Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Mustafa Can Yılmaz

Yağ yakımında hgh fragment mi trenbolone mu daha etkili?

Önerilen İletiler

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

SORULARIM:

  • Yağ yakımında trenbolone mu yoksa hgh fragment mi daha etkili?
  • trenin verdiği sertlik falan kıyaslamaya dahil değil sadece yağ yakım etkisini kıyaslarsak hangisi daha güçlü?

Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler, iyi bayramlar herkese. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Tr3n    332

tren uzun süre kullanmak mantıklı değil sağlık açısından trenin yağ yaktığınada inanmıyorum ben çok kullandım 

ment trestolon hgh fragment daha etkili  yağ yakmak için oksandrolon winstrol eklenebilir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n, 3 saat önce yazdı:

tren uzun süre kullanmak mantıklı değil sağlık açısından trenin yağ yaktığınada inanmıyorum ben çok kullandım 

ment trestolon hgh fragment daha etkili  yağ yakmak için oksandrolon winstrol eklenebilir 

Trenin yağ yaktığına inanmıyorum lafın biraz değişik geldi çok kullandım diyorsun diyetinemi uymadın yoksa ilacındamı sıkıntı vardı acaba?

ben Definede treni kullanırken hipoglisemi geçiriyordum yağ oranımıda 4haftada aşırı derecede aşağıya çekmiştim dışarı çıktığımda yemek yiyemiyeceğim saatlerde yanımda hurma bulunduruyordum şekerimin düştüğünü hissettiğimde 1tane hurma yiyordum sorunumu çözüyordu (şuan bu durum aklıma gelince treni kullanasım kaçtı benim için baya yorucu bir süreçti :/ )

trenin 4.haftasındaki formum aşağıda

fragmentide merak ediyorum Trenmi fragmentmi kullansam arada kaldığım için sordum yani sadece fragment ile aşağıdaki yağ oranına inilebilirmi şuan aşağıdakine göre baya yağlıyım bu 2-2buçuk ay önceki form

ve şimdi aklımdaki kür şu şekilde ilk 4hafta tren ace ile yağ yakmak 4haftanın sonunda treni kesmeden bulka girip  bulkda 8hafta igf-1(des) eklemek  yani define(4hafta tren) bulk(4hafta tren-8hafta igf)

IMG_2103.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332

tren Ace kullandın ancak 2 inci haftada ilacın açılır 4 hafta kullandım yağ yaktım diyosun muhtemelen başlarken yağ oranın düşüktü diyelim diyetin neydi dostum aç mı gezdinde hipoglisemi geçirdin yağ yaktın trenle yada mg lar mi yüksekti  ben tren kullanmam demiyorum testo tren yapıcam diyorsan etkili değil yağ yakmada peptit eklemeyi tercih ederim yanına yağ yakicaksam

Tek başına mı tren kullanicaksin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771

sabah aç karnına kan şekerin düşükken kardio yapıyorsan fragment ekleyebilirsin yapmıyorsan bana göre gereksiz fragmentin etkisi sönük kalıyor yoksa öbür türlü kullanılcaksa anca böyle kullanılmalı bana göre.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Osman059    2

Eskiden kullandığım dönemde sabaha kalktığım gibi 500 mcg aç karnına vuruyordum, kahve veya yeşil çay içip 60 dk koşu bandı veya spin bike yapıyordum.
Sadece fragment ile çok güzel sonuçlar aldım o ödem de 4 ay kullanmıştım toplamda 4 haftada 1 hafta ara verip tekrar kullanıyordum.

Tren çok farklı bir ilaç fragment çok farklı ilaç ikisini karşılaştırmak bile olmaz eğer daha önce küre hiç girmediysen sadece fragment kullanman daha iyi olabilir, trene hiç bulaşma.

Tüm bunlara dikkat edersen düzgün bir beslenme, antrenman, cardio + fragment ile de oldukça iyi sonuçlar elde edebilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
enxgin    7

Yağ yakarken koruman gereken aşırı bir kas kütlesi yoksa

(T4, clenbuterol, gh,  testo 300mg, proviron 25mg)

Daha iyi antreman, biraz daha fazla yağ yakımı, daha az güç kaybı 

(T4, clenbuterol, gh,  testo 300mg, oxandrolon 30mg)

Yarışamaya çıkmayacaksan trene gerek yok. Yazın zaten sıkıntı. Özellikle uykuda çok terletiyor. 

(T4, clenbuterol, gh,  testo 300mg, masteron 300mg, tren 200mg)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630

Tren desin ve hipo geçiriyorsun ? Trenin böyle bir etkisi olduğunu hiç görmedim. Ayrıca değil tren ne kullanırsan kullan yağ yakımı beslenme ile olur. Diyetin iyi olduğu için yağ yakmışsındır. 

enxgin, 5 saat önce yazdı:

Yağ yakarken koruman gereken aşırı bir kas kütlesi yoksa

(T4, clenbuterol, gh,  testo 300mg, proviron 25mg)

Daha iyi antreman, biraz daha fazla yağ yakımı, daha az güç kaybı 

(T4, clenbuterol, gh,  testo 300mg, oxandrolon 30mg)

Yarışamaya çıkmayacaksan trene gerek yok. Yazın zaten sıkıntı. Özellikle uykuda çok terletiyor. 

(T4, clenbuterol, gh,  testo 300mg, masteron 300mg, tren 200mg)

T4 kullanmak bence çok mantıksız. Zaten depolanan bir form onun yerine illa tiroit kullanılacaksa t3 kullanmak daha mantıklı 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334

Ben 8 sene önce bvs labs ın premium fragmentini kullanmıştım 0 diet 0 cardio yemin ediyorum hayatımda öyle bir ürün birdaha hic denk gelmedim kafam yüzüm vücudum örümcek ağı gibi dolaştım 2 ay böyle bişey yoktu parmak parmak damarlar ve sayısı bellisizdi

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
enxgin    7
Askabar, 9 saat önce yazdı:

Tren desin ve hipo geçiriyorsun ? Trenin böyle bir etkisi olduğunu hiç görmedim. Ayrıca değil tren ne kullanırsan kullan yağ yakımı beslenme ile olur. Diyetin iyi olduğu için yağ yakmışsındır. 

T4 kullanmak bence çok mantıksız. Zaten depolanan bir form onun yerine illa tiroit kullanılacaksa t3 kullanmak daha mantıklı 

Evet, düzeltme için sağol T4 olacak.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Askabar, 11 saat önce yazdı:

Tren desin ve hipo geçiriyorsun ? Trenin böyle bir etkisi olduğunu hiç görmedim. Ayrıca değil tren ne kullanırsan kullan yağ yakımı beslenme ile olur. Diyetin iyi olduğu için yağ yakmışsındır. 

Trenbolon hipoglisemiye neden oluyor kişisine göre, 2-3 hafta öncesinde yaşadım. Önceki tren kullandığım zamanlarda da yaşadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
hectordoyle, 9 saat önce yazdı:

Trenbolon hipoglisemiye neden oluyor kişisine göre, 2-3 hafta öncesinde yaşadım. Önceki tren kullandığım zamanlarda da yaşadım

Bence tren kullandığınız zaman ki beslenme ile alakalı bir durum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n, 08.06.2025 - 22:08 yazdı:

tren Ace kullandın ancak 2 inci haftada ilacın açılır 4 hafta kullandım yağ yaktım diyosun muhtemelen başlarken yağ oranın düşüktü diyelim diyetin neydi dostum aç mı gezdinde hipoglisemi geçirdin yağ yaktın trenle yada mg lar mi yüksekti  ben tren kullanmam demiyorum testo tren yapıcam diyorsan etkili değil yağ yakmada peptit eklemeyi tercih ederim yanına yağ yakicaksam

Tek başına mı tren kullanicaksin?

hocam doğru başlarken yağ oranım çok yüksek değildi şöyle diyim 87-88 kilo falandım 4 haftanın sonunda en düşük 80küsür kilo gördüm sonra geri 81e fln çıktım ama treni 4hafta definede kullanmak bana yetiyor yani tatmin oluyorum doz olarakta başlarda haftalık 75mg alıyordum haftalık 75i hergün düşü dozajlara bölerek vuruyordum yani günlükk 0.1 fln 4.haftanın sonuna kadarda hatırladığıma göre en fazla 120-140mg a kadar çıkmıştım diyetimde 2800kaloriden 4.haftanın sonuna kadar 2300lere kadar düşürmüştüm bu şekilde ilerlemiştim  (testo dozajı söylemeyi unutmuşum 250mg enanthate ı haftada 2 ye bölüyordum)

bende peptit düşünüyordum ama 4hafta tren defineden sonra kesmeden bulka giirp 4hafta daha tren ve 8haftada igf diye düşününce kararsız kaldım yani bu plan mantıklı geldi 

treni tek başına kullanan bir akıl hastasına hiç denk gelmedim hocam daha hahahah

Askabar, 09.06.2025 - 09:57 yazdı:

Tren desin ve hipo geçiriyorsun ? Trenin böyle bir etkisi olduğunu hiç görmedim. Ayrıca değil tren ne kullanırsan kullan yağ yakımı beslenme ile olur. Diyetin iyi olduğu için yağ yakmışsındır. 

T4 kullanmak bence çok mantıksız. Zaten depolanan bir form onun yerine illa tiroit kullanılacaksa t3 kullanmak daha mantıklı 

steroidler kan şekeri değerleri ile oynayabiliyor bunu duymamana şaşırdım, evet diyetin önemi kullandığın ilaçlardan tabikide fazla haklısınız hocam

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
Mustafa Can Yılmaz, 2 saat önce yazdı:

hocam doğru başlarken yağ oranım çok yüksek değildi şöyle diyim 87-88 kilo falandım 4 haftanın sonunda en düşük 80küsür kilo gördüm sonra geri 81e fln çıktım ama treni 4hafta definede kullanmak bana yetiyor yani tatmin oluyorum doz olarakta başlarda haftalık 75mg alıyordum haftalık 75i hergün düşü dozajlara bölerek vuruyordum yani günlükk 0.1 fln 4.haftanın sonuna kadarda hatırladığıma göre en fazla 120-140mg a kadar çıkmıştım diyetimde 2800kaloriden 4.haftanın sonuna kadar 2300lere kadar düşürmüştüm bu şekilde ilerlemiştim  (testo dozajı söylemeyi unutmuşum 250mg enanthate ı haftada 2 ye bölüyordum)

bende peptit düşünüyordum ama 4hafta tren defineden sonra kesmeden bulka giirp 4hafta daha tren ve 8haftada igf diye düşününce kararsız kaldım yani bu plan mantıklı geldi 

treni tek başına kullanan bir akıl hastasına hiç denk gelmedim hocam daha hahahah

steroidler kan şekeri değerleri ile oynayabiliyor bunu duymamana şaşırdım, evet diyetin önemi kullandığın ilaçlardan tabikide fazla haklısınız hocam

Haftalık 150 mg tren napcak sana dostum, haftalık 1000 mg kullanan manyaklar var. ben Max 500 mg alıyordum treni en az 300 mg.  çok düşük dozlarda kullanmışsın trenin hipo riski yarattığını da yeni duydum.

Sadece tren yazdığın için tek tren peptid kullanican sandım. bol şanslar sana kullandığın markayı da gördüm tarihi eser carbon kullanmışsın ne kadar doluysa artık meşhur kel sakallı YouTube'dan ilaç reklamı yapan arkadaş acillik yapmıştı carbon onu:D

tarihinde Tr3n tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n, 1 saat önce yazdı:

Haftalık 150 mg tren napcak sana dostum, haftalık 1000 mg kullanan manyaklar var. ben Max 500 mg alıyordum treni en az 300 mg.  çok düşük dozlarda kullanmışsın trenin hipo riski yarattığını da yeni duydum.

Sadece tren yazdığın için tek tren peptid kullanican sandım. bol şanslar sana kullandığın markayı da gördüm tarihi eser carbon kullanmışsın ne kadar doluysa artık meşhur kel sakallı YouTube'dan ilaç reklamı yapan arkadaş acillik yapmıştı carbon onu:D

Hocam 400-500-1000mg lara çıkanlara hayret ediyorum yani ilacın yarısı bile dolu olsa çok büyük bir dozaj bence dediğiniz gibi Carbon çok steril değildi ama baya etki almıştım dozajı yükseltmeyi deneyebilirdim ama yan etkileri zaten fazla yaşıyordum yani dozajı yükseltmeye pek yememişti

ve birşey sorucam ilaç steril değilse yan etkileri dahamı fazla olur? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Mustafa Can Yılmaz, 5 saat önce yazdı:

hocam doğru başlarken yağ oranım çok yüksek değildi şöyle diyim 87-88 kilo falandım 4 haftanın sonunda en düşük 80küsür kilo gördüm sonra geri 81e fln çıktım ama treni 4hafta definede kullanmak bana yetiyor yani tatmin oluyorum doz olarakta başlarda haftalık 75mg alıyordum haftalık 75i hergün düşü dozajlara bölerek vuruyordum yani günlükk 0.1 fln 4.haftanın sonuna kadarda hatırladığıma göre en fazla 120-140mg a kadar çıkmıştım diyetimde 2800kaloriden 4.haftanın sonuna kadar 2300lere kadar düşürmüştüm bu şekilde ilerlemiştim  (testo dozajı söylemeyi unutmuşum 250mg enanthate ı haftada 2 ye bölüyordum)

bende peptit düşünüyordum ama 4hafta tren defineden sonra kesmeden bulka giirp 4hafta daha tren ve 8haftada igf diye düşününce kararsız kaldım yani bu plan mantıklı geldi 

treni tek başına kullanan bir akıl hastasına hiç denk gelmedim hocam daha hahahah

steroidler kan şekeri değerleri ile oynayabiliyor bunu duymamana şaşırdım, evet diyetin önemi kullandığın ilaçlardan tabikide fazla haklısınız hocam

İlaçların çalışma mekanizmasını biliyorum. Sadece hipoglisemi dediğiniz olay öyle kolay bir durum değil. İlacı vurdum hipo geçirdim olayı sadece insülinde olur. Onun dışında dalgalanma okey ama hipo geçirmek çok ayrı bir durum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
Mustafa Can Yılmaz, 3 saat önce yazdı:

Hocam 400-500-1000mg lara çıkanlara hayret ediyorum yani ilacın yarısı bile dolu olsa çok büyük bir dozaj bence dediğiniz gibi Carbon çok steril değildi ama baya etki almıştım dozajı yükseltmeyi deneyebilirdim ama yan etkileri zaten fazla yaşıyordum yani dozajı yükseltmeye pek yememişti

ve birşey sorucam ilaç steril değilse yan etkileri dahamı fazla olur? 

 düşük dozlarda yan etki göremezsin dozlar yükseldikçe yan etkiler  görünmeye başlıyor. ilaçlar steril değilse seni hasta eder bağışıklık düşer enjeksiyon geçirirsin crp değerlerin felan yükseklir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tr3n    332
Lionis, 8 saat önce yazdı:

@Tr3n, @h4runx tren sizdede yorgunluk halsiz yapıyor mu yediğim karbı falan hissetmiyorum 220 pirinç 80yulaf yiyorum

Seni yürüyemeyecek duruma getiriyorsa  özellikle enjeksiyondan sonra oluyorsa ilaçlarından kaynaklıdır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×