldenonu kürümde tutma sebebim tamamen e2 yi ref aralığında tutabilmek için. Tren sebebiyle e2 seviyesini tam göremediğimiz için. Ama anlattıklarına bakacak olursak iş biraz ciddi. 

KA21, 56 dakika önce yazdı:

Zaten bende bu tip durumları minimize etmek için beslenme iki kat önemli, her gün bir öğün mutlaka balık yemek, bol bol yeşillik yemek lazım diye yazmıştım. Çok zor ve dikkat edilmesi gereken bir ilaç. Uzun dönem kullanmak için sürekli kontrol altında ve %100 beslenme normlarına uymak gerekiyor. Doz ayarlamasını kendi bünyeni anlayacak şekilde yapmak lazım. Hiç bulaşmamak en güzeli. Forumda okuyorum 20-25 yaşlarda tren kullanıyor. Pek doğru bulmuyorum tabi ama herkesin kendi tercihi bir noktada. Bulaşınca ve o hissi alınca bırakmasıda zor geliyor insana bu ayır bir konu tabi ki...

Ve kesinlikle testo miktarı trenden az olmalı. Ben bu şekilde giderek yan etkileri %50 azalttım diyebilirim. Söylediklerine katılsamda, her gün balık ve yeşillik yiyemiyorum bunun yerine nac600 veya omega3 gibi takviyeler alıyorum.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
balikcionur, 11 dakika önce yazdı:

Açıklamaların için teşekkür ederim. Ne demek istediğini anladım. Şuan 250 testo 200 bolde ve son 2 haftadır 400 tren alıyorum. Mesajını görünce sebebini sormak istemiştim. Benim boldenonu kürümde tutma sebebim tamamen e2 yi ref aralığında tutabilmek için. Tren sebebiyle e2 seviyesini tam göremediğimiz için. Ama anlattıklarına bakacak olursak iş biraz ciddi. 

200 bolde aşırı bir sorun yaratacağını düşünmüyorum, eğer RBC miktarını 3-4 haftada bir kontrol ettirirsen bir sıkıntı yaşamazsın. Benim kastım 600-800 tren 1gr boldenon civarı kullanan kişileredir.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
balikcionur    11

Mayıs 19da verdiğim son testte rbc 6,2 çıkmış kontrol ettim de nisan ayında da 6,1 ref aralığının bir tık üstü. Bu hafta tekrar test vereceğim kontrol ederim yine. Ref aralığına almamız için önerin nedir yoksa bu değerler çok problem yaratacak durumda değil midir?

tarihinde balikcionur tarafından düzenlendi
Mesajı siler misiniz alıntılamayı unutmuşum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
balikcionur, 42 dakika önce yazdı:

Açıklamaların için teşekkür ederim. Ne demek istediğini anladım. Şuan 250 testo 200 bolde ve son 2 haftadır 400 tren alıyorum. Mesajını görünce sebebini sormak istemiştim. Benim boldenonu kürümde tutma sebebim tamamen e2 yi ref aralığında tutabilmek için. Tren sebebiyle e2 seviyesini tam göremediğimiz için. Ama anlattıklarına bakacak olursak iş biraz ciddi. 

E2 yi referans aralığında tutmak istiyorsan aromataz inhibitörü kullanmak, boldenon kullanmaktan çok daha ucuz ve güvenilir bir yöntem

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    931
balikcionur, 24 dakika önce yazdı:

Mayıs 19da verdiğim son testte rbc 6,2 çıkmış kontrol ettim de nisan ayında da 6,1 ref aralığının bir tık üstü. Bu hafta tekrar test vereceğim kontrol ederim yine. Ref aralığına almamız için önerin nedir yoksa bu değerler çok problem yaratacak durumda değil midir?

kan bağışı yapman yeterli olacaktır.

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
balikcionur    11
hectordoyle, 34 dakika önce yazdı:

E2 yi referans aralığında tutmak istiyorsan aromataz inhibitörü kullanmak, boldenon kullanmaktan çok daha ucuz ve güvenilir bir yöntem

Her ay düzenli test verip takip etmeme rağmen tam ai alınca e2 sıfırlanıyor, yarım aldığımda da ne derece düşürüyor kestiremiyorum. Böyle iniş çıkış yaşayacağıma boldenonla belli bir seviyede tutabilirim diye düşünerek boldenonu çıkarmamıştım kürümden. 

tarihinde balikcionur tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Darkdefender    53

 300treni hiç geçmedim 300 prop 300tren 300mast definasyonda kullandım şuan 2ml Testo e 2ml tren ace ile devam ediyorum uyarıcı almıyorum ama kafein kaçınılmaz çay kahve pre derken abartılıyor tren bitiminde  boldenon a geçmeyi düşünüyordum 500 Bolde 500 Testo kan değerlerine göre hareket edicem 

170 boy 85 kg civarıyım form bu şekilde 

IMG_1430.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ahmetfaruk    1

Bu videoyu izliyordum. Konu açmak istedim ama zaten açılmış. TRT yapıyorum. Spor da olunca içimde kurt dönüyor bir şeyler hiç eklemesem mi diye düşünüp duruyorum. Youtube'da bu videoya denk geldim ve yorumlar aşırı ilginç geldi açıkçası.

Yıllardır haftada 75 mg kullandığını ve gençlerle birlikte ağır islerde çalıştığını söyliyen var. Haftada 25 mg ile kardiyolarinin verimli geçtiğini söyleyen var. Haftalık 15 mg kullandığını soyliyen var ve 10 yıldan fazladır haftada 100 mg kullandığını çok iyi hissettigini söyliyen var. Kişiden kişiye degisebilmekle birlikte trt gibi uzun vadeli bir tren dozunun olabileceği kanaatindeyim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Ahmetfaruk, 22 saat önce yazdı:

Bu videoyu izliyordum. Konu açmak istedim ama zaten açılmış. TRT yapıyorum. Spor da olunca içimde kurt dönüyor bir şeyler hiç eklemesem mi diye düşünüp duruyorum. Youtube'da bu videoya denk geldim ve yorumlar aşırı ilginç geldi açıkçası.

Yıllardır haftada 75 mg kullandığını ve gençlerle birlikte ağır islerde çalıştığını söyliyen var. Haftada 25 mg ile kardiyolarinin verimli geçtiğini söyleyen var. Haftalık 15 mg kullandığını soyliyen var ve 10 yıldan fazladır haftada 100 mg kullandığını çok iyi hissettigini söyliyen var. Kişiden kişiye degisebilmekle birlikte trt gibi uzun vadeli bir tren dozunun olabileceği kanaatindeyim. 

vigorious steve denen eleman cruise'da 25mg tren acetat kullanımının glucocorticoid reseptörüne bağlanıp katabolizmayı engellediğini falan filan söylüyodu trt veya blast cruise yapan kişiler için mantıklı olabilir ama 25mg acetatı vurabilmek için boş viale trt dozuyla ekleyip karıştırmak gerekir sanırım trenbolone ile testo homojen karışır mı bilmem

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
berkay16, 17 saat önce yazdı:

vigorious steve denen eleman cruise'da 25mg tren acetat kullanımının glucocorticoid reseptörüne bağlanıp katabolizmayı engellediğini falan filan söylüyodu trt veya blast cruise yapan kişiler için mantıklı olabilir ama 25mg acetatı vurabilmek için boş viale trt dozuyla ekleyip karıştırmak gerekir sanırım trenbolone ile testo homojen karışır mı bilmem

ben tüm kullandıklarımı karışım yapıp saklıyorum. helede aynı markanın karışmayacağını hiç düşünmüyorum. farklı marka farklı yağ bile olsa bir noktada karışacaktır. renk farkından anlaşılırdı beklerken dibe çoken olurdu. dozaj hesabı daha kolay oluyor ve tek çekimde 2 3 ilaç çekilmiş oluyor.  şu an 1.7ml çekiyorum. bunun içinde 3 ilaç var. ayrı ayrı çekmeye kalksam ilk ilacı tam istediğin doz çekersin fazla geleni geri verirsin. 2. vialde hata yapmaman lazım geri vermeye kalksan hangisinden gittiği belirsiz. karışım hali daha kusursuz ölçü bence

tarihinde abartach tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
abartach, 20 dakika önce yazdı:

ben tüm kullandıklarımı karışım yapıp saklıyorum. helede aynı markanın karışmayacağını hiç düşünmüyorum. farklı marka farklı yağ bile olsa bir noktada karışacaktır. renk farkından anlaşılırdı beklerken dibe çoken olurdu. dozaj hesabı daha kolay oluyor ve tek çekimde 2 3 ilaç çekilmiş oluyor.  şu an 1.7ml çekiyorum. bunun içinde 3 ilaç var. ayrı ayrı çekmeye kalksam ilk ilacı tam istediğin doz çekersin fazla geleni geri verirsin. 2. vialde hata yapmaman lazım geri vermeye kalksan hangisinden gittiği belirsiz. karışım hali daha kusursuz ölçü bence

Peki hocam 3 ilacı karıştık diyelim. 1.7 ml enjektöre çektiğin zaman Alman gereken tüm dozu almış oluyor musun tek enjeksiyonda. Bunun garantisi var mı? Yada haftalık vurduğun zaman mı tüm ilaçları vücuda almış oluyorsun? Çok kafa karıştırıcı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
abartach    64
parfait16, 1 saat önce yazdı:

Peki hocam 3 ilacı karıştık diyelim. 1.7 ml enjektöre çektiğin zaman Alman gereken tüm dozu almış oluyor musun tek enjeksiyonda. Bunun garantisi var mı? Yada haftalık vurduğun zaman mı tüm ilaçları vücuda almış oluyorsun? Çok kafa karıştırıcı.

matemetiği en baştan yapmak gerekiyor. 1,7 pazartesi 1.7 perşembe. benim karıştığına inancım var :)  yemin edebilirim kanıtlayamam. yağ bazlı olduğu sürece karıştırmaya devam edeceğim. bazen dışarıda yaptırmam gerekiyor iğneyi. 2-3 vial gezdirmekte hoş olmuyor cepte. İlaç 250mg ama bana lazım olan 200 yada 400 yada 600 yani 250 nin katları değilse matematik yapmam dozajlamam gerekli. neden fazla ilaç alayım gereksiz yere. yada herseferinde neden ölçmeye uğraşayım diye birçeşit cimrilik ve tembellik işte.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
abartach, 1 saat önce yazdı:

matemetiği en baştan yapmak gerekiyor. 1,7 pazartesi 1.7 perşembe. benim karıştığına inancım var :)  yemin edebilirim kanıtlayamam. yağ bazlı olduğu sürece karıştırmaya devam edeceğim. bazen dışarıda yaptırmam gerekiyor iğneyi. 2-3 vial gezdirmekte hoş olmuyor cepte. İlaç 250mg ama bana lazım olan 200 yada 400 yada 600 yani 250 nin katları değilse matematik yapmam dozajlamam gerekli. neden fazla ilaç alayım gereksiz yere. yada herseferinde neden ölçmeye uğraşayım diye birçeşit cimrilik ve tembellik işte.

Yani bu enjeksiyonlardan sonra kan tahlili yaptığınızda testosteronda dalgalanma olmuyor ve beklenilen seviyedeyse zaten gayet mantıklı bir olay , yada boldenon gibi bir ilaç varken aromatizasyonda E2 de beklenilen seviyede oluyorsa hiç sorun yok :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lome    10
abartach, 3 saat önce yazdı:

matemetiği en baştan yapmak gerekiyor. 1,7 pazartesi 1.7 perşembe. benim karıştığına inancım var :)  yemin edebilirim kanıtlayamam. yağ bazlı olduğu sürece karıştırmaya devam edeceğim. bazen dışarıda yaptırmam gerekiyor iğneyi. 2-3 vial gezdirmekte hoş olmuyor cepte. İlaç 250mg ama bana lazım olan 200 yada 400 yada 600 yani 250 nin katları değilse matematik yapmam dozajlamam gerekli. neden fazla ilaç alayım gereksiz yere. yada herseferinde neden ölçmeye uğraşayım diye birçeşit cimrilik ve tembellik işte.

30ml lik temiz flankon filan mi alıp kullanıyorsunuz karıştırırken 3 ilacı birden? Bende düşündüm bunu da daha önce kullanılmış flankona tekrar dolum yapıp tekrar tekrar lastiğini delmek sterillik ve hava almasıyla ilgili sıkıntı olur diye düşünüp yapmadım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Loving
      Merhaba arkadaşlar; 
      Bugün trenbolone ele alacağız çünkü piyasada kimse size şimdi anlatacaklarımı bu kadar derinlemesine anlatmayacaklardır. Peki neden anlatmayacaklardır? Anlattıkları taktirde satış yapamayacaklardır muhtemelen çünkü aklı olan trenbolon dan uzak durur. Ha aklı olan uzak durur derken bir kere deneyen de kolay kolay vaz geçemez çünkü trenbolone verdiği hazzı ve sonuçları dünyada başka verecek bir ilaç henüz keşfedilmedi.  
      Trenbolone nedir? Tarihçesi...
      Trenbolone, çoğu sporcu tarafından süratle fiziğinizi değiştirmek için en güçlü, en etkili ve en tehlikeli steroidlerden biri olarak kabul görmüştür. Bu ürün 19-nor steroid ailesinin bir parçasıdır. Trenbolone gibi, bu 19-nor ailede oldukça popüler bir başka steroid de Nandrolone’dır (Deca Durabolin ve NPP) Nandrolone ve trenbolone’un etki mekanizmaları benzer olmakla birlikte gerçekte bu iki steroid den alacağınız sonuçları çok farklı olacaktır.
      Nandrolone grubunun bir androjen ve anabolik steroid modelidir. Deca durabolin'in yeni yani geliştirilmiş versiyonudur. Misal peptidler de follistatin ilk olarak çıktı sonra geliştirilmiş versiyonu Follistatin 344 çıktı veya herkesin tanıdığı bir ürün Yohimbe çıktı daha sonra saf ve üst versiyonu olan Yohimbe HLC geldi gibi düşünebilirsiniz. Deca ve Tren. iki kardeş arkadaşlar ama ikiz kardeşler değiller sadece kardeşler. Misal deca da libido konusunda sorunlar yaşarken tren. kullanımında aksi yönde pozitif çıkışlar yakalarsınız ve bizim camia'da '' BÜYÜMEK İÇİN DECA! ESTETİK İÇİN TREN '' sözü vardır. Deca sizin sinir sisteminize veya paranoya kavramınıza negatif etki etmez ama trenbolone bu kavramın tabiri caiz ise içinden deler geçer. Yani bunlar kardeş olmalarına rağmen iki farklı deneyim sunan ürün diyebiliriz.  Konuyu çok dağıtmadan tren kullanıcıları nelere dikkat etmeli bunlara değinelim.
      Trenbolone kullanmaya karar verdim yan etkileri nelerdir?
      2,6 HAFTALAR ARASI ATEŞİNİZİN ÇIKMASI 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK SİNİR 3,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK PARONOYA 2,6 HAFTALAR ARASI VÜCUT GENELİ VE AVUÇ İÇİ TERLEME 3,10 HAFTALAR ARASI NEFES DARLIĞI KOMPLİKASYONLARI 4,10 HAFTALAR ARASI ÖKSÜRME 3,10 HAFTALAR ARASI HALSİZLİK VE YORGUNLUK BELİRTİLERİ 4,10 HAFTALAR ARASI YÜKSEK TANSİYON BELİRTİLERİ Şimdi arkadaşlar bunların arasında en ağır yaşayacağınız 3 sorun 
      YÜKSEK SİNİR PARONOYA ( AĞIR ŞEKİLDE ) NEFES DARLIĞI (NEFES ALAMAMA) 1 ve 2. madde konusunda eğer özünüzde sinirli, saman alevi gibi parlayan biriyseniz ve duygu durum bozukluğu, anksiyete, geçmişte veya ürünü kullanacağınız dönem psikolojik sorunlarınız oldu veya varsa '' kesinlikle uzak durun '' çünkü trenbolone öyle ağır şekilde bunları size yaşatır ki ya her gün adam döver veya dayak yersiniz.  
      Kendimden bir hikaye anlatayım hemen; Tren kullandığım dönem sokakta yay geçidinden karşıya geçeceğim (özünde çabuk sinirlenen birisiyimdir ama saman alevi gibi hemen şeker adam moduna dönmem de çok basittir.) toplu taşıma şoförü olan adam kilitlendim bakıyorum (bana bakıyor sanıyorum) dedim bana posta koyuyor herhalde (ne alakaysa) yeşil yandı araçlara aracın önüne geçtim gidemesin diye sen niye bana bakıyorsun diye adamla kavgaya tutuştum adam yemin ediyor ya sana değil ışığa bakıyordum yeşil yansın da geçeyim diye.  Neyse sonra aaa bir sn bende tren vardı sakin olmalıyım deyip yoluma gitmişliğim olmuştur bunun gibi nice hikayelerim vardır tren kullandığım dönemlere dair. 
      Bakın tren öyle ilaçtır ki evliyseniz yuvanız  bozulur, dağılır  Sevgiliniz varsa ayrılırsınız. Ananız, babanıza ağır sözler söyler hatta el kaldırırsınız. Tren adamı böyle manyak eder haberiniz olsun.  Bir gün destek verdiğim biriyle konuşuyoruz tren dedim nasıl gidiyor? İyi abi dedi. Ya dedim nasıl iyi? Paranoya falan yok mu dedim şuan bir şey yok dedim 1 belki 2 hafta sonra beni aradı abi dediğin gibi paranoya yaptım ama iyi ki tren kullanmışım yoksa fark edemeyecektim dedi. Dedim ki ne oldu? Abi kız arkadaşımla hiç telefonuna bakmaz, karıştırmazdım trenden galiba aldatıldığım paranoyasına kapıldım bir de ne göreyim? Aldatılıyormuşum üstelik başka bir vücut geliştirmeci çocukla!! Aldatılmak değil de çocuğun benden vücudunun daha iyi olması zoruma gitmişti abi demişti. (Bende gülsem mi ağlasam mı bilememiştim.)
      Peki trenbolone bu kötü özelliğinden nasıl etkilenmeden kullanabiliriz? Bunu kariyerimde kimseye anlatmadım çünkü parayla bile ölçülemeyecek değerde bir bilgi ve %99 çözüm sunuyor. Tren negatif etkilerinden kurtulmak için kür planınızı şu şekilde yapın bu yazdığım yan etkilerin neredeyse hiç birini görmeyeceksiniz arkadaşlar.  
      MİSAL TREN KÜRÜNDE YAPILMAMASI GEREKEN : 
      1-15 HAFTA TESTOSTERON  1-10 HAFTA TRENBOLONE 1-5 HAFTA DIANABOL  Böyle bir kürde genelde 500 testo + 300 tren + 30 mg dianabol yapar çoğu sporcu. Ama o yan etkileri görmemek için yapılması gereke düzenleme şu şekilde olmalıdır arakadalar.
      1-15 HAFTA TESTOSTERON - 250 mg hatta 200 mg  1-10 HAFTA TRENBOLONE - 500/900 mg kadar çıkabilirsiniz bu dediğim formülde (sonuçlar şaşırtacaktır yan etki anlamında) 1-5 HAFTA DIANABOL  - 30 mg Bu şekilde olduğunda en ağır baskın kötü özelliklerini trenbolone ekarte etmiş olursunuz. Ha şöyle de bir şey var forumda da o arkadaşlar aktif olarak aramızda benim destek sağlayıp bu formülü yapmadan rutin uygulamalar ile tren küründe 4,6 ay kalan ama gram yan etki hissetmeyen vücut gelişimi olarak muazzam sonuçlar alan sporcular yok mu? VAR! Ama 1000 kişi de 1 kişi arkadaşlar.  O kişilerdenseniz zaten ömür boyu kullanın trenbolone hiç vazgeçmeyin. 
      Bunu şöyle açıklayalım '' yahu öyle şey mi olur diyenler anlasın diye '' 
      1 masa olsun bu Masa'nın sağ ucuna sen sol ucuna ben oturayım. Önümüzde 4 tane y*ni rakı 70'lik olsun 2 sende 2 bende şeklinde. Sonra başlayalım içmeye ben 1. şişede sarhoş olup bayılıp kalayım sen 3. şişede çakır keyif ol  bu mümkün mü? Evet mümkün dünyaları içip hala ayakta olan onlarca kişi var daha 1 bardakta ayılıp, bayılan kişileri de gördük değil mi? Eee şimdi diyebilir miyiz ya kardeşim aynı rakı sen ona gerçek bana sahte vermişsin? Hayır işte ilaç ve genetik böyle bir şey arkadaşlar dünyada bilimin inceleyip sonuca vardığı çoğu konuda tek spor dalı vücut geliştirme ama bilimin bile hala bulamadığı bazı gerçekler var bu durumda onlardan bir tanesi. 
      Mesela dış kaynaklı forumları veya platform veya makaleleri inceleyin Avrupa'nın en sevdiği ilaçlar başında trenbolone gelir ve adamlar şaka değil 1 yıl kesmeden kullanırlar. O  konuda bende bu eğilimi mantıklı buluyorum ama uzun kullanım yapacak arkadaşlar lütfen çok abartmayın uzunluğu ve mg kısımlarını tavsiyem bu yönde olacaktır. 
      Parabolan insanlar için üretilen versiyonudur acetat ve ent. formu veteriner gruplarında vardır haliyle eczane ürünleri parabolan formatında üretir lab ürünleri acetat ve ent. olarak üretirler. Misal balkan pharma : parabolone alt markası sp : acetat ve ent. olarak piyasada bulunmaktadır.
      Peki vücuttaki işleyişi nasıl olur? Nelere etki eder nasıl çalışır?
      Diye bakacak olursak;
      Trenbolone, kas yapı dokusu içinde bulunan igf-1 hormonunun seviyesini çok büyük oranda pozitif yönlü arttırmaktadır. ( igf normalde gece biz uyurken beyinde salgılanan gh nin karaciğere ulaşması ve orada igf 1'e dönmesi ile gerçekleşir. ) Böylelikle kastaki igf-1 seviyesi 2,3 hatta daha fazla artıp kas uydu hücrelerinin yani hasarlı kas hücreleri'nin igf-1 ve diğer büyüme faktörlerine çok daha duyarlı hale gelmesini sağlar. Kas hücre oranlarına belirli paralelikte ilerleyen DNA ölçüsünü de oldukça fazla oranda attırır.
      DEDİKLERİMİ DOĞRULAR NİTELİKTE AÇILAN ÖRNEK KONULAR : 
      Etkilerinden pozitif yanların dan hiç bahsetmedim kapanışı öyle yapalım arkadaşlar;
      TESTOSTERON DAN 500 KAT NEREDEYSE GÜÇLÜ BİR İLAÇ DÜŞÜNÜN  YUNAN HEYKELİ BENZETMESİ VARDIR YA HEP HAH İŞTE O HEYKEL KIVAMINA GETİRİR SİZİ VÜCUDUNUZ KARAKALEM İLE ÇİZİLMİŞÇESİNE MUHTELŞEM DURUR KAS ADALE YAPINIZ SU DOLU DEĞİL ADALE/ET DOKUSU OLARAK YANSIR GÖREN GÖZLERE SOKAK TABİRİ İLE KAPANIŞ YAPALIM = MERMİ GİBİ BİR VÜCUDUNUZ OLUR Evet arkadaşlar trenbolone denilen ilacı iyisi ile kötüsü ile hatta bazı minik bilinmeyen duyulması zor sırlar ile sizlere anlatmaya çalıştım bu ilacı kullanmadan 10 kere düşünün tüm bunlara rağmen kullanacağım derseniz mutlaka doğru bir rehber ile bu süreci geçirin yoksa çok üzülürsünüz piyasa da 300,500,800 tl gibi tren tedariği sunumu yapanlara kanmayın tren. ve oxandrolone dünya da ham maddesi en pahalı 2 ilaçtır bunu unutmayın zaten özünde sakat bir ürün olan tren'e en doğru şekilde ulaşmak için en doğru seçeneği vücudunuza almak için uğraşın ilk çabanız bu yönde olsun.
      KEYİFLİ FORUMLAR
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: Revengew
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temiz büyümek istiyorum tren kullanırken igf seviyeleri yükseliyor buda büyümeyi kolaylaştırıyor diye biliyorum. Genelde tren acetat definasyon döneminde kullanılıyor. Bulk yaparken kullanmak mantıklı olur mu? 
      Bilmediğim için bilgilerinize sığınıyorum beni aydınlatır mısınız?  
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: batuhanyyigit
      Tren küründeyim gün içerisinde inanılmaz derecede halsizlik ve uyku hali var ayrıca psikolojik bitik durumdayım neden kaynaklanıyor olabilir?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×