-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Kür sonrası pct sürecim hk. (bana yardımcı olur musunuz?)
sven, Torento33 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
hocam bence hiç pctye gerke yok 1 ay daha bitkisellere devam edin iyi gelişme kat edemezseniz değerlendirin -
Testosteron+clenbuterol ve winstrol ile nasıl bir definasyon planlaması yapabilirim?
sven, suicmeibrahim kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
winstrol ve düşük test istediğin kas kazancını sağlamayacak. yüzde 5 6 ve ya aşağısı yağ oranı amaçlamıyorsan clen çok gereksiz. retatrutide tirze semaglutide benzeri peptitlerle ilerlemen daha doğru yohimbine eklemeside iyi olur.- 9 yanıt
-
- testosteron
- clen
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
hocam bu yolun arası yok minimal risk ve yüksek kazanç maalesef ki yok. ya sağlığınızı riske atmadan devam edersiniz ya da farmakolojiğe bulaşıp tonla dertle ilerlersiniz. ben bile açıkçası son günlerde bırakmayı değerlendiriyorum gerçekten neyi neden istediğinize karar vermelisiniz. sadece iyi görünen bi fizik istiyorsanız kesinlikle natural buna ulaşabilirsiniz ekstrem bi amacınız varsa bu yol mantıklı ama neden ekstrem bi arayış var en önemli soru bu.yardımcı olduğum için memnun oldum. -
Testosteron+clenbuterol ve winstrol ile nasıl bir definasyon planlaması yapabilirim?
sven, suicmeibrahim kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
amacın kilo vermekse 250mg testten fazlasına gerek yok. winstrol normalde iyi bi tercih değil ama elinde olduğu için kullanabilirsin minimal dozajla bile sonuç alırsan 20mg gibi. clen konusunda dozajlama vermekte zorlanıyorum çünkü herkes farklı tepki veriyor gibi 20mcgden başlayıp duruma göre 40a geçebilirsin.pct yapmayı düşünüyor musun aklında cruise mu var devamında ne yapmak istiyorsun biraz daha bahsedersen daha iyi tavsiyelerde bulunabiliriz.- 9 yanıt
-
- testosteron
- clen
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Blackstone ve sterox markasını bilen, deneyen var mı?
sven, Stingy21 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
mevzu hologramı etiketi değil ampuldemi ürünler direkt fotosunu iste dediğim gibi glin satan biri orjinal zphc satmaz zaten -
Blackstone ve sterox markasını bilen, deneyen var mı?
sven, Stingy21 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
çok fiyat çekmiş glin test 1400 tl falan piyasada zphc orjinalse fena fiyat değil ama zannetmem bu ürünü satanlar genelde zphc medicine satıyor -
Blackstone ve sterox markasını bilen, deneyen var mı?
sven, Stingy21 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
araştırman lazım illaki bulursun. ürünün boş çıkma içinde ne olduğunu bilmeme gibi riskleri alıyorsan glinde alabilirsin verdiği fiyat ne? -
Blackstone ve sterox markasını bilen, deneyen var mı?
sven, Stingy21 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
glin satan kişiler çakma zphc satıyor kore falan değil ürün overdose htp glinn magnus zphc medicine hepsi aşağı yukaru aynı yerlerde yapılıyor. bence bu markalarla çok uğraşmayın. zphc humax tavsiye ediyorum nessie de olabilir. -
Blackstone ve sterox markasını bilen, deneyen var mı?
sven, Stingy21 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
glin türk merdiven altı bi marka diğerini bilmiyorum çok tavsiye etmiyorum -
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
dostum 35kg curl atman zaten hatalı. tendonlarını güçlendirecek pek bi anabolikde yok ilaçta belki tb500 ve bpc ile genel olarak recovry hızlandırabilirsin. genel olarak powerlifter değilsen sadece test işini görür 250 300mgla bi 10 12 haftalık bi süreç işini görür -
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
hocam kullandığınız ürünler sizin bu tendon kemik sakatlık sorunlarınızı düzeltmez. tavsiyem tb500 bpc gibi peptitleri araştırıp denemeniz sonra bu ürünlere girişmeniz sarmslar bana göre safsatadır. -
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
npp deca bolde neden gereksiz görüyorsunuz hocam risk kazanç olarakmı değmiyor. dbol gerçekten powerlifting veya benzer bi branş ya da hedef yoksa gereksiz bi ürün genel olarak oralların kullanımı gereksiz. en iyi kazanç surdulebilir ve kalıcı olandır bana göre. -
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
tamamen aptalca birşey ilk kürünüz sihirli değil. en çok kazancı ilk kürümüzde yaparız çünkü reseptor tazeliği o bu değil kas kütlesi kazandıkça kas kütlesi kazanmak zorlaşır. 70 kg birinni 80 kgye temiz kas kütlesiyle çıkmasıyla 90 kilo birinin 10kgye çıkması aynı şey değil belki 2 kat daha uzun süreçler belki daha fazla. günün sonunda sarms kullanarakda reseptorlerini uyarıcaksın sarmslar farklı bir iş yapmıyor seçiçi androjen reseptorleri yani çoğunlukla kasındaki reseptorlere bağlanıyor. -
Hangi marka trenbolone tercih etmeliyim?
sven, Mimaroba kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
katılıyorum buna kendim yakın bi zamanda deneyimledim e2im arttığı an gerçekten korkunç yan etki aldım ve ilacı kestim tren kullanılacaksa az dozajda ve kontrollu e2de kullanılmalı -
Nox pharma ürünleri hk. (tercih edilebilir mi?)
sven, Ardw3pl11 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
çok pahalı hocam arasan daha ucuza bulursun kişiyide tahmin ediyorum. overdose glin zphc medicine htp vs satanlardan bence hiç alışveriş yapmayın iranın orjinal olcağıda malum değil. adam kendi ürünlerine güvenmeyip kafan rahat olsun diyor oda ayrı bi komedi. -
Saç döken ve dökmeyen steroidler araştırması hk.
sven, katartik.analiz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
hocam etki olara 75mg tren ace 300mg masterondan daha androjenik nerdeyse siz çıkarımınıza yapabilirsiniz- 11 yanıt
-
- saç döken steroidler
- saç dökmeyen steroidler
- (ekstra 1 etiket daha mevcut)
-
3 yıldır ilaç kullanan biri olarak son süreçte e2 seviyem oldukça yükselmiş! ne yapmalıyım referans değerlerine çekmek için bu hormonu?
sven, Olcay34411 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
ezbere kullanım hiç mantıklı değil her zaman test eşliğinde protokol uygulamalısın östrojen ve prolaktin birbirine çok benzer etkiler veriyor fazla olduğunda. -
Kür dönemi libido konusunda ciddi problemler yaşıyorum! ne yapmalıyım?
sven, Egenzo kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
mevzu klomenle alakalı değil vucudunda test olmaması. arotmaza gircek testestron yoksa nasıl östrojen oluşmasını bekliyorsun 20 haftalık süreçte bütün üretim tamamen kapanmıştır muhtemelen. sonuç olarak en iyi durumda test değerin pctye girdiğinde 100 falan oluyor arotmaza uğradığında çok düşük östrojen değerin olucak klomeni zaten o durumda eksik olan östrojenin yerini tutmak için kullanıyoruz. eğer ostrojenin iyi seviyede olmazsa lh fshda hızlı açılmaz ve doğal hormon üretimin yavaşlar. sanırım benzer bi konu vardı burda bi kişi uzun süre uğraşmıştı. -
Nox pharma ürünleri hk. (tercih edilebilir mi?)
sven, Ardw3pl11 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
kimden aldığına bağlı oldukça ucuza alıyorum ben. iran testo kullnaıyorum memnunum açıkçası ama şuan çakmalarıda piyasada -
Nox pharma ürünleri hk. (tercih edilebilir mi?)
sven, Ardw3pl11 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
ürün çakma diyor kullanmadım markayı ama hiç güven vermeyen satıcılar satıyor bende açıkçası güvenilir bakmıyorum genel türk ugl ürünlerine uzağım 3 5 dolar verip janoshik testi olan bilinirliği olan markalar kullanmayı tercih ederim. -
3 yıldır ilaç kullanan biri olarak son süreçte e2 seviyem oldukça yükselmiş! ne yapmalıyım referans değerlerine çekmek için bu hormonu?
sven, Olcay34411 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
hocam e2 kaynaklı prolaktin artışı için dostinex önermiyorum e2nizi bastırınca düzelir zaten.her konuda kullandığınz bütün ilaçlarda dozu ne kadar bölersiniz o kadar stabil ve iyi sonuç alırsın. bence çeyrek çeyrek bölerek at sonra kan testi ver matematiğini yap doz arttır ya da düş. zaten prolaktin 18 fazla değil sorun östrojen. -
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
hocam açıkcası sarmslar anabolikler kadar yan etkili ve öngörülemez. bence aklında illa farmakolojiye bulaşmak varsa 250mg only test yapıp süreci takip edebilirsin. -
Ilk kürüme sarmlar ile girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
sven, anomalousexperience kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
hocam açıkcası sarmslarla uğraşmanın bi manasını göremiyorum anabolik kullandığınız gibi hpta eksenini yine bozup daha az verim alacaksınız. -
3 yıldır ilaç kullanan biri olarak son süreçte e2 seviyem oldukça yükselmiş! ne yapmalıyım referans değerlerine çekmek için bu hormonu?
sven, Olcay34411 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
90 e2 kas yapmak için iyi falan değil bilimsel olarak peak igf1 sentezi 30 50 aralığında oluyor ve kişiden kişiye çok değişiyor. 90 herkes için sorunlu problemli bi değer -
Kür dönemi libido konusunda ciddi problemler yaşıyorum! ne yapmalıyım?
sven, Egenzo kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
düşük e2 ilede alakalı olabilir dhthye bağlamak doğrudan doğru değil. haftaya kan testini at yardımcı olalım bu süreçte beslenme uykuna dikkat et toparlanma süreci kür sürecinden daha önemli. bitkisel kür tarifi var forumun ünlü o veya ona benzer şeyler kullanabilirsin.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
