Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Halo0619

Kürüme trenbolone eklemeyi düşünüyorum - ne tür sorunlarla karşılaşma ihtimalim var?

Önerilen İletiler

Halo0619    21

Arkadaşlar Cümleten selamlar iyi forumlar.

1 aydır Testo propionat ve Masteron Küründeyim kürüme bu hafta Haftada 2 kez Trenbolon ekleyeceğim. Ve bu 2 ay devam edecek.

Sorularım;

  1. Bu streoid anlatıldığı gibi öcü mü?
  2. Yoksa bir mucize mi?
  3. Bunu kullanırken etkileri nasıl olacak beni neler bekliyor?

Değerli yanıtlarınız İçin çok teşekkür ederim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SPECTRE    1.190

Hocam gerçek bi trene denk gelirsen hayatının en güzel kazanımını ve tecrübelerini yaşarsın hem acı hem tatlı olarak. Tren mucize çok güçlü bir ilaçtır ama yan etkileri de bir o kadar kötüdür psikolojik sorunlarınız varsa veya sinirli biriyseniz uzak durun tek diyeceğim bu. Burak hocanında güzel rehber konusu var onu okuyabilirsiniz.

Okuduktan sonra vazgeçebilirsinizde :D

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
SPECTRE, 2 dakika önce yazdı:

Hocam gerçek bi trene denk gelirsen hayatının en güzel kazanımını ve tecrübelerini yaşarsın hem acı hem tatlı olarak. Tren mucize çok güçlü bir ilaçtır ama yan etkileri de bir o kadar kötüdür psikolojik sorunlarınız varsa veya sinirli biriyseniz uzak durun tek diyeceğim bu. Burak hocanında güzel rehber konusu var onu okuyabilirsiniz.

Okuduktan sonra vazgeçebilirsinizde :D

Hocam yanıtınız için teşekkür ederim.

  • Hem çok sinirliyim.
  • Hem de genetik anksiyete var.
  • 4 yıl tedavi gördüm antidepresan felan.
  • Şuan kullanmıyorum zaten.

Ama yılın 2 3 ayı anksiyete atakları geliyor hala. Bakalım nasıl olacak 🤣 Burak hocanın konusunu şimdi okuyorum. 

  • Voov!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Halo0619, 1 dakika önce yazdı:

Hocam yanıtınız için teşekkür ederim.

  • Hem çok sinirliyim.
  • Hem de genetik anksiyete var.
  • 4 yıl tedavi gördüm antidepresan felan.
  • Şuan kullanmıyorum zaten.

Ama yılın 2 3 ayı anksiyete atakları geliyor hala. Bakalım nasıl olacak 🤣 Burak hocanın konusunu şimdi okuyorum. 

Vallahi şu yazdıklarından sonra trenin ismini bile anmam bırak kullanmayı. Tüm samimiyetimle söylüyorum pişman olursun sakın girme.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Meeter    63
Halo0619, 31 dakika önce yazdı:

Hocam yanıtınız için teşekkür ederim.

  • Hem çok sinirliyim.
  • Hem de genetik anksiyete var.
  • 4 yıl tedavi gördüm antidepresan felan.
  • Şuan kullanmıyorum zaten.

Ama yılın 2 3 ayı anksiyete atakları geliyor hala. Bakalım nasıl olacak 🤣 Burak hocanın konusunu şimdi okuyorum. 

Tren kürlerimde aldığım ve paraya çevrilen cezaların taksitlerini bir süre önce ancak bitirebildim, çevremdeki insanları, herhangi bir şeye sinirlendiğimde " sakin ol aslında sinirlenecek bir sey yok su an ķürdesin" demeleri konusunda tembihliyordum, buna rağmen çok gergin zamanlar geçirdim, umarım özetleyebilmişimdir :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Meeter, 02.03.2024 - 23:12 yazdı:

Tren kürlerimde aldığım ve paraya çevrilen cezaların taksitlerini bir süre önce ancak bitirebildim, çevremdeki insanları, herhangi bir şeye sinirlendiğimde " sakin ol aslında sinirlenecek bir sey yok su an ķürdesin" demeleri konusunda tembihliyordum, buna rağmen çok gergin zamanlar geçirdim, umarım özetleyebilmişimdir :)

Haydaa. Hocam dozajları minumumda tutsak. Ekstra yanında testo felan alsak yinede ay ı yan etkileri yaparmı

SPECTRE, 02.03.2024 - 22:51 yazdı:

Vallahi şu yazdıklarından sonra trenin ismini bile anmam bırak kullanmayı. Tüm samimiyetimle söylüyorum pişman olursun sakın girme.

Hocam çok teşekkür ederim yazdıklarınızdan sonra tekrar düşüneceğim. Belki bir hayat kurtardınız. Sağolun var olun. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Meeter    63
Halo0619, 2 dakika önce yazdı:

Haydaa. Hocam dozajları minumumda tutsak. Ekstra yanında testo felan alsak yinede ay ı yan etkileri yaparmı

Benim son dönemlerde dozlarım ciddi yüksekti, zaten bundan sebep uzunca bir süre ara verdim ucu bucağı kalmamıştı, herkeste aynı etkiyi yaparmi bilmiyorum, söylediğim gibi hem benim dozlar yüksekti, hem kendimde normalde bir miktar gergin bir insandım, bende çok sorun oldu ama sonuçta çok kişi yapıyor ve herkes bu denli sorun yaşamıyordur. Belki makul dozlarda deneyebilirsin ama söylediğim gibi etrafında seni gerildiginde uyaracak birilerinin olması faydalı oluyor. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Meeter, 13 dakika önce yazdı:

Benim son dönemlerde dozlarım ciddi yüksekti, zaten bundan sebep uzunca bir süre ara verdim ucu bucağı kalmamıştı, herkeste aynı etkiyi yaparmi bilmiyorum, söylediğim gibi hem benim dozlar yüksekti, hem kendimde normalde bir miktar gergin bir insandım, bende çok sorun oldu ama sonuçta çok kişi yapıyor ve herkes bu denli sorun yaşamıyordur. Belki makul dozlarda deneyebilirsin ama söylediğim gibi etrafında seni gerildiginde uyaracak birilerinin olması faydalı oluyor. 

Hocam ben dövüş sporlarıyla uğraşıyorum 13 yıldır müsabakalara felan katılıyorum. Öfke agresiflik bizim spor için olmazsa olmaz. Ama biraz araştırdım. Libido problemi, Üşengeçlik, paranoyaklık. Bunlar benim hayatımı mahveder. Sürekli çalışmam lazım. Hem müsabakalar için hem ailemi geçindirebilmek için.

  • Bu oluşan yan etkiler ömür boyu mu?
  • İlacın etkisi geçince düzelir mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Meeter    63
Halo0619, Bir saat önce yazdı:

Hocam ben dövüş sporlarıyla uğraşıyorum 13 yıldır müsabakalara felan katılıyorum. Öfke agresiflik bizim spor için olmazsa olmaz. Ama biraz araştırdım. Libido problemi, Üşengeçlik, paranoyaklık. Bunlar benim hayatımı mahveder. Sürekli çalışmam lazım. Hem müsabakalar için hem ailemi geçindirebilmek için.

  • Bu oluşan yan etkiler ömür boyu mu?
  • İlacın etkisi geçince düzelir mi?

soylekı ben cok fazla olumsuz durum yasayınca bir gunde tamamen herseyı kestım, buna sporda dahıl, 3 yılı askın bır sure hıcbırsey yapmadım. trenın olumsuz etkılerı sanırım 2-3 ay sonra falan duzeldı ama bu surecte antıdepresanlar yazıldı, sonrasında öfke konrtol  terapısı aldım. aslında daha öncede bazı kurlerımde tren kullanmıstım fakat son kur benı cok olumsuz etkiledi, evet sonrasında duzelıyor ama o surec gercekten kotu gecıyor, en azından benım ıcın oyle gectı. en basıtınden antıdepresan yazıldıgında kanındakı tren antidepresanla etkılesıyor, ve hoş olmayan psikolojıler yaşiyorsun, doktorlar pek anlamıyor bu işlerden :) ılla deneyeceksen benden cok daha tecrubelı hocalar var forumda mutlaka destek olacaklardır, ben nacizane kendı tecrubemı paylastım. herseyı tren e baglamak ne kadar dogru olur bılmıyorum ama dıger konularda sorunlar oldu, paronayaklık hat safhadaydı, devamlı uyku hali, libidoyu zaten unutmustum :) su an yaş 44 artık libidoda pek lazım olmuyor acıkcası :) şimdi ne yapıyorsun dersen gecen hafta yenı bır kur e basladım, makul dozlarda boldenon ve testo enantathe alıyorum 7.5 kg dumbell larla ufaktan takılıyorum. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Meeter, 11 saat önce yazdı:

soylekı ben cok fazla olumsuz durum yasayınca bir gunde tamamen herseyı kestım, buna sporda dahıl, 3 yılı askın bır sure hıcbırsey yapmadım. trenın olumsuz etkılerı sanırım 2-3 ay sonra falan duzeldı ama bu surecte antıdepresanlar yazıldı, sonrasında öfke konrtol  terapısı aldım. aslında daha öncede bazı kurlerımde tren kullanmıstım fakat son kur benı cok olumsuz etkiledi, evet sonrasında duzelıyor ama o surec gercekten kotu gecıyor, en azından benım ıcın oyle gectı. en basıtınden antıdepresan yazıldıgında kanındakı tren antidepresanla etkılesıyor, ve hoş olmayan psikolojıler yaşiyorsun, doktorlar pek anlamıyor bu işlerden :) ılla deneyeceksen benden cok daha tecrubelı hocalar var forumda mutlaka destek olacaklardır, ben nacizane kendı tecrubemı paylastım. herseyı tren e baglamak ne kadar dogru olur bılmıyorum ama dıger konularda sorunlar oldu, paronayaklık hat safhadaydı, devamlı uyku hali, libidoyu zaten unutmustum :) su an yaş 44 artık libidoda pek lazım olmuyor acıkcası :) şimdi ne yapıyorsun dersen gecen hafta yenı bır kur e basladım, makul dozlarda boldenon ve testo enantathe alıyorum 7.5 kg dumbell larla ufaktan takılıyorum. 

Teşekkür ederim hocam verdiğiniz tavsiyeler için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KlasikFizik    238

Psikolojik sorunlar vücüda fizyolojik olarak verdiği zararlar yanında en son düşüneceğin konu. Böbrek, karaciğer toksitesi tabletlerden sonra toxic etkisi en yüksek olan ilaç, kan basıncını en çok yükselten ilaçlardan bir tanesi. Saç dökülmesi ve akneye yatkınsan vücudunda ciddi şekilde hızlandırır.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emir32    10

tren cinselliği kafadan çıkarmak demek libido sıfırlanıyor..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Diver, 5 dakika önce yazdı:

Tren cinsel sorunlar oluşturabilir riskli desen anlayacağım trendick diye bir gerçek var ...

  • Neye göre libidoyu sıfırlıyor?
  • Sen hiç kullandın mı?
  • Kaç kişide libidoyu sıfırladığını gördün de böyle kesin bir dille konuşuyorsun?

Tren libido konusunda belki de en güçlü etki veren ilaçlardan birisi ergenlik döneminde gibi yapar adamı...

Kullanmayı bilmiyorsan herhangi bir ilaçta bile libido sorunu yapabilir...

Bu arkadaş uyduruyor. Bende her yerde araştırdım okudum libidoyla ilgili birşey bulamadım. Aksine libidoyu coşturuyor diyorlar. Deca ile karıştırıyor heralde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334

Orjinal zphc 1 yıl önce haftalık 1000 mg a çıkmıştım 4 hafta haftalık 1000 mg olarak vurdum trenbolon enanthate. Tabi o kürde 750 mg boldenon 1000mg testo enantat hepsi zphc. Bir süre sonra soluğu hastahanede yatılı aldım 4 gün. Tansiyonum sürekli fırlıyodu salonda günde 10 defa tansiyonumu ölçüp yüksek veya düsük ise ona göre işlem yapıyordum kendimce. En son hastananeye bir gittim pankreas iltihabı geciriyormuşum ve doktor by tansiyon ne bu kadar yğksek hemen dil altı hapı verin demişti yetkiliye. Sinir konusuna gelince bak 11 yıldır steroidlerle aşırı içli dıslıyım aralıksız yıllardır kürdeyim trenbolon dedigin ilac yarısmaya katılacaksındır anlarım ama hobi olarak yapıyosan bu sporu ve profesyonel değilsen işi tam bilmiyorsan bence asla kullanılmamalı cünki cidden beynin psikolojinin icinden geciyor gözüm dönüyor tren küründeyken ne sevgili kalıyo ne aile ne eş dost. Sen bile anlayamıyorsun ne yaptıgını o derece sacmalatıyor bazen şakası yok. Ve zamanla kullana kullana ileriki yaşlarda beyni cidden dahada zorluyor. Ben anksiyete oldum 3 yıll önce panik atak gecirdim kafada kura kura bişeyleri cok kötü şeyler. Ben bu işten para hçkazandigim ve ömrümün yarısını harcadigim icin devam ettiriyorum yaşım 29. Asla kimseye trenbolon kullanmasınıda gönülden tavsiye etmem o başka bir zehir. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Yusufdemir1995, 34 dakika önce yazdı:

Orjinal zphc 1 yıl önce haftalık 1000 mg a çıkmıştım 4 hafta haftalık 1000 mg olarak vurdum trenbolon enanthate. Tabi o kürde 750 mg boldenon 1000mg testo enantat hepsi zphc.

Hocam kullandıgın dozlar çok aşırı dozlar. Su bile fazla içersen öldürüyor. 

Diver, 48 dakika önce yazdı:

Trendick diye araştırırsan sorun yaşayanları görebilirsin az da olsa var. Prolaktini kontrol altında tutmazsan cinsel sorun yaşatır. Sorun bu değil ki arkadaş tren cinselliği kafadan çıkarmak demek diyor 😄 Sağlam hoca ile çalışırsan deca ile de sorun yaşama ihtimalin düşer. 

Hocam prolaktini kontrol altına almak için ne yapmak lazım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Shinso    59

Hangi tren versiyonunu kullanacaksın bilmiyorum hocam ama makul dozlarda kullanmani öneririm çok ilaç çok gelişim değil aslında az ilaç çok temiz yemek ağır idman olay bu aslında psikolojik olarakda gördüğüm kadar pek iyi değilsiniz 150/200mg ile başlamanızı öneririm ama şiddetli bir önerim de baslamamaniz çünkü ilaç sizin psikolojinizi kötü etkiliyor tabii ki prolaktini safe düzeyde tutarsanız daha iyi olur  burak hocamızın konusunda testoyu düşürup kullanmanız daha iyi olur östrojen söylemedim zaten masteron var   kurunuz de yine de sizin deneyip görmeniz en doğru karar olur 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Shinso, 27 dakika önce yazdı:

Hangi tren versiyonunu kullanacaksın bilmiyorum hocam ama makul dozlarda kullanmani öneririm çok ilaç çok gelişim değil aslında az ilaç çok temiz yemek ağır idman olay bu aslında psikolojik olarakda gördüğüm kadar pek iyi değilsiniz 150/200mg ile başlamanızı öneririm ama şiddetli bir önerim de baslamamaniz çünkü ilaç sizin psikolojinizi kötü etkiliyor tabii ki prolaktini safe düzeyde tutarsanız daha iyi olur  burak hocamızın konusunda testoyu düşürup kullanmanız daha iyi olur östrojen söylemedim zaten masteron var   kurunuz de yine de sizin deneyip görmeniz en doğru karar olur 

Teşekkür ediyorum herkese kullandıkça tecrübelerimi burada paylaşacam arkadaşlar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metropol    125

6ay tren kullandım kesmeden güzeldi iyidi ama beni aptala çevirdi boş boş bakıyorum herşeye sonra bıraktım only testo yapıyorum bi süredir gençleştim resmen:D

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Diver, 1 saat önce yazdı:

Kan tahlili yaptırıp bakıyoruz yüksek ise Dostinex kullanıyoruz. Zamanla yükseldiğini anlıyorsun.

Hocam sanırım antidepresan ilaçlarda prolaktini arttırıyor. Tren kürüne girmeden dostinex kullanabilir miyim yarım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Darkdefender    53

10 hafta kadar zor dayandım trene çok güzel kurutup büyütüyor ama yorgunluk isteksizlik hali antrenman yapamıyordum aşırı pamptan cardio hiç yapamadım zaten hareket edesim gelmiyordu cinsel manada alet demir gibiydi istek hep vardı ve aşırı sinir normalde ses çıkarmıycağım şeyler yüzünden kavga etmişliğim var eş dost hepsine kaynıyorsun tekrar kullanmak istiyorum ama çevreme verdiğim zarar yüzünden başlamam ve trenle gelen kas trensiz gidiyor treni kes 1ay sonra ne o güç nede dirilik kalır

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334

1 yıl hic kesmeden kullandıgım dönemler oldu benim. Antidepresan kullanan biri kesinlikle kullanmamalı çakışıyor cünki bizzat bircok arkadasımda gözlerimle gördüm neler oldugunu aman diyorum Allah korussun

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArifPNG    4
Halo0619, 22 saat önce yazdı:

Arkadaşlar Cümleten selamlar iyi forumlar.

1 aydır Testo propionat ve Masteron Küründeyim kürüme bu hafta Haftada 2 kez Trenbolon ekleyeceğim. Ve bu 2 ay devam edecek.

Sorularım;

  1. Bu streoid anlatıldığı gibi öcü mü?
  2. Yoksa bir mucize mi?
  3. Bunu kullanırken etkileri nasıl olacak beni neler bekliyor?

Değerli yanıtlarınız İçin çok teşekkür ederim. :)

Benim çevremde sadece tren e. Kullananlar oldu. Dick sorunu veya sivilce gibi sorunlar olmasa da hepsi psikolojik olarak sorun yasamislardi. Gerek aile ile kavga edip evden ayrilan gerek 3yillik sevgilisinden ayrilan. İcinde ukte kalacagina kullan ama cevrende kirabilecegin insan cok varsa baska zamana sakla bence.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Darkdefender, 47 dakika önce yazdı:

10 hafta kadar zor dayandım trene çok güzel kurutup büyütüyor ama yorgunluk isteksizlik hali antrenman yapamıyordum aşırı pamptan cardio hiç yapamadım zaten hareket edesim gelmiyordu cinsel manada alet demir gibiydi istek hep vardı ve aşırı sinir normalde ses çıkarmıycağım şeyler yüzünden kavga etmişliğim var eş dost hepsine kaynıyorsun tekrar kullanmak istiyorum ama çevreme verdiğim zarar yüzünden başlamam ve trenle gelen kas trensiz gidiyor treni kes 1ay sonra ne o güç nede dirilik kalır

Hocam haftalık kaç ml aldınız

Shinso, 3 saat önce yazdı:

Hangi tren versiyonunu kullanacaksın bilmiyorum hocam ama makul dozlarda kullanmani öneririm çok ilaç çok gelişim değil aslında az ilaç çok temiz yemek ağır idman olay bu aslında psikolojik olarakda gördüğüm kadar pek iyi değilsiniz 150/200mg ile başlamanızı öneririm ama şiddetli bir önerim de baslamamaniz çünkü ilaç sizin psikolojinizi kötü etkiliyor tabii ki prolaktini safe düzeyde tutarsanız daha iyi olur  burak hocamızın konusunda testoyu düşürup kullanmanız daha iyi olur östrojen söylemedim zaten masteron var   kurunuz de yine de sizin deneyip görmeniz en doğru karar olur 

Hocam en minumumunu kulanacagım. En az yan etkiyi almak için

Diver, Bir saat önce yazdı:

Kan tahlili vermeden küre girme. Kan tahlili vermeden ezbere ilaç kullanma. Antidepresan kullanıyorsan küre girmeni önermem bırak treni. Burda hemen hemen herkes sana özellikle tren kullanma diyor sen inatla kaşınıyorsun 😄 Çok zorlar seni sen farkında olmasan bile çevreni çok üzersin en ufak olayda jet yakıtı gibi parlarsın iş işten geçer. İlla kullanacaksan 200 mg geçme yukarda shinsonun dediği gibi çok ilaç çok geliştirir anlamına gelmez daha çok yan etki yaşatır. 

Hocam antidepresan kullanmıyorum. Sadece Prolaktini arttırdıgını okumuştum bir yerde. Günlük hayatımızda kürden bağımsız olarak prolaktin yükseldiğinde Dostenix kullanabilirmiyim diye sordum. 
masteron propionat kürüne gireli 1 ay oldu malesef kan tahlili yaptırmadan direkt olarak girdim. Treni minimum dozlarda eklediğimiz zaman yine bu anlattıgınız büyük yan etkileri görürmüyüm bunu öerak ediyorum. Eğer bana derseniz. Az veya çok dozaj fark etmez. Anksiyete ve paranoya yaşarsınız hiçbir şekilde kullanmayacam. Ama min dozajlarda bu problemler olmazsa deneyeceğim sevgiler saygılar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Diver, 44 dakika önce yazdı:

Ezbere prolaktin kullanmıyoruz dostum. Ereksiyonda yada ruhsal olarak sıkıntılar çekmeye başladığında kan tahlili verip dostinex kullan diyebiliriz. Düşük prolaktin ereksiyon sorunu yaşatır. Burda kimse kesin olarak psikolojik sorun yaşarsın yaşayamazsın diyemez. Anksiyete ve paranoya yatkın bir bünyen varsa düşük dozda olsa yaşatma ihtimali yüksek diyebilirim. Sorunsuzda geçebilir yaşayıp göreceksin. Normalde hiçbir sorunu olmayan melek gibi insanı çekilmez birisi haline getirebiliyor. Propionat masteron küründeymişsin treni acetat kullan sorun yaşarsan bıraktığında daha hızlı kandan çıkar. 

Teşekkür ediyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205
metropol, 5 saat önce yazdı:

6ay tren kullandım kesmeden güzeldi iyidi ama beni aptala çevirdi boş boş bakıyorum herşeye sonra bıraktım only testo yapıyorum bi süredir gençleştim resmen:D

Trenden only testoya geçtiğinde cinsellikte problem yaşadın mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×