-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
Genel Araştırma
'spectrum' etiketi için arama sonuçları.
Araştırmada 7 sonuç bulundu
-
Merhabalar, Elimde 4 tane marka seçeneği var sizce hangisini tercih etmeliyim? Zphc - Humax - Spectrum - Canada 1x testo e 1x deca Almayı planlıyorum hangi markayı tercih edeyim?
-
Bu markalar içinden hangisini tercih etmeliyim?
Jöhtürk, murta kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
arkadaşlar merhabalar. humax markasını 1.elden satın alıyorum, npp testo kürümde de 2.haftamdayım. humax bazı ürünlerind3 tedarik sorunu var. ellerinde orjinal zphc ve orjinal spectrum var. kullanmış olan arkadaşlar/abiler hangisini tavsiye edersiniz? humax, zphc, spectrum aynı fiyat. -
Nessie, overdose, glin, magnus, evogen tercihiniz hangisi olurdu?
m4a1, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Merhabalar glin pharma ile kürümün 1. ayı doldu. TESTO E + BOLDENON kullanıyorum. 2. Ay için sipariş geçeceğim. Instagramda humax ve spectrum satan bir satıcı buldum. Bu forumda bilindik biriside takip ediyor kendisini. Sizce glin ile devam mı etmeliyim yoksa humax'a geçeyim mi. Fiyat olarakta humax testo o 1500 TL, Spectrum boldenon 2200 TL -
Zphc - spectrum - canada - humax hangi markayı kullanmalıyım?
Sinan06 bir konuya içerik ekledi : Marka Analizleri
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? MARKALAR: Zphc Spectrum Canada Humax Markalarından hangisini seçmeliyim sizce , kullanan etki alan var mı acaba bu markaları? Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler. -
Hangi markayı kullanmalıyım sp, htp, evogen, spectrum, vortex?
Revengew bir konuya içerik ekledi : Marka Analizleri
Selamun aleyküm abiler kardeşler, Sizden marka önerisi istiyorum. Hangi marka kullanmalıyım: sp htp evogen spectrum vortex Şuan ulaşabileceğim markalar bu markalardan hangisi iyidir? -
Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi) İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz. Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
- 13 yanıt
-
- zphc
- zphc pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Merhaba arkadaşlar. Spectrum pharma bilen, duyan, hakkında bilgi sahibi olan var mı? Aynı zamanda zphc pharma hakkında bilgisi olan varsa yazabilir.
- 35 yanıt
-
- spectrum pharma
- zphc pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
