-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Kilo alımı ve hipertrofi adına kür yapacağım! hangi ürünleri tercih etmeliyim?
sven, Komutan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
niye sorun yaşıyorsun ki piyasada oldukça iyi ürünler var uygunda -
Kilo alımı ve hipertrofi adına kür yapacağım! hangi ürünleri tercih etmeliyim?
sven, Komutan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
neden natural cut yapamıyor musun ? asıl cutu natural yapıp bulkta küre başlamak en mantıklısı @Komutan -
Bacaktan enjeksiyon için hangi iğne?
sven, TheExecutioner kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
evet -
Bacaktan enjeksiyon için hangi iğne?
sven, TheExecutioner kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
adele büyüklüğüne ve yağ oranına göre değişir ben insulinle vuruyorum heryere -
Yaklaşık 3 aydır ereksiyon sorunu ve cinsel dürtü kaybı yaşıyorum! ne yapmamı önerirsiniz?
sven, h4runx kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
ostrojen uçmuş temel sorun burda bence ostrojeni baskıla peptitlere falan o kadar gerek olduğunu düşünmüyorum ilk östrojeni düşürmelisin -
Yaklaşık 3 aydır ereksiyon sorunu ve cinsel dürtü kaybı yaşıyorum! ne yapmamı önerirsiniz?
sven, h4runx kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
decanın kandan çıkmasını bekleyeceksin biraz mast ekleyebilirsin. kan testi vermelisin önce ama -
Optimum overdose markası hk. kullanıp, deneyimleyen var mı?
sven, Hakansteo kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
kankam anlamadığın konu başka birinde çalışsa bile sendekinin dolu olacağının garantisi yok vurup deneyeceksin risk almak istiyorsan.ben bi ara düz optimum test kullandım doluydu başkaları kullandı boştu tamamen adamlar nasıl doldurmak istiyorsa öyle. vurup dene diyorsan risk almayayım hiç uğraşma sterilite vs sorunlu ilaçlar boşuna enfeksiyon kapmaya değmez -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
sven, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
zphc öneririm -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
sven, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
bende 250 test ile tren kullanıyorum güzel oluyor ama zphcyse evet olabilir. dolu tren kullansam o dozajlar muhtemelen beni mahveder -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
sven, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
tren ilk vucuda giridğinde özellike asetat hızlı etki ettiğinde kendini muazzam hissediyorsun çok erkeksi motive mod yuksek. trenin dozu çok yüksek gerek yok bu kadarına. 150mgdan fazla tren herhalde çoğumuzda ekstra etki yaratmaz ki avrupa amerikada 100 150mgla prep yapanlar var -
Kürümün 3. hafta kan testlerine göre ilaçlarım çalışıyor mu?
sven, umud sarıdoğan kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
evet aslında biraz hissiyatsal yaklaşmak gerek ama 1:1 oranda trenden bağımsız herhalde 10 insandan 9 u referans altına düşer. herhalde prolaktin artışından aşağı yukarı gerçek ostrojen değerleri hakkında çıkarım yapılır. açıkcası marka miimli ve kendimde gördüğüm kadarıyla sahte. her ürününü 700 750e satıyorlar mümkün olabilcek birşey değil herhalde. -
Kürümün 3. hafta kan testlerine göre ilaçlarım çalışıyor mu?
sven, umud sarıdoğan kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
2 3 hatfa daha devam edip test ver e2 düşmezse muhtemelen ilaçların sahte. markayı kesinlikle değiş testten genel çıkarım yapmak zordur. -
Kürümün 3. hafta kan testlerine göre ilaçlarım çalışıyor mu?
sven, umud sarıdoğan kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
zphc medicinedir muhtemeln ürünleri aldığın fiyatlar ne sana verdiği fiyatlar ne illaki etki görürsün sadece 250mg testosteron alsan bile bariz farklar yaşanır lakin muhtemeln aldığın dozajın yarısı vucduna giriyor girmiyor -
Kürümün 3. hafta kan testlerine göre ilaçlarım çalışıyor mu?
sven, umud sarıdoğan kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
anlayamazsın özellikle ürünlerin orjinalini kullanmadan hiç anlayamazsın. mesela önceden orjinal tren kullanmıssındır nasıl hissetiridğini aşağı yukarı karşılaştırırsın. adamlar her ürününü 700tlye satıyor sence trenin maliyetiyle testin primonun anavarın maliyeti aynı olabilir mi ki aynı fiyatta satsınlar.düzgün markalar al benim önerim türkiye piyasında ulaşımıda kolay uygunda nessie humax ve zphc. zphc bi tık daha pahalı geliyor ama nessieler hem ekonomik hem dolu humaxlarda aynı şekilde.böyle ne olduğu belirsiz ürünlere para verip hem kendi sağlığınızı hemde vaktinizi çalıyorsunuz. -
Kürümün 3. hafta kan testlerine göre ilaçlarım çalışıyor mu?
sven, umud sarıdoğan kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
dostum testosteron en ucuz hammadde sana merdiven altı lablerin sırrını anlatayım. 250mglık test enathta 150 mg test koyarlar anaboliklere örneğin boldenonenada 250mglığına 100-125mg test koyarlar treninde underdose olur. ondan sonra dersin kan testimde testosteronum yüksek çıktı o bu. -
Kürümün 3. hafta kan testlerine göre ilaçlarım çalışıyor mu?
sven, umud sarıdoğan kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
urunler merdiven altı ve bomboş küründe saçma. kullanacaksan only test ya da test boldenone yapmalısın tren sana fazla -
Elimdeki aburaihan iran testosterone orijinal mi sahte mi?
sven, Winterrrrrr kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
tanıyorum satanları avrupadan mavrupadan geliyor diyorlar bide geçmiş olsun. -
Enjektöre kan geldi ne yapmalıyım?
sven, Druckenn kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
damarların olduğu yerler beli zaten doğru lokasyona vuruyorsan damara girmiyor. haftada 4 kez kendimi deliyorum bi zahmet doğru yeride bileyim. yeni başlayanlar için mantıklı ama bencede gereksiz -
Enjektöre kan geldi ne yapmalıyım?
sven, Druckenn kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
bende insulin veya aynı kalınlık biraz daha uzun iğnelerle enjeksiyon yapıyorum daha hiç kan gelmedi.artık aspirasyon bile yapmıyorum -
Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?
sven, egemus07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
tren düşüktü ? tren kullanabilceğin en güçlü ilaçlardna biri testosterondan 5 8 kat güçlü diyorlar kağıt üzeri. testosteron zaten kan üretimini arttırır boldenonenda testosteron türevi ve molekuller benzerliğe sahip kan üretimini oda arttırır. üstüne trenbolone kullanıyorsun zaten tren kan üretimini çok agresif şekilde arttırıyor. tren kullanacaksan mikro dozaj kullan büyüme döneminde öbürtürlü manasız. -
Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?
sven, egemus07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
crp yüksek alt biraz yüksek crp sorun yaratabilir kan değerlerin yüksek ondna başın ağrıyor muhtemelen tansiyondan. treni kesip düşük dozajlarla devame debilrisin neden bu kadar yüksek kullanıyorsun anlamadım zaten -
Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?
sven, egemus07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
kan testi iste zaten yüksek dozaj kullanmışsın tansiyon baş ağrısı olabilcek şeyler. kan testi halledersen yardımcı olabiliriz yoksa ne desek boş -
Elimdeki aburaihan iran testosterone orijinal mi sahte mi?
sven, Winterrrrrr kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
sahtesini üreten yok herhalde ben denk gelmedim sahtesine. zaten 300 400 tlye geliyor iran eczaneden hammadde üretim masrafları falan daha pahalıya gelir kimse uğraşmaz. -
Elimdeki aburaihan iran testosterone orijinal mi sahte mi?
sven, Winterrrrrr kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
orjinal ürünler. aburaihanın çakmasına bi ben denk gelmedim sanırım -
Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?
sven, egemus07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
ilaç markası ne kan testi var mı dozajlar neler
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
