Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Wassat26

Üye
  • İçerik sayısı

    188
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    2

Wassat26 kullanıcısının paylaşımları

  1. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    https://peptidturkiye.com/peptides-dosage-calculator.html peptid dozaj hesaplayıcısı ile bakabilirsin
  2. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Ben 20mg retayı 10k ya aldım
  3. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    Yani bakteriostastik su kadar bakteri üremesine engel olamaz, antibakteriyel bir koruma yok serum suyunda. 1-2 hafta götürür diye düşünüyorum. 1 ay gibi süreler göze alınacaksa enjeksiyon bölgesinde yaşanacak enfeksiyon vakaları göze alınmalı. Doğru yapmışsın. Şişeyi buzdolabında kapağa koymayın. Titreşim çalkalama gibi mekanik etkilerden korunması gerekiyormuş. Ve ışık altına koymayın. Ben ufak kapalı bir kutu içinde buzdolabının arka köşesinde biyerlere koydum. İştah kesme konusunu bilmiyorum benim de daha 2. haftam dün başladı. Ama şöyle bir görüşüm var, iştah kesmese bile vücutta yapacağı metabolik kalibrasyon sayesinde vücudun enerji yönetimini daha düzgün şekilde yapacağına inanıyorum. Ana odak iştah kesmesi değil bence. Ben bu arada 77kg'yim ve retayı yağsız daha dolu bir vücut için kullanıyorum. Benim iştahımı kesmesi benim için sorun olur. Herkes vücudu çökertmek için kullanır ben reta ile vücudu doldurmaya çalışacağım. İnsülin hassasiyeti artacağı için glikojen depolarımı daha kolay (insülin vurmuş gibi) doldurabileceğimi düşünüyorum.
  4. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    Ben de 20mg almıştım. İçinden 4mg'lik 5 adet şişe çıkıyor. Bakteriostatik su ise 10ml. Şişe başına 2ml yani. Kullanacağın 1 şişeye 2ml şırınga ile su bas. Kesinlikle çalkalama, çalkalamak yasak. Rolling yani yavaş yavaş yuvarlayarak karışımı hazırla. Sulandırılan şişe buzdolabında olacak. 1ml insülin enjektörüne 0.5ml ilaç çekersen (50ünite), 1mg ilaç enjekte etmiş olursun. Göbek deliğinin 2 parmak yanından yağ dokunu iki parmağının arasına alarak dik açıyla vur. Haftalık 1mg kullanırsan sulandırılan bu şişeden 4 porsiyon yani 4 hafta çıkar.
  5. Bence direktman uygun dahiliye kontrolünde. Zaten bu ilaçlar bu tarz hastalar için icat edildi. Retatridude bile olur ama onun onayı yok henüz. Doktorun okey diyeceği ve dozajlayacağı maunjaro bence kabuldür. Ben de kız kardeşime ve anneme düşünüyorum. Onlar da şeker hastası. Sadece şeker değerlerini düzeltmiyor, karaciğer yağlarını da hedef alıyor, kolesterol değerlerini de düzeltiyor. Wegoyi önerirse onu kabul etmeyin o zayıf kalabilir sadece GLP-1 var. Ozempic, Wegoyi (Semaglutid) GPL1 Maunjaro bir üst teknoloji (Terzapatid) GLP1 + GIP Retatrutide bir üst teknoloji (Retatritute) GLP + GIP + GLUKAGON
  6. Bu arada ilk attığın kan değerlerinde hgb ve hct değerlerin üst sınıra gelmiş bile. Bunlara dikkat et. Yakın zamanda kan bağışı yapman gerekebilir. Bolde bildiğin üzere bu değerleri hızlı artırıyor.
  7. Karaciğer enzimlerim yüksekken küre girmek mantıklı mı?

    ggt alp safra yolları ile ilgili diye biliyorum, safra akışında bir problem, safra kesesinde çamur, bir taş vb. varsa ultrason mr hangi görüntüleme tekniği bakıyorsa baktırmakta fayda var. Bu arada değerler gerçekten yüksek. Ben kürüme oral (oxandrolone) steroid günlük 30mg kullanmama rağmen bile bu denli yüksek değerler hiç görmedim. Sebebi bulunmadan ben küre girmeni tavsiye etmem.
  8. Sen teston niye düşük diye üni araştırma hastanesine yani tıp fakültesine gidersen daha iyi olur tabi. Öteki hastaneler savsaklayabilir
  9. Yağ oranın yüksekse bile şeker, kolestrol, tiroid değerlerin gayet iyi. Sadece teston dip yapmış ya da başından beri böleydi, bide prolaktin biraz yüksek. Testonu yükseltmen lazım.
  10. Uyku problemi yaşıyorum! bu sorunu nasıl çözebilirim?

    Testo, HGB ve HCT değerlerini yükseltti ise kanın koyulaşıyor ve HGB yüksek ise uyuduğun uykudan hiçbirşey anlamazsın. Tam Kan (Hemogram) tahlilinden HGB, HCT ve RBC değerlerini bi kontrol ettir. Yüksek ise 1 ünite kan ver. O seni rahatlatacaktır.
  11. Uyku süresini 6 saatten 8-9 saate nasıl çıkarabilirim?

    Ashwaganda KSM-66 formu uykudan 2 saat önce min 600mg. Magnezyum Bisglisinat uykudan 2 saat önce min 400mg. Uyarıcı mavi ışık ekran maruziyeti, yüksek lüks ışıklar vs. vs. vs. uykudan 2 saat önce kesilmeli. Ben bu şekilde öyle bir uyuyordumki uyandığımda ben neredeyim diye 3 saniye düşünüyordum, rüyalar da ultra HD ve bol aksiyonlu geçiyor. Bi de sabah üzerine gün ışığı vurmaya başladıysa vücut otomatik uyanıyor. Uyanmak istemiyorsan gün ışığını görmeyecek şekilde uyuduğun yeri dizayn et.
  12. Vücut ölçülerinde bel 120 gözüküyor. Omuz ile bel arasında 10cm var. Büyük ihtimalle şeker değerleri bozuktur. Arkadaşın dediği gibi; Şeker için: Açlık İnsülin, Açlık Glikoz, HbA1c Değerlerine (açlık insülin ve açlık kan şekeri ile HOMA-IR değerini hesaplayabilirsin, 3 aylık kan şekeri değeri (HbA1c) ve HOMA-IR değeri prediyabet veya diyabet olup olmadığını gösterebilir), tiroid için: TSH, Free T3, Free T4, Metabolizma için: ferritin, demir bağlama kapasitesi, serum demir, B12, D vitamini, ürik asit Kanın durumu için Hemogram değerlerine baktırabilirsin.
  13. Abi öyle düşünme. Şimdi metabolik bozukluk varsa aç da kalsan çözüm olmuyor. Mesela bende insülin direnci var. Yağ yakmam imkansız, niye imkansız kan şekeri 100 ün altına düşmüyor. Yağ yakma mekanizması asla düzgün çalışmaz. Yağ yakamıyorum kas yapayım de. Yüklen temiz karbonhidratı proteini. Bu seferde insülin dirençli olduğu için glikojen depoların dolamıyor beklediğin patlaklığı asla alamıyorsun. Yani özetle vücut hem üstten hem alttan kilitlenmiş oluyor. Filmin sonunda yağ yakmaya çalışırken skinny fat oluyorsun yani zayıf göbekli. Çünkü elindeki kas gidiyor tüm yağ cebine kalıyor yağ yakamadığın için. Kas yapmaya çalışırkende TOFI oluyorsun (Thin Outside Fat Inside) yani kas yapacam derken iç organlarını yağ bağlıyor viseral yağlanma coşuyor. Bu kilidi açman için bu tarz ajanlar şart. Vücudun enerji sistemleriyle oynuyor bu meretler. İnsülin direncini kırıp atıyor, hassasiyeti artırıyor. Glikoz ile yağı aynı anda yaktırabiliyor. Karaciğer yağını direkt hedef alıyor, insülin - glukagon dengesini adeta bir termostat gibi sağlıyor vs vs vs. Bu arada insüilin sadece glikoz değil protein de taşıyor. İnsülin ve glukagon mekanizması bozuksa, dünya testo iç vücut aynı kalır. Çünkü kaslara besin gitmiyor.
  14. Retatrutide (LY3437943) 'ye başla.
  15. Totel testesteron seviyemi doğal yollarla nasıl arttırabilirim?

    Ashwaganda - Gece yatmadan 600mg Boron - Günlük tek seferde 10mg Serbest testo artışı için işe yarayan takviyelerdir.
  16. Şöyle söyleyeyim only testo ile 12 haftada gözle görülür çok çok az etki alırsın. Minimum 20 hafta gitmek lazım. Only testo beklediğin şeyi vermeyecek. Ben bolde kullanmadım ancak bolde kullanan arkadaşlarım güzel kütleler koydular. Yani testo yanına illa bir anabolizan istiyor. 16 hafta testo + bolde yapıp, sonrasında boldeyi çıkarıp ve testo dozunu düşürüp retaya başlayabilirsin. Ama bunlara başlamadan önce kesinlikle yanında tecrübeli biri olmalı. Tam Kan (HCT, HGB, RBC) değerlerini E2 değerlerini, böbrek değerlerini, ferritin, B12 değerlerini kontrol ediyor olmalısın. Bu işi hiç bilmeden tek başına sakın bulaşma çok ince ayrıntılar var. Tabi kür sonrası tedavi PCT süreci var. Öncesi sonrası ortası tüm süreç önemli. Kalıcı yan etki yaşar mıyım sorusu tamamen piyango.
  17. Dostum ilk yorumum sen predibayetsin. Yani insülin direncin var. Onun dışında kontrol etsen karaciğerin büyük ihtimal grade1 veya grade2 yağlı olarak raporlanabilir ultrasonda. Onun dışında ürik asit değerin de yüksek olabilir. İnsülin direnci öyle lanet birşeydir ki, kan şekerin 100'ün altına kolay kolay düşmediği için yağ yakamazsın, çok zordur. Hadi yağ yakamadım kütle koyayım desen, yüklensen temiz karbonhidrata, kan şekeri hücrelere yine ağır ağır nazlı nazlı zor zor taşınacağı için beklediğin patlaklığı da yakalayamazsın. Kasları dolduramazsın. Kan şekerin yükseldiğiyle kalır. Daha çok yağlanmam hızlanır. Yani ne kütle koyabilirsin, ne yağ yakabilirsin, adeta vücut kitleniyor. Ben bu süreçte metformin (Glior) denilen şeker ilacıyla çok haşır neşir oldum. Ve bunun bitkisel arkadaşı var Berberin. Bu ikisi kan şekerini ve 3 aylık kan şekerini çok iyi düşürüyor ancak şöyle birşey var. mTOR aktivasyonunu yavaşlatıp AMPK aktivasyonunu artırdığı için yine kas kütlesi koyman zor. Çünkü vücudu enerji koruma moduna sokuyor. Protein ve glikoz sindirimin yavaşlıyor. Yine bünye makrolara aç kalıyor ve görüntün incelmeye başlıyor, vücutçu gibi değil, zargana gibi görünyorsun. Bu bir çözüm olmadı. Sonrasında bu insülin direnci + grade1 yağlı karaciğer + yüksek ürik asit metabolik sendrom kilidini kırmak için haftalık 250mg testosteron enanthate'ye başladım. 16 hafta gittim ancak yine beklediğim kadar bir değişiklik yaşayamadım, kan değerim total testosteron seviyem 1600 civarında yaşıyorum. Belki de beklentiyi çok yüksek tuttum bilmiyorum.Ben şimdi şunu deneyeceğim. Haftalık 250mg testosteron enanthate yanına + 1mg Retatrutide. Bu tarz bir ajan olmadıkça sanırım insülin direnci olanlar bu kilidi kıramayacaktır. İkinci gözden kaçan kilit ürik asit yüksekliğidir. Ürik asit değerin 6'nın üzerindeyse gene metabolik sendrom başlıyor. Bunu da kontrol ettirip ürikoliz gibi ilaçlarla 5'lere çekmek lazım. Bu tür bir yağ yakıcı ajan ile işler ne kadar değişir deneyip görmek istedim. Sonuçta reta'nın piyasada bir adı var 'gamechanger' oyun değiştirici diyorlar. Testo ile kullanmamın sebebi ise kas kaybını minimumda tutabilmek olacak ve günlük 150-200mg protein alacağım.
  18. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    20mg Reta için iyi fiyat ben 10k verdim. Görüntü orijinal siteden doğrulasaydın zphc.store den
  19. Retatrutide obezite karşıtı peptid! nedir? nasıl kullanılır?

    Biz de arkadaşla pazartesi başlayacağız. haftalık 250mg testo enanthate olacak + 1mg reta olacak. İkimizde de insülin direnci (3 aylık kan şekeri %6 civarı, açlık kan şekeri 120 civarı, açlık insülin 10 civarı) grade2 karaciğer yağlanması ve yüksek kolesterol var. Ortak ZPHC 20mg olandan aldık 10 10 paylaşacağız ve 10 hafta 1'er mg vuracağız. Etkili olur mu?
  20. Anavar kullanımını nasıl yapmalıyım? (mg,süre)

    Tolerans geliştiğini nasıl anlayabiliriz bunun belirtileri vs var mıdır hocam? 10 hafta 1mg gitmeyi sonra doz artırımı düşünüyordum 10 hafta fazla mı olur? Ben 250mg testo enanthate + 1mg reta haftalık olarak gideceğim. Bunların yanına koruyucu diet kardio gerekiyor mu yoksa normal yaşantıya devam mı edeceğiz, nelere dikkat edersek maksimum verim alırız?
  21. Anavar kullanımını nasıl yapmalıyım? (mg,süre)

    Hocam merhaba tekrardan, only testo 16. haftayı bitirdim. haftalık 250mg testo enanthate + 0.5mg arimidex gidiyorum E2 40a sabitlendi. Söylediğin gibi ZPHC Reta 20mg aldım. Bu retayı nasıl kullanmamı önerirsin? Satın aldığım kişi haftalık 1mg başlayarak ilerleyişe göre bakarız demişti. Boy 172, Kilo 78, yağ oranım %14.5. Yaş 37 erkek.
  22. Aromasin tarzı bir AI kullanmış mıydın E2 niye o kadar aşağı basıldı acaba?
  23. Total testosteron referans aralığın yanlış yazılmış. Benim naturalken ölçtürdüğüm değerde referans aşağıdaki gibiydi. PCT sonrası değerlerin bence harika.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×