Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

asrin43

Kür sonrası pct olarak ne tür uygulama yapmam lazım?

Önerilen İletiler

asrin43    17

Arkadaşlar merhaba, yaşım 46.

İlk kürümü yaptım  7 temmuz başlangıç - son enjeksiyon 1 mart 27 gün önce.

Kürde kullandığım ilaçlar:

  • Testo  500 mg başladım 12 hafta kadar iran testo
  • Sonra 100-150 mg trt düzeyde swis pharma testo  
  • ilk 6 hafta 40 mg danaol biyiikten sonra 6 hafta kadar boldenon
  • 1 ay rad 140 ve mk 677 sarm kullandım

Testim ektedir. Testom hala yüksek çıkmış biraz daha mı bekleseydim bilemiyorum 26 gün olmuş ?

Libidom çok berbat olmasa da  kür öncesine göre bu testoya göre düşük 2 haftadır çakşır otu çoban çökerten kürünü uyguluyorum kontrole yarın gidicem önerilerinizi lütfen yazın. Maalesef hata kürden önce yada sırasında bir testim yok 2 yıl önce başka nedenle yaptırdığım testte totalim 544 free 7.8 prolaktin 15.3 imiş.

Hocam enanthaten da bu kadar sürede kandan çıkmaması normal mi @rastlantisal

tahlil.jpg

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


hjklam94    4

Bence  LH ve FSH'ta hareketlenme var kür içi değeriniz daha düşüktür diye tahmin ediyorum.

  • 1 hafta kadar daha bekleyip ovitrelle enjeksiyonu sonrası tekrardan 1 hafta bekleyip 
  • 1 hafta boyunca 2x1 klomen ve tamoxifen
  • 3 hafta boyunca 1x1 klomen ve tamoxifen kullanılması gerekir. 

Sonrasında tekrardan LH FSH TESTO VE E2 testine bakılması iyi olur.

Tüm bunları yaparken omega 3 çinko magnezyum ve b vit kompleks almanız doğal döngünün açılması için yardımcı olacaktır ...

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205

Kanında biraz testestoron var suyunu çekmek üzere, Libido problemlerin için çekinmeden "Drostrolon propionat" masteron kullanabilirsin 2 günde bir 50mg enjeksiyon

Fsh ve Lh seviyelerine etkisi aşırı az ama libidonda aman aman bi sorun yoksa esgeçebilirsin ama evet pct'de de kullanılır bu ilaç. Her neyse amacına gelelim.

1 hafta kadar daha bekle kanında ki şu testestorone da çıksın ardından 1 Ovitrelle tam vuruş yap devamında 15 gün boyunca sabah 1 kahvaltıdan sonra akşam 1 öğünden sonra Klomen kullan 100mg olacak böyle toplam günlük. 15. günden sonra sabah kahvaltıdan sonra 1 adet klomenle bir 15 gün daha geçireceksin toplam 1 ay olmuş olacak. Klomen kullanmaya başlayacağın günden itibaren her gün 20mg tamoksifen kullan böylece klomenin yan etkilerinden bir nebze korunmuş olacaksın ve beraber fsh ve lh seviyelerini daha verimli yükselticektir. Eğer libido problemleri yaşarsan "Proviron" ve "Masteron" ekleyebilirsin çekinmeden. geçmiş olsun.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
asrin43, 10 saat önce yazdı:

Arkadaşlar merhaba, yaşım 46.

İlk kürümü yaptım  7 temmuz başlangıç - son enjeksiyon 1 mart 27 gün önce.

Kürde kullandığım ilaçlar:

  • Testo  500 mg başladım 12 hafta kadar iran testo
  • Sonra 100-150 mg trt düzeyde swis pharma testo  
  • ilk 6 hafta 40 mg danaol biyiikten sonra 6 hafta kadar boldenon
  • 1 ay rad 140 ve mk 677 sarm kullandım

Testim ektedir. Testom hala yüksek çıkmış biraz daha mı bekleseydim bilemiyorum 26 gün olmuş ?

Libidom çok berbat olmasa da  kür öncesine göre bu testoya göre düşük 2 haftadır çakşır otu çoban çökerten kürünü uyguluyorum kontrole yarın gidicem önerilerinizi lütfen yazın. Maalesef hata kürden önce yada sırasında bir testim yok 2 yıl önce başka nedenle yaptırdığım testte totalim 544 free 7.8 prolaktin 15.3 imiş.

Hocam enanthaten da bu kadar sürede kandan çıkmaması normal mi

Merhabalar.

LH ve FSH çalışmaya başlamış. Tam randımanlı diyemem ama başlamış. Bu seviyede testosteronun 0.63 LH ile üretilebileceğini düşünmüyorum. Biz işi sağlama alalım.

Ayrıca o kullandığın swis'in içinde ne olduğu da muallak. O yüzden yorum yapmam doğru olmaz.

  1. 1 hafta ağır antrenman yapılacak. Mümkünse haftada 6 gün ve yoğun.
  2. Karın bölgesinden 1 tane ovitrelle enjeksiyonu
  3. Enjeksiyondan 6 gün sonra günde 1 klomen 1 tamoksifen kullanılacak. Toplam süre 30 gün.
  4. 30. günde LH, FSH ve total testosteron testi yaptırılıp burada paylaşılacak
  5. Teste göre karar vereceğiz PCT tamam mı devam mı diye.

PCT aşamasında;

  • libidonun olmaması normal
  • Depresif ruh hali normal (tüm PCT)
  • Sinirlilik ve alınganlık normal (tepe noktası genelde klomenin 12. günü. Sonra yavaş yavaş düzelecek)
  • Ereksiyon sorunları normal
  • Eğer evli isen bu sürede destek alacağın şeyin adı tadanafil içerikli uyarıcılar.
  • PCT boyunca kesinlikle hormon içeren hiç bir şey kullanılmamalı. PCT ruhuna aykırı.

Geçmiş olsun.

  • Beğen 7

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

ovitrele klomen tamoksifen reçetesiz eczane ilaçlarımıdır ?

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
asrin43, 31 dakika önce yazdı:

Ovitrele klomen tamoksifen reçetesiz eczane ilaçlarımıdır ?

Reçetesiz alabilirsin. Ovitrelle gene yok depolarda vs. Eczane eczane gezmen lazım. Soğuk zincir ilaç olduğu için dolaplarında olabiliyor. Geçen hafta bir kardeşim için tecrübe ettik.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17
rastlantisal, 2 saat önce yazdı:

Reçetesiz alabilirsin. Ovitrelle gene yok depolarda vs. Eczane eczane gezmen lazım. Soğuk zincir ilaç olduğu için dolaplarında olabiliyor. Geçen hafta bir kardeşim için tecrübe ettik.

hocam eczaneden geliyorum

  • klomen sanırım tek dozaj var 50 lik 10lu- 3 kutu kullanıcam
  • tamoksifen 10 ve 20 mg dedi hangi dozaj?

ovitrllle soğuk zincir dediler getirticekler, çalışan bilmedi doktoruna sor dedi alındığı gün vurulması mı gerekiyor ona göre getirtiricem?

teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

20mg kullanacaksın tamoksifeni. 

Soğuk zincir getirecek sen de hızlıca alıp buzdolabına koyacaksın. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rauthos    73

@rastlantisal Hocam Ovitrelle bulamadığımız durumda ne yapmalıyız? Kuzenim eczacı Ovitrelle bulmaya çalışıyor o da depolardan ve diğer eczaneleri de soruşturuyor fakat bulunmuyor. B planı var mı bulamadığımız durumda. Haftaya cuma günü kürün son enjeksiyonu yapacağım da.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
rauthos, 3 dakika önce yazdı:

@rastlantisal Hocam Ovitrelle bulamadığımız durumda ne yapmalıyız? Kuzenim eczacı Ovitrelle bulmaya çalışıyor o da depolardan ve diğer eczaneleri de soruşturuyor fakat bulunmuyor. B planı var mı bulamadığımız durumda. Haftaya cuma günü kürün son enjeksiyonu yapacağım da.

B planı, ovitrelle veya muadilini bulana kadar TRT doz testosteronda devam etmek. HCG olmadan PCT uzun vadede sorun çıkarabiliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rauthos    73
rastlantisal, 17 dakika önce yazdı:

B planı, ovitrelle veya muadilini bulana kadar TRT doz testosteronda devam etmek. HCG olmadan PCT uzun vadede sorun çıkarabiliyor.

Haftalık 250mg için TRT dozu diyebilir miyiz hocam yoksa ilk kürünü bitiren birisi dozu biraz daha mı düşürmeli?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205
rauthos, 18 dakika önce yazdı:

Haftalık 250mg için TRT dozu diyebilir miyiz hocam yoksa ilk kürünü bitiren birisi dozu biraz daha mı düşürmeli?

0.5ml 125mg olarak kullanabilirsin 250 kür dozajı sayılır çünkü, sen bence bunu şuanlık düşünme odağını ovitrelle bulmaya harcamalısın.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
rauthos, 9 dakika önce yazdı:

Haftalık 250mg için TRT dozu diyebilir miyiz hocam yoksa ilk kürünü bitiren birisi dozu biraz daha mı düşürmeli?

Haftalık 250mg'a TRT değil kür denir. 100-150MG arası TRT dozudur. Burada amaç 1200 birim total testosteronun altında kalmak.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BlaBla    16
rastlantisal, 29.03.2024 - 15:46 yazdı:

B planı, ovitrelle veya muadilini bulana kadar TRT doz testosteronda devam etmek. HCG olmadan PCT uzun vadede sorun çıkarabiliyor.

Abi bir şeyi merak ettim. Deca ,testo kürü sonrası ben  pct yaparken en son mesela choriomon kullandım. Ve kür bitikten sonra 22.gün sanırım göbekten vurdum fakat 

pazartesi -çarş- cuma 500 ilk 2 hafta choriomon 

1.hafta ( 2klomen - 1 tamoxifen )

2.hafta (1 klomen -1 tamoxifen)

3.hafta (1klomen -1 tamoxifen )  

şeklinde bi pct yaptım. 
aslında yaptırdılar diyelim….

Bu yanlış bir pct şekli mi acaba ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Sana zaten bir PCT planı yapmıştım? Toplamda ne kadar choriomon kullandın? Piyasada yok nasıl temin ettin?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BlaBla    16
rastlantisal, 8 dakika önce yazdı:

Sana zaten bir PCT planı yapmıştım? Toplamda ne kadar choriomon kullandın? Piyasada yok nasıl temin ettin?

Hocam bana pct planı yapmadınız , 8 ay önceki olan kür sonu yaptığım pct bu. Bilgilenmek amacıyla böyle bir pct uygun oluyor mu genelde diye ve ben aldığım zaman denk gelmişti bir eczaneden 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
BlaBla, 9 dakika önce yazdı:

Hocam bana pct planı yapmadınız , 8 ay önceki olan kür sonu yaptığım pct bu. Bilgilenmek amacıyla böyle bir pct uygun oluyor mu genelde diye ve ben aldığım zaman denk gelmişti bir eczaneden 

500 - 500 şeklinde dozlara bölmek işe yarayabiliyor veya az gelebiliyor. Ben olsam 6 gün ara ile 2000-2000-1000 yapar 6 gün sonra günde 2 klomen 2 tamoksifenle 1 hafta gider, sonra dozları 1-1 yapar 30 güne tamamlardım. 30. günde Total testo, LH, FSH testi yaptırır bitirip bitirmeyeceğime karar verirdim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
luthenze    8

Hocam klomen kullanırken aynı zamanda proviron kullanılabilir mi. Benim serbest testo 23 çıktı. Biraz düşük sanırım lh fsh da doğal değerlere henüz gelmediği için klomen kullanmayı düşünüyorum 1 ay daha.

  • Dogal lh degerim 4 imiş. Şu an pct sonrası 2.98
  • Dogal fsh degerim 2.5 imiş şu an pct sonrası 1.46

@rastlantisal

Total testo değerim görünmüyor testte. Onu bir daha yaptıracam imkan olursa.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
luthenze, 6 dakika önce yazdı:

Hocam klomen kullanırken aynı zamanda proviron kullanılabilir mi. Benim serbest testo 23 çıktı. Biraz düşük sanırım lh fsh da doğal değerlere henüz gelmediği için klomen kullanmayı düşünüyorum 1 ay daha.

  • Dogal lh degerim 4 imiş. Şu an pct sonrası 2.98
  • Dogal fsh degerim 2.5 imiş şu an pct sonrası 1.46

@rastlantisal

Total testo değerim görünmüyor testte. Onu bir daha yaptıracam imkan olursa.

PCT boyunca ilave hormon ihtiva eden takviyelerin kullanılmasını, PCT mantığına ters buluyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Mustafa.clk1911, Şimdi yazdı:

Hocam merhabalar kür sonlarında ovitrelleyi tek doz vurmakta bir sakınca varmı illa bölmek gerekiyor mu

@rastlantisal

Ovitrelleyi tek doz hatta uzun ve/veya ağır kürlerde 6 gün ara ile 2 doz kullanmanızı tavsiye ederim. Erkek üreme sistemi üzerinde pregnly kadar etkili değil.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 4 dakika önce yazdı:

Ovitrelleyi tek doz hatta uzun ve/veya ağır kürlerde 6 gün ara ile 2 doz kullanmanızı tavsiye ederim. Erkek üreme sistemi üzerinde pregnly kadar etkili değil.

Hocam peki kür ve pct yapalı 2 yılı geçmiş hormon seviyeleri orta seviyelerde olan biri tekrardan doğru pct yaparak hormon seviyelerini yükseltme imkanı var mı yoksa pct sonrası tekrardan aynı seviyelere mi gelir?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Mustafa.clk1911, 1 dakika önce yazdı:

Hocam peki kür ve pct yapalı 2 yılı geçmiş hormon seviyeleri orta seviyelerde olan biri tekrardan doğru pct yaparak hormon seviyelerini yükseltme imkanı var mı yoksa pct sonrası tekrardan aynı seviyelere mi gelir?

Buna karar vermek için kür öncesi ve şimdiki değerleri görüp karşılaştırmak lazım. Orada LH ve FSH durumu, öncesi sonrası arasındaki fark önemli.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 1 saat önce yazdı:

Buna karar vermek için kür öncesi ve şimdiki değerleri görüp karşılaştırmak lazım. Orada LH ve FSH durumu, öncesi sonrası arasındaki fark önemli.

Hocam Buna libido düşüklüğü ve ereksiyonunun ortalama yüzde 60-70 olması ve testis boyutunun eskiye göre daha küçük olmasıyla karar verilebilirmi

@rastlantisal

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Mustafa.clk1911, 1 dakika önce yazdı:

Hocam Buna libido düşüklüğü ve ereksiyonunun ortalama yüzde 60-70 olması ve testis boyutunun eskiye göre daha küçük olmasıyla karar verilebilirmi

@rastlantisal

Psikolojik olabilir bu. Hisler yanılır, bilim yanılır, inançlar yanılır ama rakamlar yanılmaz. O yüzden rakamları görmeliyiz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BqRide
      Selamlar herkese. @Fuhrer @berkay16 @GHOST @metinav
      24 haftalık kürümden çıktım. Son testo enjeksiyonumdan 5 hafta geçti. Kan testi verdim. Pct için yardıma ihtiyacım var. 
      Kür içeriğim şöyle;
      0-12 hafta testo en 500 0-12 hafta bolde 400  0-6 hafta dbol (günlük 3 tablet) Sonra hiç ara vermeden:
      12-24 hafta testo en 500 12-24 hafta rimo 400 12-24 hafta ox (günlük 5 tablet) Testisler için 24. Hafta 2ye bölerek 5.000 iu iran prglyn  25.Hafta 5e bölerek 5.000 iu iran prglyn kullandım. 25.Hafta itibariyle 2 kutu klomen aldım. İlk 7 gün günlük 2 adet. Sonraki 6 gün günlük 1 adet Bununla beraber 1 kutu proviron aldım  Son 7-8 gündür @SERKO hocamın bitkisel kür1 ini tüketiyorum. 
      Pct için neler yapmam; neler kullanmam gerekiyor ?
         
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: swange
      Merhaba 8 hafta boyunca rad-140 kürü yapsam PCT yapmama gerek kalır mı? Kalırsa hangi ilaçları kullanmalıyım?
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×