Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

Tr3n

Üye
  • İçerik sayısı

    727
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    3

Tr3n kullanıcısının son zaferi 26 Kasım 2023

Tr3n en beğenilen içeriğe sahiptir

PLATFORM TECRÜBE PUANI

187 Mükemmel

6 Takipçiler

Tr3n Hakkında

  • Derece
    Saygın

Profil Bilgileri

Güncel Profil Ziyaretleri

3.385 profil görüntüleme
  1. 13 mm enjektör ile kalçadan sustanon vurulur mu?

    Yağ oranım var kanka nerede tarak tarak kalça bende kendime yapicam enjeksiyon cesaret ettim bugün
  2. 13 mm enjektör ile kalçadan sustanon vurulur mu? Yoksa daha büyük iğne ucu mu almalıyım? 250 mg 1 ampül vuracağım için soruyorum.
  3. Insülin nasıl kullanılır?

    Steroidlerle beraber kombine oluyor testoyla felan fakir Growthu diyorlar ghrp6 için ve yerli olanların çoğu boş
  4. Ege fitness naturalmi?

    Gyno var adamda meme ucu büyüklüğünden belli oluyor. Ayrıca koklatmış bir şeyler bariz natürel değildir o six pack
  5. Kürdeyken - kilo alamıyorum ne yapmalıyım?

    Anapolon kullanıp da nasıl alamadın kilo kanka bir ara tek başına kullanıp 6 kilo aldığımı biliyorum üstelik 100 mg kullanmışsın 50 mg kullandım ben ona rağmen kilo almıştım bir terslik ver sende.
  6. Optimum pharma alınır mı?

    Alma kargo geldiğinde b.k da çıkabilir güvenemiyorum tablet reis optimum ödem deposu
  7. Primabolan + sustanon kür günlüğüm

    200 mg haftalık rimo vuracağına o paraya gainer tüket daha yol kat edersin.
  8. Kür koruyucuları hk;

    Vitaminler com da sitede var karaciğer koruyucu olarak geçiyor enginar kapsülü evet deve dikenide aynı işlevi görüyor fark etmez. Nac 600 da karaciğerleri koruyor, ben ekstradan dedim enginar suyu alsan daha iyi aktardan almasamda olur sana kalmış
  9. Semih erarslan - 2024 yarışma günlüğüm

    Başarılar Hocam heyecanla takip edeceğiz yarış maceranı
  10. Muscle and strength ürün alınır mı ?

    Amerika'dan milf buldum o bana getirecek istediklerimi, tips yazayım hiç uğrasmayin milf bulun kısayoldan taşımacılığınızı o yapar.
  11. Kür koruyucuları hk;

    Nac 600 d vitamini B12 vitamini magnezyum ve çinko ekstradan eklemek istersen c vitamini enginar suyu ya da enginar hapı. Geçmişte koruyucu kullanmamış olsan bile bir tahribat olmaz eğer ağır kürler girmediysen Ben koruyucu bile almadım düşük dozlarda
  12. Kür içi koruyuculara dair sorular?

    Evet enantat uzun esterinden dolayı su tutar propionat olsa orada daha mantıklı olurdu birde clen yazmış oda garibime geldi cut doneminde kullanılır yani masteron neyse onu es geçtim
  13. Kür içi koruyuculara dair sorular?

    Kürünün mantığınıda anlamış değilim definasyon desen değil bulk desen o da değil bu kadar çok vitamin de gereksiz bence natural king misin sen çok kasmış sana listeyi hazırlayan arkadaş
  14. Tiromel kullanımı nasıl olmalı?

    Kanka Ben eczaneden tiromel 25 mcg bulamadığım için levotiron 100 mcg aldım ikisi tiroid ilacı ve aynı amaca hizmet ediyorlar sen bulabilirsen tiromel alırsın tiromel kolay kolay bulunmuyor eczanede
  15. Tiromel kullanımı nasıl olmalı?

    Toparlanması zor olmaz inş çünkü 3 e çıkmakla hata yaptım 2 tablet kafiydi 2 tablet bile terletiyor. Eczanede varmıdır ucuz selenyum çok para vermek istemiyorum önerebilecegin var mi kanka yada diğer arkadaşlar da önerebilir

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×