-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
112 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
4
Pyschokiller kullanıcısının paylaşımları
-
Igf kullanımı sonrası oluşan el titremesi hk.
Pyschokiller, Kaiser64 kullanıcısının konusunu cevapladı: IGF 1 LR3 & DES
Normale dönmenin tek sebebi bilmeden, süper şanslı şekilde yemek yemen. Karbonhidrat almasaydın yeterli kadar şimdi hastanedeydin. -
Igf kullanımı sonrası oluşan el titremesi hk.
Pyschokiller, Kaiser64 kullanıcısının konusunu cevapladı: IGF 1 LR3 & DES
Aynı etkilere mi sahipmiş? İki dakikalık araştırma bu sonucu verebilir ama öyle değil. Biri uzun süreli bir insülin direnci oluşturmaya yarar. Öyle anlık etkiler görmezsin. Diğeri senin kan şekerini anında değiştirir titreme, açlık cs gelir. biri seni öldürmez. En fazla uzun süreli kullanımda bazı olumsuz etkiler gösterebilir. Diğeri seni dakikalar içinde öldürebilir. insülin tehlikeli ve pro değilsen uzak durmalısın. -
Igf kullanımı sonrası oluşan el titremesi hk.
Pyschokiller, Kaiser64 kullanıcısının konusunu cevapladı: IGF 1 LR3 & DES
Fabrika sahte, underdose vs üretiyorsa, kod bir anlama gelmez. Kod şu anlama gelir, evet bunu biz ürettik. Kod içinde underdose yada sahte, başka ilaç yada her neyse olmadığını kanıtlamıyor. arkadaşın ne dediğini bilmiyor ve nu konuda bilgi sahibi değil. olarak vurduğun dozu mcg olarak yazmalısın. 1.2 çektim 0.2 vurdum gibi saçma bir açıklamada ne dediğini hesaplamaya çalışmak yada tahmin etmek zorunda kalmayız. Ne kadar bac koyduğunu da bilmiyoruz. Haliyle ne kadar vurduğunu da bilmiyoruz. Her zaman her durumda mcg, mg yada gr olarak ne kullandığını söylemelisin. insülin oldukça tehlikeli bir ilaç. Bunu kendin araştırabilirsin. -
Igf kullanımı sonrası oluşan el titremesi hk.
Pyschokiller, Kaiser64 kullanıcısının konusunu cevapladı: IGF 1 LR3 & DES
İnsülin mi vurdun? İçinde insülin olabilir verdiği etkiye bakılırsa ve yüksek dozda seni öldürebilir. Ama anlattığın şey igf-1 etkisi kesinlikle değil. Sadece vücuduna ne soktun onu tahmin etmeye çalışıyorum. Benim oyum insülinden yana. -
8 haftalık basit ama verimli definasyon kürüm hk.
Pyschokiller, onlytest0 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Bu arkadaşın karaciğer ile bir alıp veremediği var. 3. Maddeyi okurken ast ve alt değerlerim kontrolden çıktı. Şimdi organ nakli bekliyorum.- 17 yanıt
-
- 3
-
-
-
Testo+rimo+bolde kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, Ensar saruhan kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Hiç bir bilgin olmadığını anlatmak Için harika yol. Tek test ile ne derede aromatize olduğun ve side olup olmadığını öğrenseydin, bolde dozunu ayarlaman çok daha kolay olurdu. 2-e haftada düzelmez. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayı bırak. -
Testo+rimo+bolde kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, Ensar saruhan kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Sen öyle yap. -
Kür sonrası sertleşme+erken ereksiyon+küçülme gibi sorunlar yaşamaya başladım! ne yapmalıyım?
Pyschokiller, eneskarkaaya kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Kür sonrası 190 boy 95 kilo? Şişmanken bulk kürü mü yaptın? Mr olimpia’ya hazırlanmıyorsan ve hayvan gibi kasın yoksa şişmansın. bu kadar şişmanken küre girmen hata. Sağlıklı bir şekilde zayıfla. Testosteron seviyen kabul edilebilir. Değerlerin normal. sağlıklı şekilde zayıfla. Belli ki hayat tarzın berbat. Oradan başla. Pct ihtiyacın yok. -
Testo+rimo+bolde kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, Ensar saruhan kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Her ikisi de herşeyin normale dönmesi için haftalara ihtiyaç duyar. O yüzden sağlıklı tavsiye değil EN AZ. 4-5 hafta muhtemelen tek seferde doğru dozları bulamaz daha uzun süre boyunca düşük e2 devam eder ve kürden verim alamaz. Doğru olan yalnız testo yapıp ne derece aromatize oluyorsun öğrenmen. Ona göre her seferinde bir yeni ilaç ekleyip sağlıklı ve kontrollü şekilde ilerlemen. Sen kamikaze olmak istiyorsun. Sorduğun sorunun cevabını biliyorum ama sana söylemeyeceğim. Çünkü ağzına sıçılsın, ders al istiyorum. Ama yine de sana bir ipucu vereceğim. Elinin altında bir oral bulundurman gerekiyor. Dozları yeniden ayarladığında uzun süre beklememek ve oral ile hızlıca e2 değerini yükseltmen gerekecek. Bu arada normal ilaçlarının yeni dozları ile hormonların değişirken zaman kaybetmeyeceksin. Yaptığın kürden çok bildiğin anlaşılıyor. O oralın neler olabileceğini de biliyorsunuzdur. -
Askeri personel olarak yeni küre girme kararı aldım! planlamam hakkında fikir ve düşüncelerinizi rica ediyorum!
Pyschokiller, fahrenayt kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bu yağ oranında küre girmen saçma. Sema yada tirze yada Reta al. Onların yardımı ile 3 aya yağ oranın 20 alto olur. Hormonlarını cut için bozmana gerek yok. Cut için peptide var. -
130 kg birinin definasyon kür planlaması hk.
Pyschokiller, lemon43 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Aynen devam kanka. Yapıştır helal olsun. Kalanını da suyla karıştır iç. -
5 günlük ppl antreman programı arıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, Enzel kullanıcısının konusunu cevapladı: Antrenman programları
Gamma bomb iyi basit. Vaktin varsa creeping death 2. -
Dünyada üretim bitti aldığınız ilaçlara dikkat edin.
Pyschokiller, GHOST kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Testo için hint raw’ları dağılmaya başladı. Çin’den primo ve mast rawları gelmeye başladı. Görelim. ha burada hint raw’ları yapılan testoların renkleri renksiz değil, baya koyu testolar çıkmaya başladı. Millet paniklemiş durumda. Bakalım o durum Türkiye’ye ne zaman gelecek. -
Yurt dışından ilaç getirmek mümkün mü? başıma iş alır mıyım?
Pyschokiller, Mimaroba kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Birileri Reta soruyordu. Yurt dışı ünlü bir marka Christmas kampanyası yapmış. Sadece peptides satıyor ve eroidste varlar. Tüm ürünleri Janos testi. 10 mg reta’yı kısa süreliğine $30 satıyor bu kampanyada. Araştıran siteyi bulur. Site ismi vermek yasak olduğu için yazmıyorum ama daha ucuza Reta’yı rüyanızda bile bulamazsınız. Arayın bulun. -
Kürümün 5. haftasındayım ve vücudum negatif anlamda sağlıksal tepkiler veriyor! ne yapmalıyım?
Pyschokiller, Emre12 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Kullandığın ilaçlar sahte. Herkes defalarca yazıyor. İlk kürde sadece testo kullanın diye. Zorla kaşınıyorsunuz. İlk kürün olduğu çok bariz. Bilen adam zaten 500 testo’nun yanına 400 bolde, 100 mast eklemez. Östrojen dibe vurdurur. Ağzına sıçar. Sen yapmışsın üstüne üstlük östrojen dibe vurması gereken yerde tavan yapmış. Artık o ilaçların içinde ne varsa? Muhtemelen testo p var. Sen ilk küründe 1 gr testo alıyorsun. ben 4. Kürüme başlayacağım ki yılda bir yapıyorum ve en uzunu 20 hafta sürüyor. Bugüne kadar 700 mg’ın üstüne çıkmışlığım yok. Sen daha ilkinde gr yapmışsın. kendiniz kaşınıyorsunuz. -
Dünyada üretim bitti aldığınız ilaçlara dikkat edin.
Pyschokiller, GHOST kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Haberleri geriden takip ediyorsunuz sanırım. Stoklar 1-1.5 yıl önce boşaldı. Son 1-2 aydır raw üretimi yeniden başladı. Primo, mast vs geri döndü. Pharmacom, para pharma, pharmaqo gibi bir çok marka primo ve mast stoklarını yeniden yaptı şuan satılıyorlar yeniden. Fiyatlar hala bir çıt yüksek ama kriz dönemindeki gibi $200 seviyelerinde değiller. Primo $100 altına düştü tekrar. Hatta pharmaqo primo $77’a satılıyor ki üstüne %40 indirim yapıyorlar. Herşey normale dönüyor. Tuhaf olan dünyada primo, mast yokken aylar önce yada 1 yıl önce Türkiye’de çok düşük fiyatlara satılıyordu. Onlar bence sahteydi. Şimdi herkes satmaya başladı, Türkiye’de yok diye fiyat arttırıyorlar. Geriden geliyor saçma bir şekilde burada market. Çünkü sattıkları ilaçlar gerçek değil. -
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
Pyschokiller, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Yurt dışında bir adrese (Airbnb yada otel dahil sipariş ver. At çantana dönüşte) gel geri ülkene. Einstein olmaya gerek yok. Ucuza ve vizesiz o kadar çok ülke var ki. Türkiye zaten pahalı tatil yapılmıyor. -
Only testosteron kür sürecim hk.
Pyschokiller, sitka kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Gayet makul görünüyor. Sadece ester değişiyor ve 450 mg’dan 500 mg çıkıyorsun. Sadece 12 hafta kısa. 16 haftaya çıkarabilirsen tadından yenmez. Eğer birşey ekleyeceksen son 5-6 haftaya anavar atabilirsin. -
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
Pyschokiller, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Saydıkların arasında Pharmaqo en iyisi evet. Ama o satıcı bana güven vermedi. -
Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?
Pyschokiller, Gurbetlifting kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Ben çok marka denedim. En kral marka Pharmacom. Bir cialis’i var, alet bağımsızlığını ilan ediyor. Eczanede bile öyle Cialis bulamazsın. Underdose tek bir ilacı yok. Tek olayı MCT oil kullanmıyorlar, tüm injectablelar Grapeseed Oil. Ve hepsi ethyl oleate içeriyor. Haliyle bazı insanlarda pip yapıyor. Pharmacom kalitesi bambaşka. diğer yandan senin bu yazdığın tüm markaları aynı satıcı satıyorsa ona güvenmezdim. Çünkü baboon toplu warehouse’lara girmiyor. Tek bir yetkili satıcısı var. Beligas ve Ultima aynı fabrikada üretiliyor. O ikiliye nakon ve deus’ta ekle. Bunlar ortalamanın bir çıt üstünler. Premium değiller. Pharmaqo ise onların bir çıt üstü. pharmacom, a-tech diğerlerine göre premium kalıyorlar. Kutuları şöyle (bende olanlar) -
Yurt dışından ilaç getirmek mümkün mü? başıma iş alır mıyım?
Pyschokiller, Mimaroba kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Ben ilk Reta kullandığımda tek seferde 2 mg vurdum. 5 gün yemek yiyemedim. Ertesi hafta 1 mg pazartesi, 1 mg perşembe olarak ikiye böldüm. Daha iyi oldu ama yine fazla geldi. 0.8 mg x2 yaptım. Tam kıvamında oldu. Reta öyle yüksek doz istemiyor. Eğer ürün kaliteli ise zamanla dozu arttırman da gerekmiyor Tirze yada Sema gibi. reta diğerlerine göre daha pahalı ama kesinlikle değer. Her kurulunu hak ediyor. -
Yurt dışından ilaç getirmek mümkün mü? başıma iş alır mıyım?
Pyschokiller, Mimaroba kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Yurt dışından alıyorum. Yılda bir iki defa yurt dışına çıkıyorum. Gitmeden 2-3 hafta önce farklı satıcılardan airbnb’ye siparişlerimi geçiyorum ki riski bölmek amaç. Eğer bir satıcının kargosu zamanında gelmezse sorun olmasın. Genelde eroidsten 3-4-5 farklı satıcıdan siparişleri veriyorum. Genelde hepsi yetişiyor. Bir defa bir satıcının gönderisi gelmedi. Hepsini ondan almış olsam sıçmıştım. geldiğinde yüklüyorum hepsini bavula dönünce bakıyorum keyfime. Türkiye’den underdose yada fake ürün alamam. Sağlığım önemli. Bak bunları mevcut stoğum. Uzun süre kafam rahat. Bunlar azalana kadar ben yine ucuz uçak bileti bulur bir yere giderim. -
Kürüme hangi supplement, vitamin eklemelerini yapmalıyım?
Pyschokiller bir konuya içerik ekledi : Vitamin ve Supplementler
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 21 Aralık’ta 15 haftalık bulk kürüne başlıyorum. Başlamadan yağ oranımı %12 seviyesine indirdim. Böylece E2 kontrolünü kolaylaştırdım diyebilirim. KÜR İÇERİĞİM: Test P 300 mg/hafta - 15 hafta sürekli Mast P 200 mg/hafta - 15 hafta sürekli NPP 150 mg/hafta - Sadece ilk 10 hafta Temel olarak Protein powder (bcaa içeeen), creatine ve collagen peptides günlük olarak beslenmeye ekleyeceğim. STOK TUTTUĞUM ÜRÜNLER: omega 3 vit d3k2 vit c vit e milk thistle zinc magnesium EKLEMEYİ PLANLADIĞIM ÜRÜNLER: NAC coenzyme q-10 Olmazsa olmaz eklenmesi gereken ne var? -
Kürüme hangi supplement, vitamin eklemelerini yapmalıyım?
Pyschokiller, Pyschokiller kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
Biliyorum. Plotter’a bakmıştım test p almadan önce. İlk defa ve sadece 10 haftalık test p kullanımı olacak. Nasıl gideceğini merak ediyorum. O yüzden az aldım zaten. Stokta ise bol miktarda test e var (kullanım planımda yok bu cycle için) -
Kür dönemi ilaç ve diğer grupların güncel fiyatları hk.
Pyschokiller, HavC kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Yazdım yukarıda. Testosteron 500 mg 16 hafta. Sadece bu.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
