Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Loving

Ilacı vurduktan sonra apse, ödem yaptı çok fazla ağrım var! sebebi nedir ve nasıl önlem almalıyım?

Önerilen İletiler

Revolex    14

Güncelleme yapıyorum. Acile geldim ve durumun kötü olduğunu söyledim. Doktorlar inceledi. Servise yatışım yapıldı ve dün ameliyata alınıp apse drenaj işlemi gerçekleşti. Yukarıdan izledim abartısız söylüyorum bardak bardak irinli iltihaplı sıvı çıkartıldı. Kültür örneği alındı sonuca göre antibiyotik tedavisi başlatılacak. Burda yazılanları okudum belki tüm apseler aynı degildir ama benimkisi çok büyüktü. Bu işin hafife alınamayacak kadar önemli oldugunu düşünüyorum. Enjeksiyon yaparken mutlaka Burak Hoca’nın adımları harfi harfine eksiksiz uygulanmalı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    955
Revolex, 25.05.2026 - 20:52 yazdı:

Shree pharma idi

hindistan üretimi alt kalite bir marka, filtrelenmemiştir büyük ihtimalle. Steril değildir, bu marka şu sıralar popüler. Yaşadığın durumdan dolayı geçmiş olsun ama bence bir daha bu tip ürünleri kullanmamanı tavsiye ederim. Tavsiyem ağır metal, gcms, endotoksin testleri olan bir markayı kullanman yönünde olacaktır. Yaşadığın durum en kötü senaryo değil, daha kötü hindistan ürünü kullanımı sonucu yaşanan senaryolar da var. Örneğin içeriğinde civa olduğundan dolayı organ yetmezliği yaşayan bir kullanıcı tecrübesi okumuştum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kella    0

kanka senin ilacın kötü sana kötü ilacı satmışlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
boldiboldi    2
gönderildi (düzenlendi)

abuk markaları kullanarak nasıl sağlığınızı bu denli riske atabiliyorsunuz. 100 kişiye dokunmayan mikrop sizi öldürebilir. hindistan malı ilaç zebille bedava olsa kullanmam. yerlilerden kullandım bir gafletle. ne yaparsam yapayım ödem ve ağrı yaptı. şimdi zphc kullanıyorum. omuzdan enjeksiyonda direk 5dk sonra unutuyorum yaptığım yeri. sıfır ağrı sıfır ödem. birde o yerli ilacı aldığım adam bana akıl vermeye kalkmasın mı enjeksiyon konusunda. yav ben 2 günlük kedi yavrusunun serçe parmağım kadar bacağına damar yolu açıyorum kaç senelik hekimim ne anlatıyorsun sen deyince bozuldu.

tarihinde boldiboldi tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Revolex    14

Yukarıdaki çok bilmiş arkadaşlar için yazıyorum. Markayı uzun zaman kullandım ne bir ödem ne de bir yan etki gördüm aksine etkisi de muazzamdı. Ben her insanın başına gelebilecek ciddi bir olay olduğu için yaşadığım durumu paylaştım. Başkası da yaşarsa napacağını bilmesi için. Bu marka fark etmeksizin her insanda olabilir. Bu riskler her zaman var ve hepimizde bunları göze alarak kullanıyoruz.

Dediğim gibi ilk sayfada Burak Hoca’nın talimatlarına kesinlikle uyulmalı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    940
Revolex, 01.06.2026 - 11:30 yazdı:

Yukarıdaki çok bilmiş arkadaşlar için yazıyorum. Markayı uzun zaman kullandım ne bir ödem ne de bir yan etki gördüm aksine etkisi de muazzamdı. Ben her insanın başına gelebilecek ciddi bir olay olduğu için yaşadığım durumu paylaştım. Başkası da yaşarsa napacağını bilmesi için. Bu marka fark etmeksizin her insanda olabilir. Bu riskler her zaman var ve hepimizde bunları göze alarak kullanıyoruz.

Dediğim gibi ilk sayfada Burak Hoca’nın talimatlarına kesinlikle uyulmalı.

Markaya bağlı olabilirde olmayabilir de iyi analiz edilmesi lazım problemin. nasıl oldu durumun geçti mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oppomer    29
Fuhrer, 27.05.2026 - 12:40 yazdı:

hindistan üretimi alt kalite bir marka, filtrelenmemiştir büyük ihtimalle. Steril değildir, bu marka şu sıralar popüler. Yaşadığın durumdan dolayı geçmiş olsun ama bence bir daha bu tip ürünleri kullanmamanı tavsiye ederim. Tavsiyem ağır metal, gcms, endotoksin testleri olan bir markayı kullanman yönünde olacaktır. Yaşadığın durum en kötü senaryo değil, daha kötü hindistan ürünü kullanımı sonucu yaşanan senaryolar da var. Örneğin içeriğinde civa olduğundan dolayı organ yetmezliği yaşayan bir kullanıcı tecrübesi okumuştum.

Hocam bende hindistan malı sipariş ettim ve 2güne elşmde olacak, inşAllah bir sıkıntı çıkmaz 😐

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
Revolex, 6/1/2026 - 11:30 yazdı:

Yukarıdaki çok bilmiş arkadaşlar için yazıyorum. Markayı uzun zaman kullandım ne bir ödem ne de bir yan etki gördüm aksine etkisi de muazzamdı. Ben her insanın başına gelebilecek ciddi bir olay olduğu için yaşadığım durumu paylaştım. Başkası da yaşarsa napacağını bilmesi için. Bu marka fark etmeksizin her insanda olabilir. Bu riskler her zaman var ve hepimizde bunları göze alarak kullanıyoruz.

Dediğim gibi ilk sayfada Burak Hoca’nın talimatlarına kesinlikle uyulmalı.

Nasıl oldun hocam iyi misin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Revolex    14
Wassat26, 18 saat önce yazdı:

Nasıl oldun hocam iyi misin

Selam hocam teşekkür ederim, şuan iyiyim.

GHOST, 22 saat önce yazdı:

Markaya bağlı olabilirde olmayabilir de iyi analiz edilmesi lazım problemin. nasıl oldu durumun geçti mi?

Teşekkür ederim hocam hastane süreci bayağı bir sıkıntılıydı günde 12 adet serum veriliyordu. Probleme gelecek olursak sorun tamamen benden kaynaklıydı spordan geldikten sonra enjeksiyon bölgesini steril hale getirmeden enjeksiyon yaptım bu yüzden dolayı olduğunu düşünüyorum tabi hala eski halime dönebilmiş değilim. Şimdiye kadar bir şey olmadı diyip tamamen amatörce davrandım. Aslında en dikkat edilmesi gereken konulardan biriymiş. Bu yüzden bu postu okuyan herkesin bu konuyu dikkate almasını istiyorum düşmanımın başına gelmesini istemem.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
Revolex, 16 dakika önce yazdı:

Selam hocam teşekkür ederim, şuan iyiyim.

 

Teşekkür ederim hocam hastane süreci bayağı bir sıkıntılıydı günde 12 adet serum veriliyordu. Probleme gelecek olursak sorun tamamen benden kaynaklıydı spordan geldikten sonra enjeksiyon bölgesini steril hale getirmeden enjeksiyon yaptım bu yüzden dolayı olduğunu düşünüyorum tabi hala eski halime dönebilmiş değilim. Şimdiye kadar bir şey olmadı diyip tamamen amatörce davrandım. Aslında en dikkat edilmesi gereken konulardan biriymiş. Bu yüzden bu postu okuyan herkesin bu konuyu dikkate almasını istiyorum düşmanımın başına gelmesini istemem.

Çok geçmiş olsun hocam umarım en yakın zamanda sağlığına kavuşursun

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hologlv    2

omuzdan alının enjeksiyonun gelişimiyle kalcadan alınan farklı mı?  bi arakdas omuzdan aldıgın için gelişimin boşa gidiyor cogu dedi aslı var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    13
Hologlv, Bir saat önce yazdı:

omuzdan alının enjeksiyonun gelişimiyle kalcadan alınan farklı mı?  bi arakdas omuzdan aldıgın için gelişimin boşa gidiyor cogu dedi aslı var mı?

Bir fark yok işin sonunda nerden vurursan vur kana karışıyor vücudun aa omuzdan vurdu yarısını kana karıştırayım yarısıda boşa gitsin dediğini sanmıyorum emilim farkı vardır belki ama dediğim gibi eninde sonunda kana karışıyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    98
gönderildi (düzenlendi)
Hologlv, 4 saat önce yazdı:

omuzdan alının enjeksiyonun gelişimiyle kalcadan alınan farklı mı?  bi arakdas omuzdan aldıgın için gelişimin boşa gidiyor cogu dedi aslı var mı?

Boşa gitme durumu imkansız bir durum ancak vücutta emilim süreli değişiyor bildiğim kadarıyla

Revolex, 6/19/2026 - 07:42 yazdı:

Selam hocam teşekkür ederim, şuan iyiyim.

Teşekkür ederim hocam hastane süreci bayağı bir sıkıntılıydı günde 12 adet serum veriliyordu. Probleme gelecek olursak sorun tamamen benden kaynaklıydı spordan geldikten sonra enjeksiyon bölgesini steril hale getirmeden enjeksiyon yaptım bu yüzden dolayı olduğunu düşünüyorum tabi hala eski halime dönebilmiş değilim. Şimdiye kadar bir şey olmadı diyip tamamen amatörce davrandım. Aslında en dikkat edilmesi gereken konulardan biriymiş. Bu yüzden bu postu okuyan herkesin bu konuyu dikkate almasını istiyorum düşmanımın başına gelmesini istemem.

geçmiş olsun hocam. İkinci kürümde bende aynı durumu yaşadım 5-6 yıl önce. kürün son iğnesinde ciddi bir enjeksiyon kaptım tam tatil öncesi. Gerçek anlamda neler çektiğimi bir ben bilirim :) O günden bu yıla kadar kür işine bulaşmamıştım, şimdi de 500lü alkol swap aldım ilk başlarken flakon ve iğne uçları dahil tamamen steril hale getirip yapıyorum

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    127

Bu eczanelerde medicallerde vs. Turuncu g26 enjektör bulmak çok zor. internetten uygun fiyata toplu nerden temin ederiz bunu bilen varmı ? Çok marka var çok değişik fiyat var 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    98
gönderildi (düzenlendi)
Rma, 4 dakika önce yazdı:

Bu eczanelerde medicallerde vs. Turuncu g26 enjektör bulmak çok zor. internetten uygun fiyata toplu nerden temin ederiz bunu bilen varmı ? Çok marka var çok değişik fiyat var 

https://everestmedikal.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=416

https://www.hepsiburada.com/berika-insulin-enjektoru-1-cc-26g-kahverengi-100-lu-pm-HBC00002XON42

https://www.hepsimedikal.com.tr/beybi-1cc-tuberkulin-insulin-enjektoru?srsltid=AfmBOoox1Oru5bj8YmQhNOApQ149ZfGa2_iWrbriCPsWzF3zk4YuNp-vKT8

https://www.hepsiburada.com/ayset-1-ml-3p-26g-0-45-x-13-mm-kahverengi-igneli-insulin-enjektoru-50-adet-pm-HBC00002G6GA3

benim bulduğum en uygunlar bunlar

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    127
M.O.K, 1 saat önce yazdı:

benim bulduğum en uygunlar bunlar

Sağol knk da ben yanlış yazmışım ya turuncu 25g yazcaktım 26yazmışım kusura bakma yordum seni be ,D sınavdan çıktım kafam çok dolu 

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Revolex    14
M.O.K, 18 saat önce yazdı:

geçmiş olsun hocam. İkinci kürümde bende aynı durumu yaşadım 5-6 yıl önce. kürün son iğnesinde ciddi bir enjeksiyon kaptım tam tatil öncesi. Gerçek anlamda neler çektiğimi bir ben bilirim :) O günden bu yıla kadar kür işine bulaşmamıştım, şimdi de 500lü alkol swap aldım ilk başlarken flakon ve iğne uçları dahil tamamen steril hale getirip yapıyorum

Hocam inanır mısın benim de kürün son iğnesiydi, 10 gün sonrada nişanım vardı bir şekilde atlattık. Tesadüf olmadığına inanıyorum hahahaha :D

Şaka bir yana ben de bir daha küre girmeyi düşünmüyorum o çektiğim sıkıntıları düşününce. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    98
Revolex, 1 saat önce yazdı:

Hocam inanır mısın benim de kürün son iğnesiydi, 10 gün sonrada nişanım vardı bir şekilde atlattık. Tesadüf olmadığına inanıyorum hahahaha :D

Şaka bir yana ben de bir daha küre girmeyi düşünmüyorum o çektiğim sıkıntıları düşününce. 

bizim meslekler de aynıymış dostum zaten şimdi farkettim :) ben de kendime enjeksiyon yapabileceğimi düşünmüyordum, omuzdan yapmaya cesaret edip denedikten sonra ne kadar rahat olduğunu farkettim. tamamen steril halde yapıyorum 18-19 haftadır bir sorun yaşamadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Revolex    14
M.O.K, 21.06.2026 - 10:38 yazdı:

bizim meslekler de aynıymış dostum zaten şimdi farkettim :) ben de kendime enjeksiyon yapabileceğimi düşünmüyordum, omuzdan yapmaya cesaret edip denedikten sonra ne kadar rahat olduğunu farkettim. tamamen steril halde yapıyorum 18-19 haftadır bir sorun yaşamadım

Hocam ben de omuzdan turuncu uçla yapıyordum çok rahattı fakat vurduğumda biraz dışarıya kaçırıyordu, o yüzden bacağa geçmiştim. Geçtiğim güne lanet olsun. Birde mecbur kullanmak zorunda olduğun bir bölge bacak, tuvalete bile zar zor gidebiliyodum :D:D Aa cidden mi ne üzerine uğraşıyorsun hocam yazılımda?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    98
Revolex, 12 dakika önce yazdı:

Hocam ben de omuzdan turuncu uçla yapıyordum çok rahattı fakat vurduğumda biraz dışarıya kaçırıyordu, o yüzden bacağa geçmiştim. Geçtiğim güne lanet olsun. Birde mecbur kullanmak zorunda olduğun bir bölge bacak, tuvalete bile zar zor gidebiliyodum :D:D Aa cidden mi ne üzerine uğraşıyorsun hocam yazılımda?

Omuzdan turuncu uç fazla geliyor evet bende aynı durumları yaşadım, kahverengi uçla yapabilirsin eğer yağ oranın %20 üstü falan değilse. Bende bacaktan asla yeltenmedim, omuzda ağrı olursa bir şekilde kurtarıyor ama bacak çekilmez :) Ben full stack developer'ım dostum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Revolex    14
M.O.K, 23.06.2026 - 12:29 yazdı:

Omuzdan turuncu uç fazla geliyor evet bende aynı durumları yaşadım, kahverengi uçla yapabilirsin eğer yağ oranın %20 üstü falan değilse. Bende bacaktan asla yeltenmedim, omuzda ağrı olursa bir şekilde kurtarıyor ama bacak çekilmez :) Ben full stack developer'ım dostum 

Çok iyi hocam forum üzerinden iletişime geçmek yasak mı bilmiyorum fakat bir tanışıp konuşmak isterim belki ortak projeler yapabiliriz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Medhel    0

Firavun faresi çıktık iyi mi :D , Uyumamam gerektiğini bilmiyordum genelde 25-30 dakika sonra bir çarpıntı geliyor ama uyuyordum şimdi egzersiz yapacağım hocanın önerdiği gibi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: thelastcrimeantatar
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Ortamla bir buçuk haftadır karışık şekilde kullandım. Normalde jinekomasti çok küçük bir şekilde vardı geçen sene ama bu sene yazdan beri doğal spor yaparken küçülmüş neredeyse yok olmuştu son 3 aydır yani tshortümden gözükmüyordu elleyince anlaşılıyordu çok küçüktü varlığı ,şuan 3 gündür jinolar arttı gecen seneki haline dondu (yaş-19 bu arada) ilacı kestim. Son vurduğumda zaten sol omuzda ödem şislik kızarıklık yaptı apse olmasın diye uğraşıyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 100mg Testosteron Susp. 200mg SORULARIM:
      Apse olmaması için ne yapmalıyım? Jinekomasti için çözümü olan var mı? Konuya katılım gösteren, çözüm ve öneri sunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Emre12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Güncel olarak 5 haftadır bulk küründeyim ama bazı problemlerim var. Kür sürecinde 1 ayda 63'den şuan güncel 82'yim beslenmem vs dört dörtlük aldığım kilonun kaçı su veya ödem bilmiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var. @metinav
      YAŞADIĞIM BAŞLICA SORUNLAR:
      Yüz bölgesinde aşırı şişkinlik, ödem. Ayak bileklerimdeki durum keza aynı. Yüz, boyun, kulak bölgem devamlı kırmızı. Ateş basma durumları. Tansiyon hep yüksek (15-17 arası) KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.82 KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 500MG Boldenon 400MG Masteron 100MG Turinabol 30MG GÜNCEL KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: ersin
      merhabalar arkadaşlar tekrar aynı konuda başlık açıyorum birkaç şey danışmak ve önerilerinizi almak istiyorum bu sefer yeniden başlayacağım ilk kürüme iran testo e ve rimo ile başlamayı düşünüyorum rimoda sorun yok ama testo yine perişan edecek gibi duruyor enjeksiyon bölgesindeki ağrı(üzerine oturamayacak seviyede) kızarıklık ve acı için önerileriniz varmı hastalık semptomlarını artık göz ardı edecek gibiyim varsa onun şçin öneriniz onuda deneyeyim
    • Yazan: Kvpzr0
      Merhabalar,
      Düzenli spor yapıyorum kardiyo ve beslenmeme dikkat ediyorum ama yüzümde hala bir ödem var bunu nasıl atabilirim veya çözebilirim bromelain takviyedi mevcut elimde nasıl kullanabilirim yardımcı olabilir misiniz acaba çok teşekkür ederim 😊🙏🏻
      Sağlıcakla kalınız.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×