Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

asrin43

Kür sonrası pct olarak ne tür uygulama yapmam lazım?

Önerilen İletiler

luthenze    8
rastlantisal, 03.04.2024 - 13:23 yazdı:

PCT boyunca ilave hormon ihtiva eden takviyelerin kullanılmasını, PCT mantığına ters buluyorum.

Hocam önce 10 gün proviron kullanıp. Klomeni sonraya bıraksam nasıl olur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


rastlantisal    6.442
luthenze, 11 dakika önce yazdı:

Hocam önce 10 gün proviron kullanıp. Klomeni sonraya bıraksam nasıl olur

Ne maksatla? Provironun PCT'ye faydası yok. Klomen ise PCT'nin olmaz ise olmazı.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yufilifting    2

Abi bilmediğimden soruyorum pct tecrübem olmadı.Ovitrelle'i tek seferde vurmayı önermiyorlar genelde doğru kullanımı böyle mi olmalıdır ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
yufilifting, 6 saat önce yazdı:

Abi bilmediğimden soruyorum pct tecrübem olmadı.Ovitrelle'i tek seferde vurmayı önermiyorlar genelde doğru kullanımı böyle mi olmalıdır ?

Genelde önermeyenler ovitrellenin pregnly kadar etkili olduğunu sananlar. Oysa erkek üreme sistemi üstünde prenly kadar etkili değil. Biri alfa grubu diğeri beta grubu ilaç.

luthenze, 13 saat önce yazdı:

Libidoya ve sertleşmeye faydası olur diye düşünmüştüm hocam.

Lh fsh doğal değerlere yaklaştı zaten.

O bitince de klomene devam ederim dedim @rastlantisal

PCT'den sonra bir süre kullanılabilir. Ama onun yerine sana @SERKO'nun bitkisel kürlerinden kullanmanı tavsiye ederim. 

Değerler normal döndü ise illaki libido düzelecektir. Burada karıştırılan şey şu ki kürde iken elde edilen libidonun doğal halleriniz sanmanız. Hayır değil. Kür öncesi ile kürdeki libidonun alakası yok. İnsan her zaman en iyisini anımsadığından öyle sanıveriyor.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

@rastlantisal klomen ve tamoksifene başladım 15 gün oldu .

 ilaçlar bitince mi hemen test yaptırayım ? yada kandan çıksın belli süre sonra mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
asrin43, Şimdi yazdı:

@rastlantisal klomen ve tamoksifene başladım 15 gün oldu .

 ilaçlar bitince mi hemen test yaptırayım ? yada kandan çıksın belli süre sonra mı?

Son ilacı içtiğin gün sadece LH, FSH, TOTAL TESTO yaptırırsan eğer sonuca bakım PCT devam mı yoksa tamam mı karar veririz. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

Arkadaşlar yeniden merhaba

dün testim çıktı 3 hafta birer tablet klomen ve tamoksifen kullandım testten 1 hafta önce kestim 1 aya tamamlamadım testim ektedir.

lh fsh sanırım açılmış iyice

  1. lh yüksek ?
  2. nedeni ve sorun olur mu bu?
  3. testo refin üstünde ? 1 aydan fazladır çakşır otu çoban çökerten kürü uyguluyorum artı 10 gündür tribuls içeren bi supplement kullanıyorum  . testom 2 sene önce ref aralığında idi bu kadar yükselebilir mi ?
  4. e2 biraz yüksek düşürmeye çalışmalımıyım?

10 gündür belki beslenmemi düzeltmemden enerji - antreman vs olarak çok daha iyi durumdayım ama bu testoya rağmen libidom hala oldukça düşük eskiden çok fazla olmayan sabah ereksiyonları düzenli olmaya başladım ama sex isteğim ve zevk almam olaydan baya düştü e2 yüksekliği kaynaklı olabilir mi?

Pct ye rağmen libidonuz bir daha eskisi gibi olmayacak okuyorum forumda , olay böyle mi yapacak bir şey ypk mu zamanla artar mı?

yardımlarınız için teşekkür ederim

@rastlantisal

tahlil 02.05 2024.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205

çeyrek arimidex al e2'ni düzeltelim libidonda problem yaratabilme ihtimali olan tek hormon bu şuan burda ayrıca serbest testestoron ve dht de olabilir keşke onlarıda isteseydin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17
Vezuchiy, 11 saat önce yazdı:

çeyrek arimidex al e2'ni düzeltelim libidonda problem yaratabilme ihtimali olan tek hormon bu şuan burda ayrıca serbest testestoron ve dht de olabilir keşke onlarıda isteseydin.

reçetesiz mi arimidex alınabiliyor mu

tek çeyrek tablet teks eferlik 1 kere yeterlimi_=?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205
asrin43, 43 dakika önce yazdı:

reçetesiz mi arimidex alınabiliyor mu

tek çeyrek tablet teks eferlik 1 kere yeterlimi_=?

alınabiliyor evet yeterli.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
rastlantisal, 03.04.2024 - 12:19 yazdı:

500 - 500 şeklinde dozlara bölmek işe yarayabiliyor veya az gelebiliyor. Ben olsam 6 gün ara ile 2000-2000-1000 yapar 6 gün sonra günde 2 klomen 2 tamoksifenle 1 hafta gider, sonra dozları 1-1 yapar 30 güne tamamlardım. 30. günde Total testo, LH, FSH testi yaptırır bitirip bitirmeyeceğime karar verirdim.

Hocam choriomon bende kullanıcam da 1 flakon ne kadar yetiyor tek enjeksiyonluk mu yani ve omuzdan vursam oluyor mu ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205
ardas, 5 saat önce yazdı:

Hocam choriomon bende kullanıcam da 1 flakon ne kadar yetiyor tek enjeksiyonluk mu yani ve omuzdan vursam oluyor mu ?

nerden buldun choriomon piyasada yok suan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Vezuchiy, 04.05.2024 - 23:13 yazdı:

nerden buldun choriomon piyasada yok suan

Sorduğum eczanelerde depoda var dediler.

Vezuchiy, 04.05.2024 - 23:13 yazdı:

nerden buldun choriomon piyasada yok suan

normalde pregnly alcaktım hiçbir yerde bulamadım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

hala iyi değilim arkadaşlar ...

  1. Özellikle ereksiyon ve libidom var ama sexten mastürbasyondan hiç zevk almıyorum bu normal mi ?
  2. Yaşayan var mı düzelebilir mi?

Dün endokroniljye tahlil verdim yarın pek sıcak olmayan bir doktora sonuçları sorucam. Lh fh normale dönmüş ama bu kadar yüksek testo 95. günde hala normal mi? Başka sebepleri olmasından korkuyorum... Son tathildeki serbest total testo değerleri diğerlerinden farklı ölçülmüş çok anlayamadım çok çok çok mu yüksek ? Diğerleri 700-900 en azdaında sınırın az üstünde idi.

0606 tahlil.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17
Diver, 2 saat önce yazdı:

Dostum Total testo referanstan düşük değil mi ben mi yanlış okuyorum?

anlamadım bende düşük mü yüksek mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

evet düşük sanırım haklısın

serbest yüksek galiba

nasıl düştü bu kadar anlamadım

demek ki ilaç vücuttan anca çıktı 3 ayda enteresan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17
Diver, 2 saat önce yazdı:

Hocam yaşın itibariyle toparlaman uzun sürebilir. 

@SERKO hocamın bitkisel kürlerini tavsiye ederim.

- Cialis denedin mi hiç bu dönemde? 

- Epimedyumlu macun deneyebilirsin.

- Bulabilirsen Pt-141 Peptid kullanabilirsin.

- melanotan 2 de kullanabilirsin.

teşekkürler 

cialis vımda ve viagra etki etmiyor pek bu aralar başka sorunlarda var peyronie plağı var peniste

epimedyumda denedim

doktorun trt sustanon falan yazacağını pek sanmıyorum yarın gideceğim

3 ay bekleyip nomral döngü ne durumda trt için özelden bir ürolog ile devam edebilirim

ama trt dozda da sanırım ilaç kötü idi kendimi pek iyi hissetmedim ben 

sık sık tahlil yaptırıp öyle ilerlemeli

başta tahlil yaptırmamam en büyük hatam 

2 sene önce totalim 544 ortalarda idi ama geçen sene ne durumda idi bilmiyorum

en azından sorunun düşüklükten olduğunu bilmek iyi 1. ve 2. ayda çıkan yüksek testo insanı şaşırtıyor olağan duruma aykırı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

çoban çökerten ve çakşır otunu bu forumdan gördüm 2 aydır kullanıyorum ne kadar etki etti bilmiyorum buna devam edeceğim normal hormon gibisi yok dediğin gibi trt son çarem olacak özelde tekrardan ürolağa gttim son sonuçları oda anlamadı yeniden yapalım test dedi bugün belli oldu kağıt üstünde herşey düzelmiş gözüküyor...

free testo yüksek bunu anlamadım yüksek olmasının zararı varmıdır ? Yarın doktora sonuçları göstereceğim...

Dht yaptırmalımıyım önemli bir testmi daha çok saç için falan yazılıyor saç sorunum yok 

artı dhaae deniyor

10 06 tahlil.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771

lh ve fsh yok mu serbest testosteron seks hormonuna bağlanmayıp kanda serbest dolaşan. Zaten totalin iyi .

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17
ardas, 1 saat önce yazdı:

lh ve fsh yok mu serbest testosteron seks hormonuna bağlanmayıp kanda serbest dolaşan. Zaten totalin iyi .

yukarıda var lh fsh 6 haziranda yaptrdım fsh düşük biraz lh oratada özellikle ilk testten sonra klomen kullnınca sabah ereksiyonlarım baya çoğalmıştı ilacı kesince durdu

6661add67e444_0606tahlil.jpg.f55531bd8d16a5f43f47560bd5ad8a3b.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
asrin43, Bir saat önce yazdı:

yukarıda var lh fsh 6 haziranda yaptrdım

fsh düşük biraz lh oratada

özellikle ilk testten sonra klomen kullnınca sabah ereksiyonlarım baya çoğalmıştı ilacı kesince durdu

pct den ne kadar süre sonra yaptırdın bu testi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

Şubat sonu son enjeksiyonum  .nisan başı 3 hafta klomen tamoksifen kullandım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
asrin43, 4 dakika önce yazdı:

Şubat sonu son enjeksiyonum  .nisan başı 3 hafta klomen tamoksifen kullandım

3 hafta az klomen kullanırken 4 haftaya tamamlaman lazım testislerde küçülme var mıydı kür sonu ? Yani östrojende normal garip.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
asrin43    17

hayır neredeyse hiç küçülmedi testisler östrojen yüksek idi 3 adet yarım arimidex kullandım düştü önceki 2 test arka sayfalarda var.

  • Şaşkın 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BqRide
      Selamlar herkese. @Fuhrer @berkay16 @GHOST @metinav
      24 haftalık kürümden çıktım. Son testo enjeksiyonumdan 5 hafta geçti. Kan testi verdim. Pct için yardıma ihtiyacım var. 
      Kür içeriğim şöyle;
      0-12 hafta testo en 500 0-12 hafta bolde 400  0-6 hafta dbol (günlük 3 tablet) Sonra hiç ara vermeden:
      12-24 hafta testo en 500 12-24 hafta rimo 400 12-24 hafta ox (günlük 5 tablet) Testisler için 24. Hafta 2ye bölerek 5.000 iu iran prglyn  25.Hafta 5e bölerek 5.000 iu iran prglyn kullandım. 25.Hafta itibariyle 2 kutu klomen aldım. İlk 7 gün günlük 2 adet. Sonraki 6 gün günlük 1 adet Bununla beraber 1 kutu proviron aldım  Son 7-8 gündür @SERKO hocamın bitkisel kür1 ini tüketiyorum. 
      Pct için neler yapmam; neler kullanmam gerekiyor ?
         
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: swange
      Merhaba 8 hafta boyunca rad-140 kürü yapsam PCT yapmama gerek kalır mı? Kalırsa hangi ilaçları kullanmalıyım?
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×