-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Enjeksiyonları günlük mü yapıyorsun? -
Elimdeki aburaihan iran testosterone orijinal mi sahte mi?
hectordoyle, Winterrrrrr kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Daha denemedim, 1 kutu daha alıp elimdeki diger iran testolarla kullanıcam ama ne zaman belli değil. 2029 olan ile ampulleri ilacın rengi kıvamı birebir aynı. Düzeltmişler gibi ama kullanmadan net bir şey söylemek doğru olmaz -
Zphc marka ürünler hk.
hectordoyle, Samedbumstead kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Mix ilaçlara hiç girmeyin,hayal kırıklığına uğratır sizi. Paşa paşa tren testo masteron kürünüzü yapın Boldenonun dan memnunum, doluluğu açısından pek bir şey diyemiycem içinde boldenon bir miktar olsa da var. 30 ml boldeyi 105 dolara aldım çok cazip geldiği için- 85 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
@Rma Kendine bi plan belirle öyle devam et kral, böyle git gel yaparsan kafan çok bulanır bi plan tuttur, kontrollerini yap ve vücudunu dinle. Yüksek testo + yüksek ikinci anabolik + düşük doz tren kürleri genelde offseasonda kütle koymak isteyen vücut geliştirmeciler tarafından yapılıyor (Brezilyalı vücutçuları saymıyorum onlar treni kesmiyorlar zaten 😁) -
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Yok be ya 😁 ilaca ara vermem lazım şimdiye kadar ciddi bir sorun yaşamadım ama benim gibi uzun süreli kullananlar için tren kullanmak saatli bomba misali bir şey olur, daha da kullanamazsın o yüzden ara vermek lazım -
3 yıl süren doğal gelişimimi tamamladım ve küre girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, nikonighted kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Rimobolan ek anabolik etki ve potansiyel e2 kontrolü için uygun. 1 e 1 oranında test primo kullanabilirsin sorun olmaz. 200 rimoyu trt+ yapan kişiler kullandıkları HRT doz testosteronun yanına ekliyorlar hem daha iyi hissetmek hem de ufaktan bir boost olsun diye. Bütçe olsa test tren primo ve masteron dışında anabolik kullanmam -
Humax ürünleri underdose olabilir mi?
hectordoyle, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Oldu evet. Herhangi bir ayarlama yapmadım 350 acetate kullanıyordum bittiği gibi haftalık 2 enjeksiyon 400 mg tren enanthate a geçtim ve sorun yaşamadım. -
Enjektör de muhafaza edilen ilaç hk.
hectordoyle, Safa Atabey kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Evet kullanabilirsin sorun olmaz. Aynı şekilde ben de yaptım ve sorun olmadı. -
Humax ürünleri underdose olabilir mi?
hectordoyle, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Trenbolonu diğer insanların hissettiği gibi hisseden biri değilim maalesef Kullandığım nessie tren acetate eski seri ve skt si geçmişti ama çalıştı. Tren acetate ı 2.haftadan itibaren etkilerini görmen lazım. -
Humax ürünleri underdose olabilir mi?
hectordoyle, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Ya yaparım yapmasına da trene psikolojik olarak bi bağımlılık geliştirmişim onu farkettim Her an bırakıp elimdeki tren enanthateları kullanmaya başlayabilirim. Önce kardiyoloğa gidip gerekli testleri yapmam lazım. Şuanki 500 test e 500 boldenon 200 npp de e2 değerlerim nasıl onu da merak ediyorum o yüzden devam edicem 3 4 hafta daha -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
hectordoyle, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Bahsettiğin fiyatlardan ucuza zphc ve humax bile bulabiliyorsun. Normalde nessie test e 30 dolara masteron 38 dolara bulunuyor ama bulamıyorsan direkt noxy al uğraşma -
Uzun bir aradan sonra yeni kür serüvenim hk. (test+bolde+npp) bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, ascendxt kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Şuan kötü bir süreçten geçtiğin için ne yaparsan yap takıntı ve duygusallık duygu durumlarını belli oranda yaşayacaksın, zamana bırak. Dediğim gibi 250 mg testo ile östrojeni kontrol ederek git. 250 mg testoda östrojenle ilgili bir problem yaşamıyorsan o zaman müdahale etmene gerek yok. -
Humax ürünleri underdose olabilir mi?
hectordoyle, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Humaxla ilgili son 4-5 ayda bir şikayet duymadım. Bu hafta itibariyle humax npp başladım günlük enjeksiyonla haftalık 200 mg devam etmeyi planlıyorum. -
2026 kışı girmeyi planladığım bulk kürü hk.
hectordoyle, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Tren kullanırken bence asıl mevzu omega 3 değil de magnezyum kullanımı. Normalde aldığın magnezyumdan biraz daha fazla magnezyum alınması lazım trenbolon kürlerinde. Kolesterol için Citrus bergamot ve niacin gibi takviyeler kullanılabilir -
Uzun bir aradan sonra yeni kür serüvenim hk. (test+bolde+npp) bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, ascendxt kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
250 testo devam et ve fırsat buldukça idmana git. -
Yohimbe / maksimum yağ yakımı! / maksimum libido! (nedir? nasıl kullanılır?)
hectordoyle, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Kral diyetini makro ve kalorileriyle ayrıntılı bir şekilde paylaşsan daha iyi yardım edebiliriz. Şu durumda fragment ya da yohimbine kullansan bile etki görmezsin. Son dokunuş için kullanılan ilaçlar bunlar, yani yağ oranını bu ilaçlara başvurmadan önce belli bir oranda düşürdükten sonra dibini sıyırmak için kullanırsan etki göreceğin şeyler.- 60 yanıt
-
- 1
-
-
- yohimbe
- corynanthe yohimbe
- (ekstra 5 etiket daha mevcut)
-
Abimle beraber ilk kürümüze girmek istiyoruz! bize yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, androjenik kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Tek ester. Yapacaksanız test enanthate ya da cypionate. Sustanon devam edecekseniz en kötü ihtimal 2 günde 1 enjeksiyon yapmanız lazım kandaki stabillik için. Kür uzunluğunuz çok kısa, 10 hafta yerine 16, çıkabiliyorsanız 20 hafta yapın. Haftalık 300-400 mg uygundur. E2 yi gözlemleyip kontrol altına aldığınız ve beslenme + kardiyonuzu istikrarlı tuttuğunuz sürece sorun yaşamazsınız. -
Testosteron+boldenon kürümün 9.Hafta kan testi sonuçları hk.
hectordoyle, Buğrahan13 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Ment'i kaçıncı haftada ekledin? Ment pahalı bir ilaç bayağı bi para dökmüş olman lazım 1 ml de 50 mg trestolone acetate var zaten haftalık 250 desen 2 haftada 1 flakon -
2026 kışı girmeyi planladığım bulk kürü hk.
hectordoyle, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
+ olarak progestinlerin DHT antagonistliğini de göz önünde bulundurursak jinekomasti oluşumuna daha müsait bir ortam oluyor. Masteron varsa provirona pek gerek yok zaten serbest testoyu arttırıp göğüs ucunda SERM etkisi yaratan bir ilaç. deca hala yaygın bir şekilde kullanılıyor benim gördüğüm kadarıyla, yabancı kaynakları ve sporcuların podcastlerini vs dinleyen biri olarak npp her türlü daha avantajlı ama hala testo deca danabol kürü yapan kişiler var maalesef. Onlarda deca dick ve jinekomastiyle uğraşsın dursun -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
hectordoyle, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Nessie genel olarak tüm anabolik gruplarını sayarsak ZPHC den bir adım önde. Herhangi bir ilacı hakkında bir şikayet görmedim ve duymadım. Tek sıkıntısı enjeksiyon sonrası ağrı ve onu da herkeste yapmıyor. Nessie bulmakta o kadar zor değil. Biraz daha araştırmak gerekebilir -
Boldenone nedir? kullanımına dair detaylar!
hectordoyle, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Boldenon bende tansiyon, RBC, ve HCT artışı vs yapmıyor. Yabancı kaynaklarda boldenonun sistatin C seviyelerini trenbolona kıyasla daha da fazla arttırabileceğini söylüyor ki başkalarında gördüğüm kadarıyla doğru. Bende sistatin c yüksek çıkmadı , e2 yi güzel denge altına alıyor ve damarlanmayı iyi bir oranda arttırıyor daha ne olsun Son zamanda izlediğim bir videoda boldenonun insan beyninda atların vücudunda üretilen bir östrojen türüne dönüşebildiğini söylüyordu elemanın biri. Herkes kötü bir şey gibi algılamış benlik bir problem yok biraz daha at gibi hissediyorum kendimi- 48 yanıt
-
- boldenon
- boldenon nedir
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Boldenone nedir? kullanımına dair detaylar!
hectordoyle, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
O dozda boldenon kullandığın ilaçların yanında sönük kalir ama östrojen kontrol etmek istiyorsan kullan. Şu okul bi bitmedi bitsin bi düzenli bir işe gireyim ilk işim jinekomasti ameliyatı zaten sadece jineko olsa yine iyi onu problem etmiyorum. Obez ve skinny fat bir geçmişim var ve kiloyu direkt göğüs altından alıyorum, üstüne bi de jineko eklendi mi normalden de kötü bir görüntü çıkıyor- 48 yanıt
-
- boldenon
- boldenon nedir
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür içinde hangi ai kullanılmalı?
hectordoyle, ZANE kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Az önce bi konu başlığından gördüm de aynı hastaneden ve aynı doktordan kan tahlili yapıyoruz ÇOMÜ araştırma'da tren kullanıyorsan kandaki tren e2 olarak gösteriyor, o kadar testo ve boldeyle e2 nin 77 gelmesi imkansız -
Kür içinde hangi ai kullanılmalı?
hectordoyle, ZANE kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
250 mg test cyp haftada 3 e bölerek vuruyordum pzt çarşamba cuma, enjeksiyon yaptığım günlerde de tam tablet aromasin ya da muadili olan exetu. E2 değerim en düşük 21.7 pg/ml, en yüksekte 49.8 pg/ml çıkmıştı. -
Boldenone nedir? kullanımına dair detaylar!
hectordoyle, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Test deca kombinasyonunda e2 değerlerin nasıl? E2 çok yükseliyorsa o zaman aldığın testosteron dozunun yarısı kadar boldenon kullanırsın.- 48 yanıt
-
- boldenon
- boldenon nedir
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
