-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
112 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
4
Pyschokiller kullanıcısının paylaşımları
-
Only testosteron kullanım dönemi - ereksiyon kaybı ve cinsel isteksizlik sorunları yaşamaya başladım! ne yapmalıyım?
Pyschokiller, Piranha kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
1 tane? Tek bir tane içtin, olmadı mı dedin? hcg ekleme bu saatten sonra. Tamoxifen’i de kes. Şu noktada yapacağın bir şey yok. Klomen devam. Yavaş olacak, ama klomen almaya başladıktan sonra hcg ekleyemezsin. Bütün hataları yaptın. Geri dönüp düzeltemezsin. Daha çok çorba edersin. Klomen devam et. Yavaş da olsa iyileşeceksin. -
400'lerde olan total testosteron seviyem küre girince 180 seviyelerine geriledi! sebebi ne olabilir?
Pyschokiller, Ahmetfaruk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Sonra herkes bahçıvana. Bu nasıl bir hikaye böyle. Şakaysa hiç komik değil, gerçekse çok komik. -
Only testosteron kullanım dönemi - ereksiyon kaybı ve cinsel isteksizlik sorunları yaşamaya başladım! ne yapmalıyım?
Pyschokiller, Piranha kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Kür sırasında problemin yükselen e2 idi. Sen e2 kontrol etmeyi öğrenmek içim AI eklemek yerine kürü kesmeyi kestin. kür sonrası hatan ise tamamen hatalı zamanlama. Öncelikle test’in kanından atılmasını beklemeden pct’ye başladın. Zaten hcg eklememişsin sperm üretimi başlasın diye. O kadar çok hata var ki. Bir de tamoxifen eklemişsin tamamen anlamsız. -
Yeni kür dizaynımı nasıl yapmalıyım?
Pyschokiller, cedricmcmillan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bolde diye içine test bile koyma ihtiyacı duymamışlar. Su satmışlar sanırım. Kanında çok çok az test dışında birşey yok. Markası ne bu ilaçların bu arada? Kara listeye ekleyelim. -
Yeni kür dizaynımı nasıl yapmalıyım?
Pyschokiller, cedricmcmillan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Dediğim gibi ilaç kullanma. Ama sana kalmış. Bu sadece benim tavsiyem. Tamoxifen zaten tamamen gereksiz. Göğüs ucunun altında dokununca kitle hissetmiyorsan kullanmanın anlamı yok. Laf olsun diye ilaç almamalısın. -
19 yaşımda ilk kürüme girme kararı aldım! sizin önerilerinize ihtiyacım var!
Pyschokiller, Taneroz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Hem çok gençsin hem doğal sınırlarında çok uzak. Daha doğal büyüme yerin çok fazla. Yazık etme doğal hormonlarına. Pro değilsen, yarışmaya katılmayacaksan hata yaparsın. -
Yeni kür dizaynımı nasıl yapmalıyım?
Pyschokiller, cedricmcmillan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Tamoxifen neden? Gyno mu var? Hcg gerek yok. Bence hiç bir şey kullanma. Doğal olarak toparlarsın. Uzun sürer ama. Daha sağlıklı olur. Bu satıcıya daha fazla para kaptırma. Omega 3, çinko, magnezyum, d vitamini, c vitamini. Bunlar yeter. Eczaneden al. İlaçların vücudundan atılıp, yavaşça toparlanmasını bekle. Lh, Fsh sıfırlanmamış pct yapmana. Gerek yok gibi duruyor. -
Yeni kür dizaynımı nasıl yapmalıyım?
Pyschokiller, cedricmcmillan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bu durumda kendin hak etmişsin. Natural test bu kadar yüksekken küre girmek salaklıktı. Şimdi bunun sonucunu yaşıyorsun. Doğal test yüksekken yapman gereken kendi doğal sınırlarına ulaşmak, kısa yol aramak değil. sana sattığı ilaçların içinde min doz test var. O kadar az ki ama yine de senin doğal test üretimini durdurmaya yetecek kadar ve senin doğal üretiminin çok çok altında. Yani sana sattığı ilaç senin hayatını mahvetmek için özel olarak üretilmiş. Doğal test üretimini durdurmuş ve total testini dibe vurdurmuş. Hala saf gibi kendi kullandığı ilaçları sattı diyorsun. İnanılır gibi değil. açıkçası sen çok parlak bir arkadaşa benzemiyorsun. Yani yakında yeni bir sahte ilacı sana kakalayıp biraz da onu kullandıktan sonra daha 20 yaşında hayatının kalanını trt’ye bağımlı hale getirmen olası. -
Definasyon kürüne gireceğim ürün ve planlama hakkında bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, grey50 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Hayatı değişecek. Sen kullan senin de değişir.- 31 yanıt
-
- definasyon
- reta
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür içi kan değerlerim hk. (referans dışı değerler)
Pyschokiller, neON kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Beslenmen büyük olasılıkla. Ama tam olarak bilmenin imkanı yok. Beslenmeni çeşitlendirmeyi dene. Genetik de olabilir yada hgh kullanımı yada tiroid problemi. İnsülin direncini düzeltmek istiyorsan düzenli Retatritude kullanabilirsin. Haftada 1 mg yada max 2 mg. Sürekli. Bulkta dozu düşürürsin. Kısa sürede insülin direncim düzelir. -
Kür içi kan değerlerim hk. (referans dışı değerler)
Pyschokiller, neON kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Arimidex sadece yan etki çıkarsa eklemen lazım. E2 yan etkileri mi çıktı? Eğer hayır ise sebepsiz yere kan değerlerini bozuyorsun. AI kes, bir kaç hafta bekle Kandan tamamen atılsın. Cruise devam et bu arada durma. Sonrasında yüksek e2 yan etkileri örneğin halsizlik, yağlı cilt, şeker aşermesi, göğüslerde hassastık, eklemlerde hassaslık vs olmuyorsa doğru yerdesin. Kafana göre ilaç eklememelisin. Eğer adex kandan atıldığında yüksek e2 yan etkileri çıkıyorsa dozunu düşürmelisin. 110, 100 hatta 80 mg’da cruise yapanlar var. Benim dozum 120 mg. Sen kendi dozunu bulmalısın. -
Kür içi kan değerlerim hk. (referans dışı değerler)
Pyschokiller, neON kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Arimidex kullanmak zorunda kaldığın doz senin cruise dozun değildir. -
Definasyon kürüne gireceğim ürün ve planlama hakkında bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, grey50 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Uyarıcı kullanmıyorum. Kullanmadığım şeyi önermiyorum.- 31 yanıt
-
- definasyon
- reta
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
Pyschokiller, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Dikkat et iron lion web sitesinde stok güncellemesi yapmıyor. Herşey var görünüyor ama bazıları ellerinde yok. Gördüm kampanyalarını. En az 6 vial alman gerekiyor. 6 da onlar hediye ediyor. 12 vial gümrükte sorun olmaz umarım. Onları telegram kanalından takip edersen bogo telegramda sürekli var. Eroidsteki belirli süre sadece. ben pharmacom kullanıyorum. Çok da severim. Şuan elimde pharmacom sadece Cialis var ama test, eq vs ürünlerini de kullandım.- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Definasyon kürüne gireceğim ürün ve planlama hakkında bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, grey50 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Evet. Reta hepsinin kralı. Kilo problemim olmasa bile Reta kullanıyorum ben. Vücuduna başka ilaç sokma kilo vermek istiyorsan. Hayatın değişecek. Yepyeni bir insan olacaksın. Pis boğazlığın gidecek. Kullanıyorsan alkol ve sigarayı bile bırakabilirsin.- 31 yanıt
-
- definasyon
- reta
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Definasyon kürüne gireceğim ürün ve planlama hakkında bana yardımcı olur musunuz?
Pyschokiller, grey50 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Hiç biri değil. semaglutid, tirzepatide, retatrutide Üçlüsünden birini kullan. Reta > Tirze > Sema- 31 yanıt
-
- definasyon
- reta
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
Pyschokiller, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
18 dolara Bolde mi olur? Test bile alamazsın o paraya. Ben beligas Bolde 300 mg aldım tanesi 100 dolar (us domestik). markası ne bu 18 dolarlık bolde’nin? Pharmacom süper ama dikkat et 200 mg rimo özellikle pharmacom grapeseed oil kullanıyor feci pip yapabilir.- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
Pyschokiller, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Eq’yu cycle içinde yönetmek zor. Pct’ye geçeceksen sonra ise kabus. Eq popüler oldu çünkü primo ve mast satılmadı uzunca bir süre. Tek sebebi bu. Mast ve primo dönüyor ve fiyatları oldukça düştü. Eq tozlu raflara geri dönecek. Benim elimde kalan 2 vial eq fiyatına 2 vial primo alabiliyorum şuan.- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ilk kürüm öncesi hedef belirleme ve kan değerlerim hk.
Pyschokiller, cengizylcz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Yağ yakmak için bu değerleri bozma. Sema, Tirze yada Reta al. Peptide işini fazlasıyla görür. Senin bu değerlerin için sol kolunu verecek insanlar var. Doğal değerlerin bu noktadayken küre girip bozma. -
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
Pyschokiller, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
20 haftalık cycle. Test C 450 mg, EQ 300 mg haftalık. Enjeksiyonlar EOD. program; Gamma Bomb’un ilk 8 haftası, sonra Creeping Death v.2’nin 12 hafta. beslenme +250 kalori. hcg 250 iu eod, hgh 4 iu ed, son 4 hafta Reta 1.8 mg hafta. Gerekli bütün supplementer ve karaciğer koruyucular. rbc ve hematokrit aşırı yükseldi. 2 defa kan bağışına rağmen max hematokrit 62’yi gördü. Cycle bittiğinde 58’di. Rbc 7.2’yi gördü, cycle bittiğinde 6.91’di. Bunlar o kadar yükseldi ki tansiyon problemi oluştu. Uzanır pozisyondan kalktığımda baş dönmeleri başladı. Nattokinase ekledim. Cialis ekledim. Kan dolaşımı ve damar rahatlaması için yoksa uzun.vadede problem oluşturabilirdi. total test 3000’e yakın ve e2 nispeten max yükseklikte tutmayı başardım ve güç ve kas gelişimi iyidi. ama cycle bitince toparlanma istediğim seviyede olmadı. Cycle bitince cruise moda düşürdüm önce testi. Bir hafta daha böyle gittim. Sonra testi kestim. Hcg’yi 1000 iu’ya çıkardım. 2 hafta sadece 1000 iu hcg. Sonra hcg’yi 500 iu’ya düşürdüm 1 hafta. Toplam 4 hafta eq almıyordum. Pct’ye geçtim. 2 hafta 40 mg Nolvadex, sonra 2 hafta 20 mg Nolvadex. LH ve FSH yükseldi ve range içine girdi ama alt sınırda. Test yükseldi range içine girdi ama tam en alt sınırda. E2 çok aşağıda kaldı. Hiç yükselmedi. libido yok oldu, ereksiyon çok zayıfladı. Bunları toparlamak için dhea, ashawaganda mı her ne ismi varsa onları ekledim. Bu sefer psa yükselmeye başladı. Hem bu iki supplement hem de hormonlarda ani değişiklikler. Hızlıca kestim supplementleri. Psa sakinleşti. Ama libido normale dönmedi. Bu yüzden kilo almaya karar verdim. Çünkü kalori azlığında vücut hayat kalmayacağız diye düşünüp test üretimi azaltıyor. Libido yükselmeye ve ereksiyon gelmeye başladı ama bu istemediğim yağ kattım vücduma. Şimdi yağ oranım %15 civarı. eq kontrolu çok zor, sonrasında toparlaması ayrı zor bir ilaç. Yan etkileri toplayıp bir şişeye koymuşlar, vücudumuza sokuyoruz gibi. 19-nors’lar ile yarışıyor yan etkilerde. Çok gereksiz. Onun katacağını fazla ödeyerek mast ve primodan alırım zaten. Eklerim sonra 1 ay anavar. Böyle dertlerim olmaz. Çok canımı sıktı. daha önce blast-cruise gittiğim için böyle zorluklar çekmemiştim. 3 yıl sonra ilk pct, vücut dinlensin istedim. Ağzına sıçtı.- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ilk kürüm öncesi hedef belirleme ve kan değerlerim hk.
Pyschokiller, cengizylcz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Harika doğal değerlerin var. Yaşın kaç? Bence bunları bozmak istemezsin. Şu değerler ile doğru program + doğru beslen canavara dönersin. Eğer bu değerler ile gelişemiyorsan sorun ya beslenmede, ya programında yada hayat tarzındadır. Yani kür de işine yaramaz.- 14 yanıt
-
- 1
-
-
Sahte aburaihan testosterone enanthate hk.
Pyschokiller, son kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Doğal testosteron yada sperm üretimi zamanla zorlaşır ve bir noktada mucizelere kalır. Uzun vadede prostat gibi sorunları edinebilirsin. Kalp, ritim bozuklukları oluşabilir eğer süre kolesterol, hematokrit, rbc gibi seğerlerin yüksek kalır ve kontrol etmezsen. Damar tıkanıkları oluşabilir. Senin yaptığın oldukça sağlıksız. Blast-cruise ok ama cruise süresi yeterli olmalı ve doz TRT dozu olmalı. Yoksa vücut sürekli savaş halinde kalıyor.- 201 yanıt
-
- i̇ran testosteron
- aburaihan testosterone enanthate
- (ekstra 2 etiket daha mevcut)
-
Sahte aburaihan testosterone enanthate hk.
Pyschokiller, son kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Yavaş yavaş düşür kendin için en sağlıklı noktayı bul. En sağlıklı nokta şu; total test 800 civarında ve yukarıda saydığım tüm şartlar karşılanıyor olması lazım. Benim içi. Mesala o nokta haftada 120 mg. Altında test düşüyor ve libido sorunları başlıyor. 200’e yaklaşırsam ise AI kullanmam gerekiyor çünkü cildim yağlanıyor, eklemler zorlanmaya başlıyor, su tutuyorum. Optimal noktayı bulana kadar düşebilirsin. Çok düştün diyelim bir önceki yere geri dönersin ve senin TRT noktanı bulmuş olursun.- 201 yanıt
-
- i̇ran testosteron
- aburaihan testosterone enanthate
- (ekstra 2 etiket daha mevcut)
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
Pyschokiller, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Bol şans. Ben cycle bitmeden sonrası için 2 tane Beligas Bolde 300 almıştım ki tanesine 100 dolar artı kargo ödedim. Cycle bitince toparlanma yine uzun sürünce onu kullanmamaya karar verdim. Elde kaldı yani. Salonda biri gelip sorarsa satmayı düşünüyorum ama salonda kimseyle konuşmuyorum. Takıyorum kulaklığı işime bakıyorum. bir daha eq yok.- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Hacim kazanıp iştah arttıracak bir sarms planlaması hk. (mk677)
Pyschokiller, yusufcanbalci150 kullanıcısının konusunu cevapladı: MK-677
Doktor git. Burada hastalığı olan ve ilaç kullanan, tedavi gören birine tavsiye verecek biri çıkmaz. Zaten çıkmamalı da.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
