-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
24 -
Katılım
-
Son ziyaret
PLATFORM TECRÜBE PUANI
1 NötrAhmetfaruk Hakkında
-
Derece
YENİ ÜYE
Platform İstatistikleri
-
Bizi nasıl buldun?:
Google Aramalarında
Profil Bilgileri
-
Meslek:
Öğretmen
-
Konum:
İstanbul
-
Cinsiyet:
Erkek
İlgi Alanların:
-
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Prop ekleyince 2 yerine 3 enjeksiyona çıkardım. Alak Perşembe pazar şeklinde. Only testo yaparken karıştıırnca çok daha iyi hissetmiştim. TRT ye geçince aynı devam ettim. Haftada 180 civarı vuruyorum 60 60 60 -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Evet. Flakondan ard arda yanı enjektöre çekip vuruyorum. İkisi de yağ bazlı. Fark eder mi ki? Sadece haftada 200 cypionate vuruyordum, son hafta bu şekilde prop+cyp yapmaya başladım. Geçen sefer daha iyi hissettirmişti sanki -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Bu günden sonra overdose markasına geçtim. Geçen hafta tekrar test verdim. Senin gibi hesaplıyamıyorum. Haftada 100 mg overdose cypionate 100 mg de propiyonate vuruyorum. 3 enjeksiyon yapıyorum. Testosteron 10.17 ug geldi çok şükür. Enjeksiyondan tam 48 50 saat sonra testi verdim. Bu tabloda testosteronum1500 mg'ı geçmez 500'ün de altına düşmez diye hesaplıyorum ama sana sormak istedim. Bu marka bu dozda beni TRT aralığında tutuyor diyebilriiz değil mi -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Arkadaşlar öncelikle çok sağolun. Hakikaten... Aynen ben de bu şekilde biliyordum. Hatta en geç 4. 5. Gün test verilir diye biliyordum. Doktora sustanon kullanmadığımı belirtip cypionate kullandığım için niye bekliyoruz diye de sordum. Anlamadı ama olmaz ki hormonlarının diye bir şeyler söyledi. O an düşünemedi belki de. Bu seviye normalse ilaç underdose değil o halde? Yarı ömrüne göre kanımda 1500 yeri değerlere pek çıkmıyor 1000 altına pek düşmüyor diyebileceğim dozu ayarlamaya çalışıyorum. Arttirmali miyim azaltmali miyim diye emin olmam için tekrar test olmam gerekir sanirim -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Yarılanma ömrüne göre bir tahmin yapabilir miyiz? Tam dolu olsaydı cypionate'ı vurduktan 7. Gününde yaklaşık kaç civarı çıkmalıydı? Kutu fotoğraflarını atacağım. Açıkçası bu marka için (all cheim asia) forumda çok iyi ya da kötü yorum pek yok ama ürünü satmayan satıcılar da hep ben satmıyorum ama o marka iyidir demişlerdi. -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Doktor 2 hafta hiç vurma öyle test ol dedi ben de haftada 2'ye bölüp vuruyorum çok beklemesem, yarılanma ömrüne göre hesap etsek, bir hafta sonra geleyim diye ısrar ettim de öyle kabul etti. YouTube da hocayla podcast yapan bir üroloji doktoru vardi, sanırım Dr. Ömür Erdemkaya, trt için bir ay kullanım sonunda bir hafta bekletip test aliyorum eğer 500-600 seviyelerindeyse demekki 1000 1200 civarlarında seyrettiğini anlayıp ona göre doz ayarlaması yapıyorum demişti. Test sonucu 700-800 civarı çıksaydı iyi hissetmeme rağmen doz düşürecektim, 180 çıktı işte 😀 Başka satıcıdan overdose marka sipariş ettim şimdi. Ne kadar underdose ve ne kadar kullanımda 1000-1500 araliginda sabitlerim onu nasıl bileceğim şimdi, her yeni ilaç marka denemesinde 2-3 kere test olamam ki -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Sordum. İnanamadı. Ben bu ilaçla yarışmaya hazırlandım mümkün değil satıcıya soracağım dedi. Zaten bu yarışmacı arkadaş kar etmedi rica ile aracı oldu sadece. Yani ilaç sahteyse içine libidoyu ve gücü yükselten, Lh ve fsh düşüren baska bir madde koyarak sahtesini yapacağına orijinal testo koyarsın. Tekrar test yaptırmayı düşünüyorum. Labaratuvardan yanlış sonuç çıkma ihtimali yada sonucu yazanın 1800 yerine 180 yazma ihtimali var mı sizce? -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Açıkçası 3. 4. Haftadan sonra libido ve güç artışı da çok barizdi. 95x4 Bench tükeniş alıyordum, geçen hafta 100x9 rahat çıktı. Lh ile fsh da dipte. Testosteron da sahtesi en son yapılacak şey. Labaratuvardan yanlış sonuç gelme ihtimali var mı? 40-50 parabolanın bu tabloya sebep olacağını da hiç sanmıyorum. Sonuç ve yan etkilere göre her şey ilaçlar orijinal diyor ama test sonucu gelin görün ki bu şekilde. Trt gibi uzun süreli low dose tren protokolleri oluyor. Masteronun da var. 20 sene haftada 40-60-80 mg doz arası kullanan var. Ben de 50 mg gibi düşük doz bir kullanımda nasıl hissettireceğini görmek istedim. Ramazana kadar devam edeceğim bakalım. Ne kadarı plasebo bilemiyorum ama bu doza rağmen kabus, uyku sorunları, sinirlilik hali ve koyu idrar gibi trenin yan etkilerini hafif te olsa aldım. Şeytan kaşıdı işte 😀 -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Ahmetfaruk bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Doktordan trt istediğimi söyledim. Bulabilirsen enanthate sustanondan daha iyi, orijinal bulabilirsen enanathate al dedi. Şimdilik sigma medicals testosteron enanthate ve bulunduğum yerdeki bir spora salonunda yarışmacı birisinden all cheim asia cypionate aldım. Bir iki hafta 250 mg sigma medicals kullandıktan sonra haftada 200 mg cypionate vurdum. (Bu arada son 4 hafta low dose olarak haftada 40-50 mg'dan az parabolan vurdum) Geçen hafta son enjeksiyonu yapıp tam yedi gün sonra test verdim. 1. ve 8. haftaki test sonuçlarım bu şekilde. SORULARIM: Testosteron 400'lerden 180'lere mi düşmüş oluyor hakikaten? İlaçlar sahteyse diğer değerler neden dramatik bir şekilde oynuyor? Yardımcı olabilir misiniz? Nasıl hareket edeyim? KAN TESTLERİM: -
Bacaktan enjeksiyon nasıl yapılır?
Ahmetfaruk, Sasplk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
O halde bacakta dışari doğru bakan tarafta diz kapağından da 4-5 parmak yukarı ve kaşıktan aşağıda olduğu süre her yerden yapılır. Sinire denk gelme ihtimali olan hiç bir yer yok o zaman değil mi? Tam gösterdigin yerde baya şer kası yakın hissediyorum. Onu da deneyeceğim- 48 yanıt
-
- 1
-
-
- enjeksiyon
- bacak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Bacaktan enjeksiyon nasıl yapılır?
Ahmetfaruk, Sasplk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Daha ileriden derken 2'ye, diz kapağına doğru olan yerden demek istedin değil mi? Videolarda tam yana diyordu bu şekilde biraz bacağın üstüne doğru olacak -
Bacaktan enjeksiyon nasıl yapılır?
Ahmetfaruk, Sasplk kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Omuz enjeksiyonu çok ağrı yapıyor diye bacaktan enjeksiyon yapmaya başladım. Forum ve videolari izleyip 2 numaralı yerden yapmaya çalışıyorum ancak çoğu kez iğne girer girmez, sanırım sinire denk geliyor, büyük bir acı oluyor. İlaci vurmadan iğneyi çekip değiştirip yine omuzdan vuruyorum mecburen. Sol bacaktan hiç yapamadım. 1 numaralı yerde kası elimde daha iyi daha sert hissediyorum. Daha rahat olacağını düşünüyorum. 1 numaralı yerden yapsam olur mu, bir riski var mı? Omuz için kahverengi bacak için turuncu uç kullanıyorum. En fazla 1.5 ml ilaç vuruyorum. Yardımcı olur musunuz?- 48 yanıt
-
- enjeksiyon
- bacak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Enejeksiyon sırasında bacağımda oluşan ani kasılma sorunu hk.
Ahmetfaruk, centuriofilius kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Sağ bacaktan sorunsuz enjeksiyon yapıyorum ancak santimi santimine sol bacaktan aynı yere ne zaman yapsam iğne girer girmez sinire denk geliyorum sanki fazla acıyor, ilacı bosaltmadan iğneyi hemen çekiyorum. Kasıktan bir karış aşağıda diz kapagindan 5-6 parmak geride bacağım dışa doğru tam yan bölgesine yapıyorum. O bölgede sinire damara gelme ihtimalim yok diye biliyorum. Benzer bir durum yaşayan var mı? -
Ben tecrübesizlikten almış bulundum. Bidkigim kadarıyla testosteronda yerli de olsa bomboş pek olmuyor hammeddesi ucuz zaten. Trt yapıyorum. 500 vursaydim 300 dolu olması mühim değildi ama 150 vururken 50 olmasıninda istemiyorum. Bu yüzden buradan birileri çalıştı falan derse çöpe atmayayım bari.
-
Uzun süreli tren kullanımı hk.
Ahmetfaruk, Darkdefender kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
TRT+ masteron, anavar ekleyerek mi oluyor? Ben 200 Max TRT dozu, bunu 250 300 yapınca TRT plus oluyor sanıyordum Tren hakkında yukarıda paylaştığım video gibi kaynaklari bir süredir takip ediyorum. 25-100 mg trenbolonu trt gibi sürekli kullanıp kolestrolde referansin biraz dışına çıkmaya razı olarak 60-70 yaşında bile bırakmadan ilerleyen çok insan var. Bu kadar düşük dozda bir kür sonucu gelmeyeceğini biliyorum ama 6 ay sonrasında bel göğüs oranına da illa ki etki edeceğine inanıyorum. Sonuçlari paylaşacağım. Yaş 36 doktor sustanon yazip bulabilirsen enanthate al daha iyi olur demişti. İş buralara geldi
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
