Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

isimsizkullanici

17 yaşında doğal birisiyim! ve total tetosteronum yerle bir! kalıcı şekilde yükseltmek için ne yapmalıyım?

Önerilen İletiler

Arkadaşlar cümleten Selamün aleyküm,

Size kendimden ve sorunumdan kısaca bahsedeyim.

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • 17 yaşında
  • 165 boyunda
  • 52 kg

Olan vücut geliştirme sporuyla ilgilenen biriyim. Uzun zamandır neredeyse 1 yıldır filan bu kilolardayım sürekli yağsız ilerlemeyi hedefledim hep küçük küçük yağ eklemeden yağsız kas eklemek ile kafayı bozdum zaten 50  kg yim o kiloda ne yağı neyse tamamiyle yaklaşık 1.5-2 yıldır idman yapıyorum spor salonunda üyelik bitince eve geçtim diyetim vs her şeyi ayarlıyorum full temiz besleniyorum yağ makroları karbonhidrat protein, yağı kilom kadar 50 gram karbonhidratı 380-420 grama yakın alıyor proteini ise 140 145 gram kadar alıyordum , sodyum bile hesaplar günlük vitamin olarak omega , d3,multi,demir,c vitamini,creatin gibi takviyeler kullanıyorum. Bunları anlatmamın sebebi çok bilinçsiz yapmadığımı anlatmaya çalışmak. Yağ oranım 11 10 bilemedin 12 civarlarında filandır.

ŞİMDİ BENDEKİ SORUNA GELELİM:

ÇEŞİTLİ BULGULAR:

  • Benim sürekli testosteron ile ilgili sıkıntılarım yani belirtilerim vardı.
  • Sürekli cinsel isteksizlik, kıllarda azalış.
  • Ses de kalınlaşmama.
  • Gün içerisinde halsizlik yorgunluk.
  • İdmana bile giremeyecek kadar yorgun olma.
  • Ayağa kalkacak dermanım yok bile diyebiliriz.

Her gün hiç sekmez idman sonrası 40 dakika kardiyomu yapar bozmak zorunda olmadığım zaman diyeti bozmam bozarsam da bozmak sayılmaz marketten pirinç patlağı vs vs türevi şeyler tüketirim. Kan vermeye gittim. Bende Varikosel ve Hidrosel var ameliyat dediler ama acil değildi ondan ciddiye almadık. Kan testinde önceki aylarda sürekli testosteronum azaldığını fark ettim. Varikosel ve hidroselden dolayı testoma bakmışlardı bundan 1 yıl önce 550 filan çıkan testom geçen verdiğimde total testom 43 çıktı lh referansdan düşük , free testomda referansdan düşük çıktı, onu ekleyemedim ama istenirse eklerim ama düşük referans değerinden diğer değerleri isterseniz atarım başka bir değer gerekirse, ondan sonra çok şaşırdım yaklaşık 3-4 hafta önce ondan sonra aynı hastanede başka bir endokrine gittik normal dedi bir daha kan testi aldı total testom bu sefer 150 lh da düzgün çıktı referans değerlerin normal birşeyim yok spor yapma diyerek kendini çok fazla zorlama diyerek yolladı.

Hatta kızlardan örnek vererek fazla spor yapan kadınlar adet olamaz diyerek bana nasihat verdi oysaki ben erkeğim. Hayatımda hiç sarms türevi anabolizan kullanmadım tamamiyle takviye edici gıda başka hiçbir şey yok.

SORULARIM:

  • Sizce ne yapmam lazım?
  • Sağlıklı yağda tüketimini son zamanlarda artırdım 50 idi 60 a çektim bana tedavimi gerekiyor?
  • Beslenme ile mi çözeceğim?
  • İlacamı  başlamam gerek trt maksadıyla?

Ama doktorlar vermiyor hayat kalitem berbat lütfen yardım edin. Ekstradan gün içerisinde en az 6-7 saat uyumaya gayret ediyorum ama bazen azalıyor ramazanda özellikle 5 saat filan ama bu testler varken 6.30 7 saat civarındaydı. Ve de alt ast değerlerim yüksek hem yüksek proteinli beslenmeden bilirsiniz hemde kreatin kinaz creatin kullandığım için ve de kas yıkımından olduğunu düşünüyorum ama önemli olan testosteron.

GÜNCEL KAN TESTİM: 

IMG_3960.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


EmreGundi    404

Burda kimse bir şey diyemez bu genç yaşında bu hormon seviyeleri normal değil ürolojiye git ordan endokrine yönlendireceğini düşünüyorum iyice araştırsınlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Diver, 1 dakika önce yazdı:

Güzel kardeşim burda biz sana ne önersek sorunun köküne çözüm olmayacaktır. Temiz beslenip spor yaptığın halde değerler böyleyse bir yerlerde sıkıntı var demektir. Kendine iyi bir üroloji profesörü bul eğer imkan varsa özelde muayene ol daha iyi ilgilensinler. Hipofize mr çektir kesinlikle. Ameliyat vs her ne ise çözümü geçiştirme. Doktorların spor yapma vs dediğine aldanma. Tam tersi spor ile cinsiyetten bağımsız hormonlar daha sağlıklı seviyede olur. 

Hocam cevap için teşekkür ederim işte hem aile olsun hemde doktorlar olsun inanmıyorlar birşey kullanmışsın diyolar kadın c vitamini kullanmayacaksın diyor endokrin protein tozu yapmışsın içlerinde hormon var diyor bukdr cahil doktorlarla çözüm bulmak zor ne yapacağımı şaşırdım vallahi billahi özelede gidemiyorum aile ikna olmuyor mr da çekmediler beyinden 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    340

Şehrinde üniversite hastanesi varsa direkt sitesinden endokronolojiye randevu al yoksa normal devlet hastanesinden dahiliyeye randevu alıp endokronolojiye randevu almak için doktora durumu anlat ürolojiye randevu alıp kendini yorma derim ürologlara trt için eğitim verilmediğini söylemişti ömür erdem akkaya ilgi duyup araştırmış bir doktora denk gelme ihtimalin düşük.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi, 4 dakika önce yazdı:

Burda kimse bir şey diyemez bu genç yaşında bu hormon seviyeleri normal değil ürolojiye git ordan endokrine yönlendireceğini düşünüyorum iyice araştırsınlar

150 de değil dimi hocam gidiyoruz birşey yok normal diyolar anlamadım gitti vallahi hayat kalitem düştü 

berkay16, 3 dakika önce yazdı:

Şehrinde üniversite hastanesi varsa direkt sitesinden endokronolojiye randevu al yoksa normal devlet hastanesinden dahiliyeye randevu alıp endokronolojiye randevu almak için doktora durumu anlat ürolojiye randevu alıp kendini yorma derim ürologlara trt için eğitim verilmediğini söylemişti ömür erdem akkaya ilgi duyup araştırmış bir doktora denk gelme ihtimalin düşük.

Hocam hastanede kayıtlıyız endrokrine direkt alabiliyorum ama aynı hastanede tüm doktorlar böyle anlamadım gitti vallahi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
billythekid    35

Varikosel, hidrosel varsa öncelikle onları tedavi ettir, ameliyat ol. Daha sonra bir yol ararsın hormonları düzene koymak için. O sıkıntılar olduğu sürece senin durumuna sürekli köstek olacak tedavi edilmediği sürece.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ZYZZ    93

Bunu deneyebilirsin 2 aya mermi olur teston :D @SERKO Hocam doğru mu?

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940

Birinci sebebi varikosel genç kardeşim. Hemen ameliyat ol doktor kontrolünde bu dönemi bitir sonra toparlar zaten.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ZYZZ, 6 dakika önce yazdı:

Bunu ddeneyebilirsin 2 aya mermi olur teston :D @SERKO Hocam doğru mu?

Bi deneyim hocam bakalım gine doktorada gideceğim çözümü olmayacak gibi ama doktora güvenim kalmadı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    105
isimsizkullanici, 36 dakika önce yazdı:

Bi deneyim hocam bakalım gine doktorada gideceğim çözümü olmayacak gibi ama doktora güvenim kalmadı

17 Yaşında bu durumuna normal sorun yok diyen doktorun inancından şüphe ederim. Farklı doktorlara irtibata geçmeye çalış. İmkan varsa özele git. Sorunun temelini in. 17 yaşında bu sorunu çekeceksen ileride ne olacak ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
isimsizkullanici, 37 dakika önce yazdı:

Bi deneyim hocam bakalım gine doktorada gideceğim çözümü olmayacak gibi ama doktora güvenim kalmadı

Farklı farklı doktorlara git sıkıntılı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178, 1 dakika önce yazdı:

17 Yaşında bu durumuna normal sorun yok diyen doktorun inancından şüphe ederim. Farklı doktorlara irtibata geçmeye çalış. İmkan varsa özele git. Sorunun temelini in. 17 yaşında bu sorunu çekeceksen ileride ne olacak ? 

Çok haklısın hocam özele zorlatıcam aileme şu kürleri filan bi deneyim ailemi ilna edemiyorum içtiğin tozlardan diye diye dedikleri kalmadı anlatamıyorumda umarım çözüm bulurum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    105

hangi toz güzel kardeşim . Tozu içmesen telefonla oynamandan oldu derler. Bitkisel kür 1 gerçektne etkili bir karışım aktardan yaptır mutlaka düzenli tüket ancak senın durumunda sorununun derinine inmen şart . Doktorluk bir durum bu. Varikoseli falan da çöz bir an önce kardom . 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178, 26 dakika önce yazdı:

hangi toz güzel kardeşim . Tozu içmesen telefonla oynamandan oldu derler. Bitkisel kür 1 gerçektne etkili bir karışım aktardan yaptır mutlaka düzenli tüket ancak senın durumunda sorununun derinine inmen şart . Doktorluk bir durum bu. Varikoseli falan da çöz bir an önce kardom . 

Olucam hocam yaz tatilinde ameliyatı olayım eğer çözülmezse hem şu kürü uygulayacağım gine ramazandan sonra doktorada gideceğim gine endokrine faydası olmayacak gibi ama neyse bakalım umarım olur olmadı hacettepede bu durumla alakalı bir hoca daha var ameliyatı o demişti onada gidicem belki oda ğrolojiye yada endokrine yönlendirir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mustafaskh    111
ZYZZ, 2 saat önce yazdı:

Bunu deneyebilirsin 2 aya mermi olur teston :D @SERKO Hocam doğru mu?

Bitkisel kür ile düzelecek bir durum değil bu arkadaşın. Bitkisel kür pct sürecinde falan kullanılan ürün

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
ZYZZ, 3 saat önce yazdı:

Bunu deneyebilirsin 2 aya mermi olur teston :D @SERKO Hocam doğru mu?

kesinlikle ciddi verim alır 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maxshooter    3
ZYZZ, 6 saat önce yazdı:

Bunu deneyebilirsin 2 aya mermi olur teston :D @SERKO Hocam doğru mu?

spora tekrardan başladım 2.haftasındayım başladığımdan bu yana bitkisel kürü kullanıyorum kan testimde testo 499 çıktı lh 10 küsür çıktı(referans üstü) kürle alakalımı bilmıyorum ama 10 günde bile etkisini gösteriyor normalde sabah sertleşmesi bi var bi yoktu şimdi gece her çişe kalktığımda ve sabahları ciddi anlamda arttı vallahi tebrik ederim @SERKO hocamı cidden iyi iş çıkarmış

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
SERKO, 3 saat önce yazdı:

kesinlikle ciddi verim alır 

42 olan testo seviyesini normal seviyelere çekebileceğini pek sanmıyorum hocam. 200 300 olsa evet 450 500 civarına çekebilir ama bu arkadaşınki aşırı anormal bir durum gibi gözüküyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087

Testosteronu 17 olan 50 yaşındaki arkadaşım kullandı 6 hafta sonra testosteronu 311 oldu 👍

Maxshooter, 2 saat önce yazdı:

spora tekrardan başladım 2.haftasındayım başladığımdan bu yana bitkisel kürü kullanıyorum kan testimde testo 499 çıktı lh 10 küsür çıktı(referans üstü) kürle alakalımı bilmıyorum ama 10 günde bile etkisini gösteriyor normalde sabah sertleşmesi bi var bi yoktu şimdi gece her çişe kalktığımda ve sabahları ciddi anlamda arttı vallahi tebrik ederim @SERKO hocamı cidden iyi iş çıkarmış

 çok sevindim dostum 3 ay kullan daha da yükselecek 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feladel    348
isimsizkullanici, 21 saat önce yazdı:

150 de değil dimi hocam gidiyoruz birşey yok normal diyolar anlamadım gitti vallahi hayat kalitem düştü 

Hocam hastanede kayıtlıyız endrokrine direkt alabiliyorum ama aynı hastanede tüm doktorlar böyle anlamadım gitti vallahi 

Hangi doktor 150 testo normal diyorsa sağlık bakanlığına şikayet et. 150 testo kim için normalmiş. 10 yaşındaki erkek çocuğu için mi? Ezbere yok şunu kullanmışsındır bunu kullanmışsındır ile olmuyor. Kanıt olmadan teşhis koymalar filan herkes kendini doktor House sanıyor herhalde. Bunu diyenlerin LHRH agonistleri ile testosunu birkaç ay sıfırlayacaksın bakalım o zaman bu kadar düşük testo normal miymiş değil miymiş görsünler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feladel, 27 dakika önce yazdı:

Hangi doktor 150 testo normal diyorsa sağlık bakanlığına şikayet et. 150 testo kim için normalmiş. 10 yaşındaki erkek çocuğu için mi? Ezbere yok şunu kullanmışsındır bunu kullanmışsındır ile olmuyor. Kanıt olmadan teşhis koymalar filan herkes kendini doktor House sanıyor herhalde. Bunu diyenlerin LHRH agonistleri ile testosunu birkaç ay sıfırlayacaksın bakalım o zaman bu kadar düşük testo normal miymiş değil miymiş görsünler.

Allah razı olsun hocam . Vallahi durumum kötü piskolojik olarakda berbat hissediyorum sürekli depresiflik odaklanma problemleri , hiç mutlu değilim diyorumki neden bundan büyük ihtimalle bir sorun var nası çözücez Allah kerim.

SERKO, 13 saat önce yazdı:

Testosteronu 17 olan 50 yaşındaki arkadaşım kullandı 6 hafta sonra testosteronu 311 oldu 👍

 çok sevindim dostum 3 ay kullan daha da yükselecek 

Hocam aktardan değilde kendim hazırlasam aile aktara bile karşı ne alabilirim nasıl bulabilceğim ürünler neler 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
isimsizkullanici, 25 dakika önce yazdı:

Allah razı olsun hocam . Vallahi durumum kötü piskolojik olarakda berbat hissediyorum sürekli depresiflik odaklanma problemleri , hiç mutlu değilim diyorumki neden bundan büyük ihtimalle bir sorun var nası çözücez Allah kerim.

Hocam aktardan değilde kendim hazırlasam aile aktara bile karşı ne alabilirim nasıl bulabilceğim ürünler neler 

aktara yaptırman daha mantıklı olur,tarifim var bitkisel kür 1 inceleyebilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO, 2 dakika önce yazdı:

aktara yaptırman daha mantıklı olur,tarifim var bitkisel kür 1 inceleyebilirsin

Biraz tuzlu tutuyor kendim yaptıracağım için en elzem olanları söylesen hocam onları alsam sadece yada başka varsa birşey alabileceğim marketlerden vs bulabilceğim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
isimsizkullanici, 21 saat önce yazdı:

Biraz tuzlu tutuyor kendim yaptıracağım için en elzem olanları söylesen hocam onları alsam sadece yada başka varsa birşey alabileceğim marketlerden vs bulabilceğim

1200 - 1500 tl arasında tutuyor formülün dışına çıkmayalım :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×