-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
38 -
Katılım
-
Son ziyaret
Osman059 kullanıcısının paylaşımları
-
Ilk kürüme girdim fakat bazı sorularım var! bana yardımcı olur musunuz?
Osman059, Cand kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
İlk kürün olacak o yüzden daha güzel sonuçlar elde etmek için Only testo yapma. Testo Boldenone veya imkanın varsa boldenone yerine primo ekle. Yanına Tablet eklemek istiyorsan en fazla Turinabol olsun. Testo Boldenone veya Primo Turinabol -
Askabar / 2025 - kür günlüğü ( ilaç+beslenme+sistem)
Osman059, Askabar kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Yanıtın için teşekkür ederim, şu anda steroid grubu olarak Dragon kullanıyorum peptid grubu olarak BioLab kullanıyorum. Aynı zamanda ek olarak stokta ZPHC marka steroidler var. ZPHC için çok fazla olumlu ve olumsuz yorum okudum o yüzden Dragon aldım sonradan ZPHC'ları beraber aldığımız arkadaş ben den önce küre başladı oldukça iyi form tuttu ilaçlar çok iyi çalışıyor. Dragon da çok güzel lakin fiyatlar diğerlerine göre oldukça yüksek. Enjeksiyonları hemşire arkadaşa yaptırmaya başladım ödem sorununu ona sorduğumda genellikle hatalı yapılan enjeksiyonlardan dolayı olma ihtimali çok yüksek dedi. Kendim enjeksiyon yaptığımda bende de ödem sorunu oldu ancak Hemşireye yaptırmaya başladığımdan beri hiç ödem sorunu yaşamadım Dragon pharma da. -
Askabar / 2025 - kür günlüğü ( ilaç+beslenme+sistem)
Osman059, Askabar kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Merhaba, daha önceki paylaşımlarınızda Dragon pharma kullandığınızı gördüm, şu anda Humax ile devam ettiğinizi görüyorum, şu anda ben de Dragon Pharma ile devam ediyorum ancak fiyatlar diğer markaların çok üzerinde. Bir sonraki kürümde Dragon yerine farklı markalar tercih edebilirim Humax ile Dragonu kalite ve etki bakımından karşılaştıracak olsanız hangisini tercih edersiniz. Teşekkürler. -
Dihydroboldenone (DHB) kullanmayı düşünenler veya daha önce kullanmış olanlara sorum var. Bir sonraki kürümde DHB'yi dahil etmeyi planlıyorum ancak çevremde bu bileşiği gerçekten deneyimlemiş pek kimse yok. Burada daha önce DHB kullanmış olan varsa, tecrübelerini açık ve net şekilde yazarsa sevinirim. Sormak istediklerim: Kür içinde gerçekten fark yarattı mı? (hacim / sıkılık / güç) Yan etkileri ne düzeydeydi? Özellikle enjeksiyon ağrısı (pip), agresyon, mide-karaciğer etkisi gibi Hangi dozlarda, kaç hafta boyunca kullandınız? Hangi steroidlerle kombine ettiniz? Kullandığınız marka neydi? Varsa PCT veya destek protokolünüzü de paylaşırsanız sevinirim. Gerçek kullanıcı yorumları benim gibi plan yapanlar için çok değerli. Deneyimlerinizi paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
-
- dihydroboldenone
- steroid
- (ekstra 4 etiket daha mevcut)
-
Biolab vs lawless labs mı tercih etmeliyim?
Osman059, kosedekibalici kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Şu anda BioLab kullanıyorum çok iyi avrupa'da çok tercih edilen bir marka, direk sitesinden alıyorsan kesinlikle öneririm. -
Yeni kür planlaması yaptım! bana yardımcı olur musunuz?
Osman059, AnimalPower kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Selamlar, DHB (1-Test Cypionate) memnun kaldın mı hangi marka kullandın? -
Peptide ensjeksiyonundan sonra karın bölgesinde oluşan beze/ödem hk.
Osman059 bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Peptide enjeksiyonu sonrası karın bölgemde sağlı solu beze oluştu dokunduğumda biraz sert ve o alanlar hafif kırmızı bir şekilde duruyor. Normalde Bio Lab Bakteriostatic Su kullanıyordum onlar bittiğinden dolayı instagramda karşıma Oxy2gen marka Bakteriostatic Su çıktı o yüzden o markayı satın aldım bu sular ile 2 flakon peptide kullandım herhangi bir sorun olmadı 3. flakon dan sonra ödem beze gibi şeyler yapmaya başladı enjeksiyon yerleri. SORULARIM: Bu ödem beze gibi şeyler kullanılan su dan mı? Peptide den mi yoksa enjeksiyondan dan mı kaynaklanıyor sizce? DETAYLAR: Peptide markası: Bio Lab Bakteriostatic Su markası: Oxy2gen Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler. -
Peptide ensjeksiyonundan sonra karın bölgesinde oluşan beze/ödem hk.
Osman059, Osman059 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
3. gün önce olan şu anda kayboldu - 2 gün önce olan hala aynı sayılır, saatler içinde geçmedi kısaca. -
Peptide ensjeksiyonundan sonra karın bölgesinde oluşan beze/ödem hk.
Osman059, Osman059 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Bio Lab'ı kendi sitesinden satın aldık herhangi bir satıcıdan değil kimi kast ediyorsun bilmiyorum sitenin Avrupa içinde serbest gönderimi mevcut, Bio Lab avrupa da çok tutulan bir marka bir çok prof. vücutcu kullanıyor. Normalde bayaca Hilda marka Bakteriostatic Su vardı onun son kullanma tarihlerinin geçtiğini gördüm için onu atmak zorunda kaldık, Peptidleri alırken Bio Lab'ın kendi sitesinden bir kaç flakon su aldık o sularda bitti acil olarak Bakteriostatic Su lazım dı kime sorduysam bulamadım instagram da karşıma çıktı Oxy2gen markası acileyetten satın almak durumunda kaldım. Eczaneci arkadaş krem verdi bunu kullan dedi su bozuktur büyük ihtimal ile o flakonu kullanma dedi. -
Peptide ensjeksiyonundan sonra karın bölgesinde oluşan beze/ödem hk.
Osman059, Osman059 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Eczaneci arkadaşa sordum aynı zamanda vücutcu kendisi, peptidi bozabilir fizyolojik su anlık kullanım için uygundur dedi, peptid gibi flakonun bitmesi günlerce sürecek ürünler için uygun değildir dedi. -
Şu anda Dragon pharma primo - testo - boldenon kullanıyorum hepsinden çok memnunum.
-
Marka değiştirmek istiyorum! hangi markayı tercih etmeliyim?
Osman059, emsalsiz kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Şu anda aktif olarak Dragon kullanıyorum çok memnunum çok iyi form tutuyorum, yakın arkadaşım Zphc kullanıyor oda çok memnun - spor salonunda 2 kişi var Noxy kullanıyorlar bu forumun sahibinden almışlar onlarda çok memnun. -
Ilk kürüme başladım! fakat bazı sorularım var! bana yardımcı olur musunuz?
Osman059, Lajiura kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Zphc ben de var kenarda stokda duruyor bir sonraki kürümde kullanmak için, arkadaşların dediği gibi ürünler sahte. Orjinal sitesi: https://zphc.com/ senin yazdığın siteye bakayım dedim virüs program bile siteyi engelliyor siteyi açmama izin vermiyor en kısa zamanda hastaneye giderek testlerini yaptır ilaçlar boş mu dolu mu kontrol edersin. Testonun içinde belki hammadde vardır ancak primo da olacağını sanmıyorum hammadde fiyatı en pahalı anaboliklerin başında geliyor. -
Yağ yakımında hgh fragment mi trenbolone mu daha etkili?
Osman059, Mustafa Can Yılmaz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Eskiden kullandığım dönemde sabaha kalktığım gibi 500 mcg aç karnına vuruyordum, kahve veya yeşil çay içip 60 dk koşu bandı veya spin bike yapıyordum. Sadece fragment ile çok güzel sonuçlar aldım o ödem de 4 ay kullanmıştım toplamda 4 haftada 1 hafta ara verip tekrar kullanıyordum. Tren çok farklı bir ilaç fragment çok farklı ilaç ikisini karşılaştırmak bile olmaz eğer daha önce küre hiç girmediysen sadece fragment kullanman daha iyi olabilir, trene hiç bulaşma. Tüm bunlara dikkat edersen düzgün bir beslenme, antrenman, cardio + fragment ile de oldukça iyi sonuçlar elde edebilirsin.- 21 yanıt
-
- hgh frag
- hgh fragment
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kalça ve bacaktan tek seferde kaç ml enjeksiyon yapılabilir?
Osman059 bir konuya içerik ekledi : Ürün kullanımı
Selamlar, tek seferde en fazla kaç ML enjeksiyon yapılır? (Kalça ve Bacak için soruyorum.) -
Kalça ve bacaktan tek seferde kaç ml enjeksiyon yapılabilir?
Osman059, Osman059 kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Merhaba, Bacak İçin En Uygun Enjektör Ucu Hangisidir? Siyah uç kullanıyorum normalde ancak daha kısa ve daha ince Enjektör Ucu tercih edebilir miyiz? Tercih edebilirsek rica etsem uygun onun adını söyleyebilir misiniz? Trendyoldan sipariş vereyim. Teşekkür ederim. -
Patlayıcı güç+dayanıklılık+hız ve atletik görselimi geliştirecek kür planlaması hk.
Osman059, serdare kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Neredeyse yürümeye başladığımdan beri sporla iç içeyim. Sayısız mücadele sporunda derecelerim oldu ve eski milli sporcuyum. Sen daha çok gençsin; kendine sorman gereken en temel soru şu: Güreş, boks ya da her ikisinde profesyonel bir kariyer hedefin var mı? Eğer cevabın “evet” ise, bu arzunun ve isteğin ötesinde, gerçekten bu alanlarda doğal bir yeteneğe sahip misin? Kendine dürüstçe “evet” ya da “hayır” diye cevap ver. Mesela, genetik yapın çok iyi olmayabilir. Antrenmanların, beslenmen, kullandığın destekler ve disiplinin kusursuz olsa bile, sırf genetik dezavantajın nedeniyle vücut geliştirmede profesyonel düzeyde büyük başarılar elde edemeyebilirsin. Öte yandan, bazı kişilerin genetiği olağanüstüdür. Kötü beslenme, eksik antrenman ve bilinçsiz destek kullanımıyla bile, birçok kişinin zorlanarak ulaştığı formu kolaylıkla koruyabilirler. (Bu örneği konuyu daha iyi anlayabilmen için verdim.) Mücadele sporları da bunun gibidir. Elbette zamanla ve düzenli çalışmayla kendini geliştirebilirsin. Ancak bazı şeyler doğuştan gelir. Bu tanrısal armağanı disiplinli çalışmayla olağanüstü seviyelere taşıyabilirsin. Ancak unutma: Türkiye gibi bir ülkeden çıkıp mücadele sporlarında dünya klasmanında en üst seviyeye ulaşmak, birinci dünya ülkelerinin vatandaşlarına kıyasla çok daha zordur. Hem finansal olarak, hem de burada açıkça yazamayacağım başka sebeplerle bu yol daha engebelidir. Fakat imkânsız değildir. Eğer 18 yaşındaysan ve henüz İngilizce bilmiyorsan, mutlaka İngilizce ve en az bir yabancı dil daha öğrenmeye odaklanmalısın. Aynı zamanda, E-Ticaret, YouTube, borsa, yazılım gibi alanlarda kendini geliştirmeni öneririm. YouTube üzerinden ücretsiz araştırmalar yapabilir veya Udemy gibi platformlardaki uygun fiyatlı ama kaliteli eğitimlerden yararlanabilirsin. Senin yaşındaki biri için kişisel gelişim, eğitim ve finansal okuryazarlık, her şeyden daha değerlidir. Elbette spor sağlıklı bir yaşam için hayatımızın bir parçası olmalı. Ama olaylara biraz daha geniş bir pencereden bakmanı öneririm. Daha yolun çok başındasın ve önünde sayısız fırsat var. Hayatın her alanında sonsuz başarılar dilerim.- 3 yanıt
-
- performans
- hız
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ön çapraz bağ ve menisküs ameliyatı sonrası tb-500 ve bpc 157 kullanımı uygun mu?
Osman059, kurebolic kullanıcısının konusunu cevapladı: BPC-157 & TB-500
Sonu eu olandan aldık. Dediğin siteyi kontrol ettim ikisinde yazan mail ve telefon numaraları aynı büyük ihtimal ile biri avrupa içinde daha yaygın diğeri İngiltere vb. ülkeler de ancak her ikisi de aynı firmaya ait siteler gibi duruyor. 40 gün kullanmış, günlük 1.000 mcg bpc157 ve 1.000 mcg tb500'e eş değer kullanmış, ona aldığımız ürünler mixti aynı flakonda ikiside var, bir flakon 5 mg tb500 5 mg bpc157 içeriyor. Motordan düştüğü için omuzundan ameliyat olmuştu, ameliyat olduktan 7-8 ay sonra kullandı peptidleri. Peptidlerden sonra omuzunu çok daha iyi çok daha toparlanmış hissediyormuş, şu anda spora gitmiyor, spora gittiğinde omuz nasıl tepki verir bilmiyorum dedi. Genel olarak memnun kalmış. -
Ön çapraz bağ ve menisküs ameliyatı sonrası tb-500 ve bpc 157 kullanımı uygun mu?
Osman059, kurebolic kullanıcısının konusunu cevapladı: BPC-157 & TB-500
Şu anda kullanmıyor muş, sadece omuz bölgesinden enjekte ediyor muş sabaha ve akşam olmak üzerine 2 defa 500 mcg - 500 mcg. -
Kalça ve bacaktan tek seferde kaç ml enjeksiyon yapılabilir?
Osman059, Osman059 kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Hepinize yorumları için çok teşekkür ediyorum. Şu anda bacaktan 3 ML vuruyorum herhangi bir sorun yaşamadım. -
Hangi marka ashwagandha almalıyım?
Osman059, emt4456 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Şu anda Bio Lab Ashwagandha kullanıyorum 1 ayı geçti pek bir şey anlayamadım. BioLab markası Ashwagandha'nın İçeriğinde ksm66 yok diye biliyorum, peptidlerinden çok memnunun ancak Ashwagandha dan hiç bir şey anlayamadım memnun değilim desem yeridir. 3 Yıl önce tur ile Hindistan'a gittiğimde oradaki bir eczane'den bir kutu Ashwagandha almıştım mükemmel etki vermişti.- 13 yanıt
-
- 1
-
-
Ön çapraz bağ ve menisküs ameliyatı sonrası tb-500 ve bpc 157 kullanımı uygun mu?
Osman059, kurebolic kullanıcısının konusunu cevapladı: BPC-157 & TB-500
Kendime arkadaş aracılığı ile peptid getirirken bir yakın dostum içinde tb500 bpc 157 mix getirmiştim biolab marka sitesinden aldık direk. En son kullanıyordu, şu anda 5-6 hafta gibi bir süre olmuştur. Nasıl kullandığını ve sonuçların ne olduğunu sorarım ve buradan paylaşırım. -
Hangi markayı tercih etmem gerekiyor? memnun olduğunuz markalar hangileri?
Osman059, Ilyar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Şu anda steroid olarak Dragon Pharma kullanıyorum, Peptide olarak ise Bio Lab kullanıyorum. Dragon Pharma steroidi arkadaşımın önerdiği bir satıcıdan aldım. Aynı zamanda elimde başka markalar da var ancak onları kullanmadığım için iyi veya kötü diye yorum yapamam. Peptidi'di ise BioLab'ın kendi web sitesinden aldık. Her ikisindende oldukça memunun sabaha kan testine gideceğim herşey daha net belli olacak, ancak doluluk, pump ve etkileri şimdiden çok iyi hepsinin. -
Yeni bulk kürü planlaması hk. (anabolikler+peptidler)
Osman059, Osman059 kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Merhabalar, BioLab için Pahalıdan kastım diğer firmaların sattığı ürünlere göre fiyatlar daha pahalı ancak kalitesi oldukça güzel Avrupa'da bir çok ileri seviye profesyonel sporcu tarafından en çok tercih edilen markalardan birisi. Türkiye'de asıl pahalı olanlar ise supplement ve diğer takviyeler, ciddi anlamda fiyat farkları var. Aşağıdaki tüm takviyeleri Almanya Amazondan satın aldık buradaki satış fiyatlarının dörtte bir fiyatına satın aldım diyebilirim, 1 yıl idare edecek şekilde hepsini stokladım. 5 Htp Alpha Lipoic Acid D3 K2 Ltheanine Q-10 Berberine Zinc Picolinate Omega 3 Curcumin Magnezyum Probiyotik Ashwagandha -
Yeni bulk kürü planlaması hk. (anabolikler+peptidler)
Osman059 bir konuya içerik ekledi : Bulk Kürleri
Selamlar arkadaşlar, nasılsınız? Eklem rahatsızlığından dolayı 5 Yıllık bir aradan sonra tekrar spora başladım. Geçmişte de bir çok kez küre girdim, 5 Yıllık bir araya göre kas kütlem oldukça iyi durumda kas hafızası olduğundan oldukça hızlı toparlıyorum, şu süreçte herhangi bir steroi, peptide vb. kullanmıyorum. 2 ay sonra aşağıdaki yazacağım küre başlayacağım, ürünlerimi aldım ancak düşüncelerini merak ediyorum. 16 HAFTALIK KÜR PLANLAMAM: Testosteron Cyp. 500mg Boldenon 500mg Primobolan 400mg Turinabol 60mg Aşağıdaki Peptiede grubunu da kürüme eklemek istiyorum hepsini satın aldım. IGF 1 -LR 3 CJC DAC 1295 GHRP6 Tüm önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
