Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

seytan9

Yağ yakımına yönelik kür yapmak istiyorum 7,10k bütçem var ne önerirsiniz?

Önerilen İletiler

seytan9    9

Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız?

Yağ yakım için ve biraz kütle eklemek için 7-10k arası nasıl bir kür süreci önerirsiniz?

  • Yaş: 21
  • Kilo: 139
  • Bilinen herhangi bir hastalık: Egzama dışında herhangi bir hastalığım bulunmuyor
  • Spor geçmişi: 14 yaşımdan beri aralıklı olarak neredeyse her yıl bir süre yaparım yaklaşık 15-20 kilo verip salarım.

Daha önce küre girmedim, 2020 yılında Ventolin + T3 kullandım, 2022 yılında Clenbuterol. Başka herhangi ağır ilaç kullanmadım.

Tüm cevaplar için teşekkürler. :)

  • Olumsuz 1
  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ardas    771

testo p. masteron winstrol.(bide istersen kardio öncesi yohimbine olabilir.) Bu kiloda clen filan ağır gelebilir belki kilonda fazla nabzın fazla artarsa sıkıntı yaratır belki. Winstrol yerine oxandrolone da olabilir ama kilon fazla etkisi düşük bir ilaç ondan winstrol dedim fakat winstrolün adeleye verdiği sertliği ve pumpı bu kiloda yakalaman zor ondan tercih senin.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9
ardas, 10 dakika önce yazdı:

testo p. masteron winstrol.(bide istersen kardio öncesi yohimbine olabilir.)

Teşekkür ederim. Peki sizce Burak hoca ile profesyonel bir biçimde kullandığımda yan etki olarak ne gibi yan etkilerini görürüm?

Hocam adeleye verdiği sertlik ve pump ne işe yarıyor tam olarak? Pek bilgim yok aydınlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
seytan9, 2 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim. Peki sizce Burak hoca ile profesyonel bir biçimde kullandığımda yan etki olarak ne gibi yan etkilerini görürüm?

Yani kısa ester olduğu için östrojenini çok arttırcağını sanmam belki winstrolden dolayı karaciğer değerlerin biraz yükselebilir o kadar ağır bir kür değil.

seytan9, Şimdi yazdı:

Hocam adeleye verdiği sertlik ve pump ne işe yarıyor tam olarak? Pek bilgim yok aydınlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.

illüzyon sadece kestiğin gibi gidiyor zaten sertlik ve pump hissi.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9
ardas, 11 dakika önce yazdı:

Yani kısa ester olduğu için östrojenini çok arttırcağını sanmam belki winstrolden dolayı karaciğer değerlerin biraz yükselebilir o kadar ağır bir kür değil.

Bu kürden sonra başka bir kür yapmayacağım zaten. Natural olarak devam edeceğim. Hafif plaj vücudu yakalarsam yeterli daha ileri gitmeye niyetim yok.

ardas, 11 dakika önce yazdı:

Yani kısa ester olduğu için östrojenini çok arttırcağını sanmam belki winstrolden dolayı karaciğer değerlerin biraz yükselebilir o kadar ağır bir kür değil.

illüzyon sadece kestiğin gibi gidiyor zaten sertlik ve pump hissi.

Anladım hocam önemsiz o halde benim için. Zaten küre ilk defa gireceğim için psikolojik olarak epey bir illüzyon yaşayacağım :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
seytan9, Şimdi yazdı:

Anladım hocam önemsiz o halde benim için. Zaten küre ilk defa gireceğim için epey bir illüzyon yaşayacağım :D

İstersen hgh fragment de ekleyebilirsin burak hoca daha iyi bilir tabiki ona da danışırsın durumunu bilmediğim için şunu kullansan yeter demem zor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
seytan9, 18 dakika önce yazdı:

Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız?

Yağ yakım için ve biraz kütle eklemek için 7-10k arası nasıl bir kür süreci önerirsiniz?

  • Yaş: 21
  • Kilo: 139
  • Bilinen herhangi bir hastalık: Egzama dışında herhangi bir hastalığım bulunmuyor
  • Spor geçmişi: 14 yaşımdan beri aralıklı olarak neredeyse her yıl bir süre yaparım yaklaşık 15-20 kilo verip salarım.

Daha önce küre girmedim, 2020 yılında Ventolin + T3 kullandım, 2022 yılında Clenbuterol. Başka herhangi ağır ilaç kullanmadım.

Tüm cevaplar için teşekkürler. :)

Doğal bir süreç ve bilinçle elde edemediğin vücudu ilaç kullanıp da elde edemezsin. Farz edelim ki elde ettin zaten koruyamazsın.

 Yanlış anlama ben cevap vermeden biraz profili inceleyip öyle cevap veririm. 1 ay önce açtığın başlıkla şuan kilon hala aynı. Ha ben illa yapacağım diyorsan Testo e. ve masteron yapabilirsin. Ben kendi planlamamda mgları 200 200 düşünüyorum. Uzun ester önermemin sebebi de sürekli enjeksiyonla uğraşmamak için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54

140kg birinin küre girmesi tamamen para ve zaman israfı olur. O kadar yağ oranında ilaç nasıl çalışacak? 100-110'a inene kadar kürü aklından çıkar. Kilon çok, yohimbine, clen tarzı şeyleri kullanma. Kalbin zaten zayıf. Toksik biri olduğun için dinleyeceğini sanmıyorum, senin kararın. 

tarihinde h4runx tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9
BBurak, 48 dakika önce yazdı:

Doğal bir süreç ve bilinçle elde edemediğin vücudu ilaç kullanıp da elde edemezsin. Farz edelim ki elde ettin zaten koruyamazsın.

 Yanlış anlama ben cevap vermeden biraz profili inceleyip öyle cevap veririm. 1 ay önce açtığın başlıkla şuan kilon hala aynı. Ha ben illa yapacağım diyorsan Testo e. ve masteron yapabilirsin. Ben kendi planlamamda mgları 200 200 düşünüyorum. Uzun ester önermemin sebebi de sürekli enjeksiyonla uğraşmamak için.

Doğal olarak uzun süreli yapmaya karşı bir motivasyonum ve zamanım yok. Bazı planlarım var. Ha bir de şöyle söyleyebilirim doğal olarak yapsam zaten 4-5 ayda toparlarım vücudumu. 

Küre girmenin bana fiziki olarak superman etkisi olacağına inandığımdan değil, psikolojik açıdan çok çok önemli olacağından dolayı karar almış bulunuyorum. Ha elbette fiziki olarak da hiç etkisini göremezsin diyemez kimse, diğer arkadaşın dediği gibi.

Kilomu koruyacağımı düşünüyorum. Burada da üstte söylediğim madde devreye giriyor, istediğim vücuda eriştiğimde koruyacağıma kendime güveniyorum. Çünkü tamamen psikolojik ve motivasyon ile alakalı.

Kilolu insanların tamamı zaten bilmem neremi göbeğimi saldım, yesem ne yemesem ne diyip yüksek kilolara çıkmıyor mu? Kilolu insanların %90'lık kesimi motivasyon eksikliğinden ötürü diyet ve spor yapamıyor.

Uzun lafın kısası istediğim vücuda geldiğim zaman motivasyonumu kazanacağımdan ve koruyacağımdan %100 eminim. 

Ayrıca şöyle bir bilgi vereyim: Doğal olarak 2020 yılında 117 kilodan 70 kiloya kadar düştüm. 4-5 ay gibi bir sürede. Sonrası zaten pandemi...

Kür konusunda kararlıyım, daha önce açtığım konulardan sonra hiç tartılmadığım için kilomu aynı söyledim. Her neyse, cevap için teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9
Tony Montana, 2 dakika önce yazdı:

Daha önce koruyamadığın kiloyu şimdi nasıl koruyacaksın. ayrıca kimse bu işi motive olarak yapmıyor, disiplin ve sabırla yapıyor. Disiplin kazanılmadan istediğin kadar motive ol, hiçbir şey fark etmeyecektir, maksimum 1 hafta düzene uyarsın sonra geçmiş olsun

Yok ben uyarım hocam, sizi ilgilendiren bir durum yok. Nasihata da ihtiyacım yok. 

Konuda sorduğum soru açık, konuya göre cevap verirseniz sevinirim.

  • Beğen 1
  • Olumsuz 4
  • Yanlış Cevap 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpinist16    7

forumu yeni keşfettim bu tarz konuları okuyorum ama insanlar nedense kimyasal konusunda hep hiç bulaşma veya sana zarar kullanma

gibi yorumlar yapıyor, forumun amacı streoidler hakkında bilgi almak değil mi, neden bu karşısınız anlamadım. yeşilay grubu değil sonuçta,

burada insan riskleri alıp bu yola giriyor fakat neredeyse doğal geliş diyecek gibi bir hava var.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
alpinist16, 9 dakika önce yazdı:

forumu yeni keşfettim bu tarz konuları okuyorum ama insanlar nedense kimyasal konusunda hep hiç bulaşma veya sana zarar kullanma

gibi yorumlar yapıyor, forumun amacı streoidler hakkında bilgi almak değil mi, neden bu karşısınız anlamadım. yeşilay grubu değil sonuçta,

burada insan riskleri alıp bu yola giriyor fakat neredeyse doğal geliş diyecek gibi bir hava var.

Kullanmak isterse kendi bilir tabiki kimisi alt yapı olmadan antrenman nasıl yapılır bilmeden küre girmek istiyor yada 0 bilgiyle küre giriyor veya yağ yakmak için ama kilosu aşırı fazla olan biri normal beslenmeyle filanda ilaca gerek kalmadan kilo verebilir herkesin kendi tercihi tabi.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpinist16    7
Tony Montana, 3 dakika önce yazdı:

Olay kâr zarar ilişkisine dayanıyor. Örnek veriyorum sen 175 boy 55 kilo bi adama steroid kullan der misin ? Demezsin değil mi, çünkü faydadan çok zarar görür önce doğal olarak bi şeyleri oturtması gerekir, beslenme antrenman ve disiplin gibi zaten bunları oturtan adam da 55 kilo olmaz. Aynı şey tamamen bu soruyu soran arkadaş için de geçerli 139 kilo bi insan ilaçlardan ne kadar verim alabilir ? Zaten iç organları yağlı, aşırı kilodan dolayı doğal olarak da östrojen ve diğer problemler var. Şimdi bu adam ilaç kullanırsa ne olur bi düşün fayda mı görür zarar mı ? Yine başa dönüyorum zaten bu arkadaş beslenme ve antrenman yapmayı oturtmuş olmalı ki ilaç kullansın yoksa ilaçlar da bi işe yaramayacak, beslenme ve antrenmanı oturtan adam da 139 kilo olmaz zaten. Umarım anlatabilmişimdir, burası anabolikleri savunan ve kullanmaya teşvik eden bir forum değil aksine insanların maksimum fayda alabileceği tavsiyeleri savunan bir forumdur. Bol şanslar 

Anladım teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metropol    125

 testosteron propionat 

 hgh fragment ilaçların bunlar olacak

0 karbonhidratlı tamamen protein içeren bir beslenme yapacaksın ve haftada maksimum 2öğün karbonhidrat alacaksın kaslarının ve kendinin canlılığı için

çift kardiyo yapacaksın

bunuda beğenmediysen arkadaşın dediği gibi seni anca d*p keser 😂 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276

Psikoloji ve motivasyonla form korunmuyor maalesef. Tamamen ağzına girip çıkan ve idmanlarla alakalı.

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
alpinist16, 1 saat önce yazdı:

forumu yeni keşfettim bu tarz konuları okuyorum ama insanlar nedense kimyasal konusunda hep hiç bulaşma veya sana zarar kullanma

gibi yorumlar yapıyor, forumun amacı streoidler hakkında bilgi almak değil mi, neden bu karşısınız anlamadım. yeşilay grubu değil sonuçta,

burada insan riskleri alıp bu yola giriyor fakat neredeyse doğal geliş diyecek gibi bir hava var.

Doğal olarak bir yerlere gelen bilgi birikimi olan insanları zaten en düzgün şekilde yönlendiriyoruz. Bizim karşı olduğumuz kesim psikolojisini,disiplinini oturtamamış kişilerdir. Disiplini oturtan kesimin küre girme oranı %10 ise oturtamamış olanlar %50 gibi düşün. Özellikle disiplinsiz kesim küre girmek istiyor.:) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tegoo    39

Küre girmen piskolojini daha kötü etkiler hormonları bozduğunla kalırsın bence hiç girme libido ve ereksiyon kaybıda olma ihtimali var.  Düzenli yaşam (diyet ve spor) yaşam stili haline getirmediğin sürece herzaman yağlanıcaksın ilaç kullansanda kullanmasanda 👊🏻

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mustafaskh    111

o kilolardan 80 kilolara bilinçsiz bir şekilde düşünce, çok kalitesiz bir deri çıkıyor çatlaklı iğrenç bir deri, ya doktor kontrolünde yapın ya da işin ehli bir hoca ile yapın. Nedeni ise takipli ilerlemek bu tür durumlarda her zaman daha iyidir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9

Eyvallah hocam. Konuyla alakalı cevap verdiğiniz için. İnsanlar benim yaşam stilime kendi karar veriyor değişeceğine oturacağına asla inanmıyorlar :D. Sanıyorlar ki 80 kilolara düşüp tekrar yağlı besinler yiyerek kilo vereceğim 😂 Artık umursamıyorum cevap bile vermiyorum.

DNP asla kullanmam bu arada çok tehlikeli ölümcül bir böcek ilacı :D Bakalım ne olacak profesyonel destek almadan bu sürece girmem zaten.

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
barisates    16

bu kafayla işin zor bünyene olan kinini insanlara kusma öğrenmeye çalış her şey senin için daha iyi olur umarım istediğin fiziğe ulaşırsın bol şans 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kolera    0
Tony Montana, 17 saat önce yazdı:

Bizi ilgilendiren bi durum yoksa devam yine bildiğini oku, alimsin ya. Ben 500 testo 500 tren tabsiye ederim, anca keser 👍🏻

Bu nasil bir uslup. Bu foruma yeni katildim uzaktan konulari okuyorum geciyorum, bu konuyu gorunce dayanamadim yazayim dedim.  Cocuga dusman kesilmissin resmen. "Alimsin ya" ne demek cocuk "Alimim" mi demis? Sen once bir uslubuna düzen ver, aile terbiyesi onemli. Zararsa, zaten bir kere uyarmissin gecmissin. Daha ne dusmaninmis gibi "Alimsin ya" gibi seyler yaziyorsun? Arkadaslar bir kendinize gelin cocugun ustune gittikce gitmissiniz. Cocuk size "Kure girmeli miyim?" dememis, "Kure girecegim, ne kullanmaliyim" demis. Cocugun kendi karari karismayin, cocuga gore en iyi kur ne ise onu onerin gecin kimse sizden hayat ogutu istememis. Cocuk zaten spora baslayip kure girince duzenini oturtacagini soylemis. Muneccim misiniz cocugun beslenme duzeninini oturtamayacagini nereden biliyorsunuz? Bos.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
barisates    16

konuyla alakalı sana tavsiyem şu olur önce bir irade koy ortaya daha iraden yok ilaçlardan su orucundan falan medet umuyorsun kendine güvenin yok ki kilo veresin önce bi 130 kilo musun 120 kilo ol kendine kilo verebileceğini kanıtla iraden olduğunu göster özgüvenin olsun 0 özgüven yazılar yazıyorsun ki çok normal seni aşşağılamıyorum hepimiz bir eksikliler için başladık 120 kilo olunca veya 110 tamamen farazi konuşuyorum ben bu işi yapıyorum süreci biraz daha hızlandırayım diyerek bir şeylere başvurabilirsin 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
seytan9    9

Sonunda anlayan birileri çıktı. Teşekkürler hocam. İnsanlar geleceği görüyor sanırım, adam "Bu kafayla işin zor" yazmış sanki ne dedim ne yaptım 😂 Sadece tavsiye için konu açtım. İlgisiz şeyler gerçekten zaten cevap vermiyorum ben artık. Teşekkürler yorumunuz için tekrardan <3

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
barisates    16

 şöyle bir konuyu sana tavsiye edebilirim burak hocama ulaşırsan sana daha detaylı güzel bir anlatım yapacaktır umarım her şey çok güzel olur senin için eğer bir kür yaparsan buraya bir günlük başlatmanı tavsiye ederim buradaki herkes sana sürecinde destek olacaktır

seytan9, 3 saat önce yazdı:

Sonunda anlayan birileri çıktı. Teşekkürler hocam. İnsanlar geleceği görüyor sanırım, adam "Bu kafayla işin zor" yazmış sanki ne dedim ne yaptım 😂 Sadece tavsiye için konu açtım. İlgisiz şeyler gerçekten zaten cevap vermiyorum ben artık. Teşekkürler yorumunuz için tekrardan <3

eğer seni kıracak bir şey yazdıysam üzgünüm dostum günün sonunda hepimiz insanız hatalarımız oluyor hayırlı geceler güncellemelerini bekliyorum

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BBurak
      Herkese selamlar arkadaşlar 8-10 hafta sürmesini planladığım diyet sürecimi sizlerle paylaşmak istedim. Sürece elimdeki ilaçlarla devam edeceğim için kür planlaması size biraz garip gelecektir, açıkçası şuan yeni bir ilaç planlaması ya da masrafa girmek istemediğim için halihazırda kullandığım ilaçlarla yapacağım. Her türlü yorum, öneri, görüş, fikir açığım. 
      İlaç planlamam(hepsi uzun ester): 
      500 testosteron 250 deca 250 boldenon 1 tablet proviron (günlük 1 tablet fakat kuruluk ve libido durumuma göre 2 tablete çıkaracağım) Beslenmem (1800 kalori):
      195 gr karb 187 protein 25 yağ Suplementlerim: 
      Deve dikeni 2 tablet Cranberry 2 tablet Nutraxin vitamin 2 tablet Nutraxin magnezyum 1 tablet D3K2 5000İU Balık yağı 2 kapsül Nutrade arjinin 10 gram Nutrade post workout 20 gram Ssn creatine 10 gram Antrenman planım haftada 4-5 gün torso-limb ya da p/p/l tarzında olacak tam olarak karar veremedim, sürece yarın başlayacağım. Sabah aç karnına 1 saat antrenman sonrası yarım saat liss kardiyo ile süreci sürdüreceğim. Birazdan güncel formumu ekleyeceğim, forumdan ve bu süreçlerden o kadar uzağım ki çok heyecanlıyım. Elimdeki ilaçlar bitince ve yağ oranım iyice aşağılara düşünce yağ yakımı ve su atımı için spesifik ilaçları sürece ekleyebilirim. 
      Herkese selam olsun.
    • Yazan: Ertouznuer225
      Selamlar herkese,
      Spor geçmişim var 2008'de başlamıştım fakat 2023'e kadar dikkat etmedim beslenmeme bir kilo verdim bir kilo aldım o zamana kadar. 2023'de kilo verdim ve 80 kilo'dan 63 kiloya kadar düşmüştüm. Şimdi ise 66-68 arası gidiyorum fakat yağ oranım kiloma göre biraz fazla maalesef. Yağı yakmak istiyorum. Antrenman sistemim mike mentzer tam olarak ama yani antrenman günleri karb ara günlerde ise protein yoğunlukta. Çalıştığım yer fabrika ortamı olduğundan sadece öğle yemeklerini orada yemek zorunda kalıyorum ve kendimce uyarlamaya çalışıyorum. Ara günler de yorgun olursam kardiyo yapmıyorum kendimi dinlendiriyorum eğer ki yorgun olmazsam kardiyo yapıyorum ve tek bir gün karın egzersizi yapıyorum. Bu zamana kadar hiç steroid vs almadım ve bilgim de yok. Sadece koruyuculardan biraz haberim var ve şu an ise  günler supplementler ile devam ediyorum. 
      Bazı wp gruplarına ve bir arkadaşıma sordum sarmsları steroidleri falan. Arkadaşım diyor ki sarms kullanma tehlikeli. Dedim bir instagram adresinden gördüm bayağı da iyi geri dönüşler falan var dedim. O da Vardır ama steroid daha yararlı buna göre dedi. Wp'dekilerden bir kaçı (Sarmslar temizdir doğru kullanıldığında çok sağlam verim alınır pek zararlı değil steroid kadar çok uzun süre kullanmaya gerek yok ama net olarak kırmızı etle çalışan bir türev eti sentezliyor en temiz, Kanser hücrelerini çoğalttığını okumuştum tam hatırlamıyorum, Sarms kullanan salaktır Başlangıç seviyesi biri Kullanmamalı Daha küre girmemiş biri Kullanmamalı, Peptid kullan steroid kullan sarms kullanma.) gibi şeyler söylendi.
      Bir yandan aile sorunu var  supplementlere bile karşılar fakat bir süre önce steroidlere açıldı konu. Ben dedim ki dozunu, beslenmeni her şeyini kusursuz yaparsan hiçbir şey olmaz dedim. İğne benim için biraz sıkıntılı olabilir atarlar çöpe direk  ondan korkuyorum bir yandan. Bir yandan yapay zekaya da sordum tabi ki ilk başta önermemişti fakat koruyucuları pctleri vs her şeyi kusursuz yapacağım falan diyince. Önerdiği şey şu oldu. Yohimbine HCl formu.
      Sizin önerebileceğiniz vs söyleyebileceğiniz şeyler var mı? 
    • Yazan: konseptbelgesel
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Definasyona gireceğim hedefim %12-%11 yağ oranına düşmek.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yağ : %18 Kg : 96 KÜR PLANIM: (8 hafta)
      Clenbuterol T3 Winstrol SORULARIM:
      Ürünleriyle definasyon yapmayı düşünüyorum sizce fazla mı olur? Veya Clen + diyet yeterli midir? Konuya katılım gösteren, fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: NaturelGenc
      Arkadaşlar merhaba, 
      Naturel bir şekilde sporuma ilerliyorum. Ağırlıklarım vs gayet yerinde. Beslenmemi ve kardiyomu elimden geldikçe güzel idmanla birlikte yapmaya çalışıyorum. Amacım Yağ kaybetmek kas kütlesini arttırmak. Tabi bu kas olayı diyette çok zor biliyorum. Ama bu pis yağlarımdan arınmak için aklıma bir kaç tane ürün geldi. L karnitin ve Cla yı supplementlerden almıştım. L karnitin belki 6 adet 1L bitirmişimdir (Shotları saymıyorum) ama hak verirsiniz ki o kadar destekçi bir şey değiller.
      KENDİME DAİR NOTLAR:
      Sinirli bir yapıya sahibim ve duygusal bir insanım. En çokta küre girememe sebeplerimden biride bunlardı. Anksiyete kısacası psikolojik sıkıntılar. KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23 Boy: 170cm Kilo: 98 KÜR İÇERİĞİM:
      L-karnitin Cla Clenbuterol Yohımbıne Berberin SORULARIM:
      Sizce Daha üst seviye olan Clenbuterol / Yohımbıne / Berberin gibi ürünler mi kullanayım? Veya siz ne önerirsiniz? Önerdiğiniz şey hakkında bilgi verir misiniz? (Faydaları ve net zararları gibi.) Konuya katılım gösteren, yorum yapan ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×