Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

kaderseolur

Yüksek cinsel istek sorunu?

Önerilen İletiler

kaderseolur    82

İlk kürümün (bolde-testo-danabol) test-bolde: 600-600 danabol: 30-35

 6.haftadayım kürüm gayet güzel gidiyor bir aksilik oldu yüksek ağırlıklara girince yavaş yavaş arttırarak girmediğim için sol kanadımı sakatladım 4-5 gün dinlendim boşa gitti sayılır belki, belki de iyi gelir bu dinlenme bilmem ama yapamadım spor. Neyse ki iyileştim..

bütün hareketlerde 10-20 kg daha fazla yapabiliyorum, vücudum parcalanmaya başladı. Pump sürem arttı. Metabolizmam hızlandı yediklerimi sindirdiğimi hissediyorum. Arada çok kuru hissediyordum o yüzden şeker bile yediğim oldu. haftada 5 gün günde 2 saat sert antrenman yapıyorum tabi. beslenmem genelde yumurta, prinç, et tavuk. zeytinyağı. %90 bu 

Dış görünüşümde sesim de kalınlaşma olduğu söyleniyor ben fark etmesem de daha gür çıkıyormuş, sakallarımda sertlik hissediyorum, üst göğüste kıl cıkmayan yerlerde kıl cıkıyor ve şakaklarım açılıyor. Kel kalabilirim böyle giderse daha ilk kürüm! saçta dayımın gençliğine çekmişim diyorlar dayım şuan kel zaten :D  şükür jinekomasti olmadım danabol sürecinde arimidexi gerekli anlarda kullandığımı düşünüyorum içgüdüsel kullanmak zorunda kaldım cünkü tahlil yaptıramıyorum bu zamanlarda corona vs.

 Sorunum bu son 2 haftada cinsel isteğim olağandışı artışta günde 4-5 defa masturbasyon yapmak istiyorum. Gereksiz yerlerde gereksiz sertleşmeler oluyor. Kendimi çok fazla erkek gibi hissediyorum. Çok fazla :D:D ve antidepresan alıyorum hormonlara dezevantaj olmasına rağmen?? 

Bu geçici mi ? daha 10 haftam var. Bunu nasıl aşabilirim..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Asaletim    626

Reis niye aşmak istiyorsun ki , keyfini çıkar işte , kürden sonra bu libidoyu 4 gözle arayacaksın :D

normal bir erkek birey haftalık ortalama 50 mg testo üretiyor sen 600 alıyorsun , 12 katı yani , haliyle 12 kat daha fazla erkeksi duygular hissetmen lazım .

Daha gür ses , daha çok kıllanma , saç dökülmesi , bunların hepsi fazla testosteronun yan etkileri arasında zaten , küre girerken bunları kabullenerek giriyoruz .

 

İlla bu libidoyu düşürmek istiyorsan tavsiyem bol bol efkarlı şarkılar dinle , hüzünlü filmler izle , derdi olan insanlar bul onların derdine ortak ol , stres libidoyu direk düşüren bir unsur :D

Saç konusunda bu videoyu izleyebilirsin : 

 

tarihinde Asaletim tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
interfectum    45
kaderseolur, 36 dakika önce yazdı:

İlk kürümün (bolde-testo-danabol) test-bolde: 600-600 danabol: 30-35

 6.haftadayım kürüm gayet güzel gidiyor bir aksilik oldu yüksek ağırlıklara girince yavaş yavaş arttırarak girmediğim için sol kanadımı sakatladım 4-5 gün dinlendim boşa gitti sayılır belki, belki de iyi gelir bu dinlenme bilmem ama yapamadım spor. Neyse ki iyileştim..

bütün hareketlerde 10-20 kg daha fazla yapabiliyorum, vücudum parcalanmaya başladı. Pump sürem arttı. Metabolizmam hızlandı yediklerimi sindirdiğimi hissediyorum. Arada çok kuru hissediyordum o yüzden şeker bile yediğim oldu. haftada 5 gün günde 2 saat sert antrenman yapıyorum tabi. beslenmem genelde yumurta, prinç, et tavuk. zeytinyağı. %90 bu 

Dış görünüşümde sesim de kalınlaşma olduğu söyleniyor ben fark etmesem de daha gür çıkıyormuş, sakallarımda sertlik hissediyorum, üst göğüste kıl cıkmayan yerlerde kıl cıkıyor ve şakaklarım açılıyor. Kel kalabilirim böyle giderse daha ilk kürüm! saçta dayımın gençliğine çekmişim diyorlar dayım şuan kel zaten :D  şükür jinekomasti olmadım danabol sürecinde arimidexi gerekli anlarda kullandığımı düşünüyorum içgüdüsel kullanmak zorunda kaldım cünkü tahlil yaptıramıyorum bu zamanlarda corona vs.

 Sorunum bu son 2 haftada cinsel isteğim olağandışı artışta günde 4-5 defa masturbasyon yapmak istiyorum. Gereksiz yerlerde gereksiz sertleşmeler oluyor. Kendimi çok fazla erkek gibi hissediyorum. Çok fazla :D:D ve antidepresan alıyorum hormonlara dezevantaj olmasına rağmen?? 

Bu geçici mi ? daha 10 haftam var. Bunu nasıl aşabilirim..

ahahaha güzel konu.okurken bir anlığına geçmişe döndüm.öncelikle küründe başarılar diliyorum.kür dönemi cinsel isteğin yükselmesi aslında normal bir durum fakat antidepresan kullanmanıza rağmen günde 4-5 kere yapmak istemenize şaşırdım.çünkü şahsen ben antidepresan aldığımda libidom yerle bir olmuş,karaciğer değerlerimle oynamış ve son olarak geç boşalmama sebep olmuştu.

doğrusu asaletim’in de dediği gibi

Asaletim, 6 dakika önce yazdı:

keyfini çıkar işte

çünkü şahsen benim deneyimlerim çok daha kötüydü:D

  • Beğen 1
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375

İlaçlar açıldığı icin 4 haftadan sonra libido uçar gider normaldir keyfini çıkar ama alışma sen bu değilsin çünkü normalde alışırsan kürden sonra psikolojik bunalıma girersin.Saç icin magnezyum çinko alıyor musun bilmiyorum almıyorsan gece yatmadan aç karna al.Alıyorsan da minoxil spreye başla düzenli olarak 4-5 ay kullan farkını hissedeceksin 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Asaletim, Bir saat önce yazdı:

Reis niye aşmak istiyorsun ki , keyfini çıkar işte , kürden sonra bu libidoyu 4 gözle arayacaksın :D

normal bir erkek birey haftalık ortalama 50 mg testo üretiyor sen 600 alıyorsun , 12 katı yani , haliyle 12 kat daha fazla erkeksi duygular hissetmen lazım .

Daha gür ses , daha çok kıllanma , saç dökülmesi , bunların hepsi fazla testosteronun yan etkileri arasında zaten , küre girerken bunları kabullenerek giriyoruz .

 

İlla bu libidoyu düşürmek istiyorsan tavsiyem bol bol efkarlı şarkılar dinle , hüzünlü filmler izle , derdi olan insanlar bul onların derdine ortak ol , stres libidoyu direk düşüren bir unsur :D

Saç konusunda bu videoyu izleyebilirsin : 

 

Aslında aldığın testosteron 600mg değil, 600 mg olan şey testosteron enantat bileşiği. 600 mg ın %72 si ortalama testosteron hormonundan oluşuyor ve bu testonun belli bir kısmı SHBG ye bağlanıyor, belli bir kısmı östrojene ve dht ye dönüşüyor. Vücuda aldığında vücut olduğu gibi kullanılmasına izin vermez çoğu zaman 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Asaletim    626
hectordoyle, 12 dakika önce yazdı:

Aslında aldığın testosteron 600mg değil, 600 mg olan şey testosteron enantat bileşiği. 600 mg ın %72 si ortalama testosteron hormonundan oluşuyor ve bu testonun belli bir kısmı SHBG ye bağlanıyor, belli bir kısmı östrojene ve dht ye dönüşüyor. Vücuda aldığında vücut olduğu gibi kullanılmasına izin vermez çoğu zaman 

Haklısın dostum ben detaya girmeden ortalama veriler ile konuştum zaten , normal bir erkek birey haftalık 50 mg civarı testo enatathe almış gibi diyebiliriz , sen haftalık 500 mg testo enatathe alırsan normal bir erkeğe göre 10 kat fazla teston olmuş olur . Dediğin gibi bu testo vücut içinde farklı bölgelere dağılıyor .. ben kabataslak bakarak yazdım onu ..

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Frisby    15
kaderseolur, 6 saat önce yazdı:

İlk kürümün (bolde-testo-danabol) test-bolde: 600-600 danabol: 30-35

 6.haftadayım kürüm gayet güzel gidiyor bir aksilik oldu yüksek ağırlıklara girince yavaş yavaş arttırarak girmediğim için sol kanadımı sakatladım 4-5 gün dinlendim boşa gitti sayılır belki, belki de iyi gelir bu dinlenme bilmem ama yapamadım spor. Neyse ki iyileştim..

bütün hareketlerde 10-20 kg daha fazla yapabiliyorum, vücudum parcalanmaya başladı. Pump sürem arttı. Metabolizmam hızlandı yediklerimi sindirdiğimi hissediyorum. Arada çok kuru hissediyordum o yüzden şeker bile yediğim oldu. haftada 5 gün günde 2 saat sert antrenman yapıyorum tabi. beslenmem genelde yumurta, prinç, et tavuk. zeytinyağı. %90 bu 

Dış görünüşümde sesim de kalınlaşma olduğu söyleniyor ben fark etmesem de daha gür çıkıyormuş, sakallarımda sertlik hissediyorum, üst göğüste kıl cıkmayan yerlerde kıl cıkıyor ve şakaklarım açılıyor. Kel kalabilirim böyle giderse daha ilk kürüm! saçta dayımın gençliğine çekmişim diyorlar dayım şuan kel zaten :D  şükür jinekomasti olmadım danabol sürecinde arimidexi gerekli anlarda kullandığımı düşünüyorum içgüdüsel kullanmak zorunda kaldım cünkü tahlil yaptıramıyorum bu zamanlarda corona vs.

 Sorunum bu son 2 haftada cinsel isteğim olağandışı artışta günde 4-5 defa masturbasyon yapmak istiyorum. Gereksiz yerlerde gereksiz sertleşmeler oluyor. Kendimi çok fazla erkek gibi hissediyorum. Çok fazla :D:D ve antidepresan alıyorum hormonlara dezevantaj olmasına rağmen?? 

Bu geçici mi ? daha 10 haftam var. Bunu nasıl aşabilirim..

bende testo bolde anapolon küründeyim 5.haftam bitti.Benim ağırlıklardada dediğin gibi arttma oldu,vücut parçalamaya başladı kendini, iştahım tavan doymak bilmiyorum açıkınca elim ayağım titriyor resmen.Arimidexi nasıl kullandın bi anlatabilir misin ? 

Gelişim nasıl kanka kaç kilo aldın ?

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kaderseolur    82

Libidoyu düşürmekten çok kontrol altına alabildiğiniz yöntemleri dinlemek istemiştim konu yanlış anlaşılmış :D tabii böyle zevk alıyorum her şeyden. orgazm sürem bile arttı. 

JokerJoker, 3 saat önce yazdı:

30 yaşından sonra yeniden ergenlik yaşamak 😂😂

20 yaşındayım ne 30u :o 

Equipoise, 3 saat önce yazdı:

Deca dick çözer senin problemini 

Nandrolon ikinci kürümde ekleyeceğim merak ediyorum o bile bence bir şey yapamaz bu cinselliğe :D şaka bir yana iyiydi..

Buğrahan13, 3 saat önce yazdı:

Dostum gelisimini atarmisin kac kilo aldın ölçülerin neler biraz bilgi verirmisn

nazara inanıyorum valla sonda paylaşıcam ama :)  

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kaderseolur    82
Frisby, Şimdi yazdı:

bende testo bolde anapolon küründeyim 5.haftam bitti.Benim ağırlıklardada dediğin gibi arttma oldu,vücut parçalamaya başladı kendini, iştahım tavan doymak bilmiyorum açıkınca elim ayağım titriyor resmen.Arimidexi nasıl kullandın bi anlatabilir misin ? 

Gelişim nasıl kanka kaç kilo aldın ?

göğüs ucuma baktım hep. mantıklı bir yöntem değil çünkü kesin bir şey yok. ama biraz hassaslık hissettiğimde yarım arimidex kullandım bazen haftada 2 bazen 1 oldu 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kaderseolur    82
interfectum, 5 saat önce yazdı:

ahahaha güzel konu.okurken bir anlığına geçmişe döndüm.öncelikle küründe başarılar diliyorum.kür dönemi cinsel isteğin yükselmesi aslında normal bir durum fakat antidepresan kullanmanıza rağmen günde 4-5 kere yapmak istemenize şaşırdım.çünkü şahsen ben antidepresan aldığımda libidom yerle bir olmuş,karaciğer değerlerimle oynamış ve son olarak geç boşalmama sebep olmuştu.

doğrusu asaletim’in de dediği gibi

çünkü şahsen benim deneyimlerim çok daha kötüydü:D

antidepresanı 3 yıldır kullanıyorum belki de alıştığı için yan etkisini fazla görmüyor olabilirim bilemem. lustral 50mg alıyorum takıntı hastasıyım. bıraktığımda rahat olamıyorum maalesef

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Frisby    15
kaderseolur, 3 dakika önce yazdı:

göğüs ucuma baktım hep. mantıklı bir yöntem değil çünkü kesin bir şey yok. ama biraz hassaslık hissettiğimde yarım arimidex kullandım bazen haftada 2 bazen 1 oldu 

kendi kendine yanma veya kaşıntı yok bende ama dokunduğum zaman arada yapıyor bunu sıkıntı olur mu ki ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kaderseolur    82
Frisby, 1 dakika önce yazdı:

kendi kendine yanma veya kaşıntı yok bende ama dokunduğum zaman arada yapıyor bunu sıkıntı olur mu ki ?

riske alma haftada 2 defa yarım kullan iste baktın cok kuru oluyorsun, kaslarda çok sertlik hissediyorsun o zaman yarım alırsın ya da hiç almazsın dene yani

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Frisby    15
kaderseolur, 16 saat önce yazdı:

riske alma haftada 2 defa yarım kullan iste baktın cok kuru oluyorsun, kaslarda çok sertlik hissediyorsun o zaman yarım alırsın ya da hiç almazsın dene yani

test yaptırıcam bi ya bakalım kan değerlerime ona göre hareket ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kaderseolur    82
Frisby, 2 saat önce yazdı:

test yaptırıcam bi ya bakalım kan değerlerime ona göre hareket ederim

östrojen kaslarda su tutumunu arttırır ordan yola çıkarakta bakabilirsin demek istemiştim tabii test en iyi sonuç

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Frisby    15
kaderseolur, 2 saat önce yazdı:

östrojen kaslarda su tutumunu arttırır ordan yola çıkarakta bakabilirsin demek istemiştim tabii test en iyi sonuç

östrojen kas için iyide işte 75 beden südyen takmakta istemiyorum açıkcası :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
Frisby, 36 dakika önce yazdı:

östrojen kas için iyide işte 75 beden südyen takmakta istemiyorum açıkcası :D 

dert etme onun icin büyük bir göğüs lazım 😂

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar,
      Bundan 6 ay önce Trenbolon ve Testosteron küründeydim talihsiz bir olay yaşadım ve ne yazık ki hayata olan hevesimi kaybettim o sürede ise enjeksiyonlarımı aylarca aksattım ve aksattıktan sonra bazen arada enjeksiyon yaptım sonrasında ise tamamen bıraktım ve o süreç de PCT yapmadım 6 ay sonra yaptığım kan tahlilinde döngüm açılmıştı ancak belli başlı sorunlar vardı bu arada bu süreç 2. Kürümdü, ilk kürümü sorunsuz tamamladım ve PCT yaptım sonra kan testi verdim libido ve değerler kusursuz benim için tatmin ediciydi. @Fuhrer @SERKO @berkay16 @sven @Rma
      Kısacası bu 2. Süreçteki libido ve sertleşme sorunları total testo LH FSH düşüklüğüme ne yapmalıyım. Kan tahlilleri ektedir teşekkür ederim arkadaşlar. Siyah ile karaladıklarım ilk kürümden sonraki PCT libido ve sağlık konusunda hissettiğim bir sorun yoktu. Sarı ile karaladıklarım ise ikinci kürümde PCT yapmadan döngüm açıldıktan sonra verdiğim kan testi, LH FSH Testo ve birkaç bozuk ve düşmüş değerle beraber libido ve ereksiyon sorunları yaşıyorum. @metinav
      KAN TESTLERİM:
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×