Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Yusufdemir1995

Mk677 ve yk-11 kullanımı nasıl olmalı bilgi rica edebilir miyim?

Önerilen İletiler

Yusufdemir1995    334

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Bu iki ürünü satın aldım az önce. Mk677 25mg sabah aç karnına alacağım 1 tablet.

Yalnız Yk-11 i nasıl kullanacağımı bilmiyorum bilenler yardımcı olabilir mi?

Günde kaç mg almam lazım ve sabah mı gece mi ?

B20160DD-AC02-46C4-8AE1-3618924552F7.jpeg IMG_2226.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


the_escobar    184

hocam bende buradan trifecta ürününü aldım 2 gündür kullanıyorum bakalım çalışacak mı. Yk11'i idmanlardan 1 saat önce alabilirsin diye biliyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
5am5unlu    74
Emin982, 2 saat önce yazdı:

İnternet üzerinden alırken orjinalliğinden nasıl emin oluyorsun ben referans harici güvenmekte zorlanıyorum

Forumda bir arkadaş daha almıştı bu sayfadan o memnun açıkçası ben de almayı planlıyorum @Yusufdemir1995 senin de yorumlarını bekliyoruz kral 

tarihinde 5am5unlu tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yasar    58

Ben direkt olarak Godzilla aldım bulk mıx gibi birşey 2 haftalık süreçte gayet iyi geçti bakalım 1 ay sonundaki ölçümlerimde ne gibi etki edecek 😁 lawless lab i @SERKO abi dolu kullanan var dedigi için gozumu karartıp aldım su anda bir pişmanlığım yok 4 -5 gün antrenman yapmaya çalışıyorum güzel geçiyor benim için hatta bu cumartesi 2 saat ağırlık antrenmani yaptım ve ciknadan 30 dakika da bisiklet ile kardiyo yaptim memnunum şu anlık tek korktuğum nokta diğer konuda da söylediğim gibi orjinal sitesinde daha pahalı görünüyor ürünler ama geri kalan herşeyi aynı ambalaj falan 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
Yasar, 8 saat önce yazdı:

Ben direkt olarak Godzilla aldım bulk mıx gibi birşey 2 haftalık süreçte gayet iyi geçti bakalım 1 ay sonundaki ölçümlerimde ne gibi etki edecek 😁 lawless lab i @SERKO abi dolu kullanan var dedigi için gozumu karartıp aldım su anda bir pişmanlığım yok 4 -5 gün antrenman yapmaya çalışıyorum güzel geçiyor benim için hatta bu cumartesi 2 saat ağırlık antrenmani yaptım ve ciknadan 30 dakika da bisiklet ile kardiyo yaptim memnunum şu anlık tek korktuğum nokta diğer konuda da söylediğim gibi orjinal sitesinde daha pahalı görünüyor ürünler ama geri kalan herşeyi aynı ambalaj falan 

Hayırlısı bakalık yarın başlayacagım 

5am5unlu, 12 saat önce yazdı:

Forumda bir arkadaş daha almıştı bu sayfadan o memnun açıkçası ben de almayı planlıyorum @Yusufdemir1995 senin de yorumlarını bekliyoruz kral 

Tamam kral bi 15 gün dolsun kullanayım konuyu günceller haber ederim :)

the_escobar, 12 saat önce yazdı:

hocam bende buradan trifecta ürününü aldım 2 gündür kullanıyorum bakalım çalışacak mı. Yk11'i idmanlardan 1 saat önce alabilirsin diye biliyorum. 

Eyvallah kral

Emin982, 14 saat önce yazdı:

İnternet üzerinden alırken orjinalliğinden nasıl emin oluyorsun ben referans harici güvenmekte zorlanıyorum

Aldık deneyeceğim bakalım şansımıza ne cıkacak :)

  • Jest 1
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yusufdemir1995, 17 saat önce yazdı:

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Bu iki ürünü satın aldım az önce. Mk677 25mg sabah aç karnına alacağım 1 tablet.

Yalnız Yk-11 i nasıl kullanacağımı bilmiyorum bilenler yardımcı olabilir mi?

Günde kaç mg almam lazım ve sabah mı gece mi ?

mk da insanı hayattan soğutuyor

halsizlik eklem ağrısı bazen kolunu kaldıracak halin kalmaz ayrıca çok ciddi iştah açıyor

yk 11 i sabah erkenden al idman olan günlerde idmandan 1 saat önce al

Yasar, 10 saat önce yazdı:

Ben direkt olarak Godzilla aldım bulk mıx gibi birşey 2 haftalık süreçte gayet iyi geçti bakalım 1 ay sonundaki ölçümlerimde ne gibi etki edecek 😁 lawless lab i @SERKO abi dolu kullanan var dedigi için gozumu karartıp aldım su anda bir pişmanlığım yok 4 -5 gün antrenman yapmaya çalışıyorum güzel geçiyor benim için hatta bu cumartesi 2 saat ağırlık antrenmani yaptım ve ciknadan 30 dakika da bisiklet ile kardiyo yaptim memnunum şu anlık tek korktuğum nokta diğer konuda da söylediğim gibi orjinal sitesinde daha pahalı görünüyor ürünler ama geri kalan herşeyi aynı ambalaj falan 

çalışıyor kardeşim için rahat olsun 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
SERKO, 2 saat önce yazdı:

mk da insanı hayattan soğutuyor

halsizlik eklem ağrısı bazen kolunu kaldıracak halin kalmaz ayrıca çok ciddi iştah açıyor

yk 11 i sabah erkenden al idman olan günlerde idmandan 1 saat önce al

çalışıyor kardeşim için rahat olsun 

Dün gece elime ulaştı ürünler gece 3 te 1 tane mk677 ictim 1 tanede yk11 içtim sabaha kadar yemek yedim uyuyamadım ama uyuyana kadar çarpıntım oldu tuhaftı bakalım birazdan içicem yine yapacakmı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yusufdemir1995, 14 dakika önce yazdı:

Dün gece elime ulaştı ürünler gece 3 te 1 tane mk677 ictim 1 tanede yk11 içtim sabaha kadar yemek yedim uyuyamadım ama uyuyana kadar çarpıntım oldu tuhaftı bakalım birazdan içicem yine yapacakmı

Mk yı sabah kahvaltıdan önce al 

yk yı sabah al idman olan günlerde idmandan önce al 

yan etkileri çok mk yı ben hiç bir zaman sonuna kadar kullanamadım

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
SERKO, 25 dakika önce yazdı:

Mk yı sabah kahvaltıdan önce al 

yk yı sabah al idman olan günlerde idmandan önce al 

yan etkileri çok mk yı ben hiç bir zaman sonuna kadar kullanamadım

Tamamdır hocam…

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
SERKO, Bir saat önce yazdı:

Mk yı sabah kahvaltıdan önce al 

yk yı sabah al idman olan günlerde idmandan önce al 

yan etkileri çok mk yı ben hiç bir zaman sonuna kadar kullanamadım

Hocam bende 677, 2866 ve lgd4033 mix ürün var, sabah akşam 1 kapsül olarak alıyorum daha çok kanda dolaşsın diye de sabah direkt 2sini de atsam daha mı mantıklı olur?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334

Bende sabah tekrar içtim. Halen çarpıntım devam ediyor bu neden kaynaklı acaba kalbimde carpıntı ve tam kalbimin oldugu yerde sırtımda o bölgede batma yanma oluyo anlamadım şlk defa böyle bişey yaşıyorum ilk defa sarms kullanıyorum vücut alışmayamı calısıyor acaba kalp krizi falan gecirtmesin bu 😂 @SERKO @metinav

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yusufdemir1995, 49 dakika önce yazdı:

Bende sabah tekrar içtim. Halen çarpıntım devam ediyor bu neden kaynaklı acaba kalbimde carpıntı ve tam kalbimin oldugu yerde sırtımda o bölgede batma yanma oluyo anlamadım şlk defa böyle bişey yaşıyorum ilk defa sarms kullanıyorum vücut alışmayamı calısıyor acaba kalp krizi falan gecirtmesin bu 😂 @SERKO @metinav

kür demisin şuan ?

ileri derecede halsizlik,ayak bileklerinde ödem,yüksek tansiyon,baş dönmesi,aşırı bir açlık hissi bunlar yaşadığım yan etkiler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
SERKO, 4 dakika önce yazdı:

kür demisin şuan ?

ileri derecede halsizlik,ayak bileklerinde ödem,yüksek tansiyon,baş dönmesi,aşırı bir açlık hissi bunlar yaşadığım yan etkiler

Kürdeyim kral ağır bi kürdeyimde ilk defa böyle oldu evet aynılarını yaşıyorum hepsi aynı da tansiyon yüksek değil düşük :D ya hicbiri önemli değil bunlar dert değil tek dert kalp arkasında batma yanma ağrı ve carpıntı

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yusufdemir1995, 19 dakika önce yazdı:

Kürdeyim kral ağır bi kürdeyimde ilk defa böyle oldu evet aynılarını yaşıyorum hepsi aynı da tansiyon yüksek değil düşük :D ya hicbiri önemli değil bunlar dert değil tek dert kalp arkasında batma yanma ağrı ve carpıntı

bu yüksek tansiyon işini ben aşamıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Yusufdemir1995, 4 saat önce yazdı:

Dün gece elime ulaştı ürünler gece 3 te 1 tane mk677 ictim 1 tanede yk11 içtim sabaha kadar yemek yedim uyuyamadım ama uyuyana kadar çarpıntım oldu tuhaftı bakalım birazdan içicem yine yapacakmı

ben mk yı kestim çarpıntı kaynaklı değil fakat uykusuzluk yapıyor bende. çarpıntıyı yüksek ihtimalle yk yapıyordur fakat hiç kullanmadım onu da ondan tavsiye veremicem :/ .

tarihinde ardas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
ardas, 40 dakika önce yazdı:

ben mk yı kestim çarpıntı kaynaklı değil fakat uykusuzluk yapıyor bende. çarpıntıyı yüksek ihtimalle yk yapıyordur fakat hiç kullanmadım onu da ondan tavsiye veremicem :/ .

mk 677 inanılmaz bir halsizlik bazen yüremeye dermanım olmuyordu,ayak bileklerinde ödem,dizlerde ağrı yapıyordu ilacı kestim 2 gün sonra normale döndüm muhtemelen birdaha kullanmam..Yüksek tansiyon işini nasıl çözüyorsunuz ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
SERKO, 6 dakika önce yazdı:

mk 677 inanılmaz bir halsizlik bazen yüremeye dermanım olmuyordu,ayak bileklerinde ödem,dizlerde ağrı yapıyordu ilacı kestim 2 gün sonra normale döndüm muhtemelen birdaha kullanmam..Yüksek tansiyon işini nasıl çözüyorsunuz ?

hocam bu kür öncesi kan verip öyle girdim ondan henüz tansiyon olmadı fakat bende mk normalde de tansiyon yapmıyor. (genelde deca ile boldenonu birlikte kullanınca fazla tansiyon yapıyor bende)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
ardas, 7 dakika önce yazdı:

hocam bu kür öncesi kan verip öyle girdim ondan henüz tansiyon olmadı fakat bende mk normalde de tansiyon yapmıyor. (genelde deca ile boldenonu birlikte kullanınca fazla tansiyon yapıyor bende)

şuan npp+prop+mast kürüne başladım hemen başlıyor yüksek tansiyon neler deniyorum yok banamısın demiyor 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
SERKO, 24 dakika önce yazdı:

mk 677 inanılmaz bir halsizlik bazen yüremeye dermanım olmuyordu,ayak bileklerinde ödem,dizlerde ağrı yapıyordu ilacı kestim 2 gün sonra normale döndüm muhtemelen birdaha kullanmam..Yüksek tansiyon işini nasıl çözüyorsunuz ?

Hocam ben düzenli tansiyon dengeleyici kullanıyorum eczaneden alıyorum hep dengede turuyor tansiyonu. Yanında da günlük ecoprin pro 81 mg alıyorum her gün tertemiz

tarihinde Yusufdemir1995 tarafından düzenlendi
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yusufdemir1995, 1 dakika önce yazdı:

Hocam ben düzenli tansiyon dengeleyici kullanıyorum eczaneden alıyorum hep dengede turuyor tansiyonu. Yanında da günlük ecoprin pro 81 mg alıyorum her gün tertemiz

nedir o dengede tutan peki ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
SERKO, 16 dakika önce yazdı:

nedir o dengede tutan peki ?

Bunu kullanıyorum birçok ünlü sporcu yarışmacıda bunu kullanıyor. Ama günlük kahvaltı sonrası yarım tablet içiyoruz hepimiz tam değil. Bıçakla kırıyorum tableti ortadan 

IMG_2254.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Yusufdemir1995, 36 dakika önce yazdı:

Bunu kullanıyorum birçok ünlü sporcu yarışmacıda bunu kullanıyor. Ama günlük kahvaltı sonrası yarım tablet içiyoruz hepimiz tam değil. Bıçakla kırıyorum tableti ortadan 

Bunu bir deniyeyim bakalım inşallah bir sıkıntı çıkarmaz sağolasın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
SERKO, Şimdi yazdı:

Bunu bir deniyeyim bakalım inşallah bir sıkıntı çıkarmaz sağolasın

Hiçbir sorum çıkartmaz kendi kalp doktorumada gösterdim aferin işi biliyosun dedi :D 4 ayrı öğrencimede verdim kullandırıyorum hepsi cok memnun

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.087
Diver, 15 saat önce yazdı:

Abi ben ayda bir hacamat ile çözdüm işi. Alıç sirkesini de denedim o da çok güzel dengeliyor. Sabah aç karnına bir yemek kaşığı içtim👌🏻

alıç ekstresi alıyorum ama sirkesini denemedim bütün gün baş ağrım oluyor

Yusufdemir1995, 15 saat önce yazdı:

Hiçbir sorum çıkartmaz kendi kalp doktorumada gösterdim aferin işi biliyosun dedi :D 4 ayrı öğrencimede verdim kullandırıyorum hepsi cok memnun

bugün başlıyorum Yusuf teşekkür ederim

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yasar    58
SERKO, 25.11.2024 - 09:10 yazdı:

mk da insanı hayattan soğutuyor

halsizlik eklem ağrısı bazen kolunu kaldıracak halin kalmaz ayrıca çok ciddi iştah açıyor

yk 11 i sabah erkenden al idman olan günlerde idmandan 1 saat önce al

çalışıyor kardeşim için rahat olsun 

Abi bu halsizlik ve eklem ağrısı mi dan dolayı mı ben de gaza gelip ağır deniyorum diye oluyor sanıyorum vallaha🤦😁 kötü bir şey mi bu yani aşırı zorlama gibi bişey belirtisi mi peki

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×